Van der zee 16-01-2020

Wij hebben een warmtepompdroger aangeschaft. Genoeg keuze, goed en overzichtelijk.Betaling online verliep soepel. Aankoopbewijs komt in postvak.... Lekker makkelijk.
Levering erg goed.paar minuten voor ze er waren effe een belletje gekregen, precies zoals afgesproken. De Mannen zetten alles netjes op zijn plek... Oude trommel mee terug alsook plastic en piepschuim. De mannen waren erg vriendelijk.... Hier word ik blij van !! Een vette 10 is hier dus echt op zijn plek.

Zeer tevreden klant bij BCC 16-01-2020

Via de BCC outlet een warmtepompdroger van Bosch aangeschaft. Via de mail werden we prima geïnformeerd met een tijdslot van 2 uur voor de bezorging. Vervolgens werd ik 5 minuten voor aflevering netjes gebeld.
De 2 mannen waren erg vriendelijk en gaven een goede tip; ik had vooraf een pvc Y-stuk afvoer aangeschaft, ook via BCC. Dit is noodzakelijk bij waterschade voor de verzekering; je mag niet 2 afvoeren samen in 1 afvoerbuis stoppen, je moet het maar weten.....
Omdat dit apparaat een A++ kenmerk heeft moeten we 24 uur wachten voor gebruik, wederom zinvolle informatie. De heren hebben de oude wasdroger netjes meegenomen. Een dikke 10 voor dit optreden van BCC en de bezorgdiensten.

JP 16-01-2020

Een product dat niet in de winkel lag werd door de medewerkster zo besteld om thuis af te laten leveren. Ze dacht goed mee en het product kwam keurig op tijd de volgende dag binnen. Top geregeld.

Linda 16-01-2020

Perfect! Je kan zelf je bezorg dag kiezen, ze komen de droger voor niks brengen. Alle plastic weer netjes mee terug genomen. Zelf de droger 2 etages hoger neerzetten was geen enkel probleem. In de ochtend kreeg ik zowel een sms als mail hoe laat ze de droger komen brengen, en bellen netjes 10 minuten van te voren nogmaals dat ze eraan komen.

Goudhaan 16-01-2020

Duidelijke website veel producten voor een concurerende prijs.
Aflevering perfect (wasmachine) en oude gelijk retour.

Henk 16-01-2020

Het is en fijne winkel. Je wordt er goed geholpen en hebben echt de tijd voor je .

Ab 16-01-2020

Sony Bravia oled 4K tv gekocht, na 1,5 week was het scherm kapot, geen beeld meer. Belletje met de klantenservice, zonder problemen of gedoe kon de tv volgende dag omgeruild voor een ander exemplaar (die het hopelijk langer volhoudt).
Defect product is altijd jammer, maar kan gebeuren en ligt niet aan BCC. Prima service!

Miranda 16-01-2020

Keurig van te voren een opgave van bezorgtijd en een kwartier voor tijd een telefoontje dat de bezorgers onderweg zijn. Aardige bezorgers! Alles prima in orde.

j.roos 16-01-2020

wij zijn prima geholpen door deskundig personeel. goede uitleg hoe alles werkt en op dingen gewezen hoe het niet moet. klasse

Julia 16-01-2020

Beschaafde, efficiënte, zorgzame en toegankelijke service. Nog nooit zo’n prettig en oplossingsgericht contact gehad. Medewerker Martijn heeft in enkele minuten het probleem opgelost in het voordeel van de klant.
Alleen bij BCC zou ik een product online kopen. Winkel BCC in Deventer top! Ook de overige medewerkers via telefoon en e-mail verdienen veel lof.

