Eric 26-01-2020

Ik vind het een fijne webwinkel, je kunt redelijk goed zoeken, duidelijke plaatjes en ruime keuze.
Gratis verzenden boven de 20 euro is ook aantrekkelijk om hier te shoppen.

E. v Söhsten 25-01-2020

Super goed en eerlijk geholpen door een vakkundige verkoper, die de tijd nam om je op een vriendelijke en vooral eerlijke manier te helpen met de te kiezen product! Zeker een winkel waar je graag weer terug komt!

Miranca 25-01-2020

Goede voorlichting over de nespressomachine en korting gekregen omdat het elders goedkoper was. Ze maakten belofte dus waar!

L.Prikken 25-01-2020

Fijne winkel, prettige medewerkster en prima geholpen!
Duidelijke afspraken voor bezorging.

Albert 25-01-2020

je kan het beter in webshop kopen, was in de winkel € 13.00 duurder en moest weer terug om het te laten corrigeren. Extra tijd en parkeerkosten.
Officiële reactie van BCC 28-01-2020

Beste Albert,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en het artikel in het filiaal een andere prijs heeft. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Leo Vleeshouwers 25-01-2020

De koelkast werd na één dag bezorgd.
Maar bij het openmaken van de doos bleek hij fors beschadigd.
Na het opsturen van foto's kreeg ik een dag later te horen dat hij zou worden geruild.
Daar gingen wel vijf dagen overheen.
En ja, ze zouden na 10 uur komen omdat ik vroeg in de ochtend een tandartsafspraak had.
Toch kwamen ze vóór 10 uur en liep ik de bezorgers mis.
Daarom moest ik nog twee dagen wachten.
Al met al acht dagen zonder koelkast in plaats van één dag.
Officiële reactie van BCC 27-01-2020

Beste Leo,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Leo Vleeshouwers 27-01-2020

Wat ik al fijn vind is dat voor de eerste keer iemand sorry zegt.

Het ordernummer is: 202001-4505170.

Leo Vleeshouwers 08-02-2020

BCC heeft excuses gemaakt en me als compensatie een cadeaukaart gestuurd. Dat stel ik erg op prijs.

Henk 25-01-2020

Snel geholpen, leuke aanbiedingen in combinatie met het kunnen inwisselen van Freebees.

Cyclingro 25-01-2020

Afgelopen week een nieuwe printer gekocht bij BCC. Donderdagavond heb ik deze printer via een overzichtelijke website besteld. Duidelijke productomschrijving met alle kenmerken vermeld. Hierna op makkelijke wijze en binnen enkele minuten het artikel besteld. Webshop biedt ruim aantal betalingsmogelijkheden. Zowel met als zonder account is het mogelijk om te bestellen bij BCC. Direct na betalen een ontvangstbevestiging ontvangen alsmede een eerste tijdsindicatie van bezorging op zaterdag. BCC rekende voor deze bestelling geen bezorgkosten. Op zaterdag heb ik bestelling goed mogen ontvangen en meteen in gebruik genomen. Fijne webshop om te bestellen met een goedkope prijsstelling.

C. Van Dam 25-01-2020

Zeer klant vriendelijk. Goed en duidelijk advies. Als een installatie van een apparaat niet lukt willen ze je graag helpen. Ze brengen je spullen naar de auto

R 25-01-2020

Netjes en rustig kopen bij bcc.
Bij de ander hier in hoorn gerantie tot voor de kassa daar na bedelen voor gerantie oh ja eerst een nummer trekken

Willem Keus 25-01-2020

Dit moet toch even gezegd worden Jan in Hellevoetsluis is een vriendelijke en deskundige medewerker.

