A 23-01-2020

Goed geholpen en prijs aangepast naar prijs van Mediamarkt die met btw-korting verkocht.

Vis 23-01-2020

Goede voorlichting door de verkoper neemt ruim de tijd
Overzichtelijke opstelling

Roy 23-01-2020

perfect alles zoals afgesproken, bezorgd binnen afgesproken tijd vak.
zeker een aanrader

Henny Zandvoort 23-01-2020

Prettigbehandeld in deze winkel. Verkoper am alletijd en was heel deskundig. Heb een fijn gevoel over deze aankoop.

J Labban 23-01-2020

Vriendelijk personeel ,Begrijpelijk, meedenkend , anticiperend en flexible en vooral een lachende gezicht bij de afhandeling van een retour toestel die niet aan onze wensen voldeed. Beter service kan ik als klant niet krijgen . Ik kom gegarandeerd terug.

Anja 23-01-2020

Op 14 januari een tablet gekocht bij bcc.
Een week later de mediamarkt btw korting.
Terug naar de winkel, en de korting aangepast. Kreeg meteen 44,00 terug.
Geweldig.

Ton Rijerkerk 23-01-2020

We werden snel, vriendelijk en deskundig geholpen. Alleen vergeten even de cashback voorwaarden door te spreken

Theo van es 23-01-2020

Super goed geholpen met goede uitleg en product kennis. Apparaat op voorraad betaald en meegenomen

JWvD 23-01-2020

Begin december 2019 kocht wij via de webshop een Haier condens droger. Na gebruik bleek dit niet het product te zijn naar we tevreden over waren en namen we contact op met de klantenservice. Er werd een afspraak gemaakt en begin januari 2020 kwam er eerst een monteur langs. Het apparaat bleek in orde te zijn, maar wij wilden toch graag van het apparaat af en iets anders aanschaffen. Ons werd geadviseerd om onze bevindingen met foto's te mailen naar de klantenservice.

Zo gezegd zo gedaan en wachten wij op een telefoontje o.i.d. Tot onze verbazing kregen we een mail met de info om langs een BCC winkel te gaan en daar iets nieuws uit te zoeken zonder enige tegenwerking. We zijn gisteren langs een BCC filiaal gegaan om daar een andere droger uit te zoeken en kregen het verschil terug gestort. Het apparaat wat niet aan onze wensen voldeed wordt omgeruild.

Ik heb al veel meegemaakt met klachten afhandelingen maar dit was echt de beste afhandeling ooit. Als ik een 20 kon geven had ik dat gedaan. BCC jullie zijn top en wacht vol verwachting op de vervangende droger waar we hopelijk veel plezier van gaan beleven. Super bedankt.

Rob Zwart 23-01-2020

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Zoveel beter als bij de M....Markt. Bij BCC werkt personeel met oog voor de klant. Artikel gelijk uit voorraad leverbaar,grote klasse!

Rene de reus 23-01-2020

De persoonlijke en warme ontvangst en het luisteren naar de klant gaf ons het gevoel van vertrouwen
Ook van het begin van a tot z en gedaan werd er was afgesproken is onze verwachting overtroffen van de service van Bcc Zaandam

F Prins 23-01-2020

Vriendelijke bezorgers brachten onze nieuwe vrieskast binnen de afgesproken tijd.

A 23-01-2020

Had een oplader nodig en was goed geholpen door de vriendelijke medewerker. Hij had de oplader ook nog eerst uitgetest voor mij.👌

J Hendriks 23-01-2020

Vriendelijk personeel en vlotte installatie van de wasmachine. Ze mailen en bellen de tijd waarop de bestelling wordt gebracht. Kortom een betere winkel bestaat er voor ons niet

langereis verwey 23-01-2020

Goed advies nette verkoper's mooie winkel alles keurig en op tijd afgeleverd

marjomch 23-01-2020

Ik heb goede voorlichting gehad over welk merk voor mij het beste zou zijn en er is niet geprobeerd het allerduurste aan mij te verkopen.

