Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

G. M. van de Ven 15-01-2020

Uitstekende service en vakmanschap. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Top.

Coen 15-01-2020

Blij dat we nog een electronica zaak hebben in Zierikzee. Geen hele grote winkel, maar wat niet in huis is kunnen ze bestellen

Jan 15-01-2020

BCC in Bergen op Zoom is een elektronicazaak die een voorbeeld is voor alle andere soortgelijke winkels: er is een zeer ruime keuze aan artikelen en deskundig, vriendelijk, beleefd en niet opdringerig personeel geeft je adequaat en eerlijk advies. Ook zijn wij uitermate tevreden over de geboden mogelijkheid van thuisbezorging en installatie en de daadwerkelijke levering. Het gekochte werd door twee BCC’ers keurig op de afgesproken tijd thuisgebracht en zeer deskundig en voortvarend gemonteerd. Pas nadat de werking van het nieuwe apparaat was getest en uitgelegd vertrokken zij. In één woord: TOP!

Theo Groen 15-01-2020

Normaal gesproken ben ik niet van dit soort reviews maar in dit geval moet ik zeggen dat ik vakkundig en vooral oprecht werd geholpen door deze verkoper van BCC.

L.A. Schuttenhelm 15-01-2020

De webshop belooft "vandaag besteld, morgen geleverd"... dat is helaas niet het geval. Als je "alle tijd hebt" dan is het geen probleem, maar als je specifiek iets nodig hebt waar je op "zit te wachten" dan is het uitermate vervelend. Zowel telefonisch, email naar klantenservice geeft geen opheldering. Een gemiste kans voor BCC webshop. Als je iets "dringend" nodig hebt is misschien de "plaatselijke computerwinkel" een beter idee.
Officiële reactie van BCC 16-01-2020

Beste L.A. Schuttenhelm,

Wat vervelend om te horen dat jouw levering niet de volgende dag geleverd kon worden, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Miranda 15-01-2020

Bcc is een goede winkel en webshop snelle levering vriendelijke medewerkers

Renate van Meegen 15-01-2020

Onze zoon had zijn tablet eindelijk voor elkaar gespaard, de verkoper was heel vriendelijk, ook gaf hij een compliment aan onze zoon m.b.t. het sparen. De medewerker was echt gemeend vriendelijk en nam alle tijd om naar ons te luisteren. We kregen zelfs een coulance-korting omdat deze tablet een week geleden in de aanbieding was! Een hele fijne winkel.

Daniël Otten 15-01-2020

Ruime toegankelijkheid, veel producten in de winkel. De site is helder.
Bediening door medewerker Steven uitstekend.

Cor Rossen 15-01-2020

Wij zijn bij de aanschaf van een laptop, bij BCC in Oss, zeer goed geïnformeerd. De verkoper nam alle tijd, was deskundig en stond open voor al onze Vragen. Het is zeker een aanrader om bij deze vestiging een bezoek te brengen.

ronald 15-01-2020

Grote winkel. veel keuze .laptop gekocht. verkoper wist niet veel van windows. hij zij ik ben meer van Apple. laptop was op de site goedkoper. heb in de winkel gekocht. ik heb een mail gestuurd en krijg binnen 4 dagen geld terug geboekt. prima service

aldert.vd.schaaf 15-01-2020

je wordt er heel goed geholpen wand het is de enigste winkel de winkel is ook heel goed

Otto van Haren 15-01-2020

Duidelijke en zelfs voor mij eenvoudige website. Goede aanbieding en prima geïnformeerd over de status van mijn bestelling en wanneer die via DHL bezorgd werd.

DREWES 15-01-2020

prettig en vooral adequaat geholpen, goed geadviseerd. het shoppen in de winkel gaat er toch mee strijken. Beter dan internetshoppen.

Huub 15-01-2020

Prima service en uitstekende toelichting op product.
De winkel is mij bekend van eerdere aankopen en van reclame mails.

Tineke 15-01-2020

Eerlijk advies en er wordt niets opgedrongen. Op het gemak thuis na kunnen kijken. Als service konden we gratis thuis laten opmeten bij aankoop van een vaatwasser

M. Grin 15-01-2020

Ik Heb voor BCC gekozen ivm de ruime keuze, goede service en een fijne prijs qualiteit verhouding. Ook de bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam en helpen mee met het vinden van oplossingen.

j.a.j siemons 15-01-2020

mooie winkel en je wordt vriendelijk geholpen, alles staat leuk uitgestald dus de winkel is goed overzichtelijk

Hanneke 15-01-2020

Wij waren nog nooit in winkel geweest, maar hadden op internet een laptop gezien die hier verkocht werd. We zijn heel hartelijk ontvangen. Niet opdringerig. Ook kregen wij duidelijke uitleg en de verkoopster deed alle moeite om de gestelde vragen te beantwoorden of als ze het niet wist de\e op te zoeken. We zijn heel tevreden.

peter meeks 15-01-2020

Geweldige ervaring in de Bcc online shop, mooi op tijd geleverd.
Nergens zo snel geleverd dan bij Bcc.
kwaliteit van de doos perfect, inhoud goed verpakt.
Ik kan iedereen Bcc aanraden.

