Jacqueline 22-01-2020

Ik vind bcc een top winkel en een goede service heeft het ook
Ben super blij met de spullen die ik tot nu toe daar bij bcc heb gekocht en eat helemaal super is dat je bij bcc ook vvv kaarten in kan ruilen voor producten
Alles bij elkaar in 1 woord toppie

Ivo Doorenbos 22-01-2020

Ik ben bij BCC Sliedrecht echt persoonlijk geholpen door Mr Ramazan. Eindelijk weer eens iemand die de tijd neemt om echt alles goed uit te leggen, en waar nodig advies heeft gegeven om het toch anders te doen. Zo bespaarde ik ook nog eens bijna 1000 euro op het totaal bedrag van 8000 euro

Carolien 22-01-2020

Fijne winkel, ook de enige hier in de buurt, we werden erg goed geholpen door Jan. Hij wist op al onze vragen een antwoord

Loes 22-01-2020

Site was prima bestelproces ook top maar dan afterpay aanklikken , alles ingevuld betaling wordt geweigerd ,even chatten dan maar,1,5 uur in de wacht want wordt zsm geholpen !! Opnieuw verbinding gemaakt ,ja eindelijk geholpen, maar kan geen vragen over after pay beantwoorden , even bellen met nummer op de site. Hoofdkantoor kan mij niet helpen want afterpay is een ander bedrijf. Kan mij wel registreren met een extra formulier. Laat maar . Deze week besteld met Idealbetaling, volgende dag bezorgd. Alles wel top

dhr. g. lotte 22-01-2020

zoals ik de laatste maanden gewend ben van Stephan (verkoper BCC) kreeg ik weer uitmuntende service dmv. een goed en eerlijk gesprek.. ik zocht nl. of een soundbar of een verbetering voor mijn pc muzikale genot..gelukkig zitten wij wel op 1 lijn wat dit format betreft en kreeg weer waar voor mijn geld en wat voor waar.. de keuze viel vrijwel onmiddellijk op de Edifier.. eenmaal thuis en aangesloten (wat niet eens zo moeilijk bleek te zijn) is het meer dan ik verwachtte.. prachtig geluid dat ondersteund wordt door de sub en zeer goed te regelen is zodat de bas naar ieders "oor" gesteld kan worden.. mid en hoog zijn helder waardoor stemmen beter te verstaan zijn, waarschijnlijk heeft deze set (daar het nieuw uit de doos komt) nog een inspeel periode zodat de toekomst er nog beter uit gaat zien\horen.. kan deze set zeker aanraden ook wat betreft de prijs die u zeker zal meevallen..

Bartbrenda 22-01-2020

Super fijne medewerkers. Nooit problemen mee gehad.
Als er iets aan de hand is kan ik altijd terug naar de winkel en dan zoeken we een oplossing. Met bezorgen kreeg ik een mail, een smsje en vlak voor dat ze er waren een telefoontje dat ze er bijna waren. Super aardige bezorgers! Wasmachine helemaal gereed gemaakt. Ze waren alleen vergeten de kraan open te zetten, maar dat is een kleinigheidje om zelf te doen. Ze waren ook snel, wat ook heel fijn is. Super ervaring!

M.Y. Wilhelm 22-01-2020

Ik ben vaste klant bij BCC. Wasmachine, t.v., sapmachine, radio, toaster dit alles komt bij BCC vandaan. Waarom?
Het is een rustige overzichtelijke winkel; je kan uitgebreid naar je artikel zoeken, pas dan komt de verkoper advies geven, vriendelijk en duidelijk.
Ik ben nog niet klaar bij BCC!!