Marijke 25-01-2020

Na een orienterend bezoek aan BCC gisteren werd mijn man zeer goed geholpen door de medewerker van BCC. Dag er na met mijn man mee naar BCC. En gelukkig weer dezelfde medewerker. Hij heeft ons geweldig geadviseerd, kopje koffie aangeboden gekregen en zelfs nog een goed advies v.w.b. onze Philips Airfryer die we niet eens bij BCC hadden gekocht. Intussen de koffiemachine in gebruik genomen en geen woord teveel gezegd door de medewerker, van wie ik helaas de naam niet heb. Hij heeft zich erg ingespannen - met raad en daad- en ons vertrouwen gegeven in de juiste aankoop. En een jongere medewerker heeft de doos ook nog naar de auto gebracht, met van zowel de verkopende als de jongere medewerker een hand bij het afscheid. Chapeau!!!

wasmachine en droger 25-01-2020

Vriendelijk geholpen werd ook tijd voor uitgetrokken.wij wisten al een beetje wat we wilde,dus de koop was snel beslist.de bezorging en instalatie ging prima.

BCC een aanrader 25-01-2020

Bij binnenkomst welkom geheten en de vraag waar we naar op ziek waren. Kort en bondig aangegeven wat we zochten. Geen omslachtig gedoe maar goed de mogelijke apparaten getoond.

WW 25-01-2020

Bijna elke keer laten wij ons helpen door Roy. Dit keer een Sony OLED.
Goed en bovenal eerlijk advies. Serieus en vakkundig. Topwinkel en toppersoneel

Mary Vullings 25-01-2020

We werden goed geholpen in de winkel in Oss waardoor we voor ons de juiste keuze konden maken bij de aankoop van een TV.

Petra 25-01-2020

BCC heeft de laagste prijs en geen verzendkosten.
Het artikel is snel en netjes geleverd.
Indien niet naar wens is de retourbon reeds bijgesloten.
Geen gedoe met printen of aanmelden.

M . Dieker 25-01-2020

Overzichtelijke winkel. We werden snel geholpen. Medewerker had tijd voor ons en was duidelijk in zijn uitleg..

Jomeer 25-01-2020

Het product wat wij zochten was voorradig. We kregen goede informatie van een informatie verkoper.

FJ 25-01-2020

Vandaag bij BCC Den Helder een vaatwasser gekocht. De verkoper was zo geduldig en vol van kennis dat we daarna ook een magnetron en dyson kochten. De manier van verkopen beviel ons dusdanig dat we datdeze verkoper (Ron) gunde.

Ger 25-01-2020

Ik heb deze shop gekozen, omdat we er al vaker iets gekocht hebben. En steeds word je deskundig en vriendelijk geholpen. Ook deze keer weer bij de aankoop van een stofzuiger. De dingen die we er gekocht hebben zijn van goede kwaliteit.

Grietje Fokker 25-01-2020

Super vriendelijke medewerker. Goede uitleg gekregen, nam uitgebreid de tijd en was zeer behulpzaam. Koffie gekregen en zelfs een goede aanbieding zonder dat we er speciaal om vroegen.

Harold 25-01-2020

Had zelf veel te grote tv aangeschaft door mijn eigen inschattingsfout. Werd super geholpen bij keuze kleiner model door zeer vriendelijke verkoper Niels.

Kan deze vestiging zeker aanbevelen. Rustig vriendelijk en behulpzaam.

Desley Vriethoff 25-01-2020

Ik vind BCC een goede winkel, goede indeling van de winkel, vriendelijk personeel, comfortabele sfeer.
Ik heb gekozen voor BCC vanwege deze punten, omdat je dit gewoon zoekt als je je aankoop wilt doen in desbetreffende BCC winkel.

Al met al een tevreden klant.

Tromp j 25-01-2020

1.Deskundige informatie
2.Uit zichzelf inspelend op de concurrent
3-Een digitale aankoopbon direct al bij thuiskomst in je mailbox
Kortom alles wat je als potentiële klant verwacht bij een aankoop (in ons geval een all in one printer.

chris 25-01-2020

Zeer tevreden over de levering, en over het gemak waarmee ik dit product kon bestellen. BCC is zeker een aanrader!

