Anita Beenackers 28-01-2020

BCC is voor ons een hele fijne winkel. Er wordt goed naar je geluisterd, waar ben je naar op zoek, wat zijn je wensen, welk budget wil je besteden en dan volgt een eerlijk advies: goed is goed, natuurlijk het kan altijd beter, maar jullie zullen daarvan de meerwaarde niet waarderen. Superfijn, want met alle razendsnelle ontwikkelingen zien we soms door de bomen het bos niet meer.

Fam. Wess 28-01-2020

Makkelijk online te vinden. Fijn dat we onze december VVV bonnen konden besteden. Tevreden met de service en onze aankoop. Dat zouden we weer doen.

C. Van Dam 28-01-2020

Zeer klant vriendelijk. Goed en duidelijk advies. Als een installatie van een apparaat niet lukt willen ze je graag helpen.

Delia B. 28-01-2020

Prima shop voor mijn VVE cadeaubon online te besteden. De levering was snel en tijd.

Mevr. Gielkens 28-01-2020

Vriendelijk geholpen, goede raadgevingen, nette winkel. We kochten een koelvriescombinatie op zaterdag, geen aanbetaling nodig en op maandag stond hij in onze keuken. Als kers op de taart belde de verkoopster een paar dagen later, dat we nog geld terug kregen ivm de BTW vrije week. We kregen nog eens 95 euro terug!!! Dat is toch SUPER. BCC in Heerlen, dank jullie wel !!!

Ellis M. te A. 28-01-2020

Duidelijke website, makkelijk te bestellen. Snelle levering, dus absoluut aan te bevelen !

Henriette 27-01-2020

Snel en vakkundig geholpen. Een goed en eerlijk advies gekregen. Duidelijke website,

W van Amerongen 27-01-2020

Vriendelijk geholpen en een fijne winkel. Aanrader. Mooie aanbiedingen en goede uitleg van producten.

I. van M. 27-01-2020

goeie en snelle levering, goeie communicatie over wanneer er geleverd wordt.
In mijn geval alleen wel jammer dat vanwege tijdsdruk de bezorgers wat gestresst waren en daardoor oude wasmachine en lekbak kapotmaakte. de bezorgers zouden iets meer tijd mogen krijgen om dingen aan te sluiten.
Verder krijg je wat je besteld hebt.
dus op tijd, in overleg en goed aangesloten, maar tijdspuntje mag verbeterd worden

Simon 27-01-2020

Snel gevonden wat ik zocht op de site, en ook nog voor een leuke prijs! Verzenden ging snel (zaterdag besteld en maandag geleverd) en bestellen eenvoudig!

Arno 27-01-2020

Beste Heer, mevrouw,

( Ordernr : 201912-005825959 )

Ik heb een product gekocht op 31 dec 2019.
Een JBL Link 500.
Hij had alleen nog maar het showmodel.
Ik zeg voor de grap, oh dan krijg ik wel iets GRATIS kleins erbij ?
Nee dat kan niet zei hij.
Ik zeg nou , ik wil het artikel toch.
Maar toen hij de bon wilde uitschrijven zij hij :
Omdat de laatste is doe ik er toch GRATIS wat bij.
Ik zeg kan dat toch dan ?
Ja doe wel spuitbusje cleaner erbij, voor displays etc.
Ik zeg oh leuk.
Bij kassa netjesafgerkend 179,00 euro wat de JBL kostte.

Echter naar 2 a 3 weken ik vond het artikel toch niet prettig.
En retour gebracht.
Daar begon de ellende.
Ik kreeg netjes mijn geld retour voor de speaker dat was geen probleem.
Echter toen bleek dat hij op de bon het artikel had verlaagd naar 159,01 en het spuitbusje op 19,99 euro.
En zo dus weer had gemaakt 179,00 euro.

