Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

van Dijl 10-01-2020

Ik kom graag bij de BCC in Oosterhout. Ik word altijd vriendelijk en geholpen en de medewerkers geven deskundig advies.

Kimberley 10-01-2020

2 dagen terug een kookplaat en afzuigkap gekocht bij BCC. Prima geholpen door de medewerker. Mooie prijzen ook, veel aanbiedingen momenteel.
We hadden alleen niet goed opgelet, afzuigkap zonder motor. Zonder problemen deze een dag later kunnen omruilen voor eentje met motor.
Prima en snel geholpen. Product is top voor de prijs die we hebben betaald.
Winkel heeft groot assortiment en veel op voorraad en snelle levering. Top winkel

Anjo 10-01-2020

Goede service.ook als iets mis gaat. Bij ons was de droger niet aangesloten door de bezorgers en dat is perfect opgelost

T.koekkoek 10-01-2020

De medewerkers zijn heel behulpzaam en geven goede informatie en goed advies.
Heel vriendelijk .Ook vakkundig geïnstalleerd.
Toen er iets mis was gegaan bij de bestelling werd er telefonisch contact opgenomen en daarna nog 2 keer om te checken of alles in orde was. Ik kreeg zelfs een kadobon ter compensatie.
Alles is prima gegaan en de apparaten zijn goed geïnstalleerd.

felix 10-01-2020

2e exemplaar gekocht van set bluetooth-oortjes. Alles gegaan precies zoals het behoort.

M. Andre-Boxtart 10-01-2020

Personeel was vriendelijk en behulpzaam; nam alle tijd om aan onze wensen te voldoen. Levering afgesproken naar onze wensen. Keurig op de afgesproken tijd. Ook goede uitleg gegeven bij installatie.

A Schut 10-01-2020

Goed geholpen bij bestellen, goede informatie dat bestelde product gearriveerd was

T.Westerhff 10-01-2020

Op zeer prettige wijze geholpen ,en ook de heren van de levering en aansluiting waren erg behulpzaam .

Peter 10-01-2020

Goede website. Na bestelling krijg je direct duidelijke informatie over de verloop van je bestelling. Bezorging ging vlekkeloos en werd in het aangegeven tijdframe bezorgd. Als extra werd het oude apparaat meegenomen. Zeer fijn allemaal.

Peter 10-01-2020

Bestelling gedaan, perfecte opvolging over bezorgtijd. Heel simpel, alles klopt gewoon. Top bedrijf!

Marc 10-01-2020

Het was prettig dat we eerst even zelf konden rond kijken.
Toen we na 10 minuutjes eigenlijk een medewerker erbij willen vragen, stond er direct een zeer vriendelijke meneer bij ons. Keurig geholpen!

Nathasja 10-01-2020

Ik koop altijd mijn apparaten bij BCC ben zeer tevreden over de kwaliteit en service. Ditmaal een wasmachine van Beko die helaas niet op voorraad was maar toch binnen 4 weken geleverd werd. Netjes een mail en sms gehad met de levertijd en een telefoontje vlak voordat ze er waren.

ron mirer 10-01-2020

Bij BCC kopen wij al jaar en dag goede producten, worden altijd goed geholpen.Wij raden deze onderneming dus graag aan en vervolgens . Tot het volgende bezoek aan BCC.

Jolanda 10-01-2020

Bestellen ging simpel via de webshop en levering snel. Bezorging op tijd en van te voren gebeld dat ze er aan kwamen

daan 10-01-2020

keurig winkel vriendelijke personeel en ook zeer vak bekwaam prijs verhouding is ook goed

Maurice Smeets 10-01-2020

Mooie overzichtelijke winkel. Snel en zeer deskundig geholpen.
Goed advies over het product, in dit geval een laptop
Vooraf een keuze gemaakt maar in de winkel verwezen naar een beter product met een gunstigere prijs. De medewerker heeft laten zien hoe het product werkt. Het gekochte product samen uitgepakt en bekeken in de winkel.
Vriendelijk, bekwaam en behulpzaam personeel.
Zeer tevreden.

