Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marieke 10-01-2021

Het aanbod is overzichtelijk op de website en het bestelproces verloopt soepel. Ook is vergelijken in de webwinkel heel goed te doen. Fijn!

Beste Marieke,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze overzichtelijke website.

Gert den Ouden 10-01-2021

Gebruiksvriendelijke site. Vervolgens vriendelijke bevestiging vd aankoop en snelle goede levering.

Beste Gert den Ouden,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Ömer Kadakal 10-01-2021

Onlangs laptop besteld bij BCC. Fijne ervaring. Goed product, vriendelijke mensen. Aanrader.

Jon 10-01-2021

Over BCC geen klachten maar zolang jullie door DHL laten leveren koop ik niets meer van jullie. DHL is een soort "hit & run" bezorger. Het bezorgafspraak werd 2 keer met een dag verzet tot een tijdstip dat ik niet thuis was. Geen 2e poging om bij je thuis te bezorgen - nee dat is te veel gevraagd. In plaats melding dat het volgende dag bij lokale ophaalpunt zou zijn. Ik daar langs en blijkt het 2 weken dicht te zijn. Ik mocht dus naar een ander ophaalpunt NIET bij mij in de buurt. Wel vaker dit soort grappen met DHL - Post NL doet het uitstekend - nooit problemen mee.

Marian 10-01-2021

Snelle gedegen levering! Via email goed op de hoogte gehouden van leverdatum en tijdstip!
Fijne online site.

Beste Marian,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Femke 10-01-2021

Im heb een Samsung A51 gekocht. 'S avonds na 21.00 uur besteld de dag erna al thuis bezorgd. Super service. En een super fijne gsm.

Beste Femke,

Roy 10-01-2021

BCC heeft mij de avond vantevoren een 2 uurs tijdslot doorgestuurd per e-mail en sms. Ze kwamen inderdaad netjes op tijd om de bestelde koel vries combinatie af te leveren. Het oude apparaat werd netjes meegenomen

Beste Roy,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Jansen 10-01-2021

I.v.m. covid zijn alle winkels gesloten. Daardoor werd k gedwongen om online te shoppen. De website van de BCC was overzichtelijk. De zoek mogelijkheid werkte goed. Bovendien was de artikelomschrijving en de specificaties uitgebreid. Bestelling geplaatst en een dag laten kon ik het bij de winkel afhalen. Perfect geregeld!

Beste Jansen,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en onze afhaalservice.

Joke 10-01-2021

Door op de site te kijken en naar BCC te bellen heb ik een fantastische aankoop kunnen doen. De medewerker nam alle tijd om mee te kijken en al mijn vragen te beantwoorden. Duidelijkheid en vriendelijkheid en het vertrouwen gaven mij het besluit om de bestelling te doen.

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze vakkundige medewerker.

Dani 10-01-2021

Ik kan niet anders zeggen dan dat de service super is! Mijn inbouw vriezer was stuk gegaan. Via de website van BCC een nieuwe besteld, de volgende dag in huis. Vooraf kreeg ik een telefoontje, ontzettend snelle aflevering en mijn oude apparaat is meegenomen. Erg blij mee!

Beste Dani,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Lars 10-01-2021

Aardige en deskundige medewerkers. Je wordt binnen een paar minuten geholpen. Daarbij kom ik graag in de winkel, deze is licht en netjes.

Beste Lars,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Inge Trilsbeek 10-01-2021

Artikelen zijn prima in orde (draadloze muis en een headset). BCC ervaringen zijn altijd goed! Zij hebben een uitstekende service
Ik was erg verrast met de wel zeer snelle levering. Vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag al geleverd. Top!
Ik kom er altijd weer terug

Beste Inge Trilsbeek,

Bedankt voor jouw review over onze services en de snelle levering.

Esmond 10-01-2021

Bcc is een fijne winkel om heen te gaan. Goede service en ze staan je netjes te woord.

Beste Esmond,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Anoniempjeshopt 10-01-2021

Toppie shoppie! Goed verpakt, bestellingen altijd in huis na 1 dag, track & trace altijd up-to date, goed contact met klantenservice en fijne betaalmethodes.

Beste anoniempjeshopt,

Bedankt voor jouw review over de service van onze klantenservice.

