Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Petra 30-01-2020

Bezorging van de koelkast was perfect.
Precies de tijd die was afgesproken 👍

Ton Rijerkerk 30-01-2020

Via internet een camera gekocht. De site gaf duidelijke informatie en de bezorging was op tijd!

GB 30-01-2020

Op een goede en vriendelijke manier geholpen door de mevrouw in de winkel. Ik had online al wat research gedaan, dus we konden snel concreet worden. Nog wel even wat verschillende apparaten met elkaar vergeleken in de winkel, heel handig! Nog in afwachting van wasmachine maar de droger staat al, dus de levering daarvan ging heel vlot.

Saartje 30-01-2020

Ik kies altijd voor bcc Purmerend. Je wordt altijd verwelkomt, met aandacht geholpen en probeer ook altijd de extra stap voor je te zetten.

Ze hebben echt altijd een oplossing in huis, misschien niet altijd zoals jij wilt, maar uiteindelijk weten ze waar ze over praten en is de oplossing er wel als je er maar voor open staat.

Martijn 30-01-2020

De verkoper kon met zijn kennis een goed advies geven wat betreft de keuze van een mobiele telefoon. Vergeleken met andere aanbieders was het en nog een gunstige aanschafprijs ook.

Edwin 30-01-2020

Winkel BCC op loopafstand, en op website duidelijke informatie. Op de vragen die ik nog had voor de aanschaf in de winkel duidelijk antwoord gekregen.

Henk 30-01-2020

Vriendelijk, correct en behulpzaam geholpen bij de zoektocht en aankoop van een nieuwe koptelefoon. Uitstekende adviseur!!

Inge 29-01-2020

Afgelopen weekend moest ik een nieuwe laptop kopen en kreeg goed advies in de winkel zonder dat er werd geprobeerd mij iets te verkopen of iets te verkopen dat niet voor mij van toepassing zou zijn.

Tamara 29-01-2020

Snel en duidelijke site om te bestellen en de bezorging was ook heel goed georganiseerd kreeg 5 min voor ze kwamen nog een belletje dat ze er aan kwamen.
Toppie

Niels H 29-01-2020

De snelle levering en het op de hoogte houden van de bestelling was goed. De monteurs die de wasmachine brachten en plaatsen waren nonchalant. Ze vergaten de rubbers onder de wasmachine en ze stelde het wasprogramma in zonder de schoonmaakmiddelen. Bestelling was op tijd en de monteurs waren snel weg.

Iris 29-01-2020

De medewerker bij de aanschaf van een computer + beeldscherm was heel behulpzaam, echter we stelden als eis aan het beeldscherm dat er speakers in zouden zitten. Hij beweerde dat dit zo was, echter bij thuiskomst bleek dat niet het geval. Is later wel opgelost door korting bij aanschaf van losse speakers.

Mrieke89 29-01-2020

Snel kunnen vinden wat ik zocht voor een lage prijs. Het artikel was in mijn favoriete kleur op voorraad, en werd gelijk de volgende middag bezorgd. Over de bezorging werd ik goed op de hoogte gehouden, zodat ik klaar zat om mijn smartwatch in ontvangst te nemen. Fijn bedrijf!

René 29-01-2020

Fijne winkel waar je in alle rust kunt kijken. Je wordt snel geholpen en ik kreeg de gelegenheid om ook andere verkopers te spreken om hun mening te geven bij mijn aanschaf van mijn nieuwe televisie. Ik ben erg kritisch als consument, maar werd prima geholpen.

Norbert 29-01-2020

Deskundig advies, vriendelijk de verkoper nam de tijd om de verschillende apparaten met elkaar te vergelijken

Henk 29-01-2020

Ruime keus en makkelijk online bestellen, de volgende dag, binnen 24 uur, is de bestelling geleverd.
Gewoon prima in orde.

José 29-01-2020

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Een duidelijke uitleg over de verschillende types

Hein Ariesen 29-01-2020

Goed vakkundig advies over inbouwoven van Bosch. Besteld op 20-01-2020 en geleverd en ingebouwd op 29-01-2020. Goede afspraken bij levering. Door de laagste prijsgarantie bij de koop kreeg ik ook nog geld retour, toen achteraf bleek dat een concurrent (Mediamarkt stuntte met een BTW-actie)

Christian 29-01-2020

Smart tv gekocht bij bcc, Vriendelijke en behulpzame medewerkers in de winkel, en thuisbezorging ook prima geregeld.

Rens Sieperda 29-01-2020

Prima geholpen in de winkel in Hoorn, goede prijs. Bezorging was ok, alleen vanwege een te klein tv meubel is de rand aperatuur niet aangesloten en het apparaat om muziek van you tube af te spelen heeft men ook niet aangesloten.
De interesse was ook beneden de maat

Monique 29-01-2020

Ontzettend snel geholpen met een kapot product binnen de garantietijd. Helaas was het product niet op voorraad, maar kreeg deze een dag later thuis gestuurd. Top service!

Martijn 29-01-2020

Uitstekend, wilde nieuw lampje voor in ijskast, echter uitverkocht bij bcc. Echter verkoper haalde lampje uit showroom model, probleem opgelost. Top!

