Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

LM 24-01-2020

Zaterdag besteld. Dinsdag in huis. Communicatie werkt ideaal via email en sms wat betreft bezorging.

Plien 24-01-2020

Ben heel fijn en eerlijk geholpen bij de BCC. De verkoper dacht met me mee en gaf goed advies over de producten. Hij wist dat ik het heel snel nodig had en toch probeerde hij me niet even snel wat te verkopen. Hij nam de tijd en was erg geduldig met al mijn vragen. En daar hou ik van.
Eerlijk, straight to the point en je niet proberen allerlei dingen aan te smeren die je niet wilt of op dat moment niet in je financiën passen. Dat deed hij erg goed.
Ook de aflevering ging goed en snel. Aardige kerels.

Ineke 24-01-2020

BCC Amersfoort : We zijn heel prettig geholpen. Duidelijk antwoorden op onze vragen. Snelle levering met duidelijke mailtjes en apps daarover. Mooie aanbieding.

A3 23-01-2020

Prettig geholpen , en goed bereikbaar. Daarnaast werd het gekochte artikel , Bosch wasmachine wab28262, keurig op tijd afgeleverd en geinstalleerd.

OFI 23-01-2020

Ik was op zoek naar een kwalitatief, uitbreidbaar en betaalbaar video beveiligingssysteem en had al aardig wat websites bezocht van verschillende leveranciers en fabrikanten. Bij BCC Alkmaar heb ik werkelijk elke (technische en functionele) vragen die ik had uitstekend en zeer deskundig beantwoord gekregen. De verkoper nam alle tijd voor de vele vragen die ik had en verifieerde pro-actief de mogelijkheden. Ik was eigenlijk op zoek naar een Apple HomeKit compatibel systeem maar uiteindelijk is het een Ring (Amazon) ecosysteem geworden. Zowel de service als de apparatuur functioneert ver boven verwachting ! Zeer tevreden dus. Ik kom binnenkort zeker terug bij BCC Alkmaar voor uitbreiding en andere apparatuur die ik nog nodig heb. Top zaak daar in Alkmaar ! Dank u wel voor de voortreffelijke service en tot ziens.

Joop 23-01-2020

Ik ben in het filiaal in Lelystad keurig geholpen. Aardige mensen met kennis van hun producten.
Ik heb hier vaker een aankoop gedaan en word altijd vriendelijk te woord gestaan.

A Baron 23-01-2020

Ik ben al jaren klant bij bcc in alkmaar je word er vriendelijk te woord gestaan geven goede uitleg als iets gekocht heb en als ze iets niet hebben word het besteld en krijg je snel en mail als het binnen is

A.Scheepers 23-01-2020

Ben al jaren vaste klant bij BCC, klantvriendelijk en goede service,maar ook altijd een goede prijs !
Bij mijn laatste aankoop ( inbouw combi-magnetron en inbouw vriezer ) perfecte service,alles ook heel vakkundig en met veel zorg ingebouwd en afgesteld.Perfecte monteurs en vriendelijk personeel.

Jan de Booys 23-01-2020

Ik ga graag naar een echte winkel om een product te beoordelen.
Voor een advies van een verkoper met kennis van zaken.
En met het gevoel dat je niet meer betaald, online winkelen is niet goedkoper.
In de winkel waar wij onze oven en kookplaat kochten kregen we bovendien een goede prijs voor de installatie aan huis.

Jos 23-01-2020

Al langer getwijfeld over de aanschaf van een elektrische tandenborstel en toen ik langs de BCC in Oss kwam toch maar eens binnen gelopen om te kijken . Ik werd te woord gestaan door medewerkster Marga , ik kreeg uitleg over de verschillende modellen maar waar ik meer aan had was dat ze ook mee dacht met mij over de keus om wel of niet een elektrische tandenborstel te kopen . Het duurde even maar toch besloten om er eentje te kopen.
Adviseren is één ding maar meedenken is ook fijne gewaarwording . Ik ga er vanuit dat ik nog lang profijt zal hebben van deze aankoop .

Elco de Groot 23-01-2020

Super geholpen, beveel BCC Den Helder dan ook aan iedereen aan. Ze maken waar wat ze zeggen. Het zijn dan ook mensen die staan achter hun product en service. Top

Jan verbakel 23-01-2020

De shop is goed overzichtelijk en goede prijzen er word snel geleverd I zou hem ook aan anderen door verwijzen

Stacey 23-01-2020

Vriendelijke medewerkers in de winkel én via de chat op de site! Fijne winkel! Blij met mijn nieuwe aankoop. 🤩

soraya 23-01-2020

Goede en snelle service. Vriendelijk personeel..zowel de klantenservice als de bezorgers

All 23-01-2020

Ben bij de bcc geweest vandaag voor een sony compact camera !. De prijs was vandaag extra
laag - ook een tasje en een 10.000 mah powerbank erbij !
De vriendelijke verkoper keek meerdere malen op de computer en voila : je hebt alles snel
in bezit en tegen een leuke prijs de best products !
ik ben alweer geslaagd , van matsenstein !!!