C Peeeters 22-01-2020

Goede verkoper de heer bullens droger gelijk meegenomen normaal niet mogelijk maar ivm chemo elke dag wassen en droge van kleding en bedde goed

Rob 22-01-2020

Heb een vaatwasser kunnen kopen in 3 minuten, net voor sluitingstijd alles gedaan. Top

Nico 22-01-2020

Na 25! jaar onze oude Miele afwasautomaat na een kortsluiting tijdens de Kerstdagen vevangen door een nieuwe fluisterstille Miele. Via de website van BCC, na een bezoek aan de winkel, besteld. Hij bleek even niet leverbaar maar dat was maar heel kort.
Afspraak gemaakt voor levering en installatie en uitleg.
Prima procedure van afspreken. Je weet precies wanneer de monteurs komen.
Het aansluiten en de uitleg verliep kundig en prettig.
De machine draait nu stil zijn eerste programma.
Zeer tevreden!

Ilse 22-01-2020

Snelle levering en op tijd. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de levering. Wasmachine is netjes geplaatst en de oude is meegenomen. Zeer vriendelijke mannen! Top service!

A. Van Gent 22-01-2020

We werden vakkundig in Sliedrecht geholpen. De levering was ook goed geregeld. We werden per mail en SMS geïnformeerd, wanneer de vriezer aangeleverd werd.

EC.Zeegers 22-01-2020

In november 2019 diverse artikelen besteld,levering afgesproken op 16 januari 2020,
Bij telefonisch contakt omtrent mijn bestelling werd gezegd dat mijn bestelling geannuleerd was,daar was mij niks van bekend,ook bestelde vaatwasmachine voorlopig niet leverbaar.
Kortom zeer vreemd alles.
Officiële reactie van BCC 23-01-2020

Beste EC. Zeegers,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Carine 22-01-2020

BCC Helmond is een prettige winkel, met behulpzaam personeel. We werden zaterdagmiddag, een half uur voor sluitingstijd nog uitgebreid geholpen.

Ruud van der Laan 22-01-2020

Gebruiksvriendelijke site! Goede bezorgservice met vriendelijke klantenservice! Je wordt met e-mail, sms en een telefoontje vlak voor aankomst product op de hoogte gehouden!

Conny 22-01-2020

BCC is in winkel waar we zo terecht kunnen met onze vragen. Wel een beetje afhankelijk wie je te woord staat. Maar zeker de leiding zoekt altijd nar een passende oplossing. Wij hebben al heel wat producten hier gekocht en zijn tevreden. Ook altijd fijn wanneer er iets is dat je ergens heen kunt en niet alles via de mail afgehandeld wordt.

J 22-01-2020

Meerdere keren wat besteld. Steeds snelle correcte levering door vriendelijke bezorgers.

Thea 22-01-2020

Prima shop, zeer vriendelijk personeel met kennis van zaken. Bij de keuze van mijn product werd gewezen op een mogelijke kortingsactie later in de week.

Jean 22-01-2020

Goede service. Prettig geholpen in de winkel en snelle levering van vaatwasser geregeld. Monteurs ook prima werk geleverd!

Henny Blok 22-01-2020

Uiterst tevreden met de gang van zaken. Communicatie is duidelijk en afspraken worden nagekomen. s morgens krijg je bericht in welk tijdsblok de medewerkers van BCC en een kwartier voor aankomst bellen ze dat ze in aantocht zijn. Het vervangen van de vaatwasser is vakkundig en snel gegaan. Vriendelijke medewerkers die je indien nodig van handige tips voorzien.
Bij een volgende aankoop gaan we beslist terug.

P.van Ingen 22-01-2020

Prettige, overzichtelijke winkel en heel vriendelijk en deskundig personeel. Ruime sortering van de producten. Na melding is de laagste prijs garantie is toegepast. Dit is SUPER geregeld.
Dit is BCC op de woonboulevard in Arnhem.

L. 22-01-2020

In de winkel werd ik vriendelijk geholpen met mijn bestelling van een koelkast. Deze was uiteindelijk eerder binnen dan de 15 dagen die ervoor staat. De koelkast is ook netjes geleverd op de afgesproken dag, binnen de afgesproken tijd. Ik werd ook gebeld vlak voordat ze bij mij voor de deur stonden. De oude koelkast werd meegenomen, zoals afgesproken, het was alleen jammer dat de jongens mij niet konden helpen de koelkast op zijn plek te zetten (staat op een verhoging) én dat ze het verpakkingsmateriaal van de nieuwe koelkast niet mee konden nemen.
Het was fijn dat ik niet bij bestelling hoefde te betalen, dat kon ik doen toen de koelkast in huis stond, dat was erg makkelijk!