Fred V 29-01-2020

Overzichtelijke website en op het moment van bestellen (toevallig?) scherpe prijzen voor de producten die ik zocht. Vooral tevreden over het uitlever/factuur proces. Producten arriveren zoals toegezegd.

Dod 29-01-2020

Ik kan niet anders zeggen dan dat wij fantastisch zijn geholpen.
Daar elke medewerker waar we mee te maken hebben gehad.
Een aantal artikelen gekocht en met 1 defect terug moeten gaan en dat werd super opgelost.

Pauline 29-01-2020

Bij BCC Oude Haagweg werken vriendelijke, kundige verkopers die de tijd voor je nemen en je eerlijk adviseren!

Melvin van der Meer 29-01-2020

Word altijd vriendelijk geholpen en goed geinformeert. Laatst een SONY KD-49XG8096 gekocht super mooie tv. Deze werd dan ook aangeraden daar personeel en zeker geen spijt van mijn aankoop.

Danny 29-01-2020

Wat Ik er van vindt, ik kom nu al bijna 15 a 20 jaar ongeveer bij bcc, net ook nog geweest voor een ijskast en wasmachine. Wat betreft service en garantie en bezorging ben ik super tevreden, ook als ze een monteur sturen, al heb ik die pas 1 keer gehad aan huis. Voor de rest zal ik zeggen dat ik altijd me spullen blijf kopen daar, maar dat kunnen ze wel zien aan de waslijst in de computer bij hun. Dus al met al krijgen ze van mij een dikke 10

GdB 29-01-2020

Wilde bij Media Markt of platte tv een nieuwe tv bestellen ivm de btw actie, BCC leek deze actie niet te hebben, maar paste al snel zijn prijzen aan. De andere twee shops hadden geen mogelijkheid tot betalen met credit card, BCC wel!! Ook kon BCC wel meteen de volgende dag leveren en dat inclusief montage en installatie (welke hier ook nog eens het voordeligst was). Ook dat konden de andere shops niet.. Dus nog geen 24 uur na bestellen hadden wij onze nieuwe tv geïnstalleerd en wel staan, dat is nog eens top service!! volgende keer gewoon weer BCC!

Annemiek Bek 29-01-2020

Wij waren op zoek naar een surround geluid systeem..We werden goed voorgelicht door Edwin van het Alexandrium die ons hielp wij hadden de installatie ergens anders goedkoper gezien en we kregen daarom een standaard mee voor de helft van de prijs.Super geholpen door Edwin.Thuis gekomen bleek de standaard niet de juiste.Wij wonen in Sliedrecht waar ook BCC zit en legde de situatie uit.Ik wilde de juiste standaard hebben maar dan ook de korting waar we recht op hadden .Nou dat ging dus mooi niet door.Ze wilde het niet snappen en toen ik vroeg of ze het Alexandrium wilde bellen zeiden ze daar beginnen we niet aan.Ik boos de winkel uit en zei dat het een super slechte service was.Later terug naar Alexandrium en keurig netjes alles goed geregeld .Dikke 10 voor Bcc Alexandrium maar 3 x dikke o voor Bcc Sliedrecht(ging om een besteedbaar bedrag van 2000 euro Dus geen kleinigheid)Dus Bcc Alexandrium bevelen wij zeker aan.Sliedrecht dus niet.

C 29-01-2020

Zeer slecht behandeld klant staat onderaan I.p.v bovenaan
Een oplossing kunnen ze niet bieden
De fouten zijn door hun zelf gemaakt en de klant is de dupe ervan

Martin 29-01-2020

Snelle reactie van mijn vraag per email. Deskundig en gefundeerd advies m.b.t. een electrische luchtontvochtiger ontvangen van BCC per email. Daarna tot koop overgegaan en de volgende dag het apparaat al in huis.

J.W. Beneker en E.C. Mooij 29-01-2020

Bij binnenkomst ben je meteen gezien en benaderd. Vriendelijke en allerte benadering.
Geholpen met grote kennis van zaken, hetgeen vertrouwen geeft.

Els B. 29-01-2020

Het personeel is deskundig en kijkt of iemand advies wil hebben, zonder opdringerig te zijn.

silvia 29-01-2020

Beste prijs. Snelle service. prefecte levering, wordt goed op de hoogte gehouden wanneer men komt en wordt vtv gebeld zodat je niet de hele tijd thuis hoeft te wachten. Vriendelijke bezorgers! kan niet anders zeggen dan TOP!

£$ 29-01-2020

Snelle levering, retour bestelling goed geregeld, prima om bij deze website een product te bestellen

Joke Hoogeboom 29-01-2020

Heel fijn geholpen dor Monique.
Vakkundige uitleg en ze dacht met ons mee.
Alle tijd en veel ervaring.
Ga hier nog zeker een x heen.
Joke en Flip Hoogeboom

Seyfi 29-01-2020

Super fijn gesprek!
Na een telefonische gesprek met een medewerker van BCC met betrekking tot sale artikel QLED TV heb ik mijn tv aangeschaft. Het gesprek met de medewerker verliep erg fijn, ben uitstekend geïnformeerd en ben gewezen naar andere mogelijkheden. Aankoop online verliep vlekkeloos en binnen afgesproken tijd is mij tv afgeleverd. Ook de levering verliep uitmuntend, gasten waren behulpzaam en vlot. Mijn eerste aankoop bij BCC was dus naar wens.

