Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ria Huisman 16-01-2020

Ik word altijd geweldig vriendelijk en accuraat geholpen in deze winkel in Zeist. Als ik iets nodig heb op elektronisch en digitaal gebied ga ik altijd naar BCC in Zeist. Ook de relatie met essent levert kortingen op die fijn zijn.

Cjm 16-01-2020

Altijd ruime keus en goed advies, als het niet op voorraad is dan is het er binnen een dag, eventueel thuis bezorgd.

Anne 16-01-2020

We zijn prima geholpen veel kennis bij de verkoopster. Kon de computer zo meenemen.

Donya 16-01-2020

Lang moeten wachten op levering van de vaatwasser. Gekocht met een actie.
Toen de vaatwasser werd geleverd was deze actie verlopen en konden wij niet meer deelnemen. Van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat BCC met een passende of klantvriendelijke oplossing kwam. Helaas, voor ons geen BCC meer!!

U. Ricardo 16-01-2020

Product was in eerste instantie gemakkelijk te vinden. Vervolgens gebruiksvriendelijk bestel proces doorlopen. Je kan hierbij tijdstip voor bezorging aangeven, wat wel prettig is als je overdag niet thuis kunt zijn i.v.m. werk. Goede prijs in vergelijking met concurrentie. Kortom, een aanrader.

Joep 16-01-2020

Deskundig en vriendelijk personeel. Daarnaast een uitstekende bediening. Niets dan lof.

Jan Rouvroije 16-01-2020

In deze prachtige, bijna gloednieuwe winkel in Beek, ben ik vandaag heel goed geholpen bij de aankoop van een nieuw telefoontje. De zeer vriendelijke verkoper heeft het apparaat gebruiksklaar gemaakt en mij gewezen op het feit dat ik misschien eens moest gaan praten met de Essentman, in het pand aanwezig. Dit heeft geleid tot een leuk telefoontje en een voordelig contract bij Essent. Ik was verbaasd en zeer content met wat ik vandaag hier heb meegemaakt. Heel fijn.

Rob 16-01-2020

Prima geholpen bij de aanschaf van een nieuwe bluetooth headset. In alle rust twee bluetooth headsets vergeleken zonder opdringerig gedoe. Deskundig en goed advies. Uiteindelijk nog 21 euro korting gekregen bij de aankoop. In dit geval low pricing & high service.

Monique 16-01-2020

Goed en duidelijk advies in de winkel. Snelle levering met goede tijdsafspraak!

BR 16-01-2020

Bij BCC Sliedrecht gegaan om het assortiment laptops enz. Te bekijken. Werd goed geholpen door een deskundige medewerker die over de (on)mogelijkheden vertelde over de laptops. Medewerker nam de tijd om mijn keuze samen te stellen. Prima zaak en medewerker.

Matty 16-01-2020

Grandioos goed geholpen in de winkel
Goed advies door de verkoper
Diverse mogelijkheden met hem door gelopen

Tim 16-01-2020

Bcc heeft veel keus goede site. Vandaag besteld morgen in huis en zeer goede mededeling over levering en het tijdstip. Vijf minuten voor levering nog telefonisch contact. Alles zeer goed geregeld. Ga zeker nog andere artikelen bestellen.

J. HEIJNEN 16-01-2020

Ten behoeve van onze aankoop zijn wij op deskundige en rustige wijze voorgelicht.
We hebben zonder dwang o.i.d onze keuze kunnen maken bij de aanschaf van een stofzuiger.

Rene Bakker 16-01-2020

Ben heel netjes en eerlijk behandeld
Netjes en eerlijk is mij alles uitgelegd over het product geen zinloze verkooppraatjes maar gewoon eerlijkheid daar hou ik van

P Spooren 16-01-2020

Plezierig en vakbekwaam geholpen. Na de koop van de magnetron (inventum) de magnetron keurig naar de auto gebracht en in de auto gezet. Klasse!!

famver 16-01-2020

Prima webwinkel, overzichtelijk en snelle levering van het bestelde product zonder bezorgkosten.

Mw Van Veenendaal 16-01-2020

Gistetsvond besteld en nu al in huis. Binnen 18 uur. Via DHL, die netjes melding maakte wanneer ze ongeveer kwamen.
Je kon aangeven welke dag en welk dagdeel. Het ging prima.

