Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter 25-01-2020

Ontzettend goede service !
Denken met de klant mee om de meest gunstigste oplossing te vinden!
Nemen dus ruim de tijd voor je.
Ze hebben zeer goede kennis van zaken!👍

Ronk 25-01-2020

Overzichtelijke site en zeer snel geleverd.
Product voldoet,......dus helemaal tevreden.

herb 25-01-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik koop in deze winkel al jaren mijn elektrische apparaten.

Ger van Oenen 25-01-2020

De vriendelijkheid van het personeel en de service.
I.v.m. moeilijk lopen was het personeel bereid om de goederen even langs te brengen.
Niets dan lof voor bcc

Chira01 25-01-2020

Top site. Makkelijk te vinden wat je zoekt tegen betaalbare prijs en supersnelle levering (26 uur na bestellen geleverd op een waddeneiland en ook nog sneller dan gepland, gebeurd bijna nooit!) Bestel en betaal procedure snel en eenvoudig. BCC ook gekozen doordat je er met de VVV Cadeaukaart kan betalen.
Enige minpunt dat ik niet gelijk een screensaver heb kunnen mee bestellen, helaas deze niet online maar alleen in de winkel te verkrijgen.

Yacinta Jakobs 25-01-2020

Het personeel is zeer vriendelijk en bekwaam geeft goede adviezen de bezorgers waren ook vriendelijk en behulpzaam de service is zeer goed mooi dat je middels sms en bellen weet wanneer je je bezorging krijgt kortom ik blijf bij jullie kopen

Joan Huizing 25-01-2020

Contact gehad, duidelijke uitleg gekregen, direct besteld en de volgende morgen reeds bezorgd.
Super vriendelijk geholpen en snelle levering.

Vallantina 25-01-2020

Snelle levering, vriendelijke behulpzame bezorgers. Fijn gasfornuis ontvangen welke exact voldoet aan de beschrijving. Ook de outlethoek is een echte aanrader voor de kleine beurs.

A van Oort 25-01-2020

Mooie en afwisselende aanbiedingen, waarbij ook nog veel keus en kwaliteit is.

best 25-01-2020

Helaas was er eerst een wasmachine geleverd die na het plaatsen kapot bleek te zijn. Waardoor is onbekend maar deze is donderdag geleverd. Vrijdag belde ik op om dit te melden, en er werd direct naar een oplossing gezocht en heb ik zelfs een duurder wasmachine geleverd gekregen op zaterdag zonder dat ik iets bij heb hoeven te betalen aangezien mijn eigen product pas na 15 dagen leverbaar zou zijn.
Dus ondanks dat het de eerste keer niet goed gegaan is heeft de mevrouw aan de telefoon mij perfect geholpen!

Iws 25-01-2020

Personeel heel deskundig mbt de tv’s en hoe ik deze kan voorzien van 4K uhd HDR content. Ook goede tips over het gebruik van mijn decoder ICC ziggo en de nieuwe tv. Over muurbeugels was minder kennis aanwezig.

Echt een zaak voor de tv liefhebber met veel toestellen om direct te zien en mee te nemen.

V 25-01-2020

Wat een geweldige service!! Zowel van personeel in 2 vestigingen als via de chat. Daar kan menig concurrent nog veel van leren. Punctuele levering, melding via mail en 10 minuten voor aankomst nog een persoonlijk telefoontje. Kortom BCC is TOP.

Herman 25-01-2020

In Veenendaal bij BCC geweest. Verrast door de scherpe aanbiedingen in de week dat een concurrent een BTW actie heeft. Niets geen schreeuwerige advertenties van BCC maar super deals. Goed geholpen door een deskundige en vriendelijke medewerker.

Loïs 25-01-2020

Prachtige 50inch tv met goed geluid en beeld en samen met die Led lampjes maakt het een ontzettend mooie combo.
Werd snel bezorgd en netjes naar de de woonkamer gebracht en ik woon op de eerste verdieping zonder lift dus dat kan nog best zwaar zijn!
Zeer tevreden met mijn aankoop

C.M. van Drunen 25-01-2020

Groot assortiment, redelijk in de buurt. Wij zijn goed geholpen, deskundig en duidelijk advies.

Jamy De Bruijn 25-01-2020

De winkel is kleiner dan gemiddeld, maar erg overzichtelijk. Het heeft een ruime aanbod aan producten maar niet erg uitgebreid.