Roel 23-01-2020

Wasmachine voor goede prijs en binnen 24 uur geleverd. Keurige aflevering. Niet alleen oude machine afgevoerd en nieuwe geplaatst, maar ook droger van de oude machine afgehaald (staat bovenop de wasmachine) en droger weer op de nieuwe machine geplaatst. Ook hebben ze nog de transportbeveiliging eruit gehaald, apparaat aangesloten , bediening uitgelegd, machine gestart om de eerste keer leeg te laten draaien, Zelfs de oude lekbak hebben ze meegenomen. Perfecte service voor een perfecte prijs!

Maarten 23-01-2020

Prima geholpen in de winkel, meteen product kunnen bestellen en thuis laten afleveren.

Marcel 23-01-2020

Netjes en goed geholpen, de juiste informatie bij mijn vragen waardoor ik met de juiste producten naar huis gaan

frida 23-01-2020

Een nette winkel met vriendelijk en hulpvaardig personeel, je krijgt een papieren factuur van het gekochte en van wat niet op voorraad is ook, dan krijg je nog netjes per email de papieren toegestuurd en op de door de verkoper aangegeven dag kreeg ik ook bericht dat mijn aankoop die niet voorradig was in de winkel af te halen was en die werd dus ook keurig en op de afgesproken tijd geleverd .

R Bachnoe 23-01-2020

Ik heb een vrieskast gekocht bij BCC. Deze voldeed in eerste instantie niet aan onze eisen en we hebben het omgeruild voor een ander model. Was geen probleem bij BCC en de nieuwe is netjes afgeleverd en de oude meegenomen. We zijn heel tevreden met onze vrieskast.
Top BCC en dank voor de goede service !!.

Alan Ruben 23-01-2020

Ik heb onlangs een kostbaar koffiezetapparaat aangeschaft in de BCC winkel in Zoeterwoude. De verkoper/adviseur was zeer deskundig en rustig. Aan de hand van zijn advies kon ik weloverwogen mijn keuze maken zonder dat dit werd opgedrongen. Alle voordelen maar ook nadelen werden helder uiteen gezet. Dit heeft mij veel vertrouwen gegeven.

* 23-01-2020

De BCC biedt veel verschillende merken aan. Met een goede prijs en service.
Je weet precies wanneer ze de bestelling komen brengen.

Richard 22-01-2020

Goede producten en veel keus. In de winkel word je netjes geholpen en ook online bestellen is prettig. Er wordt snel en correct geleverd! Aanrader.

Quax 22-01-2020

Tegenwoordig hoor je vaak verhalen dat kopers in de fysieke winkel zich laten voorlichten over een product om het vervolgens op internet te bestellen. Wij hebben dit voor de aanschaf van onze Dyson stofzuiger eens omgedraaid. Eerst goed georiënteerd op het internet en prijzen vergeleken. De meest gunstige prijzen lagen bij meerdere aanbiedersop internet en bij fysieke winkels. Vervolgens hebben we gekozen voor de meest praktische weg om naar de in de buurt gevestigde winkel van BCC te gaan. Ook gestimuleerd hiertoe vanwege de samenwerking die deze winkel heeft met v.v. Sittard, een voetbalvereniging die wij ook een warm hart toedragen.
In de winkel werden we verrast door het zeer getrainde personeel op product inhoud, maar ook op hun verkooptechnieken. Helaas voor hen wisten wij precies welk product wij wilden kopen en onder welke voorwaarden en niet open stonden voor betere producten en betere garantiebepalingen.
Een extra verrassing, hetgeen we op de website niet hadden ontdekt, was de extra aanbieding aan accessoires, die bij het gekochte product t.w. van € 60,- gratis werd aangeboden.