Melvin Heeres 16-01-2020

Voor de verjaardag van mijn vrouw op 4-1-2020 een bluetooth speaker in een BCC winkel gekocht.
Het had nogal veel voeten in de aarde om deze te bemachtigen. Op de site stond dat hij op voorraad was. Echter in de winkel zelf heb ik deze niet aangetroffen. Een medewerker aan de mouw getrokken. Ook hij kon mijn gewenste artikel niet vinden. Ik kon hem wel bestellen maar dan zou die pas na de verjaardag van mijn vrouw opgehaald kunnen worden . Dit was dus geen optie.
Nog even rond geneusd in de winkel en vervolgens een andere medewerker aangesproken. Aan hem dezelfde vraag gesteld omdat ik niet begreep waarom er op de site op voorraad stond.
Hij meende dat ik w.s. op de site van een andere filiaal in Nijmegen had gekeken en liep vervolgens naar een andere klant. Mijn telefoon er weer bij gepakt en gekeken op de site van BCC Nijmegen Dukenburg. Het stond er toch echt. Een 3e medewerker aangesproken. Ook hij begreep het niet maar hij liet het er niet bij zitten en ging even in de computer kijken. En ja hoor hij vond er nog 1 in de magazijn. Daarbij paste hij ook de prijs aan daar het artikel op de site van Coolblue voor een goedkopere bedrag op internet stond.Mijn cijfer is het gemiddelde van 3 medewerkers die mij hebben geholpen.
Officiële reactie van BCC 16-01-2020

Beste Melvin Heeres,

Wat vervelend om te horen dat je in het filiaal niet direct geholpen kon worden door onze medewerkers. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en had veel sneller opgelost moeten worden, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Melvin 16-01-2020

Goedendag,

Dank voor uw reactie. Het ordernummer is 202001-005826424.

met vriendelijke groet,
Melvin Heeres

Rien van den Bogaard 16-01-2020

Je wordt goed en gezellig geholpen en de uitleg is goed,en als je zin in koffie heb
dan krijg je die ook nog en alleen kijken mag ook!

Maria 16-01-2020

De aankoop en levering/installatie van onze inbouw Bosch koffieautomaat bij BCC Beek is prima verlopen. De verkoper legde ons geduldig alles uit wat we wilden weten en ook de bezorging/installatie verliep geheel volgens afspraak!

Zonnetje 16-01-2020

Pluspunten
- Goede prijzen en ook netjes hierin als het elders goedkoper is.
- Toen mijn Chromebook niet functioneerde bij aankoop, meteen een nieuwe gekregen.

Minpunten
- Kennis van de medewerkers (je moet echt zelf vooronderzoek hebben gedaan naar welk product je wil)
- Koppelverkoop. Ik kreeg een aanbieding voor stroom (Essent), of ik een virusscanner bij mijn Chromebook wou (die zit al ingebouwd), of ik extra garantie wou kopen (voor 20% extra op de prijs)

Marion 16-01-2020

De site is overzichtelijk! Beschrijving klopt precies!
Daarom een dikke 10! En een super snelle levering!

Chantal 16-01-2020

Bestellen was heel makkelijk en de volgende dag gratis bezorgd (we hadden pas rond 19.00 uur besteld)! Geen tussen 7.00 uur en 22.00 uur, maar een korter tijdsbestek. Ontzettend fijn dat er een smsje en mailtje werd gestuurd. Er werd zelfs van te voren gebeld met: 'we zijn er over een kwartier'. Fijne bezorgers die het voorzichtig naar zolder hebben gesjouwd. Oude machine mee. Ze waren wel bijna hun boormachine gegeven, maar gelukkig kwam ik daar op tijd achter.

Benjamin 16-01-2020

Vakkundig personeel Jeffrey met name weet de verschillen goed aan te geven en te helpen bij de juiste keuze en ook het vervolg is naar tevredenheid afgehandeld en belangrijk zijn ook echt de goedkoopste

Piet Wilbrink 16-01-2020

werd in alle rust door een gedreven verkoper ontvangen, die zeer duidelijk was in zijn uitleg over de apparatuur die wij wensten. Zeer goed advies en duidelijke uitlweg. De gemaakte afspraak over de levering goed nagekomen.

I. Eilbracht 16-01-2020

Stofzuiger gekocht maar deze zou met 2 dagen geleverd worden helaas blerk het om 2/3 weken tegaan. Geen terugkoppeling gekregen van BCCen heb via twitter een bericht gestuurd naar BCC. Kreeg direct een reactie en uiteindelijk vandaag de stofzuiger alsnog kunnen ophalen. Jammer dat het wat langer duurde maar het is tich opgelost. Prima zo!