E. van Dee 22-01-2020

Eenvoudig en overzichtelijke website en bestelproces. En product snel in huis!

Yvonne 22-01-2020

Heldere site, geen addertjes onder het gras, duidelijke communicatie op de afgesproken momenten. Er wordt niets aan het toeval overgelaten. Vriendelijke, meedenkende bezorger(s) die aangekondigd voor de deur staan. Chapeau!

Guido 22-01-2020

Goede service bij BCC. Ik heb een laptop gekocht bij BCC. Ik had wat vragen en ben prima geholpen. Naderhand ben ik nog terug geweest naar BCC omdat ik nog wat vragen had met betrekking tot het installeren. Ook weer prima geholpen. Dus goede service bij BCC en ik ben erg tevreden met de aankoop.

R. Poldermans 22-01-2020

Ik moest erg lang wachten tot ik geholpen werd. Op de bovenverdieping waren 2 verkopers, die allebei met een klant in gesprek waren. De medewerkers van de begane grond waren niet bereid of niet in staat om mij te helpen. Tijdens de eigenlijke verkoop werd ik prima geholpen.

Jack 22-01-2020

Het duurde even wegens de drukte in de winkel voordat er iemand beschikbaar was. Vanaf het moment dat ik geholpen werd kreeg ik een luisterend oor, deskundig advies met zelf praktische ervaringen over het product. Ik aan de hand daarvan juiste keuze kunnen maken die in het huidige gebruik ook kloppen met het advies.!!

Rick 21-01-2020

BCC als fysieke winkel ken ik al langer, dit is mijn eerste ervaring met de webshop.
De webshop is duidelijk, bestellen ging gemakkelijk en levering ging precies zoals aangegeven tijdens de bestelling.
Goede service, gewoon top!

A.van Gastel-Kannekens 21-01-2020

Prijs kwaliteit is goed, service was goed, medewerkers vriendelijk en behulpzaam.

Daniëlle & John 21-01-2020

Wij hebben deze week een Backup HD besteld bij BCC en dit verliep geheel als verwacht.
We konden netjes zien of het artikel op voorraad was en direct waneer het product zou worden afgeleverd. (Zelf de koerier was netjes op tijd zoals werd aangegeven op de dag van aflevering)
De betaling konden we gemakkelijk doe via iDeal en de factuur en status van de bestelling werd netjes via e-mail doorgegeven.
We hebben nu al aardig wat producten via BCC besteld de afgelopen tijd en vinden het ook echt een prettige website om producten op te kopen.
We hebben er nog nooit problemen mee gehad.
De Volgende keer bestellen we gewoon weer via BCC.
Zeker aan te bevelen!!

Kallias 21-01-2020

Heel leuke winkel. Veel keuze, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Luisteren naar je eisen en adviseren wat het beste bij je past. Was helemaal tevreden over mij aankopen.

Ps de Groot 21-01-2020

Een ruim aanbod aan producten. Vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken.

Bas van der Valk 21-01-2020

Goed geholpen.
De laptop die ik wilde was vrijdag niet meer op voorraad in de winkel, maar werd direct ter plekke geregeld dat ie maandagmiddag thuis bij me werd afgeleverd.

John N 21-01-2020

Zeer goede winkel met goede adviezen en scherpe prijzen. Personeel is kundig, vriendelijk en ook zeer klantgericht. Heb er al veel spullen gekocht en iedere keer is alles prima verlopen dus kan deze winkel zeker aanbevelen.

