Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karin 24-01-2020

Ben wederom weer prima geholpen door een medewerker bij BCC. De medewerker had veel verstand van het product en adviseerde mij snel.

Broer 24-01-2020

Goede en enthousiaste medewerker. Prima service bij de aflevering van het bestelde product binnen één dag

Willem 24-01-2020

Er was een probleem met een verlengde Garantie van de Harense Smid, ca 5 jaar geleden overgenomen door BCC, m.b.t. een wasmachine. Binnen 4 dagen adequaat opgelost.
Nieuwe machine binnen 24 geleverd en geinstalleerd. Top!!

Nadia Gyr 24-01-2020

snelle bediening, overzichtelijk, product in voorraad, goed geholpen, door een vriendelijke verkoper die er zin in heeft.
aangenaam professioneel

T.R. 24-01-2020

Bestelling via internet gedaan. Heb het bestelde product binnen de genoemde leveringsdagen ontvangen. Keurige mail, met daarop de keuze van levering op eigen tijd. Vooraf op de hoogte gebracht van bezorgtijd en een uurtje voor levering een telefoontje van bezorgers over aflevertijd. Keurig! Erg tevreden over verloop van bestelling en levering!

Henri Markens 24-01-2020

Winkel in de buurt. Veel voorraad. Deskundige verkopers met geduld. Winkel ziet er netjes en verzorgd uit.

S. Cooke 24-01-2020

Ik werd vriendelijk en deskundig geholpen en er werd veel tijd en aandacht aan besteed

Armand 24-01-2020

Prima service. 's ochtends wasmachine stuk. In de avond langs BCC, gingen mee met de lagere prijs van de mediamarkt btw actie en de volgende dag geleverd, geplaatst op de 2 verdieping en de defecte machine afgevoerd. Snel en simpel, prima zo!

Tevreden klant. 24-01-2020

Zeer goede service. De verkoper kwam snel tot de conclusie welk apparaat ik nodig had om aan mijn wensen te voldoen. Geen gezeur, niet pushen voor een duurder apparaat. Gewoon netjes informeren, wat wil u er mee doen, gebruik u hem vaak of minder vaak, dan is dit het beste apparaat voor u. Afrekenen, (prijs was ook precies wat ik me voorgenomen had uit te geven) en ik stond met 15 minuten met de juiste spullen weer buiten. Heel efficiënt en gemakkelijk.

H. v.d. Heuvel 24-01-2020

Een winkel met veel verschillende artikelen en vriendelijk personeel en duidelijke uitleg.

NL 24-01-2020

Winkel is dichtbij. Prijs / kwaliteitverhouding is goed. Doorgaans deskundig personeel.

Rudolph 24-01-2020

Ik had al een laptop gekocht, waarbij ik de beveiliging niet helemaal gedownload kreeg. xxx was zeer behulpzaam, corrigeerde het probleem. Verder hiepl ze bij het uitzoeken vcan een externe harde schijf en en printer. Heel goed en vriendelijk in de omgang.

Raymond 24-01-2020

Goede service zoals je het tegenwoordig nog maar weinig krijgt. Zowel de installateurs als de klantenservice (medewerkster Nora) krijgen van mij een dikke pluim. Zij hebben mij zeer goed geholpen. Zeer concurrerend aanbod en laagste prijsgarantie. Wat wil je nog meer? Zou iedereen aanraden bij hen een aankoop te overwegen!

Chris 24-01-2020

Al veel spullen via BCC gekocht en de klantvriendelijkheid is altijd uitmuntend geweest. Het assortiment is ruim en de bezorging stipt. Ik heb 1 keer een artikel moeten retourneren ( klacht waar BCC zelf weinig schuld aan had ) en dit werd direct voor me opgelost. Topwinkel in mijn beleving.

Theo Verblakt 24-01-2020

Helaas had na 19 jaar onze Miele wasmachine het begeven. Daags erna na BCC Sittard geweest. Verkoper xxx nam de tijd om ons van de juiste informatie te voorzien en de vragensteller/gebruiker van het nieuwe apparaat (mijn echtgenote -;) ) te voorzien van informatie. Ook de prijs werd aangepast, niet omdat ik op die dag 65 jaar werd, maar aangepast aan de prijs van de concurrent! Na afronding van 'het proces' (betaling etc) ontvang je per mail de nodige informatie. Daags na mijn verjaardagsfeest werd volgens afspraak de nieuwe Miele geleverd, geplaatst, geïnstalleerd waarna het meteen in gebruik kon worden genomen. Vandaar het maximale cijfer.......

