Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart 18-01-2021

Snelle levering, duidelijke afspraken wanneer wordt geleverd en gebeld door bezorger dat hij onderweg is.

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze bezorger.

René 18-01-2021

Super gemakkelijk bestellen en zelf de gewenste bezorgdatum kiezen. Assortiment is groot genoeg om een gedegen keuze te kunnen maken.

Beste René,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website. Veel plezier met de aankoop!

Peter 18-01-2021

Prima telefonisch benaderd, na een vraag via een mail.
Werd netjes gebeld dat men met mijn vraag aan de slag ging en toen het product gevonden was werd ik gebeld, kon, door sluiting ivm lock down, on line betalen en direct daarna product ophalen, netjes uitleg gekregen over wat te doen indien product toch niet geschikt zou zijn.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze winkel.

Petra 18-01-2021

Zijn zeer tevreden over BCC. Gaan normaal in de winkel (Heerlen) gezien de lockdown nu via internet besteld . Tevreden over de hoe ik geholpen ben. Levering was zeer snel en goed verlopen.

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over onze service en de snelle levering.

Ingrid 18-01-2021

Duidelijke site, met duidelijke uitleg. Goed geregeld qua bezorging, je wordt gebeld en 10 min later staan ze voor je deur. Uitleg van de machine. Dag ervoor krijg je een mailtje in welk tijdsbestek bezorgd gaat worden. Kortom echt een aanrader!!

Beste Ingrid,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze bezorgservice.

Lucas Steunebrink 18-01-2021

De site is makkelijk en overzichtelijk. De zoekfunctie werkt super en je product is snel te vinden. En de bezorging klopt helemaal tijdstip klopt en de service klopt.

Beste Lucas Steunebrink,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze overzichtelijke website.

Cornelis 18-01-2021

Kreeg netjes een belletje van te voren en hebben alles keurig binnen gezet. Waren ook zeer vriendelijk. Prima👍

Beste Cornelis,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Claudia 18-01-2021

De klantvriendelijkheid bij BCC is hoog. Goede informatievoorziening. Er werd vanuit een ander magazijn geleverd, maar daar heb ik niets van gemerkt. Keurig op tijd geleverd. Volgende keer weer naar BCC. Fijne zaak.

Beste Claudia,

Bedankt voor jouw review over onze services. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Sylvia 18-01-2021

Wat een service! Besteld en de volgende dag al in huis! Goede communicatie via email, duidelijk en helder.

Beste Sylvia,

Karin 18-01-2021

Overzichtelijke site, duidelijke uitleg, prima prijs en snel en vriendelijk geholpen.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en vriendelijke service.

Edwin 18-01-2021

Afgelopen zaterdag op de site een nieuwe inbouwkoelkast besteld. De site is goed overzichtelijk, snel en de optie om producten met elkaar te vergelijken werkt prima (incl. een optie om alleen de delta's tussen producten te laten zien)! Alle informatie over het product incl. reviews van anderen is aanwezig. Ook de levering was super, zaterdag laat besteld en maandag al in huis! Goede service en kom zeker terug!

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Marjolein 18-01-2021

Snel gevonden wat ik zocht en super snel geleverd ! De bezorger moest twee trappen op , maar deed dat met een glimlach . Prima service !!

Beste Marjolein,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorger. Veel plezier met de aankoop!

Robert 18-01-2021

Een Bosch Comfort koffiezetautomaat besteld bij BCC. Zeer snelle levering en goed verpakt.
Correcte levering.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de koffie! ☕

Ammie 17-01-2021

Zojuist een nieuwe Samsung 43 UHD tv gekocht op BCC. Gekozen voor BCC omdat de tv daar op voorraad was. We hebben de tv donderdag avond besteld en zaterdagochtend werd het geleverd.

Fijne en goede winkel met een duidelijke website!!!

Beste Ammie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en duidelijke website.

Lucas 17-01-2021

Mijn bestelling van een ORB53 set van Netgear was binnen 24 uur geleverd op zaterdag, echt geweldig.
De uitleg op de site was uitstekend en het bestellen werd je ook erg gemakkelijk gemaakt

Beste Lucas,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak van onze duidelijke website en de snelle levering.

