Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michel 12-01-2020

Mooie winkel. Hier geen snelle jongens die je onder druk zetten maar ervaren "no nonsense" medewerkers die zonder poespas goede uitleg geven..

Asseflas 12-01-2020

Jammer dat de koelkast niet zoals op de website stond de volgende dag bezorgd werd. Door de feestdagen en de drukte werd dit 5 dagen. Mooi dat er op zondag geleverd werd. Dit scheelt voor mij een snipperdag. Bezorgers waren vriendelijk en hebben keurig de koelkast geplaatst.

H.Woudstra 12-01-2020

snelle levering , goed overzicht en prijzen redelijk net zo als vorige aankopen

Rcas 12-01-2020

Ik koop bij deze bcc vaker elektronica, de service is hier echt heel goed, de medewerkers zijn heel erg vriendelijk en hebben verstand over de spullen die ze hier verkopen, niets lijkt ze teveel en ze lijken ook echt plezier in het werk te hebben, is het ergens goedkoper dan matchen ze de prijs, ze hebben een goed assortiment, hebben ze het niet op voorraad dan kunnen ze het bestellen en bezorgen bij je thuis, je voelt je hier welkom en gaat met een plezierig gevoel weer de winkel uit

Jaap 12-01-2020

Goede voorlichting en mogelijkheden van product door verkoper. Geen agressieve verkoopmethodes. Producten staan overzichtelijk in winkel.

Ruud en Thera 12-01-2020

Wij zijn in de winkel geweest en de verkoper had erg veel kennis van zaken. Wij hebben het product zelf meegenomen , maar deze werd keurig door een medewerker naar onze auto gebracht.

Toos 12-01-2020

Fantastisch geholpen door het personeel. Keurige e-mail toen het product bij de winkel lag.

J. de Klerk 12-01-2020

De winkel in Leeuwarden is een verademing als je advies en kennis overdracht belangrijk vindt. Je leert zo op een logische manier tot een verantwoordde keuze te komen. Daarnaast is het assortiment groot en laag geprijsd. De aftersale is goed zo ook de voorbereiding totdat er werkelijk is bezorgd. Top BCC ga zo door!

Rudolf 12-01-2020

Ik ben erg klantvriendelijk geholpen En een goede uitleg over het product bij BCC , en ook erg tevreden over het product.

Ronald 12-01-2020

Ik werd heel vriendelijk geholpen en kreeg heel duidelijke uitleg over het verschil van de scheerapparaten.

Er werden ook nog andere verwante producten aanbevolen op een professionele zonde een keihard sales praatje

Citty 11-01-2020

Ik ben bij de schop uitgekomen omdat ik de tv zag die ik wilde hebben en de prijzen zijn Mooi
Goede uitleg en goede service kwam daar ook bij kijken
Klantvriendelijk...... super
Een week later kwamen ze mij tv brengen daarbij ook goede uitleg en klantvriendelijk
Ik zeg top

Monique 11-01-2020

Op zoek naar een klein Nespresso apparaat én betalen met vvv cadeaukaart. Beiden gelukt bij BCC.
Makkelijk bestellen, goede prijs, snel geregeld. Op vrijdag besteld, Zaterdag geleverd.
Fijn dat je bij BCC de vvv cadeaukaart kan inleveren, echt service ...dat kan bij de andere grote webwinkels namelijk niet

Johan 11-01-2020

Netjes en professioneel geholpen bij aankoop van Laptop. Alles werkt zoals verwacht mag worden, erg blij mee.

Lolo 11-01-2020

Duidelijke en informative website en makkelijk te bestellen. Account is niet perse nodig. Wanneer je een account hebt kun je wel makkelijk de bestelling terug kijken.
Gisteravond besteld, vanmorgen in huis! Top!!

Prijzen zijn vergelijkbaar met andere websites.

joost 11-01-2020

Deze winkel in Zierikzee is goed bereikbaar, goede parkeergelegenheid en het personeel is zeer behulpzaam en neemt de tijd voor advies en vergelijking

Natascha Verburgt 11-01-2020

Wij zijn in het filiaal in Beek geweest.
Een nieuwe mooie winkel. Het enige nadeel vonden wij dat er geen lift was aangezien er twee verdiepingen waren. Maar een aardige medewerker legde ons uit dat die binnen een maand gerealiseerd zou worden. Wel zo handig voor mensen die slecht ter been zijn.
We hebben de combi magnetron MCP349SL gekocht. Er was veel keuze en ze hadden redelijk wat voorraad, dus we konden hem meteen mee naar huis nemen. Zeer tevreden over onze aankoop en de manier waarop we geholpen zijn.
We komen zeker nog een keer terug.