Jenny 10-01-2020

zeer vriendelijk personeel en deskundig advies fijne winkel om aankoop te doen

Jesse 10-01-2020

Goeie webshop alleen jammer dat ze het niet in de winkel op voorraad was terwijl het wel op de website stond. Voor de rest goed product!

Sharona 10-01-2020

Makkelijk & overzichtelijk. Werd op de 3e verdieping afgeleverd. Top service.

Neil Theissen 10-01-2020

Na eerst info in de winkel te hebben gekregen thuis op het gemakje de inductieplaat on-line besteld. Beste prijs en razendsnelle levering. De service en snelheid die we van BCC gewend zijn!!

Henk 10-01-2020

Prettig geholpen, goede service. Verkoper kon goede, relevante informatie geven.

Irene 10-01-2020

De site is erg overzichtelijk
De dag na de bestelling , werd het al bezorgd.
De bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam

Mj 09-01-2020

Fijne winkel,super geholpen door een vriendelijke medewerker. Hij nam alle tijd voor ons.

Eve 09-01-2020

Helemaal tevreden met de site de snelheid van antwoord en veel eerder dan gepland af kunnen halen in de winkel. Ook daar weer goed en snel geholpen. Helemaal blij dus

J.R.Pietersma 09-01-2020

BCC is een mooie ruime en overzichtelijke winkel. Wij zijn zeer goed geholpen door een uiterst geduldige verkoper. De verkoper wist op al onze vragen een helder en goed antwoord te geven.

Kaspar 09-01-2020

Precies de computer die ik wilde stond in de showroom. Goed advies gekregen, gelijk besteld. Volgende ochtend kreeg ik hem al binnen!

Tanja 09-01-2020

E-reader gekocht bij BCC.
Veel leesplezier van, totdat de ereader niet meer uit slaapstand ging.
Even terug naar de winkel en ik kreeg een nieuwe!
Was helaas niet op voorraad maar werd de eerstvolgende mogelijkheid bezorgd!
Hartstikke blij mee natuurlijk!

Agaath van de Wiel 09-01-2020

Prima voorlichting en hulp bij het maken van een keuze voor tablet en laptop.

Wim Matthijssen 09-01-2020

In de winkel in Roosendaal fantastisch geholpen. Kwam met een defecte Philips FSM1616 vloerstoomreiniger binnen en ging weer met een werkende naar buiten. Deze reiniger had ik een half jaar geleden gekocht en de defecte onderdelen werden direct spontaan vervangen. Chapeau, klantgericht en zeer service gericht.

Tanja vL 09-01-2020

fijn dat we de wasmachines op de website met elkaar konden vergelijken. Bcc bleek de goedkoopste te zijn!
Keurige levering, waarbij rekening gehouden werd met de gewenste bezorgdag

Cindy Marx 09-01-2020

Ik koop al jaren bij Bcc omdat de service super is.Ik had in november een koffiemachine gekocht waar een knopje van misten dat zou besteld worden maar ik mocht mijn machine omruilen omdat dat te lang duurde.Ik mocht een heel ander nieuw model uitzoeken en kreeg nog geld terug ook omdat deze goekoper was terwijl ik de andere machine al 1 1/2 maand gebruikt had.Dat noem ik super service.Ze nemen de tijd voor je en zijn heel eerlijk met het af of aanbeveling van producten.

Dagbeleving LevensKracht 09-01-2020

De prijs kwaliteit is top, ook erg klantvriendelijk personeel heeft aandacht voor de klant. Mijn ervaring met garantie is ook top geregeld, nog nooit problemen gehad.