Hans Dekker 17-01-2021

Super winkel ik belde zaterdag om 11.00 uur voor een nieuwe koel/vriescombinatie die bij mij de geest had gegeven .ik vroeg de verkoper of de uitgezochte koel/Vries combi op voorraad was.Dat was hij niet. De verkoper vroeg verder door waar en hoe ik hem wilde gebruiken bleek het een absoluut verkeerde keus te zijn .de verkoper heeft mij van zeer goed advies voorzien en bovenal ondanks corona werd hij om 13.30 Netjes bij mij afgeleverd en geplaatst. Wat een super service deze winkel verdient een dikke 10 .

Beste Hans Dekker,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerker.

Laurens 17-01-2021

Ontzettend snelle service, goede communicatie. Vragen worden snel beantwoord. Ik heb bij BCC besteld omdat zij als enige de dag erop al konden leveren (en omdat het product daar iets goedkoper was). Ik bestelde om 20:00 uur en om 22:00 uur was de order al onderweg en kon ik deze volgen met track+trace.

Beste Laurens,

Bedankt voor jouw review over onze services en de snelle levering.

Cees 17-01-2021

Duidelijke structuur en goed overzicht van assortiment.
Is eerste contact met webshop, kocht in het verleden enkele Smartphones.

Goed assortiment en prijs, ik denk BCC vaker online te raadplegen tijdens het Corona oponthoud.

Beste Cees,

A. Verboom 17-01-2021

Zondag besteld maandag al in huis. Dus dat was super snel. En ook de goedkoopste.
Super geholpen bij het afhalen in de winkel. Goede uitleg over het aan sluiten van het apparaat.
Ik heb hier in verleden al menig artikel gekocht. Zal BBC ook zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Beste A. Verboom,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Bart 17-01-2021

Komen hun beloftes na!
Duidelijke site, zonder mooie praatjes.

Verzending zoals beloofd. Voor 23:59 besteld, dag erna in huis en met een track en trace.

Dus kan de webshop van BCC zeker aanbevelen!

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Carl Kemme 17-01-2021

Goede duidelijke webshop. Concurrerende prijzen. Product is super snel geleverd. Al met al een aanrader en ik zal volgende keer zeker weer bij BCC bestellen.

Beste Carl Kemme,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en de snelle levering.

Harry 17-01-2021

Ik zocht specifiek een shop met een 17 inch beeldscherm laptop en kreeg onmiddellijk te zien dat BCC er 4 beschikbaar had. Aangezien BCC tegenwoordig de dichtstbijzijnde winkel is vanuit Hoogvliet, dacht ik: "Waarom niet?" 's Avonds besteld en de volgende dag om 13.30 u was - ie er al. Heerlijk!

Beste Harry,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de aankoop!

Ton 17-01-2021

Wij vinden het prettig winkelen bij BCC. Artikelen ruim opgesteld. Winkel schoon. Medewerk(st)ers vriendelijk en deskundig. Verkoop van gedegen merkartikelen. Zeer concurrerende prijzen. Afgelopen week iets in deze lock-down periode bij de winkel afgehaald. Prettig was dat er goed geanticipeerd werd op de situatie. Afgeschermde afhaalruimte met voldoende afstand tussen koper en verkoper middels een balie. In het verleden hadden we een probleem met een artikel, maar dit werd keurig opgelost. Ruime parkeergelegenheid. Correcte bezorgers.

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke en deskundige medewerkers.

San 17-01-2021

Ik was op zoek naar een bepaald artikel. De BCC was de meest dichtstbijzijnde winkel waar dit voorradig was.

Beste San,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Wil Bergmans 17-01-2021

Snelle levering en de jongens die hem leverden waren zeer vriendelijk en legden rustig en goed uit hoe de nieuwe droger werkt. Ze hebben hem geinstalleerd nadat ze hebben geholpen de vloer onder de oude droger schoon te maken omdat ze zagen dat ik het als 80 jarige niet kon.
Petje af voor die jongens.

Beste Wil Bergmans,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Wesley 17-01-2021

Geweldige en snelle service , vriendelijk personeel. Fijne winkel, echt een aanrader!