H. Kwakernaat 25-01-2020

Ik ben ontzettend goed geholpen. Verkreeg genoeg info en afwikkeling ook weer super geregeld.
Ik ben een super tevreden klant en kom graag weer terug. :-)

Batavier 25-01-2020

Eindelijk een elektronica keten die nog gewoon VVV Cadeaukaarten accepteert. Heb er, toen ik dat ontdekte, direct een fijne muis gekocht. Het zou helemaal perfect zijn als ze net iets goedkoper waren.

Cornelis 25-01-2020

Overzichtelijke winkel, duidelijke prijzen, goed advies en prima prijzen Tevreden !

Corke 25-01-2020

Zeer goede service, ruime keuze.
kortom Zeker het kopen waard !
En uitstekende aanbiedingen
koop heel graag in deze winkels !

Pats 25-01-2020

Hartstikke vriendelijk personeel. Erg behulpzaam en je voelt je op je gemak. Kennis van zaken, wat erg fijn is op het gebied van audio apparatuur. Goed geadviseerd en met een goed gevoel de winkel verlaten ((en blij met m’n nieuwe Bose).

Janneke 25-01-2020

Wilde graag een steel stofzuiger gaan aanschaffen van AEG maar wist nog niet welk type we moesten nemen. Bij binnenkomst bij BCC, vestiging Spijkenisse een leuk ontvangst van xxx gehad die ons alles vertelde over de verschillende types van de AEG steel stofzuigers. Ook mochten wij deze steel stofzuiger zelf proberen zodat we wisten wat we gingen aanschaffen. Nachtje over geslapen en de volgende dag gekocht bij BCC, vestiging Spijkenisse. Opnieuw weer een leuk ontvangst en een prima afhandeling.

Adje 25-01-2020

Geweldig geholpen en snel ook. Goede uitleg van beide apparaten die we hebben aangeschaft. Maar we zijn eigenlijk niet anders gewend van BCC. Doen we al jaren onze inkopen en nog niet een keer teleurgesteld in service en "na"service.

Nathalie 25-01-2020

Bij binnenkomst bcc Hellevoetsluis meteen goed geholpen d.m.v. de buggy naar beneden te dragen. Voor rolstoelen hebben zij ook een handige lift. Wat fijn is dat je eerst rond kan kijken voordat men je meteen aanspreekt en blijft volgen.
Daarna goed geholpen met de uitleg van het product. Geslaagde aankoop super vrouwelijke verkoper . Dat is dan gewoon weer handig van een winkel meer uitleg krijgen.

Danny 25-01-2020

Een grote, zeer overzichtelijke winkel waar de personeelsleden nog echt tijd voor de klanten hebben. Een aanrader om fysiek iets te kopen of via hun het artikel te bestellen.

Joke Wams 25-01-2020

Goede service. Ik kon mijn vragen stellen en kreeg goede antwoorden. Vriendelijke verkoper. Ik ben helemaal tevreden met de service en met mijn nieuwe aankoop.

Hans 25-01-2020

BCC is een betrouwbaar bedrijf met goede service en prijzen. Wat mij daarnaast ook overhaalde om iets te bestellen was het feit dat ik makkelijk mijn VVV cadeaubonnen kon inleveren.
Snelle levering, kortom een tevreden klant.

Ellen 25-01-2020

Ik ben in de winkel, Amsterdam,Waldenlaan, bijzonder vriendelijk en goed geholpen. Mijn vragen werden kundig beantwoord, ik ga zeker terug.

Martijn Hoogenboom 25-01-2020

ik kies altijd voor bcc omdat ze een goed assortiment hebben in verschillende prijs en kwaliteit catagorien. Als je op interet zoekt naar goedkoe prijzen dan is bcc altijd een van de goedkoopste voor een bepaald product. Hierdoor hoef ik eigenlijk nooit uitgereid onderzoek te doen op internet!