Tjabo Rosen 16-01-2020

Ik ben zeer netjes en correct te woord gestaan.
Zelfs de medewerker belde nog even dat er een foutje was gemaakt wat mijzelf niet eens was opgevallen en heeft alles keurig en correct opgelost zo zou iedereen geholpen moeten worden als klant dank je wel

Alix Boele 16-01-2020

Ik kom al 10 jaar in de BCC Buitenveldert. Ik kocht mijn eerste laptop namelijk in 2010 en ben vandaag pas terug gekomen voor een nieuwe!
De service is altijd top en ik voel me altijd vertrouwd in deze winkel.
Hopelijk tot over 10 jaar!

Rick 16-01-2020

wij hebben net een wasmachine gekocht bij BCC Alkmaar, werden op een heel vriendelijke manier geholpen. verkoper wist precies waar hij het over had en had alle tijd voor ons. we hadden zelf het idee om een AEG machine te kopen, maar dat is uiteindelijk een LG geworden. deze hebben we thuis laten bezorgen.op de dag van bezorgen krijg je netjes een smsje om klokslag 07:00 uur met een tijdvak van 2 uur dat ze komen leveren. en +/- 15 minuten voor aankomst wordt je gebeld door de bezorgers. deze halen keurig de oude machine van de bovenverdieping en sjouwen de nieuwe naar boven en sluiten hem voor je aan,nemen alle verpakkingsmateriaal mee en je kunt meteen gebruikmaken van je nieuwe apparaat.
perfecte service zeker aan te raden.

henk 16-01-2020

snelle levering, goede service en goedkoop, en het artikel is zoals verwacht van goede kwaliteit.

Frank Schuurman 16-01-2020

Ik heb gekozen voor BCC omdat zij voor 23:59 besteld, de volgende dag konden leveren. BOL.com kon dit niet op dat moment. Ik heb na bestelling van 3 artikelen de volgende dag een SMS gekregen van BCC dat door een technische storing niet geleverd kon worden. Teleurgesteld, maar het is techniek. Wat schetst mijn verbazing, er wordt door DHL aangebeld met 1 pakketje. In de avond een e-mail met de mededeling dat mijn bestelling wordt geleverd de volgende dag. Wederom DHL aan de deur met 1 pakketje. In de avond een e-mail met de mededeling dat mijn bestelling wordt geleverd de volgende dag. Wederom DHL aan de deur met 1 pakketje. Enfin, 3 dagen thuis moeten blijven wat niet de wens is, maar je wilt je pakketje. Van meerdere kanten gehoord van deze "handige" BCC leveringen. Lesson Learned. Coolblue volgende keer maar weer.

Raymon 16-01-2020

Top service, scherm van mijn laptop was kapot gegaan. Helaas niet meer te reprareren, viel nog net aan binnen de garantie van 2 jaar. Als oplossing de aanschaf waarde terug gekregen om te besteden in de winkel, hier een gloednieuwe laptop van gehaald! Bedankt BCC Alkmaar.

Rietje 16-01-2020

Vandaag een nwe printer gekocht bij BCC.
Hele fijne winkel, zeker aan te raden.
Prima informatie, tips en advies waar nodig.
Bedankt,

Peter 16-01-2020

Ik had het product een paar dagen terug besteld met het idee dat het de volgende dag zou komen. Ik kreeg echter een mail dat het langer duurde door een technische fout, begrijpelijk. Fijne service, want zo wist ik dat het een dag later kwam!

Edwin 16-01-2020

Heb voor deze shop gekozen omdat die het dichts bijzijnd was en heb al meerdere aankopen gedaan daar en zijn me goed bevallen en ben goed geinformeerd en geholpen.

e de krom 16-01-2020

mooie overzichtelijke winkel en gratis parkeren ,wij kopen hier al onze huishoudelijke artikelen. vriendelijke benadering personeel.

Ella 16-01-2020

Ik heb via de webshop een printer besteld was de volgende morgen in huis. Dat is snel hij staat nu op het buro en werkt prima. Was al niet duur en met 20 euro korting en de 30 euro cash back van epson zeker zijn geld waard

Maja 16-01-2020

Prima zoekfunctie en overzichtelijke site. Goede prijzen en fijne service. Werd zoals beloofd op de afgesproken tijd netjes bezorgd.