Beste Wesley,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Marloes 17-01-2021

Bijzonder goed geholpen via chat en telefoon, door O. van filiaal Beneden Leeuwen, waardoor het aanschaffen online, nu zeker in Corona tijd, zeer prettig was. Snelle levering, dikke pluim !

Beste Marloes,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden Leeuwen.

Jee 17-01-2021

Ik hou het kort, gewoon goed! Goede prijzen en snel in huis. Zoals je mag verwachten! Binnen 16 uur heb ik mijn pakket al binnen!

Beste Jee,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Jansen 17-01-2021

Voor deze shop gekozen vanwege de supersnelle levering want we hadden de printer/scanner snel nodig. De website was ook handig zodat je een goede keuze kon maken.

Een andere reden om voor BCC te kiezen was vanwege de mogelijkheid de oude printer/scanner gratis mee te geven voor recycling. Ook erg handig in deze tijd. Maar de bezorger wist niet dat deze service bestond, dus dat was nog even lastig om hem te overtuigen.

Beste Jansen,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Richard 17-01-2021

Overzichtelijke site, met goede voorlichting. Het bestelde was een prima product en supersnel geleverd. Top service.

Beste Richard,

ineke van den Bosch 16-01-2021

ik kon makkelijk bestellen en de levering was heel snel, jammer genoeg was mijn bestelling beschadigt tijdens het transport . hierover contact gehad via de app en geheel volgens de bcc standaard komen ze een nieuwe brengen en nemen ze de beschadigde mee

Beste ineke van den Bosch,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Carola 16-01-2021

Ik heb een laptop besteld en die kwam meteen de volgende daag. Kon er meteen mee aan de slag en was ook in perfecte staat. Wat een goede en snelle service BCC

Beste Carola,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de laptop!

Anoniem 16-01-2021

Duidelijk omschreven product, heldere communicatie vanuit BCC en snel geleverd!

Beste,

Onno 16-01-2021

Product is geleverd zoals was voorgesteld zowel qua leveringstijd als het product zelf.

Beste Onno,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Joris Kommeren 16-01-2021

Lg 77" oled tv gekocht online via de chat, met persoonlijk aanbod dat al genoeg was om me over de streep te trekken. (Aanrader dus: prijs te hoog? Gewoon even checken bij ze!)

Twee dagen later werd hij zoals afgesproken in een 2 uur tijdslot afgeleverd, trap op gedragen en in elkaar gezet, in corona tijden helemaal niet zo vanzelfsprekend!! Of überhaupt te regelen. Maar met zo'n joekel! Krijg je het uitpakken niet eens voor elkaar (helaas spreek ik uit ervaring)

Net voordat hij geleverd werd bleek prijs bij concurrent gezakt. Prijs match gevraagd per mail, en verschil bedrag is zojuist geaccordeerd. Genoeg reden om ze een review waard te vinden!

Bij filiaal Oostburg zou ik zonder twijfel mijn volgende witgoed/tv/hifi installatie kopen, ookal woon ik in den Haag. Absolute aanrader.

Beste Joris Kommeren,

Bedankt voor jouw review over onze services. Heel veel plezier met de aankoop!

Roel 16-01-2021

Heel netjes geholpen, ook nu de winkels dicht zitten wegens de lock down.
Snel en accuraat aan de tel., via de mail, en snel bezorgd.

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over de telefonisch service van onze winkels.

Ruurd 16-01-2021

Snelle levering. Geholpen met wasmachine naar boven tillen. Ja kon eigenlijk allemaal niet beter.

Beste Ruurd,

Bedankt voor jouw review over onze snelle bezorgservice.

Cor 16-01-2021

Een van de weinige webwinkels die het merk Woox in hun collectie hebben. De website is duidelijk en je wordt op een eenvoudige manier door het bestelproces geleid. De informatie van de producten is ook duidelijk. Ook de levering van de producten verliep soepel.

Beste Cor,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

Annie Ouwerkerk, 16-01-2021

Snelle levering.
Product zoals ik verwachtte.
Tevreden 😊 en heel blij met mijn aanwinst.