Pascal 10-01-2021

Goed overzichtelijke website.
Alles staat duidelijk aangegeven.

Makkelijk te bestellen en te betalen.

Snelle levering.

Beste Pascal,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Seb 10-01-2021

Ik kocht een HP laserprinter voor thuisgebruik. Ik koos BCC vanwege eerdere positieve ervaringen, het feit dat de printer daar wel nog op voorraad was en even duur was als bij HP zelf of andere, minder bekende aanbieders.
Bestelproces was eenvoudig en vlot te doorlopen.
De belofte: ‘vandaag besteld, morgen bezorgd’, werd netjes waargemaakt.
De printer kwam in zijn eigen doos zonder omdoos (wat op zich prima is) onbeschadigd aan.
Enige minpunt is dat de bezorger (DHL) mijn oude printer niet meenam voor recycling, terwijl ik die optie wel had aangevinkt tijdens het bestelproces. Blijkbaar geldt dat alleen als BCC het product zelf bezorgt.

Beste Seb,

Bedankt voor jouw review. Dat de DHL bezorger de oude printer niet heeft meegenomen is niet volgens afspraak. Heb je het ordernummer voor ons? En als je wilt kunnen we de oude printer alsnog laten ophalen.

Sebbi 11-01-2021

Beste Team BCC, dank voor jullie reactie.
Het ordernummer is 202101-00451311768.

Het zou fijn zijn als de oude printer alsnog wordt opgehaald.

Hans 10-01-2021

Perfecte en duidelijke bestelling en aflevering, zelfs gratis en een keuze van welke dag, ook mijn oude wasdroger en de verpakking van de nieuwe werd netjes meegenomen.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze snelle bezorgservice.

Peter 10-01-2021

Duidelijk omschreven, goede prijs, snelle levering zelfs in deze coronatijd.
Radio is ook prima.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de radio!

Wil Joosten 09-01-2021

Door de Corona loopt alles anders!
De procedure die gevolgd moest worden was zeer goed!
Daardoor konden wij snel over het artikel beschikken!!! Ondanks dat alle winkels gesloten waren! Super!!!

Beste Wil Joosten,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Daniël Lo 09-01-2021

De bezorgers van de wasmachine waren zeer vriendelijk. Daarnaast waren zij enorm behulpzaam en bereidt om een aantal vragen te beantwoorden. Daarnaast waren zij enorm professioneel. De de-installatie van de huidige wasmachine verliep vlekkeloos en de installatie van de nieuwe wasmachine verliep ook zonder enige problemen.

Beste Daniël Lo,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Ger 09-01-2021

Eerst op webshop gekeken en toen WhatsApp met een medewerker.ZEER GOED GEHOLPEN.
Tevens was de levering zeer snel en precies.
Produkt deed 100 % aan de verwachting en advies van de verkoper.
Prima en goede service.
BBC is zeker aan te bevelen.

Beste Ger,

Bedankt voor jouw review over onze online service.

liz 09-01-2021

Ik heb onlangs een koelkast gekocht bij BCC. Het werkt erg goed en was niet duur. Ik heb eerder een stofzuiger en een wasmachine bij ze gekocht. Ik ben altijd erg tevreden geweest met hun producten en service. De levering was ook snel. Ik zal in de toekomst meer van BCC kopen.

Beste liz,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel plezier met de aankopen!

Jeannette 09-01-2021

Duidelijke omschrijving van het product.
Eenvoudig om te bestelling en een vlotte levering.

Beste Jeanette,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze duidelijke webshop.

Sonmilo 09-01-2021

Ik heb gisteren 8 januari een bestelling gedaan en tot mijn verbazing kon de levering al de eerstvolgende dag plaatsvinden. En vandaag 9 januari mijn bestelling al ontvangen. Keurig nette levering. En de informatie omtrent de levering en de status is perfect. CHAPEAU!
Ga zo door. Ik ben een heel tevreden klant.

Beste Sonmilo,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat we jou hebben kunnen verbazen met de snelle levering!

Diana 09-01-2021

Erg goed geholpen telefonisch. Goed op de hoogte gehouden wanneer de levering zou zijn en netjes half uur van te voren werd ik gebeld dat ze onderweg waren. Keurig afgeleverd en goed op zijn plek gezet. Top!