Haroon 11-01-2020

Ik vind dat BCC de beste service heeft ,vriendelijke personeel en een korte rij om te afrekenen dus ik vind het geweldig om bij bbc te gaan winkelen

Kees B 11-01-2020

bovenal BCC amsterdam west, verkoper Ruud, de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Ik ga met plezier naar bcc, omdat het voor mij de ideale combinatie is van winkel en webshop erachter.
Ik kan rustig thuis op internet kijken naar specificaties, prijzen vergelijken, etc.
Daarna ga ik naar de winkel om iets aan te schaffen. dat kan meestal direkt, en de service is zoals geadverteerd.

Oerlemans 11-01-2020

Prettige bediening`en goede inlichtingen over de aankoop: tefal friteuze. zijn tevreden over de behandeling.

Marja 11-01-2020

De winkel is vlak bij, er werd duidelijk de verschillen van de prijs en wat de verschillen waren.

G.J 11-01-2020

Bijzonder irritante verkoper die eerst maar bleef aandringen op het afsluiten van een service contract en vervolgens bleef doorzeuren om ons een contract bij Essen " aan te smeren"
Officiële reactie van BCC 13-01-2020

Beste GJ,

Wat vervelend om te horen dat de medewerkers in het filiaal bleven aandringen op een service contract. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Amsterdam Westerpark 11-01-2020

Goed geholpen. Vriendelijk personeel. Actie dat korting wordt gegeven als artikel elders goedkopers was, werd zonder discussie toegepast.

claris 11-01-2020

Ik heb online bij BCC in de outlet mijn wasmachine en koelkast gekocht. Doordat deze producten een lichte schade hebben in de vorm van een deukje waren ze met fijne korting te bestellen. Ik ben dan ook erg tevreden, want naast dit kleine optische manco zijn het hele goede producten! Die ook nog eens snel en zorgvuldig geleverd werden.

Ferry 11-01-2020

Voor het eerst een BCC reclame besteld : een Acer computer
vrijdagavond laat en zaterdag 14.00 uur zat ik er al aan te werken
Geweldige service !!!

M.Poels 11-01-2020

Ik had een tegoedbon van Essent te besteden bij BCC Ik was van plan een vaatdroger aan te schaffen. BCC heeft mij geholpen bij het vinden van een loodgieter die is komen kijken of wat ik wilde mogelijk was. Dat bleek niet te kunnen. Omdat ik ook en een nieuwe smartphone wilde heeft men mij uitgebreid de voorgelicht over de smartphone.Toen bleek dat mijn oude smartphone te repareren was moest ik iets anders uitzoeken. Uiteindelijk heb ik een platenspeler,cd speler, etc gekocht. Alle keren ben ik heel vriendelijk geholpen en uiteindelijk heeft een van de medewerkers het apparaat bij mij thuis afgeleverd. Ik ben wat ouder en woon dicht bij. Hulde en dank voor het geduld en advies het de medewerkers van BCC ook voor de cappuccino's

Aad 11-01-2020

Tijdens diverse aankopen ben ik prima geholpen door meerdere verkopers van BCC Alexandrium. Bij het ontstaan van een conflict met LG ben ik uitstekend geholpen en schadeloos gesteld door BCC, dank daarvoor en hulde.

Piet 11-01-2020

Opgehaald in een vestiging van BCC. Voordien al ons huiswerk gedaan. Prima geholpen door de verkoper.

Eric Joosten 11-01-2020

Kom al jaren bij BCC in Schalkwijk en al jaren lang zijn ze daar altijd positief en informatief. Leuke mensen die bben van de producten die ze verkopen maar ook open staan voor een geintje en serieus gesprek. Met andere woorden een vestiging die ik je zeker zou aanraden om je te laten adviseren en met je product de deur uit te lopen met een goed gevoel.
Bob en zijn crew zijn TOPPERS.

Sharon007 11-01-2020

Duidelijk en objectief advies ontvangen bij de aankoop van onze wasmachine. Tijdens mail contact met het BCC filiaal werd ik er op gewezen dat de wasmachine 50,00 in prijs is gedaald wat mij keurig werd verteld en werd verrekend! Heel attent, erg blij mee.

willem brus 11-01-2020

Keurig bezorgd .Alles aangesloten en netjes de oude wasmachine meegenomen.
Goed gedaan.

Bert 11-01-2020

Als ik electronica nodig heb zoals een tv of witgoed ga ik altijd naar BCC vanwege de goede service en kwaliteit. Het bedrijf is zeer betrouwbaar en daarom ga ik er zeker weer naar toe als ik weer iets nodig heb.

