TTHS 19-01-2021

Overzichtelijke website. Professionele ondersteuning bij aankoop inclusief bestel- en betaalproces.
Proces van levering is duidelijk en tijdig. Vriendelijk personeel. Product (Amerikaanse koelkast) netjes geplaatst.
Officiële reactie van BCC 20-01-2021

Beste TTHS,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de service van onze vriendelijke bezorgers.

Markus 19-01-2021

Bcc heeft een breed aanbod en scherp geprijsd.
Vooral de service is zeer goed: goede en betrouwbare afspraak over de levering.
een goed bereikbare klantenservice, die ook echt service biedt.
Daarbij onderscheidt Bcc zich voor mij een uitstekende nazorg bij geleverde producten. Ook als je elders een scherpere prijs zou kunnen krijgen is de service van Bcc onverslaanbaar
Officiële reactie van BCC 20-01-2021

Beste Markus,

Van deelen 19-01-2021

Supersnelle levering van onze wasmachine. Fijne, vriendelijke bezorgers waar niks teveel voor is. Ze hebben zelfs mijn oude wasmachine voor mij naar beneden gesjouwd. (Die gaat naar iemand die anders dus niet mee met hun. )

Beste Van deelen,

G. Rouwet 19-01-2021

Wij hadden een nieuw wasmachine nodig; de oude verwarmde niet meer en er waren nog wat mankementjes. Dus als je dan op zoek gaat, dan kom je al heel snel bij de bekende namen. We zijn wel al vaker in de winkel geweest, maar nog niet op de webshop van BCC. Zo gezegd, zo gedaan, en echt, binnen 10 minuten de meest juiste machine gezien en besteld.
De bezorging was perfect; voorzichtig naar binnen, uitpakken, plaatsen en nog een kleine instructie.
Wat ons betreft een dikke 10. En nu maar hopen dat we héél lang plezier van onze nieuwe wasmachine gaan hebben.

Beste G. Rouwet,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop en de service van onze vriendelijke medewerkers.

Arie 19-01-2021

Duidelijke en makkelijke webshop. Ook duidelijk in wel of niet voorradig. En uiteraard scherpe prijzen.

Beste Arie,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

fred 19-01-2021

overzichtelijke site,makkelijke betalingsmogelijkheden en snelle levering op tijd met aardige bezorgers

Beste fred,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze vriendelijke bezorgers.

Aat Baks 19-01-2021

Ik vindt de webshop van BCC overzichtelijk. Je kan makkelijk vinden wat je zoekt en tegen een scherpe prijs laten leveren. Na bestelling komt BCC zijn afspraak na, en levert het bestelde artikel volgens afspraak op de afgesproken dag. Ik kan de webshop van BCC bij ander aanbevelen.

Beste Aat Baks,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

Katja 19-01-2021

Ik was lang zoekende naar een wasmachine waarvan de wasribben niet van plastic waren en bij BCC vond ik deze. Voor een hele mooie prijs een goede Bosch wasmachine gekocht, ben er zeer tevreden over

Beste Katja,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe wasmachine!

Ilona 19-01-2021

De winkel waar dat ene item wat ik graag wilde nog niet was uitverkocht. Helemaal goed. Eigenlijk kopen we alle duurdere apparaten altijd bij de BCC. Voldoende keuze, goed advies en heerlijk dat je je bon altijd gemaild krijgt. Altijd handig mocht we onverhoopt iets met het artikel zijn. Nu 1 x meegemaakt en ook de reparatieservice is goed met fijne eerlijke communicatie.

Beste Ilona,

Tom 18-01-2021

Redelijke all in one printer. Printer heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Helaas is de verbinding tot nu toe wel vaak weggevallen en krijgen we te vaak foutmeldingen.

Levering van BCC was trouwens top. Volgende dag in huis!

Beste Tom,

Hans Bijkerk 18-01-2021

Een redelijke prijs, perfecte service en contact. Heb reeds al 1 vriendin overgehaald hetzelfde product ook te bestellen bij BCC.. Toppie bedankt ben er blij mee.

Beste Hans Bijkerk,

Bedankt voor jouw review. Heel veel plezier met de aankoop!

Ben de Vugt 18-01-2021

Bestelling geplaatst en besteld en andere dag reeds geleverd. Het product voldoet geheel aan de verwachting.