Peter 24-01-2020

Ik had niets gekocht maar er moest audio worden vervangen van de TV. Monteurs beleefd, vakkundig en hebben mij - al lang gepensioneerde, geduldig uitleg gegeven over gebruik zodat ik nu eenvoudiger e.e.a. kan bedienen.

vos 24-01-2020

prima geholpen nette verkoper.kan het aanbevelen.heb al meerdere producten bij BCC gekocht.

nee 24-01-2020

Mijn ontvangst en begeleiding van Saskia was geduldig en informatief,waardoor ik tot een goede keuze van mijn wasdroger kon komen. Ook de aflevering was aangenaan vriendelijk.
Ik koos voor BCC om de professionaliteit en ervaring.

Jelte 24-01-2020

De Media gekte barstte weer los. De BTW vrije dagen zijn weer aangebroken, maar.......
Goed om te zien dat de concurrent ingehaald wordt door o.a. BCC. De prijs van de concurrent (in ons geval een Samsung Qled TV, 55Q90R) wordt ook door BCC gegarandeerd. En waarom in de rij staan en met de tv sleuren terwijl je bij BCC het om 22.00 uur s´avonds besteld en om 7.00 een app. krijgt dat de TV tussen 8.00 en 10.00 wordt geleverd, keurig aan huis, zonder meerkosten?.

Welkom digitalisering en service van BCC!!

Evy 24-01-2020

Wederom prima geholpen in de winkel BCC Goes. Goede en vriendelijke service.

FransM 24-01-2020

BCC Barendrecht biedt buiten een goede prijs kwaliteit verhouding zeer behulpzaam en kundig personeel. Er wordt gekeken wat je wilt en wat het beste product is wat daar bij past. Er wordt niets opgedrongen alleen heel goed geadviseerd.

G.Kremers 24-01-2020

We kwamen de winkel binnen en werden begroet met een vriendelijk goede middag. De verkoper
was binnen luttele seconden bij ons om te vragen of hij iets voor ons kon betekenen en vertelde meteen welke I-Pad naar zijn mening het best geschikt was voor ons. De informatie was van dien aard dat we binnen 5 minuten klaar waren. Hij wees ons nog op de mogelijkheid een bijpassende hoes te kopen met 10 euro korting. Perfekt zaken doen is een goede slogan voor BCC.

Rianne 24-01-2020

Bij BBC Beek ben ik afgelopen week ontzettend goed geholpen. Vriendelijke man, snapte wat ik wilde, nam de tijd om een nieuwe laptop te selecteren die voldoet aan mijn wensen. Hij liet de verschillende mogelijkheden zien, dacht goed en mee had duidelijk verstand ervan.
Dit is niet de eerste keer dat we daar iets halen en het blijft voor ons de go-to winkel als het gaat om de spullen die ze hebben (tv, wasmachine, laptops, enz.).

Freek 24-01-2020

Werd snel en goed geholpen.
Kreeg goede uitleg en kan bij vragen naar de winkel.

Damhuis 24-01-2020

Ik had al ervaring met BCC en vind hun service vooral ten aanzien van bezorgen en plaatsen van een toestel voortreffelijk. Onlangs zocht ik naar een nieuwe wasdroger en een concurrent bood het apparaat aan voor een veel lagere prijs. Omwille van de bekende service met BCC gemaild en inderdaad; zij staan garant voor hun BCC prijsgarantie. De bezorging en installatie was vervolgens hoe ze het beloven; goed afgestemd, professioneel en zonder extra kosten. Top!

Shirley 24-01-2020

Moest zelf naar iemand toe om mijn wasmachine te kunnen bestellen. Vond dit wel fijn om niet meteen platgelopen te worden, maar moest wel even zoeken om iemand te vinden. Daarnaast was de levering en aansluiting perfect! Binnen 15 min. Waren ze klaar en stond die al te draaien.