Esther knubben 25-01-2020

Ik heb voor jullie gekozen omdat ik jullie service heel goed vind en jullie zijn ook eerlijk over de producten en het personeel is heel behulpzaam en ze leggen alles goed en uitgebreid uit dat vond ik heel prettig want ik was er niet wijs uit gekomen dank ervoor dus jullie zijn top ga zo door met vriendelijke groet

ton van den hout 25-01-2020

Ruime, rustige opzet. Eerst wat snuffelen en personeel liet me m'n gang gaan. Totdat ik iemand beleefd wenkte. Zonder klef en opdringerig te zijn vertelde de medewerker over de pro's en cont's van de machine.

huub van den Brule 25-01-2020

De soundbar werkte niet geheel naar behoren; de winkel stuurt een installatie team langs. Ook zij kunnen het euvel niet geheel verhelpen, maar de apparatuur werkt wel! Wij kijken het even aan, maar moeten een week later toch de conclusie trekken dat er 'iets' niet helemaal goed is. GEEN PROBLEEM bij BCC. Het is al ruim na de aanschafdatum, heel coulant is de reactie: graag terugbrengen en geld retour. Of omruilen voor iets anders natuurlijk! Geholpen weer door Eren, andere apparatuur bekeken en nieuwe keuze gemaakt. Na een korte bedenkperiode nogmaals in de winkel geluisterd, nu geholpen door Henk (helaas Eren was die dag afwezig). Nieuwe keuze gemaakt met de afspraak de volgende werkdag de soundbar om te ruilen.
Vlekkeloos en soepel! Goed geregeld dame en heren!

huub van den Brule 25-01-2020

BCC Barendrecht, een prima locatie om je te oriënteren. Mooi aanbod e regelmatig aanbiedingen.
Als je je oriënteert, is het natuurlijk ook fair om daar dan uiteindelijk het product van je keuze aan te schaffen! Uitstekend geholpen en geadviseerd door Eren! Alleen al voor hem zou ik adviseren naar BCC te gaan. Vlot, goed op de hoogte, geen moeite teveel, denkt mee, kortom we zijn uiterst plezierig 4x door hem geholpen!

Peter 25-01-2020

Ontzettend goede service !
Denken met de klant mee om de meest gunstigste oplossing te vinden!
Nemen dus ruim de tijd voor je.
Ze hebben zeer goede kennis van zaken!👍

Ronk 25-01-2020

Overzichtelijke site en zeer snel geleverd.
Product voldoet,......dus helemaal tevreden.

herb 25-01-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik koop in deze winkel al jaren mijn elektrische apparaten.

Ger van Oenen 25-01-2020

De vriendelijkheid van het personeel en de service.
I.v.m. moeilijk lopen was het personeel bereid om de goederen even langs te brengen.
Niets dan lof voor bcc

Chira01 25-01-2020

Top site. Makkelijk te vinden wat je zoekt tegen betaalbare prijs en supersnelle levering (26 uur na bestellen geleverd op een waddeneiland en ook nog sneller dan gepland, gebeurd bijna nooit!) Bestel en betaal procedure snel en eenvoudig. BCC ook gekozen doordat je er met de VVV Cadeaukaart kan betalen.
Enige minpunt dat ik niet gelijk een screensaver heb kunnen mee bestellen, helaas deze niet online maar alleen in de winkel te verkrijgen.

Yacinta Jakobs 25-01-2020

Het personeel is zeer vriendelijk en bekwaam geeft goede adviezen de bezorgers waren ook vriendelijk en behulpzaam de service is zeer goed mooi dat je middels sms en bellen weet wanneer je je bezorging krijgt kortom ik blijf bij jullie kopen

Joan Huizing 25-01-2020

Contact gehad, duidelijke uitleg gekregen, direct besteld en de volgende morgen reeds bezorgd.
Super vriendelijk geholpen en snelle levering.