Beste Annie Ouwerkerk,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Liaa 16-01-2021

We hebben onze nieuwe tv via bcc besteld. Top service en snelle levering in deze bizarre tijden.
Aanrader voor iedereen!

Beste Liaa,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Tom 16-01-2021

Eenvoudig en snel bestelproces. Alle info over de tv die ik wilde op de website klopt.
Betaling ging soepel, zonder rare problemen. Levering keurig op tijd.
Enige minpuntje ... medewerker wilde de doos met de tv aan mij overhandigen ........ Euuhhh, we moeten toch 1,5mtr afstand van elkaar houden? Dus ik heb het hem neer laten zetten. En toen bleek dat de doos op zijn kop stond ;-)
Verder echt alles dik in orde. Eenvoudig aan te sluiten, installatieproces ging ook snel en eenvoudig.

Beste Tom,

Bedankt voor jouw review en feedback. Veel plezier met de nieuwe TV!

Trijnie 16-01-2021

Super snelle levering. Op woensdagavond besteld en donderdagmiddag afgeleverd. Helemaal goed.

Beste Trijnie,

Sam Ismee 16-01-2021

De kwaliteit van het product was top! De levertijd was ook super snel, ik heb het binnen 24h in huis gehad.

Beste Sam Ismee,

Frank 16-01-2021

Heel tevreden over de on-line aankoop en afwikkeling. Duidelijke communicatie over bezorging en vriendelijke klantenservice. Wasmachine geplaatst en aangesloten (extra vergoeding). Kortom heel tevreden.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Mevrouw Mulder 16-01-2021

Een nieuwe laptop eergisteren in de avond besteld in de webshop. Vanmiddag ondanks de drukte al bezorgd. De laptop was goed beschermd verpakt.
Héél erg fijn zo'n goede en snelle service

Beste Mevrouw Mulder,

GJ 16-01-2021

Duidelijke bestelprocedure, wordt netjes geleverd op het aangegeven tijdstip.

Beste GJ,

Reiny 16-01-2021

Ik heb online een tablet gekocht. Vooraf had ik nog ee vraag over eventueel retour sturen. Om een tablet te kunnen beoordelen moet je hem immers wel mogen uitproberen.
Dat mag, als de fabrieksinstellingen maar weer teruggezet worden en de tablet in "nieuwstaat" is.
Vlot antwoord gekregen en vandaag bezorgd. Helemaal tevreden! De tablet zijn we nog aan het proberen, maar de winkel krijgt alvast een 10 met een griffel!

Beste Reiny,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Top 16-01-2021

Na een telefonische hulp bij de bestelling van een wasmachine hadden we hem de volgende ochtend in huis, De bezorgers waren zeer vriendelijk en netjes en binnen 10 minuten stond de nieuwe al te draaien en stond de oude beneden in de wagen, we zijn meer dan tevreden.

Beste ,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze vriendelijke bezorgers.

G 16-01-2021

Online DVDspeler besteld. Snelle levering, stevig verpakt, retourformulier en sticker zijn bijgeleverd. Het apparaat werkt perfect en installatie is heel gemakkelijk. Goed geinformeerd over levering en stand van zaken per email.

Beste G,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Vel plezier met de DVD speler!

jurgenvs 16-01-2021

Nee, ik beveel deze winkel niet aan. Op 28 december een recensie geschreven. Die was niet goed. Daar wordt door BCC snel op gereageerd met de vraag om het ordernummer. Die geef ik door en daarna hoor je niks meer. Echt geen aanrader om daar te kopen. Als het goed gaat, dan is dat fijn natuurlijk, maar zoals het bij mij is gegaan.

Beste jurgenvs,

Bedankt voor jouw review. We hebben je geprobeerd te bellen, maar krijgen je voicemail. Misschien wil je in een antwoord op onze mail aangeven wanneer je het beste te bereiken bent.
Excuses voor het ongemak.

jurgenvs 25-01-2021

Vreemd, zowel mijn partner als ik hebben geen gemiste oproep gehad. Tevens is er ook geen voice mail bericht ingesproken. Allemaal erg vreemd moet ik zeggen.