Geert 24-01-2020

Het product wat ik zocht (all-in-one laser printer) was bij BCC veruit het scherpst geprijsd. Heb de gewenste printer eenvoudig online besteld, en hij werd de volgende dag al bezorgd. Ik had een klein bedrag extra betaald voor een levering in de avonduren, toch werd de printer midden op de dag bezorgd. Ondanks dat het om een klein bedrag ging, toch de customer service maar even gebeld. Ik werd erg snel geholpen door een vriendelijke telefoniste, en kreeg direct en begripvol mijn gelijk. Het teveel betaalde bedrag wordt zsm terug overgemaakt. Het product voldoet inmiddels prima!

bregtje 24-01-2020

Eerst ben ik netjes geholpen in de winkel met advies over welke tv ik het beste aan kon schaffen. Vervolgens was bij de MediaMarkt de tv die ik aan wilde schaffen goedkoper. Nadat ik contact met BCC op had genomen via WhatsApp werd binnen een uur bevestigd dat ik de tv bij BCC voor dezelfde prijs kon bestellen. De tv is vervolgens meteen verstuurd en de volgende dag bezorgd, waarbij ik aan de deur kon betalen. Super snel geregeld, super service.

Roland 24-01-2020

Zeer klantgericht en klantvriendelijk. Prijs wordt meteen aangepast aan de laagste aanbieder. Ben zeer tevreden over mijn nieuwe product en over BCC.

vdlee 24-01-2020

werd andere huistelefoon geleverd dan besteld.
Moest weer naar een winkel om te reclameren
Officiële reactie van BCC 28-01-2020

Beste vdlee,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en een andere artikel is verstuurd dan besteld is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Lianne 24-01-2020

Ik kon kiezen voor afhalen na een uur of gratis bezorgen en koos het laatste.
Wel jammer dat Je bij de volgende dag bezorgen pas in de ochtend een berichtje krijgt in welk tijdsblok ze komen maar een persoonlijk telefoontje van de chauffeur 15 minuten voor aflevering maakt dat weer goed. Omdat ik niet wist of ik thuis zou zijn koos ik een ander afleveradres. Toen ik toch thuis bleek te zijn is mijn bestelling, na overleg bij het belcontact, alsnog keurig bij mij thuis afgeleverd door de heren van BCC.
(Het was wel bij elkaar in de buurt)
Dank u wel hiervoor!

Kees 24-01-2020

Bezoek aan BCC in Helmond heeft mijn verwachtingen overtroffen.
Aankoop nieuwe telefoon en verlenging abonnement verliep echt heel gemakkelijk en snel.
Verkoper Dennis liet duidelijk alle mogelijkheden en prijzen zien. Ook wees hij ons op zaken waar ik zelf nooit aan had gedacht.
Kortom; een superervaring.

LM 24-01-2020

Zaterdag besteld. Dinsdag in huis. Communicatie werkt ideaal via email en sms wat betreft bezorging.

Plien 24-01-2020

Ben heel fijn en eerlijk geholpen bij de BCC. De verkoper dacht met me mee en gaf goed advies over de producten. Hij wist dat ik het heel snel nodig had en toch probeerde hij me niet even snel wat te verkopen. Hij nam de tijd en was erg geduldig met al mijn vragen. En daar hou ik van.
Eerlijk, straight to the point en je niet proberen allerlei dingen aan te smeren die je niet wilt of op dat moment niet in je financiën passen. Dat deed hij erg goed.
Ook de aflevering ging goed en snel. Aardige kerels.

Ineke 24-01-2020

BCC Amersfoort : We zijn heel prettig geholpen. Duidelijk antwoorden op onze vragen. Snelle levering met duidelijke mailtjes en apps daarover. Mooie aanbieding.

A3 23-01-2020

Prettig geholpen , en goed bereikbaar. Daarnaast werd het gekochte artikel , Bosch wasmachine wab28262, keurig op tijd afgeleverd en geinstalleerd.