Liek 15-01-2020

Ik heb mijn oortjes van Apple vervangen door een bluetooth koptelefoon van JBL. Ik ben heel tevreden met de hulp van de verkoper, want zoek er maar eens een uit die niet te duur is en een super geluid maakt. Dat is zeker gelukt, ben heel goed geholpen in de winkel in Delft. Nu even door sparen voor een hele mooie koptelefoon, de verkoper had begrip voor mijn financiën en snapte dat ik ( grote muziekliefhebber) die ene met dat hele mooie geluid nu even nog niet aan kon schaffen.

Frank 15-01-2020

BCC Hoorn is een fijne winkel.
Ben zeer goed en eerlijk geholpen, mooie wasdroger gekocht.
Ik was erg snel klaar om te beslissen, voldoende voorraad en spullen in de winkel.
Kortom; one-stop-shopping in Hoorn En in witgoed kan dus gewoon nog...

c 15-01-2020

levering prima op tijd en goede meldingen van de aankomst tijd bij bezorging.
top service

Loppie 15-01-2020

Duidelijke website en waarbij je ook gebruik kunt maken van diverse cadeaubonnen.

L.Snoeijs 15-01-2020

goed en snel geholpen met de juiste kennis van zaken en keuze uit een enorme serie
telefoons

Yasur 15-01-2020

het was moeilijk om aan hulp te komen bij onze koop. als er eenmaal iemand vrij was ging het soepel en snel en kregen we ook wat advies.

JL 15-01-2020

VRIENDELIJK AANGESPROKEN EN GOED GEHOLPEN PRIMA WINKEL EN LEKKER INDE BUURT

Remco 15-01-2020

Na een eerste orientatie via internet gedaan toch besloten om ook in de winkels te gaan kijken.
Ivm laagste prijsgarantie en het reclame krantje waar een paar leuke aanbiedingen in stonden
heb ik besloten naar BCC te gaan. Daar stonden 3 laptops die aan mijn wensen voldeden, een HP en nog een merk wat ik niet kende. Bleek een verouderd exemplaar te zijn, er stond ook nog een derde, een Lenovo Ideapad S145. Dit bleek een goede snelle laptop volgens de verkoper, een stuk lichter in gewicht en zag er mooi uit. Dankzij het goede advies deze dus gekozen.

Nerrings 15-01-2020

Verkeerd geïnformeerd door verkoper betreffende de maatvoering . Hij zegt dat Miele wasmachines de zelfde maat hebben. Wat blijkt onze nieuwe aankoop een Miele is 5.5 dieper met als gevolg dat hij niet past in onze kast schuifdeurtjes gaan net meer dicht .moeten nu weer terug naar de winkel en weer een vrije dag nemen wie betaald de benzine kosten en mijn vrije dag. Dus mensen voortaan alles nameten en niet blind afgaan op de verkoper
Officiële reactie van BCC 16-01-2020

Beste Nerrings,

Wat vervelend om te horen dat de verkeerde type Miele wasmachine is geadviseerd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en had veel sneller opgelost moeten worden, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Ad 15-01-2020

Zeer goed advies en begeleiding tot een juiste aankoop. Ook het inmeten van inbouw apparatuur en advies hierover was zeer positief. En ook even snel samen naar het juiste apparaat zoeken was geen punt na het inmeten.

Will de Laat 15-01-2020

Fijn en zeer goed geholpen door vriendelijk personeel.
Goede adviezen en duidelijke uitleg bij de aankoop

Danielle 15-01-2020

Alles top geregeld. Makkelijke website goed kunnen vergelijken en zeer aantrekkelijke prijs. Bezorging was ook top. Zeer nette heren die installatie hebben gedaan en alles was perfect geregeld.

ALEX 15-01-2020

UITSTEKENDE SNELLE SERVICE
CORRECTE LEVERING MET BELEEFT EN SYMPATHIEK PERSONEEL

Fam. v.d. valk 15-01-2020

Zeer goed geïnformeerd door verkoper en de levering keurig zoals afgesproken. Beveel deze winkel aan omdat men er tijd en aandacht voor je neemt.

Lisette 15-01-2020

Zeer tevreden over de levering. S avonds om 22 uur besteld en de volgende dag in huis.

Hans 15-01-2020

Goed geholpen en geadviseerd door medewerker van BCC.
Blu-rayspeler volgens toezegging op de geplande datum geleverd.
De speler zelf is een aanrader. Installatie eenvoudig en in één keer goed. Beeld en geluid HDR ongelooflijk mooi. Dus helemaal tevreden met de aankoop.
Jammer dat de HDR-films zelf duur zijn.