Tom 16-01-2020

Vlotte levering keurige bezorgers en goeie installatie alles volgens afspraak

Wingen 16-01-2020

Wat een fantastisch bedrijf keurige service en aardige meedenkende verkopers. We hebben hier nu onze Siemens inductie plaat, Lieberr vriezer, Siemens vaatwasser en Qled Tv gekocht en we zijn echt super netjes geholpen. Ook het afleveren en installeren ging keurig netjes. Ik moet nog wat apparatuur hebben voor de keuken maar dat ga ik zeker weer bij BCC kopen !!!! Top!!! Blijf zo menselijk alsjeblieft 👍🏻

L 16-01-2020

23-11-2019 wasautomaat gekocht online had snel een machine nodig ivm privé omstandigheden nu heeft hij het begeven op 7-1-2020 dus nog geen twee maand verder nu op 16-1 eindelijk een monteur en die kan hem niet maken ! Omdat de Electronica defect is moet nu minimaal weer 2 week wachten ! Al met al zit je dus zo minimaal alsnog 3 week zonder machine. Verhaal uitgelegd bij bcc maar er zat natuurlijk een waakhond achter de telefoon zo zeg wat een service bcc! Snap niet dat dat soort mensen bij de klantenservice zit er zit totaal geen service bij bcc!
Heel erg jammer zal er ook nooit wat weer kopen !
Ik had er meer begrip voor gehad als de machines een half jaar oud zal zijn maar net iets over een maand !
Ik had graag een andere oplossing gezien !

Dirk 16-01-2020

Ik ben keurig geholpen ondanks dat de voorraad niet klopte. Mijn bestelling werd snel ter plekke in orde gemaakt.
De volgende dag ontving ik mijn bestelling. het product werd keurig verpakt ingeleverd.

Jos van Ekeren 16-01-2020

Mijn wens werd duidelijk beantwoord met een hele moooie aanbieding nóóit verwacht en toch werd hij aan geboden hartelijk bedankt Nick 👍👍😂😂😄.

Hemme Teerling 16-01-2020

alle apparatuur(4) is bij BCC/vlaardingen gekocht. ontvangst uitstekent. mijn vragen zijn vervuld en
l de koop was snel gesloten.Een korte uitleg garantie en gratis afwerking aangaande transport en plaatsing en afvoer oude droger.Ook deze handeling is correct en geheel volgens een uitleg per Email na 2 dagen gedaan.

edwin 16-01-2020

Overzichtelijke webshop, voldoende keuze in meerdere prijsklasse, geen bijkomende kosten tijdens levering, goede service, goede prijs/kwaliteit

J. 16-01-2020

Zeer vriendelijk geholpen door een van de medewerkers van BCC Amsterdam (Oostpoort). Meedenkend en oplossingsgericht. Mijn nieuwe Macbook was helaas niet meer op voorraad, maar de volgende dag netje bezorgd door DHL. Top service!

Joyce 16-01-2020

Goede service, perfecte levertijden en snele bezorging. Ik ben dik tevreden.

Ron 16-01-2020

Oef...kapotte wasmachine..dat komt altijd ongelegen en dus maar even op het internet gezocht naar een geschikte en kwalitatieve vervanger. Het vergelijk was snel gemaakt en dus bij BCC een nieuwe besteld. En dus afwachten tot de levering. Precies op tijd na eerder nog even telefonisch geïnformeerd te zijn arriveerde de beide heren. Vriendelijk en behulpzaam en dus wat mij betreft een prima levering. Complimenten!

Marcel van den Berg 16-01-2020

BCC Amersfoort

De winkel is prettig gelegen aan een hoofdweg net buiten de drukte van het centrum van Amersfoort met voldoende parkeergelegenheid en uitvalmogelijkheden.

De behulpzaamheid van het personeel was uitermate vriendelijk behulpzaam en eficient. Onder het genot van een kopje nespresso gekeken naar een Dyson draadloze stofzuiger. Na dat men de diverse modellen modellen had gedemonstreerd uiteindelijk gekozen voor de Dyson V11 Absolute.

Deze was niet op voorraad maar moest besteld worden, waar men ook duidelijk bij heeft aangegeven dat dit enige tijd zou kunnen duren, wat puur en alleen te maken heeft met de wijze waar op Dyson zijn producten uitlevend.( Best wel erg traag, en weet dit uit reeds eerdere ervaringen met Dyson producten die ik reeds eerder direct bij Dyson besteld heb gehad).