W Moraal 11-01-2020

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ruime sortering. Niet ver van huis.
De prijzen zijn bijna hetzelfde als bij de concurrent.

M kenters 11-01-2020

Hij is gebruiksvriendelijk.
Overzichtelijk en het bestellen ging heel makkelijk.
Veel keuzes voor bezorgen.
Je kunt makkelijk alles aangeven als er bijzonderheden zijn.

Phiel 11-01-2020

Het was druk in de winkel maar toch hebben ze onze nieuwe steelstofzuiger helemaal in elkaar gezet en verder nog de mail voor korting via de fabriek geregeld.

Edwin 11-01-2020

Via internet BCC een wasmachine gekocht merkt samsum de bestelling ging erg snel en de bezorging was ook top ze werken snel en zorg dat álles wérkt

erge 11-01-2020

snel en eerlijk geholpen
op de bediening niks aan te merken
en goede aanbiedingen

Esme 11-01-2020

We hadden een robot stofzuiger op het oog, bij de mediamarkt was hij voordeliger dan bij de bcc. De online voorwaarden waren wat onduidelijk. Na mijn bezoek aan bcc Barendrecht ben ik wijzer én een robotstofzuiger rijker weg gegaan. Ik ben goed geholpen en heb de stofzuiger tegen de juiste prijs gekregen.

René 11-01-2020

Goede service, geen opdringerig personeel. Geven goed advies, waar je wat aan hebt.

Paul van Oijen 11-01-2020

Fantastisch geholpen bij vestiging oude haagweg in den haag. Wij zijn daar niet voor niets trouwe klanten

P.S. van Luik 11-01-2020

Op 9-1-2020 kocht ik, n.a.v. een advies van een vriend, bij BCC aan de Waldorpstraat te den Haag, een Lenovo laptop voor 699 euro. De verkoper, genaamd Peter, bleek zeer deskundig in uitleg en presentatie hetgeen een goed gevoel gaf. Ik geef hen zeker een 8 en dat heeft hij verdiend.

Stuart 11-01-2020

Klantvriendelijk en hulp bij uitkiezen produkt en juiste uitleg over aanschaf

Ben 11-01-2020

Overzichtelijke ruime winkel, dit keer helaas een medewerker getroffen die minder ervaring heeft.

Christian 11-01-2020

Prima shop, duidelijk en zeer veel keus, snelle bezorging en vakkundige installatie. Ondanks dat het door omstandigheden bij mij misging. Er werd een defect apparaat geleverd, maar is prima opgelost door de volgende dag een zelfde apparaat te leveren met een compensatie door middel van gratis extra garantie.

M 11-01-2020

Enig minpuntje is dat ze pas in de nacht voor de levering kenbaar maken of ze 's ochtends misschien al 7 uur voor je deur staan 😅

Edwin Heger 11-01-2020

55 inch oled gekocht bij BCC Middelburg en meegenomen.
Na paar dagen uitgepakt en opgehangen.
Bleek piepkleine schade te hebben rechtsonder op scherm.
Mocht zonder gedoe een nieuwe, maar ook grotere.
Dit gedaan en werd gratis thuis omgeruild.

Natas 11-01-2020

Gewoon super. Snelle en nette levering, product zoals gepresenteerd op website. Als jet goed is, is het goed,...dus: 10.

Tiara V 11-01-2020

De bezorging van mijn bestelling verliep helemaal mooi en ik werd ook constant op de hoogte gehouden van hoelaat mijn pakketje zou komen. Ik vind het super fijn dat freebees gebruikt kunnen worden bij bcc, ook op de site. Het enige waar ik mee zit is de prijzen, vergeleken met andere sites zoals bol.com zijn de producten bij bcc duurder.

A.H. Ekkels 11-01-2020

een 10 met griffel ben zeer goed geholpen waardoor ik een computer heb aangeschaf.

Dirk 11-01-2020

Heel vriendelijk te woord gestaan in de winkel. Was op zoek naar een vaatwasser. De medewerker vertelde mij dat levering op 3 hoog geen probleem was. Tijdens de bezorging geen externe partij die komt leveren waar ik mindere ervaring mee heb, maar een eugen bezorgservice. Hele vriendelijke bezorgers die de vaatwasser netjes omhoog hebben getild en afgeleverd. Mooi om te zien dat goedr service en afhandeling nog bestaan.

Wil 11-01-2020

Leuke heldere en duidelijke webshop ook de winkel in Breda netjes en gastvrij
Via webshop artikel besteld volgende dag in huis binnen 24vuur alles netjes afgehandeld