Mike Medina 15-01-2020

Ik had VVV-cadeaukaart gekregen op mijn werk voor mijn inzet en die wilde ik gebruiken voor de aankoop van een JBL Charge 4. Maar die worden bij de grootte media zaken niet meer aangenomen tot mijn verbazing. En frustratie want ik wilde het meteen hebben, anders komt het er niet van bij mij. Ik besloot om dan maar een online aankoop te gaan doen. Blijkt dat daar de grootte jongens het ook niet doen. Maar in de info van de VVV website bleek BCC het wel te accepteren online. En waar ik nog vrolijker van werd was dat ik mijn rest VVV-cadeaukaarten die ik nog had hier en daar, ook op kon voeren om tot het gewenste totaal bedrag te komen. Ik kreeg keurig mails toe gestuurd over de status van mijn bestelling. Ik vind vaak dat je dood gemaild wordt met overbodig meldingen daarover maar in dit geval vond ik het reuze meevallen. Precies op de aangegeven tijdsmoment kwam het de volgende dag binnen. Een aankoop zonder negatieve emoties op het aangeschafte product. Ik was dus 2 keer blij. Snelle efficiënte aankoop en weer heerlijk naar muziek luisteren.

pieter 15-01-2020

perfekte comunicatie ivm bezorging
2 hardwerkende en sjouwende heren
mooie afgeprijsde indesit uit de outlet
dit is de derde wasmachine
vorige ging 20j mee
ben super tevreden
vooral dat betalen per mobiel pin was 'amazing'
lieve BCC THNXXX
I love you

Chris Hickendorff 14-01-2020

Prima webshop, duidelijk en overzichtelijk. Goede tekst en uitleg bij de producten. Goede service. Snelle levering en prima contact met de klantenservice

Maureen 14-01-2020

Mijn moeder is al jaren trouw klant bij BCC. Op haar advies ben ik voor mijn huishoudelijke apparaten naar BCC gegaan. Ik ben heel erg goed geholpen. Deskundig en eerlijk advies. Bezorging ging ook erg vlot en op aangegeven tijd. Heel blij met mijn aankoop.

kai 14-01-2020

fijne ruime winkel prettige verkopers nemen de tijd er voor en als er een vraag was waar een van hen niet direct antwoord op kon geven schoot er meteen een andere verkoper bij om ons te helpen .
We gingen met een Senseo koffiezet apparaat naar huis en een stofzuiger van het merk Bosch ,en we zullen zeker op korte termijn terug komen,( aangezien onze zoon op zijn eigen gaat wonen )en er meer huishoudelijke artikelen worden aangeschaft uiteraard bij BCC

Friedel 14-01-2020

Snel en goed geholpen door uiterst vriendelijke verkoper die verstand van zaken had

Albert 14-01-2020

Duidelijke afspraken over de levering en zoals afgesproken 10 min van te voren netjes gebeld zodat de levering plaats zal vinden
Nette en behulpzaam persoon die de tv heeft geleverd was zo opmerkzaam dat er zorg voor is gedragen dat de c module (kaart) ook vanuit de oude tv verwijdert was voor de tv werd meegenomen om af te voeren
Al met al top sevice

oda 14-01-2020

Breda BCC , een rustige en overzichtelijke winkel, waar ik mij thuis voel. Niet teveel producten, die ook mooi gepresenteerd waren . Kon mede daardoor een betere keus maken ( voor mij dan). Een notebook die aangeprezen werd voldoet precies aan mijn gestelde eisen. De verkoper wist precies de juiste aan te wijzen. Verkoper was professioneel en had alle tijd voor de klant.
Kom zeker terug!
Oda

Ben van Houtum 14-01-2020

Altijd prima geholpen bij de aankoop en je kunt altijd terug gaan voor hulp of advies na de aankoop.
Ook prima service, absoluut aan te bevelen winkel

Aad 14-01-2020

Goed product geleverd voor een redelijke prijs. i.v.m. Storing, tijdig bericht en excuses voor 1 dag vertraging vd levering. Keurig afgehandeld.

Hans 14-01-2020

Zeer klant vriendelijk. ,een goede uitleg bij onze aankoop.
Hulp bij het aansluiten van de apparatuur

Kj 14-01-2020

Fijne winkel. Koop hier meestal mijn apparatuur. Altijd vriendelijke en goede service. Ook bezorgers zijn fijn en hebben kennis van zaken.

Jochem 14-01-2020

Ik heb een product online besteld, alles was duidelijk en product was volgende dag binnen!

Perfecto Mundo!!!!!

JBP 14-01-2020

We zijn op een uitstekende manier geholpen door de afdeling met de drogers, wasmachines en koelkasten. Er werd op een duidelijke manier informatie verschaft en dat leidde nu alvast tot de aankoop van een Miele droger. De levering was op tijd en de 'pakketbezorgers' waren erg vriendelijk. We zijn bijzonder tevreden.

Lia an Hest 14-01-2020

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, voorziet van goede informatie, denkt mee en is ook altijd positief ingesteld.