Paul Karstens 23-01-2020

Een goeie shop en ik heb gekozen voor de gunstige prijs. Scheelde enorm veel geld
En dat vind ik als pensionado niet verkeerd ! Bezorging TOP

Petra 23-01-2020

Goede uitleg en eerlijk advies naar aanleiding van mijn vragen en wensen waardoor het voor mij mogelijk werd om een goedekeus te maken, de breng service is ook supper en correct en woord en daad.

Lenny Vrijvogel 23-01-2020

Snel geholpen door een medewerker, neemt alle tijd en denkt mee.
Heeft geholpen bij de prijsvergelijking .
Alleen kreeg ik niet de prijs voor precies dezelfde wasmachine die bij Media markt stond.
Voor mij onbegrijpelijk omdat ze laagste prijs garantie geven.

Cherainne en jeffrey 23-01-2020

Super nette mannen ivm net klaar zijn met verbouwen vroeg ik voorzichtig te zijn voor de muren. Hier werd meteen extra gehoor aan gegeven !! Het oude Machine namen ze netjes mee terug !! Heel blij met mijn aankoop en de levering ervan

Stefan P 23-01-2020

Bcc Bergen op Zoom is klantvriendelijk en heeft verstand van de producten die daar worden aangeboden. Met de actie van een andere winkel kan je gewoon binnen lopen wordt er de tijd voor je genomen en krijgt het artikel voor dezelfde prijs! Ook als je een dag later terug komt en zag dat het elders goedkoper was! Terugboeking is geen probleem!

Top winkel! Beter als online als je gewoon service wilt.

BK 23-01-2020

De verkoper vond ik niet goed. Ik had al helemaal in mijn hoofd zitten wat ik wilde, echter luisterde hij hier niet naar en probeerde mij toch een ander merk en een groter apparaat te verkopen. Hier ben ik niet op ingegaan. Ook was hij van mening dat er geen aquastop bij het apparaat zat. Deze zat er wel bij en toen ik hiermee naar de teamleider ben gestapt ben ik uiteindelijk verder wel naar tevredenheid geholpen en de verkoper zou er op aangesproken worden.
Wat betreft prijs zeker de laagste prijsgarantie!

Joop 23-01-2020

Snelle levering, bekwaam en vriendelijk personeel en goede service.
Goede keuze!

M.Leeuwrik-Nagelkerke 23-01-2020

De winkel is heel overzichtelijk en de mensen die daar werken zijn heel vriendelijk en weten waar ze over praten. Al je vragen worden netjes beantwoord en je hoeft niet lang te wachten of te zoeken naar iemand om jou te helpen.

H. van Zijl 23-01-2020

Daar onze Ipad die wij bij BCC hadden gekocht het niet meer goed deed zijn wij weer terug naar jullie gegaan voor een nieuwe omdat wij daar goede uitleg krijgen en worden geholpen door medewerkers die pas tevreden zijn als de klant tevreden is. Nogmaals bedankt!

hwluijkx 23-01-2020

De shop is uitstekend ,overzichtelijk duidelijk uit gestald ,vriendelijk personeel,goed geholpen de bestelling was best snel geleverd en de communiecatie [e-mail] was prima.

A. Waterman 23-01-2020

Prima service. Op de dag van levering van het artikel had de concurrent een prijs actie. Naar de winkel gegaan met de bon en zonder morren het verschil teruggestort gekregen op de rekening. Laagste prijsgarantie werkt dus prima.

Patrycja Gomolka 23-01-2020

Ik ben heel vriendelijk geholpen, alles netjes uitgelegd wat me nog een andere mogelijkheden te staan. Ik vind echt een goede service, ik zal zeker nog een keer gebruik van bcc te maken

paul 23-01-2020

netjes geholpen, goed geadviseerd, niets op aan te merken, prijs van de Siemens wasmachine was goed.

P.G. Oudejans 23-01-2020

Klantvriendelijke en deskundige medewerker.
Goede prijzen. Hiervoor hoef je niet naar de Media Markt.
Aanbevolen!

Hasan 23-01-2020

One of the best customer services in the Netherlands, they are on time and go the extra mile for you. The delivery guys are super helpful and nice.
I would definitely buy again from BCC

A 23-01-2020

Goed geholpen en prijs aangepast naar prijs van Mediamarkt die met btw-korting verkocht.

Vis 23-01-2020

Goede voorlichting door de verkoper neemt ruim de tijd
Overzichtelijke opstelling

Roy 23-01-2020

perfect alles zoals afgesproken, bezorgd binnen afgesproken tijd vak.
zeker een aanrader

Henny Zandvoort 23-01-2020

Prettigbehandeld in deze winkel. Verkoper am alletijd en was heel deskundig. Heb een fijn gevoel over deze aankoop.