Jacques Habraken 09-01-2020

Al meerdere malen hebben wij een aankoop gedaan bij BCC... iedere keer weer hebben wij vol respect ervaren dat we op n erg prettige, vrijblijvende manier zijn geadviseerd en geholpen
Echt TOP..!!!
Onze welgemeende complimenten voor BCC Helmond.... 👍👍

Bossie 09-01-2020

Fijne webwinkel met goeie prijzen en goede service. Bij bezorging vele opties; altijd een die passend is voor het moment. Soms is thuis makkelijker andere keren is ophalen bij een dhl servicepunt, of gewoon bij je eigen BCC filiaal.

Henri Crijns 09-01-2020

Winkel mooi en overzichtelijk ingericht, personeel vriendelijk en behulpzaam goede uitleg van het product wat ik kocht Een Sony Blu-ray speler

Ron D 09-01-2020

Overzichtelijk webshop, snel eenvoudig te bestellen.
Snelle levering, binneneen dag.

Harry 09-01-2020

BCC geeft adequate service, heel vriendelijke medewerker. Duidelijke uitleg over garantie nav niet te repareren stofzuiger.

Corrie 09-01-2020

Ik ga altijd naar BCC op de Sebastiaan plein in delft vriendelijke mensen een goede sevice
Verkoper Kevin

NB 09-01-2020

Tevreden klant omdat het allemaal voorspoedig liep, goed geholpen via chat van de site. Kreeg daar van een medewerken advies en al me vragen werden goed beantwoord . Top service en levering + plaatsen liep ook allemaal voorspoedig en heel goed . Echt een aanrader voor goed advies en kwaliteit!!!

Wolbrink 09-01-2020

fijne winkel. Met vriendelijke medewerkers die weten waar ze over praten.
Goed en eerlijk advies. Nemen de tijd voor je.
Kortom ik zou het iedereen aanbevelen.

Tijmen 09-01-2020

Na een slechte ervaring bij een concurrent, nu gelukkig ervaren dat vriendelijkheid en behulpzaamheid toch mogelijk is. TOP !

Margot 09-01-2020

Keurig op tijd En ze hebben een was-droog combinatie prima geï nstalleerd. Hebben oude machine meegenomen.

Theo en Ineke 09-01-2020

Wij hebben al onze producten bij Bcc aangekocht en zijn zeer tevreden over de uitleg en service die tijdens en na de levering word gegeven. Wij zullen Bcc bij iedereen aanraden. Bedankt en ons zie jullie spoedig terug om de volgende aankoop te doen..

Grajanne Smits 09-01-2020

Alles perfect verlopen. Van aankoop tot het bezorgen en aansluiten ook. Vriendelijke bezorgers. En bediening van het apparaat top. Ben er erg happy mee. Erg happy zelfs.

Scorpio51 09-01-2020

BCC heeft een heel uitgebreid assortiment, maar het grootste plus vind ik de klantvriendelijkheid en service van het personeel

Miriam B 09-01-2020

Ik kom al vele jaren bij BCC en ik ben zeer tevreden over het personeel en de prijzen.
Vandaag ging ik kijken voor een koptelefoon en ik had er een op het oog, maar die was me eigenlijk wat duur. Bleek dat die net €20 goedkoper was geworden! Top! dus ik heb er weer een item bij waar ik hopelijk jaren plezier van zal hebben.

Peter 09-01-2020

Was niet van plan om een nieuwe wasmachine aan te schaffen maar oriënteerde me omdat er een lager defect was en ik een nieuwe nodig ging hebben. Ik heb toch een machine aangeschaft omdat ik vakkundig geholpen werd en er een machine stond voor een goede prijs. Ik ben toch tot aankoop over gegaan.

Eef 09-01-2020

Fijn redelijk groot filiaal met vriendelijk en deskundig personeel, ruim aanbod en vriendelijke prijzen. Gratis parkeren voor de deur.

Oleh 09-01-2020

Snel en efficient!Grote selectie van goederen!Service op hoog niveau!De beste winkel,ik zal een vaste klant zijn.

Annelies Brunott 09-01-2020

Super goed geholpen en geadviseerd en vriendelijk personeel. We hebben maar kort hoeven wachten voordat we geholpen werden, de verkoper was bezig maar vroeg gelijk om een collega.