Er word netjes gevraagd of er vragen zijn en die beantwoorden ze dan ook uitgebreid en zorgvuldig. Ze bieden je verschillende producten aan en helpen met de keuzes door ze te vergelijken en eigen ervaringen te delen.

De winkel is makkelijk toegankelijk en heeft een vrij grote schuifdeur die automatisch open gaat vanaf 1 kant.

Van mij geen 10 omdat de winkel niet extreem veel keuzes bied wat betreft het product waar ik naar zocht, maar dit is een persoonlijke review en verschilt per klant.

Heyboer 24-01-2020

Erg vriendelijk en een goede uitleg over het product, ik ga zeker nog terug daar naartoe.

Robert 24-01-2020

Verkopers nemen de tijd voor je, dit in combinatie met prijs/kwaliteit van product en een overzichtelijke winkel .

Jan 24-01-2020

Fijn dat je gewoon naar een winkel kan waar je het product kan bekijken en met een goed advies een keuze kan maken en gelijk mee kan nemen!!!

Erik 24-01-2020

Wij komen graag bij BCC Emmen, fijne winkel, groot assortiment, medewerkers hebben kennis van zaken en zijn vriendelijk.

S. Vahlkamp 24-01-2020

Wij werden heel goed door het personeel geholpen met de keuze van een vaatwasser.
Minpunt vonden wij het aanbieden van een korting maar dan moesten we wel overstappen naar een andere energieleverancier. Daar zijn wij niet op in gegaan.
Het installeren van de nieuwe vaatwasser en meenemen van de oude verliep prima naar wens.

Kees 24-01-2020

Kijk dat is service.
Een prijs zoals elders ook te verkrijgen.
Doet hij het niet? Dan de volgende dag vervangen!
Zo vriendelijk als wat allemaal

Jac 24-01-2020

Ik ben prima geholpen, door vriendelijk personeel. De betreffende medewerkster gaf ongevraagd een demonstratie van het apparaat, wat ik prettig vond.

Alex 24-01-2020

Vlotte bediening, goede uitleg produkt, uitstekende deal (hoge korting). Snelle afhandeling. Kortom: met een goed gevoel ga je de winkel uit.

P.v.Bergen 24-01-2020

Zeer snelle service en vriendelijke behandeling. Bij afrekenen van product werd er een prijscheck uitgevoerd , wat resulteerde in een lager aankoopbedrag.
Cadeaubonnen (VVV bonnen) worden geaccepteerd.

Natasja 24-01-2020

Fijn, goed , snel en duidelijk geholpen. De medewerker was ook zeer behulpzaam en vriendelijk.

Anja 24-01-2020

Kom al jaren bij bcc Zoeterwoude en vind het een topwinkel vriendelijk personeel en de service is top.
Ze installeren je laptop of telefoon en tv noem maar op met een glimlach een echte aanrader

Conny Van de ruit 24-01-2020

Keurig te woord gestaan en goed geholpen en de service van een karretje mee om naar de auto te rijden met zware doos

Frank assendelft 24-01-2020

Op internet een samsung tv besteld en binnen een uur een mailtje dat ik hem in het dichtsbijzijnde filiaal op kon halen.Prima geholpen goede service.

Madeleine 24-01-2020

Fantastisch geholpen bij de aankoop van een DVD speler. De verkoper attendeerde mij erop dat ik niet een DVD speler met scart aansluiting moest kopen want die zou ik niet op mijn nieuwe TV kunnen aansluiten. Zonder zijn hulp had ik dus de verkeerde DVD gekocht. Ja dan ben ik toch blij met personeel van BCC in een winkel en niet een koop op internet.

Linda 24-01-2020

Ik kwam met een terugkeerde klacht, die steeds keurig werd opgelost. Lag niet aan de winkel maar aan het product. Uiteindelijk tot een hele mooie oplossing gekomen. Klasse

Kathinka Casteelen 24-01-2020

Gespecialiseerde verkopers op de verschillende afdelingen en nog belangrijker: een uitstekende aftersale!

Henk Jan 24-01-2020

Het bestellen van de producten ( Harman Citation serie) ging erg gemakkelijk. De prijs werd zelfs aangepast vanwege de MediaMarkt btw actie. Het product was binnen een dag thuis en werkt fantastisch. Helaas was de soundbar te breed voor onze tv, maar ook het retourneren was zo geregeld. Top ervaring!