Beste Diana,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

joop pon 09-01-2021

Duidelijke en overzichtelijke webshop, met gunstige, nette prijzen. Aflevering was prima, alleen 1 dag vertraging m.b.t. drukte. Communicatie was ook uitstekend.

Beste joop pon,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Erik Schreurs 09-01-2021

Alles super prima geregeld ! Inleveren VVV cadeau kaart is tot €50,- euro mogelijk. Tevens de terugkoppeling bezorgen via DHL is goed verzorgt. Al met al in deze vreemde Corona tijd fijn geregeld vandaar een dikke 10. Ga zo door !

Beste Erik Schreurs,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Kevin 09-01-2021

In de winkel altijd goeie service en nu online besteld en ontzettend snel in huis.

Beste Kevin,

Erwin 09-01-2021

Mijn bestelling bij BCC was eenvoudig, ik kon kiezen tussen vooraf en achteraf bestellen.
De bestelling is volgens afspraak geleverd in een degelijke verpakking.
De transporteur had een voldoende krappe window van levering gegeven zodat ik niet mijn hele dag kwijt was met wachten.

Beste Erwin,

Bedankt voor jouw review over de service bij levering.

W.F. den Ouden - Veen 09-01-2021

Op zoek naar een 10 inch tablet.
Goede aanbieding bij BCC in een duidelijke webshop en uiterst vlotte levering

Beste W.F. den Ouden - Veen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de tablet!

Dick Cochius 09-01-2021

Uitstekende service en scherpe prijzen! Ben al jaren vaste klant en dat komt hierdoor.

Beste Dick Cochius,

Amrita 09-01-2021

Makkelijk in zoeken wat je nodig hebt.
Ik ging voor een Dolce Gusto en wat fijn is is dat ze hier ook vvv bonnen accepteren.
Snelle afhandeling en het was gereed.
Volgende dag netjes met track en trace het pakketje ontvangen.
Netjes ingepakt en factuur online.
Ik ben er heel blij mee.
Zo ook met Dolce Gusto mini.
Fijn apparaat makkelijk in gebuik en heerlijke koffie.

Beste Amrita,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en de snelle levering. Geniet van de koffie!

Maik 09-01-2021

Vaak besteld online en in de winkel, altijd tevreden geholpen. Personeel helpt je graag een geeft goed advies. Als product ergens anders goedkoper is dan passen ze de prijs aan. Is iets niet op voorraad sturen ze het vaak dezelfde dag nog op zodat je het de volgende dag in huis hebt.Kom hier graag.
Zelf ga ik bijna altijd naar de winkel in Oss.

Beste Maik,

Henk 09-01-2021

Duidelijk website.
Eenvoudig een bestelling te plaatsen
Via mail werd je op de hoogte gehouden van bestelproces.
Apparaat werd keurig en snel geleverd

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Jans 09-01-2021

Bestellen ging makkelijk . Binnen 2 dagen in huis . Ondanks dat ze het druk hebben vanwege de corona

Beste Jans,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Robin 09-01-2021

Zeer duidelijk en makkelijke site. Ook dat je via Apple pay kunt betalen is een grote +.
Ook supersnel geleverd via DHL, werdt ook goed op de hoogte gehouden via DHL. Eigenlijk niet echt minpunten.
Het enige is dat het product €5 duurder was als bij de concurrentie (media markt), maar daar was deze uitverkocht. Dus weer een plus voor BCC dat hun wel voldoende voorraad hebben😊

Beste Robin,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website, de betaalmogelijkheden en de snelle levering.

ANNELIES Mulder 09-01-2021

Super vriendelijk personeel ook in de winkel en de bezorgers waren ook erg vriendelijk . Bij Bcc kon ik ook pinnen bij het bezorgen dat vond ik ook super erg tevreden als ik weer wat nodig heb kom ik zeker terug bij BCC..ANNELIES

Beste ANNELIES Mulder,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke winkel- en bezorgmedewerkers.

Charles 09-01-2021

Snelle en goede keuze in levering
Levering volgens afspraak.
Goede prijs
Compliment aan BCC

Beste Charles,

Dhr. J. Plettenberg 09-01-2021

Een wekkerradio besteld om 23.30 uur, de volgende ochtend een mail met de leveringstijd door DHl.
Een prima radio met goede instructies, en begeleidend materiaal, alles tiptop in deze drukke tijd!

