erna 10-01-2020

We hebben een kookplaat online besteld, de monteurs kwamen keurig met de juiste kooklaat op de afgesproken tijd en waren vriendelijk en heel behulpzaam met het plaatsen van de kookplaat. er moest een groter gat gemaakt worden voor het snoer en alles werd netjes uitgevoerd, aangesloten én opgeruimd, we konden direct aan de slag, complimenten!

Dr. Eric 10-01-2020

Een duidelijke webshop met eerlijke en goede informatie.
Eenvoudig in te vullen en duidelijk bestel proces.
Fantastische informatie nadat betaling is gedaan.
Zeer nauwkeurige informatie over aflevering tijd.
Goed verpakt en opnieuw zeer duidelijke informatie over eventueel retour proces.
Ben zeer tevreden over bestel proces, aflevering en kwaliteit van geleverde product.
Perfect = een 10

Van Lieshout 10-01-2020

BCC Helmond bezocht en zeer goed geholpen bij de aankoop van een Tv en soundbar. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Verkoper heeft ons prima geadviseerd en daar ruim de tijd voor genomen. Uiteindelijk zeer tevreden met onze aankopen huiswaarts gegaan. En ook niet onbelangrijk: de scherpe prijzen.

Michel 10-01-2020

Mooie nette winkel (lelystad )waar je op je gemak rond kan kijken zonder dat je steeds lastig wordt gevallen door opdringerige verkopers.Ging voor een laptop kijken en toen iemand van BCC aangesproken voor nog wat advies.Goed advies en snel geholpen!De winkel uitgegaan met een mooie Laptop.Top!

A. Van Bommel 10-01-2020

Zijn zeer tevreden over de informatie en afhandeling van onze aankoop, een broodrooster. Een vriendelijke verkoper, het product was niet op voorraad inde winkel maar kon wel de volgende dag gratis bezorgd worden. Een mooie overzichtelijke winkel met ter zake kundig personeel. Onze volgende aankoop doen we ook hier.

Ingrid 10-01-2020

Prettige winkel waar we goed werden geholpen en geadviseerd. Ruime keuze in de winkel aanwezig. De dame bij het bruingoed en de dame bij het witgoed en huisraad hadden beiden voldoende kennis van de diverse producten. We hebben diverse spullen gekocht. Vooraf al even op internet gekeken naar de soorten, maten en modellen en in de winkel uiteindelijk een keuze gemaakt.

F.B 10-01-2020

prima service, zelfs gratis installeren
uitermate tevreden over de monteurs, werken netjes en correct

bcc Oosterhout 10-01-2020

Verkoper was erg deskundig en onpartijdig met z'n aanbevelingen en vergelijkingen.

DD 10-01-2020

Prima ontvangst,keurig aangesproken,fijn en deskundig advies gekregen! Kennis van zaken had deze verkoper! kortom...TOP!

dwang 10-01-2020

Fijne shop en snelle levering.
In de winkel eerst wat advies gevraagd over mijn huidige aankoop.
zeer prettig geholpen in Veenendaal.

C.L.Soeters 10-01-2020

BCC is een winkel met gemotiveerde medewerkers die kennis van zaken hebben . Hoewel wij internetminded zijn vinden we het persoonlijk contact voor een aankoop van langere duur onontbeerlijk. Daarom kiezen wij altijd voor een echte winkel zoals BCC en we zijn bij hen nooit teleurgesteld

Nico 10-01-2020

Bijzonder goed geholpen in de vestiging Terneuzen de medewerkster was zeer goed in de uitleg niet overdreven maar kwam met een goede uitleg

Moon 10-01-2020

Fijn en betrouwbaar. Bestellen heel eenvoudig en overzichtelijk. Goede service. Bestelling volgende dag in huis.

Vincent 10-01-2020

Kleinschalige winkel met goede persoonlijke service op maat. Beter dan andere elektronicawinkels die met schreeuwerige reclame hun producten zonder service proberen te verkopen.

plroosendaal 10-01-2020

medewerker bcc was een goede adviseur bij kiezen computer. bekwaam en naar mijn wensen luisteren was het vinden van de juiste computer snel geregeld.

