Jacques 21-01-2020

Ik kom er al jaren en word altijd prettig geholpen en nu dus weer en de prijs is ook goed .

Nicoline 21-01-2020

Compleet en overzichtelijk. Eenvoudig te bestellen. Winkelvoorraad wordt vermeld. Snelle levering. Pakket te volgen via internet.

Filiz Kahraman 21-01-2020

Snelle levering, goede service. Kwaliteit en prijsverhouding zijn erg goed.

Amber 21-01-2020

Was al een tijd online aan het orienteren op een zo ondiep mogelijke wasmachine, maar wel met voldoende trommelinhoud en een goed energielabel. De keuze viel uiteindelijk op een prachtige zwarte Thomson. Heb 'm in de "fysieke" BCC winkel besteld omdat ik 'm toch wel even in het echt wilde zien. Kon heel snel geleverd worden. Communicatie via mail over tijdstip van leveren was ook goed, en 10 min voor aankomst belde de chauffeur ook. Prima geregeld.
Enige mindere was dat men de wasmachine buiten voor mijn flat uit de verpakking haalde, op een steekwagen zette en daarmee de traptreden op wilde gaan naar ingang gebouw!! Behalve op een hoger risico van beschadiging, was dit ook tegen de afspraak. Op mijn verzoek moest de machine ingepakt blijven omdat hij meegaat naar buitenland. Had dit ook aangegeven bij bestellen. De bezorgers hebben 'm wel weer opnieuw ingepakt, maar dat zit natuurlijk niet meer zo stevig dicht als het oorspronkelijk was.

John V 21-01-2020

De bestelling verliep bijna helemaal volgens afspraak, het enigste was dat ik geen berichtje had gekregen dat ze er bijna waren vandaar een 9 anders was het een 10 .verder top, aardige jongens en netjes oude apparaat retour genomen.

Heidy 21-01-2020

Super goede service en advies. Was laptop aant zoeken met mam, super goed uitleg en alles gehad mochten d'r problemen voor doen dan gelijk terug komen

dolfijn 21-01-2020

ben zeer tevreden over deze winkel, vriendelijk personeel, dat met je mee denkt, en mocht je problemen hebben dan word het ook op gelost.

Joop 21-01-2020

Goede service, heldere uitleg en keus uit veel koelkasten. Daarnaast is de winkel ruim van opzet.

M.maas 21-01-2020

Heb een Samsung A20e gekocht vriendelijk personeel niet opdringerig
Voor mij zonder vervoer is de winkel goed bereikbaar
Heb een 9 gegeven wat ook een 10 had kunnen zijn maar voor dat ene punt blijven ze scherp

D. Rikkert 21-01-2020

BCC zowel online als in de winkel actuele prijzen (Low Pricing). Service is tot nog toe ook echte High Service.

an 21-01-2020

ik zocht de e-reader van Kobo, een refurbished exemplaar voor een klein prijsje, van het type Aura, ik werd snel en goed geholpen, het apparaat doet het prima. ik heb mijn eerste boek al gedownload

Sandra 21-01-2020

Vandaag een nieuwe Huawei telefoon voor mijn dochter gekocht en we zijn geweldig geholpen en geïnformeerd.
Super service en heel vriendelijk personeel wat niet te opdringerig achter je aan loopt maar er is als je informatie nodig hebt.

Wessel 21-01-2020

Goede service, voldoende tijd door medewerker genomen en servicegericht. Mooie korting ontvangen voor het demomodel.

marjo voncken 21-01-2020

de verkoper nam alle tijd om mij te helpen en te adviseren.Hij straalde een bepaalde rust uit,waardoor ik mij op mijn gemak voelde

yvonne 20-01-2020

Snel en goed geholpen.
Persoonlijk en goed geinformeerd.
Prijsverhouding goed

Hendrikus Klootwijk 20-01-2020

Ik koop erg veel spullen en waar het mij om gaat het is een betrouwbare winkel. Die erg klant vriendelijk is en goede uitleg geeft over wat je koopt. En doet wat ze zeggen , ik kan niet anders zeggen Haarlem Schalkwijk, bedankt voor de geweldige service die jullie altijd aan mij hebben gegeven.