Nou voor ons kon de dag niet beter. En.... complimenten over de verkooptechnieken van jullie personeel

Claudia Molenkamp 22-01-2020

Al jaren vaste klant bij de BBC, voor heel verschillende apparaten en toebehoren.
Stofzuiger, telefoon, tablet, koffiezetapparaat en ga zo maar door.
Mooie prijzen ook ;-)
Altijd prima garantie en vriendelijk personeel in de winkel van mijn woonplaats.

dhamial 22-01-2020

Goede advies en snelle afhandeling van de aankoop met name de wens voor snelle plaatsing vervanging van oude apparaat

Charlotte 22-01-2020

Makkelijke webshop, snel gevonden wat we zochten.
Snel geleverd (binnen 24 uur)
Mooie aanbiedingen en voor een klein bedrag zetten ze het apparaat op de juiste plaats en sluiten ze het aan.
Vriendelijke bezorgers.

R. Philippen Elsloo 22-01-2020

De vernieuwde winkel in Makado Centrum Beek, is zeer mooi en modern ingericht met gemotiveerd personeel voor duidelijke adviezen.

Stuukie 22-01-2020

Via mijn werk spaar ik freebees zodoende verzilver ik het bij bcc anders voor de prijs zal ik naar mediamarkt gaan. Bcc prima winkel en doen wat ze zeggen. Duim omhoog

Pete 22-01-2020

Wasmachine besteld bij BCC inclusief plaatsing. Bij het plaatsen liet 1 van de jongens de wasmachine vallen waardoor de nieuwe lekbak eronder scheurde, dus niet meer te gebruiken. Na een belletje en bewijs aangeleverd te hebben kreeg ik een nieuwe lekbak, en zijn ze opnieuw langsgekomen om de wasmachine te verplaatsen naar de nieuwe lekbak. Dit lukte mij niet alleen aangezien de wasmachine 79kg weegt. Goed opgelost dus.

Wanda 22-01-2020

Beste aanbieding voor een Google home.
Kon deels met vvv-bon betalen, restant via Ideal.
Ook de chat functie op de website was geweldig, de medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.

Vlotte levering, helaas iets later op de dag bezorgd dan afgesproken maar dat is niet de schuld van BCC maar van DHL bezorgdienst

Huub G 22-01-2020

In december melding gemaakt van een probleem met mijn apparatuur. Toen al direct goed te woord gestaan en geholpen met het oplossen daarvan.
Vandaag 22-01 bleek mijn apparaat niet meer te repareren en heb ik een nieuw apparaat kunnen uitzoeken. Weliswaar onder garantie, maar de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerker was enorm.

Carla Jonkers 22-01-2020

Ik wist wat ik wilde hebben en voila daar sprong mijn product zo in het zicht.. na een vlotte en duidelijke service was ik zo geslaagd ,met een tevreden resultaat.
Ik geef een 10.

Pieter peters 22-01-2020

Bcc Almere buiten, fijn personeel die uitgebreid de tijd voor je neemt om tot een weloverwogen beslissing te komen en je als een zeer tevreden klant naar huis gaat.
Goede service en vriendelijke medewerkers die met je meekijken en denken en je ook wijzen op aanbiedingen en eventuele verzekering.
We zijn nu thuis aan het genieten van de gekochte Bose Soundbar met subwoofer.
Het enige aandachtspuntje is de info over het aansluiten en koppelen van de apparatuur daar mag je wel bij vermelden dat het verstandig is om hier ruimschoots de tijd voor te nemen omdat het toch wel meer tijd kost dan werd meegegeven maar uiteindelijk na wat extra inspanning en herhalen van stappen nu super aan het genieten van het geweldige resultaat.
Met vriendelijke groet, een zeer tevreden klant.

Renzo 22-01-2020

Ik werd goed geholpen en een goede uitleg over het aangekochte artikel vriendelijke mensen en correcte prijzen.
En niks duurder als online aankoop

Marcel 22-01-2020

Online een sapcentrifuge besteld, volgende dag al in huis.
Duidelijke omschrijving van het artikel op de site.
Zeer tevreden over bcc.

Van den Berg 22-01-2020

BCC Bergen op Zoom zeer netjes geholpen . Top. Goed te woord gestaan en namen ook alle tijd voor mijn vragen. Tv en toebehoren gelijk meegenomen en samen met personeel BCC in de auto geladen .