Hans deK 10-01-2020

Altijd goed en vriendelijk geholpen , zowel voorlichting als uitleg. Ruime keuze

Robert Mensink 10-01-2020

Zijn zeer goed te woord gestaan Keurig van taal en goed advies. Zeer hulpvaardig.

han glas 10-01-2020

opzoek naar een baardtrimmer.werd vlot geholpen met goed advies en heb een braun mgk 5060 gekocht. en extra leuk ik kon met vvv cadeau kaarten betalen ..en een verkoop order via email gekregen...goede winkel en kundig personeel hier in alkmaar Ga zo door!!!

Melissa 10-01-2020

Fijne bezorging! Kreeg snachts email met tijdsbestek en Smorgens vroeg een sms met de tijd. Ze hebben de wasmachine netjes op de goede plek boven gezet.
Toppie!

Truus 10-01-2020

Heel prettig geholpen, in een overzichtelijke winkel, aan een magnetron voor een mooie prijs.

Joke Helmons 10-01-2020

Niet voor de eerste keer ben ik biJ BBC geweest en ik zal altijd terugkomen.
Een fijne winkel, nu ook weer heel goed geholpen en daarna nog even naar een TV gekeken.
Ondanks dat we zeiden dat wij alleen nog maar kwamen kijken werden we heel goed geholpen en werden niet afgeraffeld.
Kortom een fijne winkel.

Ronald 10-01-2020

Deskundige professionele goed luisterende medewerker die niet pushed om meer te verkopen en juist betere goedkopere alternatieven aandraagt. Super blij met mijn aan koop.

Alfred 10-01-2020

Excellente en vriendelijke bediening elke keer als ik de zaak betreed. Vraag hun van de meest diverse producten eigenschappen adviezen, zijn zeer goed op de hoogte.

Ton 10-01-2020

Bij BCC is shoppen een avontuur, betrouwbaar, snel, en makkelijker kunnen ze het niet maken.
Gewoon doen.

P57 10-01-2020

Verkoper had alle tijd. Ook werd ik nog even gewezen op de leuke actie die ze momenteel hebben van energiebedrijf.

Ook hier in alle rust werd het een en ander uitgelegd.

Dik voor elkaar

Peter 10-01-2020

Makkelijk en goed begrijpelijk zeker voor herhaling vatbaar
SUPERGOED
De leveringstermijn was al meteen 1dag later zoals afgesproken.
Dit had ik eigenlijk niet verwacht.

van Dijl 10-01-2020

Ik kom graag bij de BCC in Oosterhout. Ik word altijd vriendelijk en geholpen en de medewerkers geven deskundig advies.

Kimberley 10-01-2020

2 dagen terug een kookplaat en afzuigkap gekocht bij BCC. Prima geholpen door de medewerker. Mooie prijzen ook, veel aanbiedingen momenteel.
We hadden alleen niet goed opgelet, afzuigkap zonder motor. Zonder problemen deze een dag later kunnen omruilen voor eentje met motor.
Prima en snel geholpen. Product is top voor de prijs die we hebben betaald.
Winkel heeft groot assortiment en veel op voorraad en snelle levering. Top winkel

Anjo 10-01-2020

Goede service.ook als iets mis gaat. Bij ons was de droger niet aangesloten door de bezorgers en dat is perfect opgelost

T.koekkoek 10-01-2020

De medewerkers zijn heel behulpzaam en geven goede informatie en goed advies.
Heel vriendelijk .Ook vakkundig geïnstalleerd.
Toen er iets mis was gegaan bij de bestelling werd er telefonisch contact opgenomen en daarna nog 2 keer om te checken of alles in orde was. Ik kreeg zelfs een kadobon ter compensatie.
Alles is prima gegaan en de apparaten zijn goed geïnstalleerd.

felix 10-01-2020

2e exemplaar gekocht van set bluetooth-oortjes. Alles gegaan precies zoals het behoort.