Ine 16-01-2020

Jammer, bij vorige bezoek , vorige week een zeer enthousiaste verkoper. Deze keer was dat niet het geval.
Ik stoor me aan de actie van de energieleverancier. Je komt iets om te kopen, dan ga je echt niet binnen 5 Min overstappen naar een andere energieleverancier. T lokkertje van €175 zou daarbij moeten helpen.
En heel jammer dat je bij problemen de winkel niet kunt bereiken.
Officiële reactie van BCC 16-01-2020

Beste [Naam Klant],

Wat vervelend om te horen dat jouw bezoek aan ons filiaal een onprettig gevoel heeft gegeven. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

SWJ 16-01-2020

Duidelijke site, met eerlijke marktconforme prijzen.
de producten staan goed gegroepeerd, waardoor je makkelijk kan vinden wat je zoekt.

margreth 16-01-2020

goede service. Vriendelijk en mee denkend. Prima bezorging.Snelle bezorging en goede bezorginfo via sms en mail.

Marco 16-01-2020

Mooie shop, veel keus, aardig personeel die de tijd voor je nemen. Wij kwamen 15 minuten voor sluitingstijd binnen voor een koelkast en zijn netjes geholpen en...geslaagd! BCC bij de Mega shops is en aanrader👍👍👍

Ada 16-01-2020

Shop is prima. aanleiding om daar iets te kopen iets minder. Koffiezetter stuk en er was niets te regelen met vernieuwen of omruilen. Heel gedoe.

Rein 16-01-2020

Prima service, duidelijke communicatie over bestelling en levering van product. Voordeel van BCC in tegenstelling tot sommige andere websites was ook dat een VVV-bon gebruikt kon worden.

Siemens afwasmachine 16-01-2020

Super mooie design afwasmachine, mooie kleur RvS. Prima levering, echte vriendelijke vakmensen.

Gerard Siebum 16-01-2020

Fijne winkel, prima sortering goed en deskundig personeel. Keus genoeg en voldoende voorraad.

Gerard Siebum 16-01-2020

Scherpe prijzen, deskundig advies van het personeel. Betrouwbaar! Prima service. De bezorging aan huis was perfect, mooi op tijd, sms'je vooraf i.v.m. het tijdstip van bezorging .

Astrid 16-01-2020

ik koop eigenlijk altijd bij BCC, vind dat je er prettig word geholpen en prijs en kwaliteit van de artikelen vind ik perfect. Wanneer het elders goedkoper is krijg je het voor die prijs

Patrick 16-01-2020

Hebben al vaker dingen gekocht bij bcc in Beek en Heerlen. Service is goed en deskundig. Erg vriendelijk personeel. Zij weten waar ze het over hebben. Ook nu weer, een monitor gekocht. Ook de hulpvaardigheid van de verkoper was erg goed. Meedenken over bekabeling etc. Kortom, weer tevreden de winkel verlaten.

Rolf 15-01-2020

Goeden prijs kwaliteit verhouding, vlugge levering. Wasmachine gratis gebracht, geïnstalleerd en de oude wasmachine meegenomen. Vriendelijk personeel. Goeden informatie over de verwachte tijdvak.

Synthia 15-01-2020

ik vind dat de mensen die er werken goed zijn opgeleid om de klanten van de juiste informatie te kunnen voorzien. Ze zijn altijd vriendelijk en voor vragen staan ze altijd klaar om je te helpen. en de laagste prijsgarantie, Super winkel!

Wim en Jolande ten Bloemendal 15-01-2020

Vriendelijk en deskundig personeelslid gaf een goed en onderbouwd advies.
Daarnaast zeer tevreden over de vlotte en goede bezorgservice.

Jan de Jongste 15-01-2020

Ik kwam voor een waterkoker, maar ging ook met een nieuwe HP-laptop de deur uit. Dat kwam niet alleen door het goede product, maar ook door de met materiekennis onderbouwde voorlichting en prettige, correcte afhandeling door de verkoopadviseuse.

Wim 15-01-2020

Zoekend naar een nieuwe laptop eerst bij BCC Oosterhout binnen gestapt. Prima voorlichting en advies bij het maken van een keus. De medewerker dacht met mij mee en bepaalde op die manier de voor mij meest geschikte laptop. Bij het tweede bezoek weer die vriendelijke, behulpzame en deskundige benadering. Kortom: met een nieuwe laptop en een positieve ervaring (na betaling) de winkel verlaten.