David 20-01-2020

Ik ben naar de BCC gegaan voor een nieuwe telefoon, ik werd erg snel en goed geholpen ze hadden de telefoon op voorraad en was nog 30 euro goedkoper als bij de mediamarkt! Ik ga zeker terug als ik weer wat nodig heb! #BCCMiddelburg

Hanneke 20-01-2020

Ik kwam met een smartcard, tv deed het niet meer, medewerker heeft hem geüpdatet, maar het was uiteindelijk de module, nieuwe besteld, goed geholpen en hij ruim de tijd voor mij!

Leo 20-01-2020

Met de jongedame achter de kassa maakte ik kort een praatje. Zij bleek eigenlijk opgeleid te zijn tot stewardess. Op meer dan één manier een hoogvlieger dus, deze klantvriendelijke en accurate juffrouw. Zoals ook haar collega's in de winkel. Ik kom er enkele malen per jaar voor een aanschaf en wordt steevast vakkundig, vriendelijk en vlot geholpen. Broeva, haro..!

D. Nijp 20-01-2020

Op zondag 19 januari een los oventje gekocht bij BBC in de Megastores te Den Haag.
hele goede uitleg van de verkoper, echter het oventje was niet voorradig kon enige dagen duren voordat het oventje binnen was. De volgende dag (maandag) een telefoontje van dezelfde verkoper, het oventje kon ik komen afhalen. Nu dat vond ik geweldig, de verkoper vertelde mij dat hij hem zelf heeft gehaald bij een andere BBC winkel. Prima service toch.

Drawin 20-01-2020

Onwijs behulpzaam winkelpersoneel. Totaal tegenovergestelde van hun webcare....

Goede vriendelijke service 20-01-2020

Wij gingen voor een printer, maar deze was niet meer op voorraad in dit filiaal. De verkoper keek in de computer waar er nog 1 was en deze werd de volgende dag gratis thuisbezorgd. Zeer vriendelijk geholpen en goede service.

Léon 20-01-2020

De verkoper had verstand van zaken en heeft het apparaat gezocht dat aan al onze voorwaarden voldeed met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Daar het geen optie was om het apparaat zelf mee te nemen, werd er ter plekke een door ons aangegeven datum vastgelegd om het apparaat te bezorgen. De daarop volgende bezorging werd exact op de datum en tijdsblok van 2 uur bezorgd en het oude apparaat werd meegenomen. Al met al een kwaliteitsproduct gekocht met een geïnstrueerde verkoper aan de basis en een service met een pluim!!

Ton 20-01-2020

Erg tevreden, een goede service, deskundig personeel en altijd bereid mee te denken voor een beste prijs voor hun klanten.

Mark H 20-01-2020

Ik begin me extreem te irriteren aan BCC. Nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf als tijdens de koop en retour-zending van een koelkast. Niks van wat BCC tegen me heeft gezegd, hebben ze vervolgens ook gedaan.

1. Koelkast is bijna 1,5 uur buiten aangegeven tijdsvak geleverd. Ze zeggen je dan een uur van tevoren te bellen. Ik kreeg het belletje 3 minuten van tevoren.
2. Oude koelkast geweigerd mee te nemen. Ze zeggen duidelijk te hebben gemaakt dat het 100% ontdooid moet zijn. Teruggelezen maar staat helemaal nergens in de mails van BCC.
3. Retour aanmelding. Ze zeggen een dag later te bellen om een afspraak te maken, niet gedaan.
4. Moet je er zelf achteraan bellen. Zeggen ze je terug te bellen, niet gedaan.
5. Krijg je een mailtje dat de retour op maandag is (zonder enig overleg dus)
6. Gezorgd dat er maandag iemand thuis is, komen ze niet opdagen, zonder opgaaf van reden, zonder communicatie.
7. Als je er weer zelf achteraan gaat hebben ze nog steeds geen reden en beloven ze weer van alles.