Ik kreeg dus maar 159,00 euro retour !!
Niet geaccepteerd natuurlijk.
En toen hoofdkantoor afgelopen zaterdag die dag gebel met klantenservice.
Ik moest Maandag met de verkoper Rico spreken erover.
Toch Maandag weer gebeld met klantenservice.
Nee ik moest echt naar de winkel, hij kom hoogstens aantekening er van maken.
Weer naar de winkel toe.
Daar aangekomen wilde xxx niet buigen of barsten.
Het flesje moest retour komen en als je artikel terug bracht moest ook flesje terug.
Ik zeg man ik kreeg dat flesje GRATIS van je !
Nou dat werd dus heen en weer met geen oplossing.
Hij was niet vermurwbaar.
Of ik flesje nog had.
Ik zeg nee al lang weg gegooid 2 keer gebruikt werkte niet goed.
En was GRATIS.
Wist ik veel ?

Gratis is bij andere winkels gratis ook.
En hoef je niet te betalen zgn op de bon.

Ik zeg waarom heb je dat flesje niet gezet op gratis of 0,01 of zo ?
Nee dat kan niet.

Ik zeg maar je kunt wel de JBL aanpassen van 179,00 op 159,01 !!

Klopt niets van dit.

Ik heb nu al 4 keer klantenservice gebeld.
3 keer naar de winkel geweest.

Maar helpt allemaal niets.

Zelfs de laatste medewerker aan de tel van klantenservice zei dit heeft hij verkeerd gedaan.
En prijs kan Nooi op 159,01 , de speaker was 179,00 euro.
Hij heeft verkeerd gedaan.

Maar xxx ,de verkoper van mij wilde niet toegeven.
Krijg het niet voor elkaar.
Geef dan gewoon je fout toe !!

Ik voel mij zo gewoon opgelicht voor 20,00 euro.

Aangezien ik 30 dagen terug breng garantie heb en nog tot aankomende 30 januari, zou ik het erg op prijs stellen als u snel zou willen reageren.

Dank U,
Officiële reactie van BCC 28-01-2020

Beste Arno,

Wat vervelend om te horen dat het personeel in het filiaal niet goed gehandeld heeft. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Beste Heer , mevrouw,
Ordernr staat in de review.
201912-005825959

Email mij aub even, want ik weet niet of het goede telefoonnummer staat genoteerd.

Arno Willemse 28-01-2020

Nou bedankt voor de super snelle reactie.
Niets meer gehoord van BCC.
Ik snap echt niet dat mensen vrolijk worden van deze winkels.

Arno Willemse 28-01-2020

Ik heb Rico van BCC Dukenburg Nijmegen nog aangesproken.
Maar volgens hem krijg je alleen gratis iets op je verjaardag.
Leuke sneer.

En toen hij zijn fout niet wilde toegeven mompelde ik in mijzelf : Lul.
Ja ik was opgefokt.

Nou dat mocht ik niet meer zeggen , anders kwam ik winkel niet meer in.
Alsof ik daar naar deze ervaring nog zin in zou hebben.
Wat een softies.

Nee voor mij zo geen BCC meer.
Ik laat mij niet ringeloren.

hafsa 27-01-2020

Ik kan BBC aan iedereen aanraden, altijd de beste service en laagste prijsgarantie. Zeer vriendelijk personeel.

Fokkoh 27-01-2020

De vriendelijke en persoonlijke benadering. Geen opdringerigheid. Nadat bleek dat het type koelkast dat ik kreeg anders was dan in de winkel, kreeg ik keurig een andere die wel voldeed aan mijn verwachtingen. (Amerikaanse koelkast Samsung met zij afvoer warme lucht)

Geert van Hoften 27-01-2020

Na mijn bestelling on line werd alles zeer snel en accuraat afgewerkt.
De bestelling werd op de afgesproken tijd afgeleverd
Op naarde volgende bestelling

Jolanda 27-01-2020

Na in de fysieke winkel al goed geïnformeerd te zijn heb ik besloten mijn aankoop bij BCC te doen.
Ook op vragen die ik daarna nog had, is via de chat snel en goed gereageerd.
Duidelijke webshop, bestellen en afrekenen ging gemakkelijk, en product ontvangen zoals beloofd.