Henry 22-01-2020

Goede teoegankelijke site en winkel. In beide gevallen dat ik er recent was werd ik zeer vriendelijk en behulpzaam, met verstand van zaken geholpen bij mijn aankopen

Chris 22-01-2020

Prima shop, voor 23u besteld morgen in huis. Geen loze woorden, was daadwerkelijk de dag erna in huis. 2x mail ontvangen met de aankomsttijden van m’n bestelde producten. Dus niet een hele dag thuis blijven wachten. Een website die klacht gericht werkt. Complimenten

Paul Hergarden 22-01-2020

Eerdere ervaringen inzake service zijn zeer goed. Ook het bediend is personeel is vriendelijk en deskundig. De winkels en de site maken een heldere en nette indruk.

Amanda 22-01-2020

Goed apparaat, makkelijk te gebruiken, apparaat maakt wel aardig wat geluid

Jan 22-01-2020

Zeer vriendelijke medewerker. Nam de tijd en gaf goed advies en waar ik op moest letten. Daardoor de juiste smartwatch gekocht.

ES 22-01-2020

Fijne overzichtelijke winkel in Amersfoort. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Goed geholpen bij het maken van mijn keus.

IB 22-01-2020

Via internet besteld, duidelijke site, en vervolgens zeer snel en netjes geleverd.

Jacqueline 22-01-2020

Ik vind bcc een top winkel en een goede service heeft het ook
Ben super blij met de spullen die ik tot nu toe daar bij bcc heb gekocht en eat helemaal super is dat je bij bcc ook vvv kaarten in kan ruilen voor producten
Alles bij elkaar in 1 woord toppie

Ivo Doorenbos 22-01-2020

Ik ben bij BCC Sliedrecht echt persoonlijk geholpen door Mr Ramazan. Eindelijk weer eens iemand die de tijd neemt om echt alles goed uit te leggen, en waar nodig advies heeft gegeven om het toch anders te doen. Zo bespaarde ik ook nog eens bijna 1000 euro op het totaal bedrag van 8000 euro

Carolien 22-01-2020

Fijne winkel, ook de enige hier in de buurt, we werden erg goed geholpen door Jan. Hij wist op al onze vragen een antwoord

Loes 22-01-2020

Site was prima bestelproces ook top maar dan afterpay aanklikken , alles ingevuld betaling wordt geweigerd ,even chatten dan maar,1,5 uur in de wacht want wordt zsm geholpen !! Opnieuw verbinding gemaakt ,ja eindelijk geholpen, maar kan geen vragen over after pay beantwoorden , even bellen met nummer op de site. Hoofdkantoor kan mij niet helpen want afterpay is een ander bedrijf. Kan mij wel registreren met een extra formulier. Laat maar . Deze week besteld met Idealbetaling, volgende dag bezorgd. Alles wel top

dhr. g. lotte 22-01-2020

zoals ik de laatste maanden gewend ben van Stephan (verkoper BCC) kreeg ik weer uitmuntende service dmv. een goed en eerlijk gesprek.. ik zocht nl. of een soundbar of een verbetering voor mijn pc muzikale genot..gelukkig zitten wij wel op 1 lijn wat dit format betreft en kreeg weer waar voor mijn geld en wat voor waar.. de keuze viel vrijwel onmiddellijk op de Edifier.. eenmaal thuis en aangesloten (wat niet eens zo moeilijk bleek te zijn) is het meer dan ik verwachtte.. prachtig geluid dat ondersteund wordt door de sub en zeer goed te regelen is zodat de bas naar ieders "oor" gesteld kan worden.. mid en hoog zijn helder waardoor stemmen beter te verstaan zijn, waarschijnlijk heeft deze set (daar het nieuw uit de doos komt) nog een inspeel periode zodat de toekomst er nog beter uit gaat zien\horen.. kan deze set zeker aanraden ook wat betreft de prijs die u zeker zal meevallen..