Ik geloof er niks meer van. Ik ben echt verbaasd over hoe slecht de service van BCC is. Kijken of dit helpt en er een keer wat voor je gebeurd.
Officiële reactie van BCC 21-01-2020

Beste Mark H,

Wat vervelend om te horen dat jouw levering de nodige oponthoud heeft gehad. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en had veel sneller opgelost moeten worden, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Mark H 21-01-2020

Dag BCC,

Het ordernummer is 202001‐001374701. Ik ben benieuwd hoe dit wordt opgepakt.

Ronny 20-01-2020

Goed geholpen en niet meteen naar de duurdere laptop . Precies wat ik nodig heb is ook aanbevolen

Jan Pfann 20-01-2020

Eindelijk weer eens super goed geholpen en fantastisch advies gekregen van zeer attente verkopers. Niets was teveel en na aankoop van het product stelde de verkoper voor om het product gratis te laten bezorgen. Geweldig,

Frank Weston 20-01-2020

I ordered my Samsung soundbar online and true to their word BCC delivered it within a narrow two hour time - frame on a Saturday afternoon, which meant the whole day was not wasted waiting for it to arrive. The service was excellent and when I had a small complaint about the remote control Lalya at Customer Service handled it wonderfully, explaining step by step, what I could expect to happen. I strongly recommend this company to any potential buyers.

joep 20-01-2020

De BBC winkel in Sittard heb ik al diverse keren bezocht en ook artikelen gekocht.
O.A. een Samsung TV en een tondeuse .
Ik zou iedereen deze winkel aan willen bevelen vanwege de klantvriendelijkheid en de Garantie en mede ook voor het goed gepresenteerde assortiment.
Ze houden zich ook aan afspraken wat betreft prijs garantie,zo kocht ik een samsung TV voor €900 en zag binnen een week hetzelfde toestel voor €100, minder staan en kreeg toen na het bewijs €100 terug .
Kortom een eerlijke en goede shop

Loek 20-01-2020

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is een overzichtelijke winkel. Goed geholpen en juiste product gekocht op hun advies.

Edo 20-01-2020

Zeer netjes is mn was machine bezorgt en aan gesloten.
Goede uitleg voor het gebruik en netjes mn oude wasmachine weer afgevoerd.
Normaal voerde ik hem zelfaf bij de GAD ,maar dit hoefde gelukkig niet meer.
Goede service.

Rene Meeuwis 20-01-2020

Perfect op de hoogte gehouden m.b.t. de status van de levering. Monteurs waren op de afgesproken tijd aanwezig en hebben de nieuwe keuken (inbouwapparatuur) apparatuur keurig geplaatst, en al het verpakkingsmateriaal en de oude apparatuur afgevoerd. Helemaal tevreden!

Tonny 20-01-2020

In de winkel goed geholpen en duidelijk advies gekregen.
Op mijn vragen een goed antwoord.
De keuze voor AEG combi wasmachine/droger was toen toen gauw gemaakt. Het past bij mijn gebruik van de apperatuur.
De aflevering ging helemaal volgens planning en door de mannen netjes neergezet. Oude apparaten netjes meegenomen.

MA Geschiere 20-01-2020

Ze geven een zeer goed advies ,en zeer klantvriendelijk top,en denken met je mee.

Mevrouw F.C. Vreugdenhil 20-01-2020

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg en prima behandeling, de aangeduide korting op de machine werd toegepast.De bezorging was keurig op tijd en verliep efficient, ook deze medewerkers waren aardig en correct.

Bram Ploeg 20-01-2020

Mooie winkel ,lekker dichtbij en vriendelijke verkoper ! eea correcte ervaring

Roeland 20-01-2020

Prima winkel, goed geholpen, gekochte artikel werd, zoals afgesproken, 1 dag later geleverd.

Eric 20-01-2020

Prettige winkel, prettig geholpen met een goed, nuchter verhaal. Ouderwets, in de goede zin van het woord.

Rachelle 20-01-2020

In de winkel super goed geholpen! Een droger gekocht en werd bezorgd. Ik kon de hele dag behalve tussen 2 en half 4 en dat ook doorgegeven in de winkel. Vervolgens krijg ik snachts een email met jawel dat ze tussen 2 en 4 uur . Heel slecht dit!
Officiële reactie van BCC 21-01-2020

Beste Rachelle,

Fijn te horen dat je in het filiaal goed bent geholpen. Vervelend om te horen dat jouw app niet op de gewenste tijd geleverd kon worden, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij contact met je opnemen.