Bas 27-01-2020

BCC heeft altijd mooie spullen en deze worden snel en netjes geleverd. Ook eventuele extra's zijn direct te regelen, zoals het laten retour nemen van oude apparatuur of het laten installeren van je aankoop.
Kortom een prettige site.

Bart Verburg 27-01-2020

Voor inlichtingen en het bekijken van het product eerst naar de winkel geweest. Hier zeer vaardig en vriendelijk geholpen. Uiteindelijk dmv de website de laptop gekocht. Bestellen ging zeer eenvoudig en het product is naar behoren afgeleverd. Zeer tevreden over de dienstverlening en de snelheid van de levering. MvG.

Desiree 27-01-2020

Ik koop al mijn benodigde apparatuur bijbcc
De vekopers nemen de tijd voor je....
Bij eventuele klachten wordt er altijd naar een oplossing gezocht.

Noa Paternotte 27-01-2020

Ik ben super tevreden met de klantvriendelijkheid van BCC. Duidelijke service, goede omschrijving van het product en gemakkelijk in het bestellen.
Volgende dag gratis in huis.
Ze hebben een ruim assortiment!
De broodrooster die ik had besteld is meer dan fantastisch. Na lang zoeken degene gevonden waar ik van droomde! Prachtig design en lange, brede sleuven waar elk brood in past. De kwaliteit is geweldig!
Als je het mij vraagt; ga naar BCC als je opzoek bent naar dé electronicaheld!

F wolfs 27-01-2020

Prettige winkel met erg vriendelijk en deskundig personeel. Ik beveel zeker BCC Oss aan!!

Richel 27-01-2020

Zeer vriendelijke, goede en eerlijke hulpe & service vanuit zowel de winkel als bij het afleveren.

Eerlijkheid score ze vandaag heel hoog, want als je een duurdere bosch zou kunnen verkopen maar dan netjes meld dat de siemens het zelfde is alleen staat er sirenebd
siemens op! Maar dat juist die nu net stukken goedkoper is ivm aanbieding!

Verder waren ze ook heel vriendelijk, enthousiast en zeer beleef!

Verder geven ze altijd de laagste prijs garantie!

Cor Vogels 27-01-2020

elke keer wordt ik vakkundig en goed te woord gestaan.
er wordt alle tijd voor mij genomen en al iets niet helemaal duidelijk is wordt net zo lang als nodig is hieraan besteed, totdat alles naar wens is.

D 27-01-2020

Vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen en niet alleen aardig doen als je wat koopt.
Gegevens en aankopen houden ze bij zodat je makkelijk iets terug kan vinden.
Deskundig advies...…..snel geleverd zoals beloofd.

Mary van Zon 27-01-2020

Goeie uitleg, de medewerker nam ruim de tijd, prijs is goed en heel vriendelijk personeel

Patrick 27-01-2020

Rustige indeling in vergelijking met veel andere electronicazaken. Overzichtelijk en goede hulp. Goed geholpen eerder reeds met aanschaf laptop; nu met de aanschaf van een tv en kleine randapparatuur.

Jan 27-01-2020

Fijne winkel. Vlotte bediening en heel goed advies. Heel klantvriendelijk personeel. Top !

de Jonge 27-01-2020

Ik koop mijn producten altijd graag bij BCC vanwege de persoonlijke service. Nu ik een nieuwe receiver wilde en de 21% btw actie dagen bij Media Markt er waren, gaf BCC aan dat ze graag met die prijs mee wilde gaan. Verder nog wat adviezen gekregen van de medewerker en nu een tevreden klant in het bezit van een nieuwe receiver.

Dit was niet mijn eerste, maar zeker ook niet mijn laatste aankoop bij BCC!

Jeroen 27-01-2020

Service en kennis van het product staan bij mij voorop en dat heeft BBC, daarom kom ik hier graag!

Mini 27-01-2020

High pricing no service?