Yvette 21-01-2020

Waar vindt je nog deze service? Hier dus! Wat een vriendelijke medewerker. Hij heeft ons precies het product geadviseerd wat wij nodig hadden. Echt heel fijn! Bedankt BCC Zaandam

Arnold 21-01-2020

Vond de winkel overzichtelijk en ordelijk. Kan makkelijk vinden wat ik zocht , werdt daarnaast prima geholpen door het personeel.

Jan Janssen Meers 21-01-2020

Heldere website, snelle en correcte levering, prima product. Alles zoals het moet zijn.

Melle 21-01-2020

Ik had een koelkast besteld, die moest naar 4 hoog. Ze hebben hem gedropt op de derde etage dus dat betekent dat ik nog een trap zelf moest sjouwen. Ik vind het heel treurig dat ze me niet wouden helpen. Want ze waren nog met ze 2e.
Officiële reactie van BCC 23-01-2020

Beste Melle,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de moeite hebben genomen om toch even te helpen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Peter 21-01-2020

Scherpe prijs inclusief installatie
Duidelijke site
Bovengemiddeld goede communicatie, snelle levering en zeer ruime keus inzake bezorgmoment.
Kundige monteurs, vriendelijk ook nog.

José 21-01-2020

Medewerkers van BCC denken altijd mee voor een praktische oplossing. Bovendien zijn ze klant en servicegericht. Dit zorgt ervoor dat ik altijd weer bij ze terug zal komen.

Bart 21-01-2020

Super goed geholpen door een aardige verkoper. Zocht naar alternatieven voor mijn keuze en kwam met iets beters voor hetzelfde geld.

Ellen 21-01-2020

Was van plan een elektrische deken aan schaffen; had op internet al uitgebreid gezocht, maar wilde toch graag een goed advies. Dus naar BCC en inderdaad ben ik zeer goed geholpen. Duidelijke uitleg over zwakstroom en gewone stroom etc. en ik ben met deken de deur uit gegaan.

Fokkoh 21-01-2020

Prettige en vakkundige verkoop. Daarna uitstekende medewerking om een voor mij slechte aanpassing van de fabrikant alsnog goed op te lossen. Zelfs souplesse rond eigen BCC spelregels!!!

MW 21-01-2020

In BCC hoogeveen geweest.
We zijn netjes te woord gestaan, passend advies ontvangen.
Nu hopen dat de producten Ann de verwachtingen voldoen.

Gr.
Marcel W

astrid 21-01-2020

prima geholpen en niet opdringerig. prima advies en snelle levering die ook prima volgens afspraak is verlopen

Jan 21-01-2020

BCC Hoogeveen daar word je goed geholpen,vriendelijke mensen en ze weten waar ze het over hebben. Wij hebben daar al geregeld een aankoop gedaan en we komen er ook altijd weer terecht. Goede prijs/kwaliteit.

E.C. Brõkling 21-01-2020

Wij hebben al eerder artikelen gekocht bij deze winkel. Je wordt goed geholpen, goed advies en alles is snel geregeld.

Marielle 21-01-2020

Door een zeer deskundig medewerker geholpen, die ons, na te hebben geluisterd naar onze wensen, heeft geholpen met een keuze te maken uit de verschillende opties die er waren.
Uiteindelijk hebben wij hierdoor een weloverwogen keuze kunnen maken.

Jeannette 21-01-2020

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen door ...... (BCC Sliedrecht) , waardoor wij niet alleen voorzien van informatie en een compleet klaar voor gebruik ingestelde smartphone de winkel uitliepen, maar ook met buikpijn van het lachen en de vriendelijkheid van deze medewerker!!

E.H.Smith 21-01-2020

Bij BCC Heerlen kopen wij al tientallen jaren de producten die wij nodig hebben. Van TV tot ijskast of van stofzuiger tot computer. In al die jaren zijn we nog nooit teleurgesteld in de bij BCC bestelde producten. Daarnaast is de service , adviezen van medewerkers BCC uitermate goed. Vandaar dat wij al zo`n lange tijd zoveel artikelen naar volle tevredenheid bij BCC gekocht hebben.