OFI 23-01-2020

Ik was op zoek naar een kwalitatief, uitbreidbaar en betaalbaar video beveiligingssysteem en had al aardig wat websites bezocht van verschillende leveranciers en fabrikanten. Bij BCC Alkmaar heb ik werkelijk elke (technische en functionele) vragen die ik had uitstekend en zeer deskundig beantwoord gekregen. De verkoper nam alle tijd voor de vele vragen die ik had en verifieerde pro-actief de mogelijkheden. Ik was eigenlijk op zoek naar een Apple HomeKit compatibel systeem maar uiteindelijk is het een Ring (Amazon) ecosysteem geworden. Zowel de service als de apparatuur functioneert ver boven verwachting ! Zeer tevreden dus. Ik kom binnenkort zeker terug bij BCC Alkmaar voor uitbreiding en andere apparatuur die ik nog nodig heb. Top zaak daar in Alkmaar ! Dank u wel voor de voortreffelijke service en tot ziens.

Joop 23-01-2020

Ik ben in het filiaal in Lelystad keurig geholpen. Aardige mensen met kennis van hun producten.
Ik heb hier vaker een aankoop gedaan en word altijd vriendelijk te woord gestaan.

A Baron 23-01-2020

Ik ben al jaren klant bij bcc in alkmaar je word er vriendelijk te woord gestaan geven goede uitleg als iets gekocht heb en als ze iets niet hebben word het besteld en krijg je snel en mail als het binnen is

A.Scheepers 23-01-2020

Ben al jaren vaste klant bij BCC, klantvriendelijk en goede service,maar ook altijd een goede prijs !
Bij mijn laatste aankoop ( inbouw combi-magnetron en inbouw vriezer ) perfecte service,alles ook heel vakkundig en met veel zorg ingebouwd en afgesteld.Perfecte monteurs en vriendelijk personeel.

Jan de Booys 23-01-2020

Ik ga graag naar een echte winkel om een product te beoordelen.
Voor een advies van een verkoper met kennis van zaken.
En met het gevoel dat je niet meer betaald, online winkelen is niet goedkoper.
In de winkel waar wij onze oven en kookplaat kochten kregen we bovendien een goede prijs voor de installatie aan huis.

Jos 23-01-2020

Al langer getwijfeld over de aanschaf van een elektrische tandenborstel en toen ik langs de BCC in Oss kwam toch maar eens binnen gelopen om te kijken . Ik werd te woord gestaan door medewerkster Marga , ik kreeg uitleg over de verschillende modellen maar waar ik meer aan had was dat ze ook mee dacht met mij over de keus om wel of niet een elektrische tandenborstel te kopen . Het duurde even maar toch besloten om er eentje te kopen.
Adviseren is één ding maar meedenken is ook fijne gewaarwording . Ik ga er vanuit dat ik nog lang profijt zal hebben van deze aankoop .

Elco de Groot 23-01-2020

Super geholpen, beveel BCC Den Helder dan ook aan iedereen aan. Ze maken waar wat ze zeggen. Het zijn dan ook mensen die staan achter hun product en service. Top

Jan verbakel 23-01-2020

De shop is goed overzichtelijk en goede prijzen er word snel geleverd I zou hem ook aan anderen door verwijzen

Stacey 23-01-2020

Vriendelijke medewerkers in de winkel én via de chat op de site! Fijne winkel! Blij met mijn nieuwe aankoop. 🤩

soraya 23-01-2020

Goede en snelle service. Vriendelijk personeel..zowel de klantenservice als de bezorgers

All 23-01-2020

Ben bij de bcc geweest vandaag voor een sony compact camera !. De prijs was vandaag extra
laag - ook een tasje en een 10.000 mah powerbank erbij !
De vriendelijke verkoper keek meerdere malen op de computer en voila : je hebt alles snel
in bezit en tegen een leuke prijs de best products !
ik ben alweer geslaagd , van matsenstein !!!

Paul Karstens 23-01-2020

Een goeie shop en ik heb gekozen voor de gunstige prijs. Scheelde enorm veel geld
En dat vind ik als pensionado niet verkeerd ! Bezorging TOP

Petra 23-01-2020

Goede uitleg en eerlijk advies naar aanleiding van mijn vragen en wensen waardoor het voor mij mogelijk werd om een goedekeus te maken, de breng service is ook supper en correct en woord en daad.

Lenny Vrijvogel 23-01-2020

Snel geholpen door een medewerker, neemt alle tijd en denkt mee.
Heeft geholpen bij de prijsvergelijking .
Alleen kreeg ik niet de prijs voor precies dezelfde wasmachine die bij Media markt stond.
Voor mij onbegrijpelijk omdat ze laagste prijs garantie geven.