Een wasmachine en een droger besteld, werd tijdens het bestellen in de winkel super goed geholpen. Daarna kocht ik bij toeval voor levering nog een ander product, daar was iets mis mee en er werd super moeilijk gedaan en enorm bot gereageerd. Na de rare behandeling van deze medewerker, naar de klantenservice gebeld, zelfde verhaal medewerker kon niets voor mij doen. Wasmachine, droger en kookplaat maar geannuleerd. Mijn geld laat nog op zich wachten en ik word het hele weekend bestookt met mails dat jullie alsnog komen leveren. Terwijl ik ruim op tijd heb geannuleerd. Ik kocht voor bijna 2000 euro aan spullen en er werd moeilijk gedaan in de winkel over een bedrag van 15 euro in de winkel (blij toe achteraf, want nu ben ik er wel achter dat de service van BCC niet meer is wat het geweest was). O ja en het bestelde bleek nu ook nog eens fors afgeprijsd te zijn, maar ze namen niet de moeite om daar even over te informeren. Centjes wil ik wel graag even zsm terug nog.

Irma 27-01-2020

Veel artikelen aanwezig en altijd zeer vriendelijk en kundig personeel. De afgelopen tijd meerdere artikelen gekocht en ook over de service achteraf zeer tevreden

John Janssen 27-01-2020

Ik kwam bij BCC in de winkel , werd snel en correct geholpen.
Ik kocht daar mijn 2e wasmachine, kreeg 200 euro korting en zij leverden het product binnen 3 dagen en er zat nog het weekend tussen.
Ook hebben ze een goeie service, bij klachten wordt je serieus genomen.
Daar kan menig winkel een voorbeeld aannemen.

Wallie 27-01-2020

Grote sortering op voorraad. Zeer behulpzaam en vakkundig personeel. Nemen ook VVV Cadeaukaarten aan. Dat doen winkels steeds minder.

Monique 27-01-2020

Winkel is kleinschalig en heeft prettig personeel. Persoonlijke benadering & service.

Jeroen 27-01-2020

Uitstekend geholpen door de medewerker van BCC met uitleg over de Fitbit en Garmin smartwatches. Duidelijke uitleg, toelichting op de verschillen in features, prijs en kwalieit.

Anselina 27-01-2020

Bij BCC een bonenkoffieapparaat aangeschaft van DeLonghi. Een mooie, overzichtelijke winkel (Breda) en vriendelijk, deskundig personeel. Duidelijke uitleg met voor- en nadelen van de diverse apparaten. De verkoper was goed op de hoogte en wist onze vragen te beantwoorden. We gingen ons eigenlijk alleen oriënteren maar waren meteen overtuigd over het apparaat waar we uitleg over kregen zodat we meteen tot aankoop zijn over gegaan. Puur omdat we zelf zeker waren van onze aankoop, de verkoper heeft geen enkele keer aangedrongen of ons onder druk proberen te zetten. Erg fijne manier van klanten benaderen. Supergoed!

Betty 27-01-2020

Ik wilde online bestellen maar had wat advies nodig. In de winkel zijn mijn vragen volledig naar tevredenheid beantwoord en het artikel was voorradig, dus gelijk maar meegenomen. Prima service. Vriendelijk personeel, geen moeite teveel.

Sita Bergwerf 27-01-2020

Wij hebben een Miele wasautomaat gekocht bij BBC Zaandam. Wij werden door heer Danny op een zeer kundige manier vriendelijk geholpen. Wij kregen zeer goed advies en onze wasmachine werd een dag later al bezorgd binnen het geplande tijdstip. Ook de bezorgers waren vriendelijk en gingen keurig te werk. Top wij zijn heel te vrede met BBC en als we weer wat nodig hebben gaan we terug naar deze winkel.

Ameijer72 27-01-2020

Ik werd snel en goed geholpen door de medewerker en pushte niets te veel om nog meer te kopen.

Mariska 27-01-2020

Huawei p30 lite besteld.
Mooie aanbieding.
Snelle levering.
Product voldoet aan alle eisen.
Bij dit product zat een gratis activitytracker, maar deze was niet meegeleverd. Na 1 telefoontje alsnog ontvangen. Dus helemaal top. Zou zeker nogmaals iets bestellen bij BCC.