J Labban 23-01-2020

Vriendelijk personeel ,Begrijpelijk, meedenkend , anticiperend en flexible en vooral een lachende gezicht bij de afhandeling van een retour toestel die niet aan onze wensen voldeed. Beter service kan ik als klant niet krijgen . Ik kom gegarandeerd terug.

Anja 23-01-2020

Op 14 januari een tablet gekocht bij bcc.
Een week later de mediamarkt btw korting.
Terug naar de winkel, en de korting aangepast. Kreeg meteen 44,00 terug.
Geweldig.

Ton Rijerkerk 23-01-2020

We werden snel, vriendelijk en deskundig geholpen. Alleen vergeten even de cashback voorwaarden door te spreken

Theo van es 23-01-2020

Super goed geholpen met goede uitleg en product kennis. Apparaat op voorraad betaald en meegenomen

JWvD 23-01-2020

Begin december 2019 kocht wij via de webshop een Haier condens droger. Na gebruik bleek dit niet het product te zijn naar we tevreden over waren en namen we contact op met de klantenservice. Er werd een afspraak gemaakt en begin januari 2020 kwam er eerst een monteur langs. Het apparaat bleek in orde te zijn, maar wij wilden toch graag van het apparaat af en iets anders aanschaffen. Ons werd geadviseerd om onze bevindingen met foto's te mailen naar de klantenservice.

Zo gezegd zo gedaan en wachten wij op een telefoontje o.i.d. Tot onze verbazing kregen we een mail met de info om langs een BCC winkel te gaan en daar iets nieuws uit te zoeken zonder enige tegenwerking. We zijn gisteren langs een BCC filiaal gegaan om daar een andere droger uit te zoeken en kregen het verschil terug gestort. Het apparaat wat niet aan onze wensen voldeed wordt omgeruild.

Ik heb al veel meegemaakt met klachten afhandelingen maar dit was echt de beste afhandeling ooit. Als ik een 20 kon geven had ik dat gedaan. BCC jullie zijn top en wacht vol verwachting op de vervangende droger waar we hopelijk veel plezier van gaan beleven. Super bedankt.

Rob Zwart 23-01-2020

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Zoveel beter als bij de M....Markt. Bij BCC werkt personeel met oog voor de klant. Artikel gelijk uit voorraad leverbaar,grote klasse!

Rene de reus 23-01-2020

De persoonlijke en warme ontvangst en het luisteren naar de klant gaf ons het gevoel van vertrouwen
Ook van het begin van a tot z en gedaan werd er was afgesproken is onze verwachting overtroffen van de service van Bcc Zaandam

F Prins 23-01-2020

Vriendelijke bezorgers brachten onze nieuwe vrieskast binnen de afgesproken tijd.

A 23-01-2020

Had een oplader nodig en was goed geholpen door de vriendelijke medewerker. Hij had de oplader ook nog eerst uitgetest voor mij.👌

J Hendriks 23-01-2020

Vriendelijk personeel en vlotte installatie van de wasmachine. Ze mailen en bellen de tijd waarop de bestelling wordt gebracht. Kortom een betere winkel bestaat er voor ons niet

langereis verwey 23-01-2020

Goed advies nette verkoper's mooie winkel alles keurig en op tijd afgeleverd

marjomch 23-01-2020

Ik heb goede voorlichting gehad over welk merk voor mij het beste zou zijn en er is niet geprobeerd het allerduurste aan mij te verkopen.

Roel 23-01-2020

Wasmachine voor goede prijs en binnen 24 uur geleverd. Keurige aflevering. Niet alleen oude machine afgevoerd en nieuwe geplaatst, maar ook droger van de oude machine afgehaald (staat bovenop de wasmachine) en droger weer op de nieuwe machine geplaatst. Ook hebben ze nog de transportbeveiliging eruit gehaald, apparaat aangesloten , bediening uitgelegd, machine gestart om de eerste keer leeg te laten draaien, Zelfs de oude lekbak hebben ze meegenomen. Perfecte service voor een perfecte prijs!

Maarten 23-01-2020

Prima geholpen in de winkel, meteen product kunnen bestellen en thuis laten afleveren.

Marcel 23-01-2020

Netjes en goed geholpen, de juiste informatie bij mijn vragen waardoor ik met de juiste producten naar huis gaan

frida 23-01-2020

Een nette winkel met vriendelijk en hulpvaardig personeel, je krijgt een papieren factuur van het gekochte en van wat niet op voorraad is ook, dan krijg je nog netjes per email de papieren toegestuurd en op de door de verkoper aangegeven dag kreeg ik ook bericht dat mijn aankoop die niet voorradig was in de winkel af te halen was en die werd dus ook keurig en op de afgesproken tijd geleverd .