Beste Ben de Vugt,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Marlou 18-01-2021

Al jaren gaan wij voor onze aankopen naar BCC. Deskundige uitleg, goed advies, klantvriendelijk, snelle levering, goede prijs ( laagste prijsgarantie), snelle reactie op e-mail, afspraken worden nagekomen, meedenken.
Ik wordt er altijd goed geholpen, deze keer voor aankoop advies gekregen via chat met medewerker van filiaal Barendrecht. Hartstikke fijn. Ik heb een desktop, muis, toetsenbord en optische drive gekocht. Betaling factuur via internet vanwege Corona maatregelen. Desktop was alleen in winkel verkrijgbaar. Met medewerkers van BCC Sittard betaling en levering geregeld. Op de afgesproken dag stond alles keurig ingepakt in een grote doos voor ons klaar in de winkel in Sittard. Factuur werd netjes via de mail toegestuurd.
Ben helemaal tevreden!

Beste Marlou,

Marja 18-01-2021

Goede en vriendelijk geholpen met het maken van mijn keuze. En daarnaast ook snel geleverd.
Waar veel maar tot de deur bezorgen leverd BCC het op de gewenste plek in huis. Ook het afvoeren van de oude machine was geen probleem. Heren die kwamen brengen, instaleren en oude machine afvoeren in 15 minuten. Zeer tevreden

Beste Marja,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Monique 18-01-2021

Snelle service. Zaterdagavond besteld en vandaag kon ik het artikel al afhalen bij de winkel.

Beste Monique,

Aledjos 18-01-2021

Op 12-1-2021 een wasmachine AEG L6FB861IW aangeleverd. Na aansluiting begonnen wij afgelopen zaterdag 16-1-2021 met de eerste wasbeurt. De machine maakte zo veel herrie en verplaatst zelfs zelf zich. Na een beltje naar klantenservice was meteen afspraak gemaakt voor 18-1-2021 tussen 14.30 en 16.30. Rond 14.30 beelden er twee jongens aan. Zij zagen meteen wat mis was en in enkele minuten was het opgelost.

Beste Aledjos,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Celina 18-01-2021

Goedkoop, snel bezorgt ondanks Corona en houden goed contact betreft het leveren.

Beste Celina,

M.C. van Zanten 18-01-2021

Duidelijk, goed te bereiken als er vragen zijn, snelle levering, en ook met inname van de oude apparatuur altijd te regelen. In een woord gewoon goed.

Beste M.C. van Zanten,

Sameh 18-01-2021

Communicatie, bestelproces, en levering verliepen allemaan prima. Wij hebben een 65" televisie besteld en die werkt zonder problemen. Ik raad deze winkel aan.

Beste Sameh,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe TV!

Hoefnagel 18-01-2021

De webshop is overzichtelijk en de getoonde afbeeldingen goed duidelijk. Bij het product stond ook een goede uitleg, zodat mijn keuze gemakkelijk was.

Beste Hoefnagel,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Marjorie 18-01-2021

Zaterdag avond besteld, maandag in huis. Netjes verpakt, voorzien van goede informatie.

Beste Marjorie,

Jos D 18-01-2021

Door de Corona crisis de bestelling on line moeten plaatsen. Eerst via tweakers gekeken naar prijs en recencies Kwam daardoor uit bij BCC . Moet zeggen: direct bevestiging bestelling, en ophaaltijd via E mail. Alles lag klaar in de winkel. Top

Beste Jos D,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Tim 18-01-2021

Snelle, maar ook goede service! Ondanks Corona toch nog mijn bestelling op kunnen halen, super!
Product functioneert ook naar behoren, erg fijn.

Beste Tim,

Elian 18-01-2021

Een nieuwe gopro 8 gekocht, na nog geen half uur gebruiken, tijdens snorkelen om te proberen stopt hij ermee gaat niet meer aan of uit, na de vakantie ingeleverd bij winkel, klacht werd goed opgepikt, toestel zonder gebruikssporen ( 10 dagen na eerste gebruik) ingeleverd, is na bijna 2 weken in de winkel gelegen te hebben opgestuurd ter reparatie, krijg je foto's zit hij vol schimmel, hoe dan. Verkeerd gebruik kreeg ik te horen vochtschade. Hoe dan, geen vocht in lens of scherm gezien in die 10 dagen in de vakantie zeg maar en bij inleveren, ook door de verkoper niet, die dacht aan accu probleem. Geheugenkaartje niet aangetast etc. Conclusie, GEEN GELD terug, Geen enkele service op welk gebied dan ook en blijven beweren dat de klep van de camera open geweest moet zijn tijdens gebruik, hoe dan want dan had hij meteen vol water gelopen en het klepje zou door waterdruk dan omhoog gegaan zijn. Maar goed lang verhaal BCC bewijst maar weer eens LOW PRICE NO SERVICE 380 euro in nog geen half uur zo in water gegooid. Totaal geen begrip voor de klant totaal geen tegemoetkoming, nu die hoef ik ook niet meer, ik koop geen eens een batterij meer daar.
Slechte recensie , snap dat iemand daar vraagtekens bij heeft maar neem van mij aan dat ik deze niet zomaar schrijf en dat het ook niet mijn enige slechte ervaring is met BCC. Ik heb echt geprobeert er met de klantenservice uit te komen maar die luisteren niet en nemen niet eens de moeite te bellen.