Jo 24-01-2020

Ik heb hier een home cinema set gekocht .en ik ben heel erg tevreden. Het personeel heeft míj heel goed en keurig netjes geholpen ook de home cinema set can sony is prachtig een super mooi geluid en een goede kwaliteit dus ik raad bcc spijkenisse aan als goede winkel en ook de prijs is goed te doen echt waar voor je geld.

Irene 24-01-2020

De medewerker snapte het probleem direct, en kon mijn , dooor onze puppy deels opgevreten hoofdtelefoon die ik ivm hersenziekte en diverse ziekenhuisopnames hard nodig heb, helaas niet opsturen. Maar hij wilde nog iets proberen en heeeft dat ook gedaan, hij belde de volgende dag. De hoofdtelefoon wordt bekeken ddoor iemand , ik weet nieet meer wie. Het was erg fijn dat hij luissterde terwijl ik best geemotioneerd was door de dure noise canceling hooofdtelefoon en de gedachten dat ik er geen meer had.

Gino.zwaneveld 24-01-2020

Ben al jaren een vaste klant bij bcc altyd goed geholpen en als er wat was werd de klacht goed verholpen en het personeel is erg behulpzamm

Rick 24-01-2020

Altijd goede service en hulp in de winkel te Beverwijk. Ga liever zelf langs de winkel dan via internet. Gelukkig is de winkel vlakbij dus dat scheelt. Is toch altijd fijn het product echt te zien en uitleg te krijgen van een deskundig iemand.

P.koolmees 24-01-2020

Met mijn moeder van 86 nieuwe tv gekocht keurig netjes geholpen goed de tijd genomen om mijn moeder alles uit teleggen bezorgen plus instaleren top geregeld

HC 24-01-2020

De webshop van BCC is zeer uitgebreid met doeltreffende informatie en scherpe prijzen..
Na de bestelling snelle en correcte aflevering.

Stanny 24-01-2020

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht. Ik had een probleem met mijn cadeaukaart om te betalen, werd het allemaal opgelost

Ineke 24-01-2020

Was op zoek naar een Externe schijf voor mijn Mac. Op internet gaan zoeken en vond bij BCC de beste prijs. Volgende dag zoals afgesproken had ik het in huis. Plug and play stond erop maar dat werkte niet... blijkbaar moest ik nog wat doen om het te laten werken... maar ja... ik ben 71 jaar en weet niet meer alles dus toch even de klantenservice gebeld. Kreeg een aardige juffrouw aan de telefoon die me stap voor stap begeleide om de schijf te formatteren...ging geweldig en na een paar minuten werkte alles naar tevredenheid... Heb al verschillende spullen bij BCC gekocht en de service is top... kom er graag online of in de winkel dat maakt niet uit... altijd vriendelijk...

Ralph 24-01-2020

Zoals altijd, vertrouwd en bereidwillig personeel. Vriendelijk geholpen en bestelling zoals beloofd op tijd binnen.

Monique 24-01-2020

Ik kwam geld retour vragen omdat het elders goedkoper was. Ik werd heel vriendelijk geholpen

Eddie 24-01-2020

Fantastic delivery service, super efficient installation of washing machine, really helpful guys.
Best price and delivery I could find online,
Spreekt niet nederlands? Geen probleem!

Karin 24-01-2020

Ben wederom weer prima geholpen door een medewerker bij BCC. De medewerker had veel verstand van het product en adviseerde mij snel.

Broer 24-01-2020

Goede en enthousiaste medewerker. Prima service bij de aflevering van het bestelde product binnen één dag

Willem 24-01-2020

Er was een probleem met een verlengde Garantie van de Harense Smid, ca 5 jaar geleden overgenomen door BCC, m.b.t. een wasmachine. Binnen 4 dagen adequaat opgelost.
Nieuwe machine binnen 24 geleverd en geinstalleerd. Top!!

Nadia Gyr 24-01-2020

snelle bediening, overzichtelijk, product in voorraad, goed geholpen, door een vriendelijke verkoper die er zin in heeft.
aangenaam professioneel

T.R. 24-01-2020

Bestelling via internet gedaan. Heb het bestelde product binnen de genoemde leveringsdagen ontvangen. Keurige mail, met daarop de keuze van levering op eigen tijd. Vooraf op de hoogte gebracht van bezorgtijd en een uurtje voor levering een telefoontje van bezorgers over aflevertijd. Keurig! Erg tevreden over verloop van bestelling en levering!

Henri Markens 24-01-2020

Winkel in de buurt. Veel voorraad. Deskundige verkopers met geduld. Winkel ziet er netjes en verzorgd uit.