Monique 27-01-2020

Super mooi tv van Samsung gekocht bij BCC in Spijkenisse.
Heel goed geholpen door onze verkoper. Nam de tijd voor je en voor al onze vragen.
We hebben een 65 inch samsung 4k OLED gekocht.

Eric 27-01-2020

ruime keus en de medewerker hielp ons om technische uitleg te geven mbt de tv en de laptop zodat wij een keuze konden maken welke voor ons het best was en het beste bij ons past qua gebruik. Vriendelijk en geen haast. Medewerker luisterde goed wat onze wensen waren en zocht voor ons nog voor een betere prijs. De tv bleek 50 euro goedkoper te zijn ergens anders en de medewerker gaf de tv voor dezelfde prijs mee. Kortom volledig, vrindelijk en behulpzaam.

Ad 27-01-2020

Snel en vakkundig geholpen.
Telefonisch weten ze op het hoofdkantoor precies wat er op voorraad is.
Je hoeft niet met lege handen naar huis.

Fortman 27-01-2020

In de winkel prettig geholpen en ook al wist de verkoper niet zoveel van het product zelf af heeft hij mij toch geholpen met het vinden van de informatie via allerlei kanalen

Leo 27-01-2020

Het is de enige electronica winkel op Hellevoetsluis.
De winkel is netjes, schoon en overzichtelijk ingericht.
Personeel is niet opdringerig, als je wat vraag krijg je netjes antwoord.
Als ze iets niet weten, dan gaan ze het netjes voor je uitzoeken.

Anneberty 26-01-2020

Werd meteen geholpen en was zeer tevreden met het resultaat ondanks dat ik 5 minuten voor sluitingstijd de winkel binnen ging. Personeel is uiterst beleefd en gezellig.

esther 26-01-2020

De service is prima, ik had een geluidsysteem gekocht wat mij niet beviel en kon deze netjes terugbrengen. Toen ik een nader setje kocht was deze binnen 14 dagen ergens anders goedkoper en toen kreeg ik het verschil terug. Dus de prijsgarantie werkt ook perfect!

Heske 26-01-2020

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser kreeg ik via de chat op de website van Bcc een goed advies voor een model en merk. Toch even naar de winkel waar ze alles in orde hebben gemaakt. Kon ook online maar we wilden hem toch even zien. Per mail werd ik op de hoogte gehouden van de dag van bezorging en ik werd netjes gebeld door de installateur dat ze er aan kwamen.
Helaas bleek de inbouwvaatwasser niet goed vastgezet te kunnen worden waardoor ze hem weer retour namen. Wel hadden ze alles losgemaakt en een en ander voorbereid dat de collega’s de nieuwe vrijstaande vaatwasser meteen goed konden plaatsen. Dag later werd ik gebeld om een andere uit te zoeken. We zijn goed geholpen, kregen het verschil in geld van de vaatwasser meteen terug en ook nu weer nette bezorging en plaatsing! Kortom tevreden over de service van BCC.

José 26-01-2020

Na het inwisselen van een VVV mantelzorg bon op de webwinkel van BCC werd mijn krultang supersnel gratis bezorgd. Het voldeed niet aan de verwachting , dus ik ben naar de fysieke winkel gegaan in Zoeterwoude Rijndijk ( 2 etages) en werd daar keurig geholpen. Retour geld en meteen een betere en goedkopere krultang gekocht. Een webwinkel is dus alleen handig als je precies weet wat je wilt kopen.

Coenraad 26-01-2020

Erg vriendelijke medewerkers. Behulpzaam met uitzoeken, niet pusherig en de nieuwe tv naar mijn auto toe gebracht. Fijne ervaring!

Anoniem 26-01-2020

Vriendelijke klantenservice, snel bezorgd. Je wordt van tevoren gebeld in plaats van dat je uren thuis moet wachten.