M. Andre-Boxtart 10-01-2020

Personeel was vriendelijk en behulpzaam; nam alle tijd om aan onze wensen te voldoen. Levering afgesproken naar onze wensen. Keurig op de afgesproken tijd. Ook goede uitleg gegeven bij installatie.

A Schut 10-01-2020

Goed geholpen bij bestellen, goede informatie dat bestelde product gearriveerd was

T.Westerhff 10-01-2020

Op zeer prettige wijze geholpen ,en ook de heren van de levering en aansluiting waren erg behulpzaam .

Peter 10-01-2020

Goede website. Na bestelling krijg je direct duidelijke informatie over de verloop van je bestelling. Bezorging ging vlekkeloos en werd in het aangegeven tijdframe bezorgd. Als extra werd het oude apparaat meegenomen. Zeer fijn allemaal.

Peter 10-01-2020

Bestelling gedaan, perfecte opvolging over bezorgtijd. Heel simpel, alles klopt gewoon. Top bedrijf!

Marc 10-01-2020

Het was prettig dat we eerst even zelf konden rond kijken.
Toen we na 10 minuutjes eigenlijk een medewerker erbij willen vragen, stond er direct een zeer vriendelijke meneer bij ons. Keurig geholpen!

Nathasja 10-01-2020

Ik koop altijd mijn apparaten bij BCC ben zeer tevreden over de kwaliteit en service. Ditmaal een wasmachine van Beko die helaas niet op voorraad was maar toch binnen 4 weken geleverd werd. Netjes een mail en sms gehad met de levertijd en een telefoontje vlak voordat ze er waren.

ron mirer 10-01-2020

Bij BCC kopen wij al jaar en dag goede producten, worden altijd goed geholpen.Wij raden deze onderneming dus graag aan en vervolgens . Tot het volgende bezoek aan BCC.

Jolanda 10-01-2020

Bestellen ging simpel via de webshop en levering snel. Bezorging op tijd en van te voren gebeld dat ze er aan kwamen

daan 10-01-2020

keurig winkel vriendelijke personeel en ook zeer vak bekwaam prijs verhouding is ook goed

Maurice Smeets 10-01-2020

Mooie overzichtelijke winkel. Snel en zeer deskundig geholpen.
Goed advies over het product, in dit geval een laptop
Vooraf een keuze gemaakt maar in de winkel verwezen naar een beter product met een gunstigere prijs. De medewerker heeft laten zien hoe het product werkt. Het gekochte product samen uitgepakt en bekeken in de winkel.
Vriendelijk, bekwaam en behulpzaam personeel.
Zeer tevreden.

Jenny 10-01-2020

zeer vriendelijk personeel en deskundig advies fijne winkel om aankoop te doen

Jesse 10-01-2020

Goeie webshop alleen jammer dat ze het niet in de winkel op voorraad was terwijl het wel op de website stond. Voor de rest goed product!

Sharona 10-01-2020

Makkelijk & overzichtelijk. Werd op de 3e verdieping afgeleverd. Top service.

Neil Theissen 10-01-2020

Na eerst info in de winkel te hebben gekregen thuis op het gemakje de inductieplaat on-line besteld. Beste prijs en razendsnelle levering. De service en snelheid die we van BCC gewend zijn!!

Henk 10-01-2020

Prettig geholpen, goede service. Verkoper kon goede, relevante informatie geven.

Irene 10-01-2020

De site is erg overzichtelijk
De dag na de bestelling , werd het al bezorgd.
De bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam

Mj 09-01-2020

Fijne winkel,super geholpen door een vriendelijke medewerker. Hij nam alle tijd voor ons.

Eve 09-01-2020

Helemaal tevreden met de site de snelheid van antwoord en veel eerder dan gepland af kunnen halen in de winkel. Ook daar weer goed en snel geholpen. Helemaal blij dus