Beste Dhr. J. Plettenberg,

L. Snoeren 09-01-2021

Na eerdere uitstekende ervaringen met BCC ditmaal een EPSON printer gekocht bij BCC. Geen moeilijk website, echt zeer vlotte levering (de volgende dag). En dit ondanks dat vele web-leveranciers last hebben van vertraagde levering wegens corona. Keurig voor de deur geplaatst, dus corona-proof. Uitstekend werk dus.

Beste L. Snoeren,

Jo 09-01-2021

Zeer slechte service van electrolux waarnaar ik werd doorgestuurd.
Deur wasautomaat zat vergrendeld. In de deur zat de stikker van de machine, daar kon ik dus niet bij. Zonder het serienummer welk op de stikker in de deur zat krijg je geen service. Aan 8 personen uitgelegd dat het voor mij onmogelijk was het serienummer door te geven omdat dit nergens anders op de machine staat en ook niet op de factuur. BCC deed ook niets. Ondanks dat de garantieperiode nog lang niet verlopen was en ik een onderhoudscontract heb was men uiteindelijk bereid een monteur te sturen maar dan moest ik meer dan € 200 betalen. Eigenlijk is de waardering 2 nog te hoog.

Beste Jo,

Bedankt voor jouw review. Dit is een heel vervelende situatie, excuses voor het ongemak. Kun je ons het ordernummer doorgeven in een reactie op de review?

Schouten 09-01-2021

Gebruiksvriendelijkheid van de site is heel goed.
De bestelling bij BCC hadden we de volgende dag al binnen.
Prima service, zeker aan te bevelen!

Beste Schouten,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Ter Locht 09-01-2021

Ondanks de corona super service! Online besteld en betaald en met een uur op kunnen halen, echt helemaal top!
Kids zijn heel blij dat we vandaag nog Mario party voor de nintendo switch konden ophalen.

Beste Ter Locht,

Bedankt voor jouw review over onze snelle ophaalservice.

Jan Hendrik Broekhuizen 09-01-2021

voor de eerste keer online besteld , thuisbezorgd zonder geld , dit laat ik niet onvermeld , volgende keer weer bij BCC aangemeld .

Beste Jan Hendrik Broekhuizen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Rene 09-01-2021

Goede service ze kwamen onze wasdroger combinatie brengen, de chauffeur zag dat deze beschadigt was en nam hem weer mee retour dag er na is er een andere geleverd door een aardige chauffeur en bijrijder ze hadden een hoop lol in het werk lekker gelachen 👍👍alles netjes aangesloten en uitgelegd .

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgservice.

Roel 09-01-2021

Online info over stofzuigerzakken gevraagd die niet op de webshop stonden, goed geholpen, en na bestellen via ideal binnen uur in huis, zelf opgehaald in winkel. Super service!!

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

J. 09-01-2021

Bestellingen worden snel geleverd. Ze houden zich aan voor 23:59 besteld morgen in huis. Ook nette levering en je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.

Beste J.,

Joop HMR. 09-01-2021

De gebruiksvriendelijkheid van de shop in Arnhem kan ik NIET beamen. Integendeel. De site staat vol met kreten zoals " Bel de winkel voor info " en dergelijke. Maar een telefoonnummer is nergens te vinden ! Dan heb ik het over de winkel in Arnhem.

Beste Joop HMR.,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je het nummer niet kan vinden. Wanneer je op onze website naar de winkels gaat en dan op de winkel van jouw keuze klikt, kom je op de pagina van dit filiaal. Hier staan alle winkelgegevens en overige informatie van dit filiaal. Ook staat er bovenaan een blauwe balk met daarin het 06 nummer van de winkel vermeld.

Petra 09-01-2021

De site is oké.
De bezorging uitmuntend voor deze tijd.
Maandag 4 januari het product gekocht en de volgende dag door een zeer vriendelijke jongeman afgegeven.

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over de bezorgservice.

Uilkje Nieuwland-IJbema 09-01-2021

Erg duidelijk en gemakkelijk iets te bestellen. Zeker nu in Coronatijd. En nog belangrijker fyne prijs en SUPER snelle levering. Dus ik ben super blij met jullie snelle afhandeling.

Beste Uilkje Nieuwland-IJbema,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak in onze webshop en de snelle levering.