Beste Elian,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We komen hier graag meer over te weten. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Bart 18-01-2021

Snelle levering, duidelijke afspraken wanneer wordt geleverd en gebeld door bezorger dat hij onderweg is.

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze bezorger.

René 18-01-2021

Super gemakkelijk bestellen en zelf de gewenste bezorgdatum kiezen. Assortiment is groot genoeg om een gedegen keuze te kunnen maken.

Beste René,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website. Veel plezier met de aankoop!

Peter 18-01-2021

Prima telefonisch benaderd, na een vraag via een mail.
Werd netjes gebeld dat men met mijn vraag aan de slag ging en toen het product gevonden was werd ik gebeld, kon, door sluiting ivm lock down, on line betalen en direct daarna product ophalen, netjes uitleg gekregen over wat te doen indien product toch niet geschikt zou zijn.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze winkel.

Petra 18-01-2021

Zijn zeer tevreden over BCC. Gaan normaal in de winkel (Heerlen) gezien de lockdown nu via internet besteld . Tevreden over de hoe ik geholpen ben. Levering was zeer snel en goed verlopen.

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over onze service en de snelle levering.

Ingrid 18-01-2021

Duidelijke site, met duidelijke uitleg. Goed geregeld qua bezorging, je wordt gebeld en 10 min later staan ze voor je deur. Uitleg van de machine. Dag ervoor krijg je een mailtje in welk tijdsbestek bezorgd gaat worden. Kortom echt een aanrader!!

Beste Ingrid,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze bezorgservice.

Lucas Steunebrink 18-01-2021

De site is makkelijk en overzichtelijk. De zoekfunctie werkt super en je product is snel te vinden. En de bezorging klopt helemaal tijdstip klopt en de service klopt.

Beste Lucas Steunebrink,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze overzichtelijke website.

Cornelis 18-01-2021

Kreeg netjes een belletje van te voren en hebben alles keurig binnen gezet. Waren ook zeer vriendelijk. Prima👍

Beste Cornelis,

Claudia 18-01-2021

De klantvriendelijkheid bij BCC is hoog. Goede informatievoorziening. Er werd vanuit een ander magazijn geleverd, maar daar heb ik niets van gemerkt. Keurig op tijd geleverd. Volgende keer weer naar BCC. Fijne zaak.

Beste Claudia,

Bedankt voor jouw review over onze services. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Sylvia 18-01-2021

Wat een service! Besteld en de volgende dag al in huis! Goede communicatie via email, duidelijk en helder.

Beste Sylvia,

Karin 18-01-2021

Overzichtelijke site, duidelijke uitleg, prima prijs en snel en vriendelijk geholpen.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en vriendelijke service.

Edwin 18-01-2021

Afgelopen zaterdag op de site een nieuwe inbouwkoelkast besteld. De site is goed overzichtelijk, snel en de optie om producten met elkaar te vergelijken werkt prima (incl. een optie om alleen de delta's tussen producten te laten zien)! Alle informatie over het product incl. reviews van anderen is aanwezig. Ook de levering was super, zaterdag laat besteld en maandag al in huis! Goede service en kom zeker terug!

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Marjolein 18-01-2021

Snel gevonden wat ik zocht en super snel geleverd ! De bezorger moest twee trappen op , maar deed dat met een glimlach . Prima service !!

Beste Marjolein,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorger. Veel plezier met de aankoop!

Robert 18-01-2021

Een Bosch Comfort koffiezetautomaat besteld bij BCC. Zeer snelle levering en goed verpakt.
Correcte levering.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de koffie! ☕

Ammie 17-01-2021

Zojuist een nieuwe Samsung 43 UHD tv gekocht op BCC. Gekozen voor BCC omdat de tv daar op voorraad was. We hebben de tv donderdag avond besteld en zaterdagochtend werd het geleverd.

Fijne en goede winkel met een duidelijke website!!!

Beste Ammie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en duidelijke website.