Rinus 15-01-2020

We hebben een laptop HP 15,6" gekocht bij BCC Bergen op Zoom.
We zijn goed voorgelicht en prettig geholpen.
Ga nog een muis kopen

Marijke 15-01-2020

Ik ben heel goed geholpen met mijn aankoop. Er was een extra actie bij de stofzuiger die ik kocht en de verkoopster is extra gaan kijken voor mij en heeft gezorgd dat ik het complete pakket had. Ik kom regelmatig bij de BBC, altijd goede hulp en uitleg. Daarnaast is het heel fijn dat je de bon ook digitaal krijgt.

Nienke van der Pal 15-01-2020

Ik vindt het een goede winkel. Goede garantie, fijn personeel en je wordt goed geholpen.

J. vd Broek. 15-01-2020

Een goede service met duidelijke uitleg.
Fijn ook dat de medewerker mijn aankoop mee naar de auto bracht.

Ton 15-01-2020

Op de webshop zeggen ze: "Voor 23:59 besteld, morgen in huis." Na het bestellen en betalen een mailtje dat het dinsdag geleverd zal worden. Vervolgens dinsdagavond om 18:08 een mailtje dat de bestelling zojuis het magazijn heeft verlaten. Bezorging dus op woensdag.
Geen probleem hoor, netjes verpakt en nog steeds snel geleverd, maar beloof niet iets als je dat niet na kan komen.
Verder niks aan te merken, wel aanbeveling maar jammer, net geen voldoende gehaald.

Ronald 15-01-2020

Netjes geholpen toen ik niet het juiste apparaat kon vinden. Deskundig advies en grote kennis van het assortiment. Ruim opgezette winkel zonder poespas.

Zijlstra 15-01-2020

Heden een TV gekocht bij BCC Hilversum en werden daarbij keurig en adequaat geholpen door de medewerkers. Zeker reden om BCC aan te bevelen aan derden.

C Arnold 15-01-2020

Wij zijn super tevreden hoe we zijn behandeld met het omruilen van onze SHARP combimagnetron. En voor de snelle afhandeling en voor de bezorging en voor de vriendelijke en behulpzame medewerksters. Ook de manier hoe de medewerkster het heeft afgehandeld.
Wij zijn zeer tevreden met alles. Wij komen zeker terug bij BCC.

Ad 15-01-2020

Had wat vragen over een draadloos audio systeem. Werd vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Na goede voorlichting een systeem gekocht en ga morgen nog verder uitbreiden. Top gedaan X van BCC Alkmaar!

F. Saarloos 15-01-2020

Ik wilde een kapotte printer inleveren. De verkoper heeft mij haarfijn uitgelegd wat de mogelijkheden waren, zodat ik
a. doorgaan met printen op een nieuwe printer.
b. Als de printer kon worden gerepareerd kon ik binnen 30 dagen deze nieuwe weer inleveren en kreeg ik mijn geld terug.
Kortom; de verkoper heeft zich zeer vakkundig en vooral klantvriendelijk opgesteld.

wim c 15-01-2020

wij voelden ons erg gewaardeerd als klant in de winkel, direct op de afdeling kwam er een medewerker vragen of hij ons kon helpen of dat we rond wilden kijken. heerlijk niet dat opdringende gedoe.. toen we vragen voor hem hadden heeft hij ons goed en vriendelijk te woord gestaan. daarom hebben wij besloten onze aankoop bij BCC te doen.

Max 15-01-2020

Bcc heeft mij echt geholpen. Grotere bedrijven zoals Coolblue en Mediamarkt zijn voor mij te verweg van mij huis. Bcc daarin tegen ligt 1km van mij vandaan dus dat is een pluspunt voor de mensen die verweg wonen van een van de grotere bedrijven. Het is een kleine winkel maar met een groot assortiment aan apparaatuur en ook de kleine dingen verkopen ze bijvoorbeeld inkt, camera's, speakers, oordopen, laptop's en meer.
BCC is echt een top winkel en wil ze graag bedanken voor de klantvriendelijke medewerkers.

Jacco 15-01-2020

Volop keuze, vriendelijk personeel. Nog 175 euro verdiend met een Essent energie check

Ingrid van Riel 15-01-2020

Winkel is overzichtelijk. Parkeren naast het pand.
Vriendelijk en hulpvaardig personeel

Don 15-01-2020

Ja vriendelijke en behulpzame bezorgers prima geholpen waren iets verlaat maar keurig telefoontje dat ze ietsje later kwamen