Piet 29-01-2020

Vriendelijk goed behandeld en vooral eerlijkheid goede voorlichting aan iemand die van het product helemaal geen verstand heeft.

Monique 29-01-2020

We zijn fijn geholpen door een deskundige verkoper. Dit was de 2e laptop die ik bij BCC heb gekocht. De medewerkers staan klaar met goed, deskundig advies. Voor de volgende aankoop ga ik zeker weer naar BCC!

Johan 29-01-2020

Wat een leuke winkel BCC in het oude aabe fabriek in Tilburg zeer goede ontvangst en een hele goede service daar ga ik de volgen de keer graag heen .

Welbroek 29-01-2020

wij komen vaker bij de BCC en dan word je herkent als vaste klant en dan weten ze in Leeuwarden wat eigenlijk al de wensen zijn van de klant erg prettig. Dit maak je niet vaak mee bij andere elektro zaken

Wendy 29-01-2020

Al vele jaren bezoeken wij deze winkel. Personeel heeft verstand van zaken en er is veel keuze. Alleen een tip voor de laatste verkoper: wees niet te bijdehand en geef je klanten de tijd om zelf te beslissen. Daarnaast was het handig geweest om bij het meegeven van onze wasmachine advies mee te geven over de installatie.
Op deze actiepunten na zijn we al jaren tevreden en komen vast nog eens terug.

Anneke 29-01-2020

Ja we zijn zeer tevreden. Mijn man had erge rugpijn door spit.
Heb toen bij BCC in Roosendaal gekeken voor een warmte dekentje.
Dit was een goede aankoop.Zijn rugpijn was niet direct weg , maar het gaf hem wel verlichting.
Dit was een goede keus

Marino 28-01-2020

Al vaker kocht ik wat in de BCC-winkel in Roosendaal. Steeds werden wij daar heel goed geholpen. Vandaag werden de eerdere goede ervaringen nog overtroffen bij de aankoop van een smart tv. Werkelijk uitstekend en bijzonder vriendelijk werden wij geholpen door Marc die een groot compliment verdient voor zijn behulpzaamheid en duidelijke uitleg. Wij zijn voor de volle honderd procent tevreden met onze nieuwe smart tv, Bose bar en blue rayspeler naar huis teruggekeerd!!

Barny Vrsteegen 28-01-2020

Een uitstekend met grote en kleine elektronicaproducten gesorteerde winkel met zeer aardig en deskundig personeel, dat echt de tijd voor je neemt. Een voorbeeldwinkel waarvoor je internetwinkelen met plezier achterwege laat.

Alma 28-01-2020

Fijn geholpen in de winkel en een goed product uitgezocht. Vlotte levering en alles was naar wens.

Jeroen 28-01-2020

Heel fijn geholpen door de verkoper, kon veel vertellen over de mogelijkheden met mijn aangekochte televisie .
Ben ontzettend tevreden . Overigens waren de andere verkopers zeer vriendelijk en behulpzaam tijdens mijn ronde door de zaak .

Jean L 28-01-2020

Eenvoudig online te bestellen . Direkt een e-mail ontvangen ter bevestiging .Bestelling binnen 1 dag in goede orde ontvangen . Chapeau BCC !!

Lisa 28-01-2020

Fijne webwinkel. Duidelijke informatie op de website. We hebben een combi-oven besteld op zaterdag en deze werd op dinsdag geleverd. Van tevoren kregen we een berichtje over het tijdslot wanneer de oven bezorgd zou worden en een kwartier voor levering belde de bezorger. De oven werd netjes naar de keuken gebracht en de bezorger nam ook onze oude combi weer mee, heel fijn!
Het enige wat ik jammer vind, is dat je 14,95 extra moet betalen als je wil dat ze het apparaat voor je uitpakken en het verpakkingsmateriaal weer meenemen. Zou eigenlijk wel als extra service erbij mogen. Maar voor de rest zijn we helemaal tevreden.

moeder van een zoon 28-01-2020

Ik was er om een nieuwe tablet te kopen voor onze zoon, en de medewerkers waren super goed in het inspelen om mijn vragen en het aan zoon duidelijk maken hoeveel iets kost en hoe hij er verantwoordelijk mee om moet gaan. We hebben de geadviseerde tablet ook gekocht en toen kreeg hij nog een ballon ook! dubbele blijdschap.

Chris 28-01-2020

Zeer deskundig en klantvriendelijk advies in de winkel voor wat betreft prijs-prestatie van het product (in dit geval een droger). Uiterst correcte informatie voor de bezorging zoals e-mail en telefoontje. Prima bezorging en montage door twee nette en klantvriendelijke monteurs. Samengevat: alles uitstekend.