Lucas 17-01-2021

Mijn bestelling van een ORB53 set van Netgear was binnen 24 uur geleverd op zaterdag, echt geweldig.
De uitleg op de site was uitstekend en het bestellen werd je ook erg gemakkelijk gemaakt

Beste Lucas,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak van onze duidelijke website en de snelle levering.

Hans Dekker 17-01-2021

Super winkel ik belde zaterdag om 11.00 uur voor een nieuwe koel/vriescombinatie die bij mij de geest had gegeven .ik vroeg de verkoper of de uitgezochte koel/Vries combi op voorraad was.Dat was hij niet. De verkoper vroeg verder door waar en hoe ik hem wilde gebruiken bleek het een absoluut verkeerde keus te zijn .de verkoper heeft mij van zeer goed advies voorzien en bovenal ondanks corona werd hij om 13.30 Netjes bij mij afgeleverd en geplaatst. Wat een super service deze winkel verdient een dikke 10 .

Beste Hans Dekker,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerker.

Laurens 17-01-2021

Ontzettend snelle service, goede communicatie. Vragen worden snel beantwoord. Ik heb bij BCC besteld omdat zij als enige de dag erop al konden leveren (en omdat het product daar iets goedkoper was). Ik bestelde om 20:00 uur en om 22:00 uur was de order al onderweg en kon ik deze volgen met track+trace.

Beste Laurens,

Bedankt voor jouw review over onze services en de snelle levering.

Cees 17-01-2021

Duidelijke structuur en goed overzicht van assortiment.
Is eerste contact met webshop, kocht in het verleden enkele Smartphones.

Goed assortiment en prijs, ik denk BCC vaker online te raadplegen tijdens het Corona oponthoud.

Beste Cees,

Bedankt voor jouw review.

A. Verboom 17-01-2021

Zondag besteld maandag al in huis. Dus dat was super snel. En ook de goedkoopste.
Super geholpen bij het afhalen in de winkel. Goede uitleg over het aan sluiten van het apparaat.
Ik heb hier in verleden al menig artikel gekocht. Zal BBC ook zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Beste A. Verboom,

Bart 17-01-2021

Komen hun beloftes na!
Duidelijke site, zonder mooie praatjes.

Verzending zoals beloofd. Voor 23:59 besteld, dag erna in huis en met een track en trace.

Dus kan de webshop van BCC zeker aanbevelen!

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Carl Kemme 17-01-2021

Goede duidelijke webshop. Concurrerende prijzen. Product is super snel geleverd. Al met al een aanrader en ik zal volgende keer zeker weer bij BCC bestellen.

Beste Carl Kemme,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en de snelle levering.

Harry 17-01-2021

Ik zocht specifiek een shop met een 17 inch beeldscherm laptop en kreeg onmiddellijk te zien dat BCC er 4 beschikbaar had. Aangezien BCC tegenwoordig de dichtstbijzijnde winkel is vanuit Hoogvliet, dacht ik: "Waarom niet?" 's Avonds besteld en de volgende dag om 13.30 u was - ie er al. Heerlijk!

Beste Harry,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de aankoop!

Ton 17-01-2021

Wij vinden het prettig winkelen bij BCC. Artikelen ruim opgesteld. Winkel schoon. Medewerk(st)ers vriendelijk en deskundig. Verkoop van gedegen merkartikelen. Zeer concurrerende prijzen. Afgelopen week iets in deze lock-down periode bij de winkel afgehaald. Prettig was dat er goed geanticipeerd werd op de situatie. Afgeschermde afhaalruimte met voldoende afstand tussen koper en verkoper middels een balie. In het verleden hadden we een probleem met een artikel, maar dit werd keurig opgelost. Ruime parkeergelegenheid. Correcte bezorgers.

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke en deskundige medewerkers.

San 17-01-2021

Ik was op zoek naar een bepaald artikel. De BCC was de meest dichtstbijzijnde winkel waar dit voorradig was.

Beste San,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Wil Bergmans 17-01-2021

Snelle levering en de jongens die hem leverden waren zeer vriendelijk en legden rustig en goed uit hoe de nieuwe droger werkt. Ze hebben hem geinstalleerd nadat ze hebben geholpen de vloer onder de oude droger schoon te maken omdat ze zagen dat ik het als 80 jarige niet kon.
Petje af voor die jongens.

Beste Wil Bergmans,

Wesley 17-01-2021

Geweldige en snelle service , vriendelijk personeel. Fijne winkel, echt een aanrader!

Beste Wesley,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.