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Mw. M.M. Frings 20-01-2020

In de winkel in Zoeterwoude Rijndijk prettig te woord gestaan en vandaag (20/1) mijn aankoop thuisbezorgd en geïnstalleerd gekregen in de tijdruimte die werd aangegeven. Overigens vind ik het onzin om 's nachts een mail te krijgen. Bovendien was het bericht per sms stipt en duidelijk, week in tijd ruim af van het in de mail gestelde.

Annemieke 20-01-2020

Kon eenvoudig het product vinden wat ik zocht en was al snel in huis (zondagmiddag besteld, maandagmiddag in huis)

joke 20-01-2020

prettig vakkundig geholpen, nemen de tijd voor uitleg
ook nog eens prijs gunstig
winkel makkelijk bereikbaar

Dave 20-01-2020

We hebben best een tijd moeten wachten voor we geholpen werden (zaterdag rond 16 uur). De eerste medewerker was erg vriendelijk, maar had helaas geen verstand van de producten. Daarna werden we ontzettend goed geholpen. We geven BCC een 8, omdat er zoals hierboven beschreven staat ruimte is voor verbetering. Desondanks zijn we tevreden!

Ikharry 20-01-2020

Sneller dan verwacht mijn inbouw koelkast bezorgd. Daar was alles ok mee en die staat inmiddels op zijn plek.. Wat opvalt en een grote plus is bij BCC is, dat je gewoon via mail of whatsapp met ze kunt overleggen over de besteldatum. Een klein nadeel is dan weer dat je vooraf niet het tijdstip of dagdeel kunt bepalen. Op de dag zelf keurig een telefoontje dat ze er aan komen. Snel, correct en ze nemen je oude spullen mee. Uiterst positief!

Marco 20-01-2020

Geweldig geholpen in de winkel (Hengelo) bij de aanschaf van een nieuwe vaatwasser. Alles ging daarna vlot en duidelijk. Netjes geleverd, gemonteerd en de oude vaatwasser hebben ze mee terug genomen. fijne aankoop!

Ilse van Dordrecht 20-01-2020

Ik had eerst een andere droger besteld op 23-12-2019, maar deze kwam niet na 15 dagen levertijd. Ik was wel van bewust dat de feestdagen ertussen zaten.
Begin januari 2020 gebeld naar de klantenservice en die vertelde mij dat de droger op 15-01-2020 in de centrale magazijn zou zijn.
Toen heb ik op 17-01-2020 nog een keer gebeld en toen was de droger er nog steeds niet in de centrale magazijn. Nu ook gezegd dat we een andere droger willen hebben een iets duurdere voor hetzelfde geld of de levering annuleren en dat we dan ergens anders de droger gaan kopen.
Ik werd 10 min daarna gebeld door de winkel in Sliedrecht en alles werd geregeld.
Vandaag 20-01-2020 me droger gekregen.
Bedankt voor de goede service en de oplossing die is geregeld voor mij!!

René Zeeman 20-01-2020

Een van de weinige elektronica winkels met een TV maat 28 inch. Goed geholpen en prima prijs voor de JVC TV. Meteen meenemen en zelf installatie gedaan. Makkie met Ziggo.

blijleven 20-01-2020

dit is de eerste keer dat ik wat koopt bij BCC en dan ook nog via internet ,nu het is een succes ,de bezorging was prima ,op tijd , ik ga dat zeker nogmaals doen,ik heb nu een huis telefoon gekocht van het merk gigaset ,prima zo hoeft de deur niet uit .mevr Blijleven Mank Beverlanderpad 8 2461 bw Ter Aar

Rick vd Heijden 20-01-2020

Fijne winkel waarin we deskundig zijn geholpen. Zelfs na de aankoop is onze aankoop mee naar de auto gebracht (grotere doos). Erg netjes en fijne winkelervaring gehad.

Sarah 20-01-2020

Ik ben heel aardig geholpen bij mijn Dyson V10 animal! Een top service en een lolletje, waar kom je dan tegenwoordig nou nog tegen? :-)