De Prijs daar in tegen was € 55.00 goedkoper dan bij welk witgoedbedrijf dan ook, die het product overigens ook niet op voorraad had, en heb voor iets meer dan dit bedrag de garantieperiode van 2 jaar , naar 5 jaar uitgebreid ( tevens op de accu ) waar door ik voor dit product uiteindelijk het apparaat voor een paar euro,s meer dan de verkoop adviesprijs heb, maar wel met 3 jaar extra garantie.

levertijd viel achteraf nog mee ( ongeveer 3 Weken ) werd netjes gemaild dat het binnen was, ben het direct gaan halen, en stond inderdaad netjes klaar.

Uitstekend geregeld!!!

Van der zee 16-01-2020

Wij hebben een warmtepompdroger aangeschaft. Genoeg keuze, goed en overzichtelijk.Betaling online verliep soepel. Aankoopbewijs komt in postvak.... Lekker makkelijk.
Levering erg goed.paar minuten voor ze er waren effe een belletje gekregen, precies zoals afgesproken. De Mannen zetten alles netjes op zijn plek... Oude trommel mee terug alsook plastic en piepschuim. De mannen waren erg vriendelijk.... Hier word ik blij van !! Een vette 10 is hier dus echt op zijn plek.

Zeer tevreden klant bij BCC 16-01-2020

Via de BCC outlet een warmtepompdroger van Bosch aangeschaft. Via de mail werden we prima geïnformeerd met een tijdslot van 2 uur voor de bezorging. Vervolgens werd ik 5 minuten voor aflevering netjes gebeld.
De 2 mannen waren erg vriendelijk en gaven een goede tip; ik had vooraf een pvc Y-stuk afvoer aangeschaft, ook via BCC. Dit is noodzakelijk bij waterschade voor de verzekering; je mag niet 2 afvoeren samen in 1 afvoerbuis stoppen, je moet het maar weten.....
Omdat dit apparaat een A++ kenmerk heeft moeten we 24 uur wachten voor gebruik, wederom zinvolle informatie. De heren hebben de oude wasdroger netjes meegenomen. Een dikke 10 voor dit optreden van BCC en de bezorgdiensten.

JP 16-01-2020

Een product dat niet in de winkel lag werd door de medewerkster zo besteld om thuis af te laten leveren. Ze dacht goed mee en het product kwam keurig op tijd de volgende dag binnen. Top geregeld.

Linda 16-01-2020

Perfect! Je kan zelf je bezorg dag kiezen, ze komen de droger voor niks brengen. Alle plastic weer netjes mee terug genomen. Zelf de droger 2 etages hoger neerzetten was geen enkel probleem. In de ochtend kreeg ik zowel een sms als mail hoe laat ze de droger komen brengen, en bellen netjes 10 minuten van te voren nogmaals dat ze eraan komen.

Goudhaan 16-01-2020

Duidelijke website veel producten voor een concurerende prijs.
Aflevering perfect (wasmachine) en oude gelijk retour.

Henk 16-01-2020

Het is en fijne winkel. Je wordt er goed geholpen en hebben echt de tijd voor je .

Ab 16-01-2020

Sony Bravia oled 4K tv gekocht, na 1,5 week was het scherm kapot, geen beeld meer. Belletje met de klantenservice, zonder problemen of gedoe kon de tv volgende dag omgeruild voor een ander exemplaar (die het hopelijk langer volhoudt).
Defect product is altijd jammer, maar kan gebeuren en ligt niet aan BCC. Prima service!

Miranda 16-01-2020

Keurig van te voren een opgave van bezorgtijd en een kwartier voor tijd een telefoontje dat de bezorgers onderweg zijn. Aardige bezorgers! Alles prima in orde.

j.roos 16-01-2020

wij zijn prima geholpen door deskundig personeel. goede uitleg hoe alles werkt en op dingen gewezen hoe het niet moet. klasse

Julia 16-01-2020

Beschaafde, efficiënte, zorgzame en toegankelijke service. Nog nooit zo’n prettig en oplossingsgericht contact gehad. Medewerker Martijn heeft in enkele minuten het probleem opgelost in het voordeel van de klant.
Alleen bij BCC zou ik een product online kopen. Winkel BCC in Deventer top! Ook de overige medewerkers via telefoon en e-mail verdienen veel lof.