Deze score is berekend op basis van 14853 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

xoxo 05-02-2020

De reden waarom ik een 10 geef is omdat de klantenservice me gelijk hielp. Als ik iets vroeg begrepen ze het en ze deden er alles aan om mij met een glimlach naar buiten te laten gaan. En dat is ze gelukt!

Frank 05-02-2020

Ik heb diverse dingen bij BCC gekocht al en ik vind het een goed en betrouwbare partner. Ook hun helpdesk is vriendelijk en bekwaam.

klinkers 05-02-2020

Een prachtige nieuwe winkel, heel goed geholpen en vriendelijk personeel, snel geleverd, toppy!

Wil 05-02-2020

Site was in orde, de voorraad in de winkel was minder dan beloofd en eigenlijk wat magertjes, maar dat wat aanwezig was, is oké. Verder ben ik vriendelijk en correct behandeld door de medewerker.

Jasper 05-02-2020

Ik ben heel erg tevreden met BCC, mn eerste bestelling bij jullie en hoop dat vele mensen mij zullen volgen. Jullie hebben een duidelijk webshop met assortiment. Binnen enkele minuten is je bestelling klaar om met de post te gaan. Bedankt! Misschien leuk om bij de bestelling voor de klanten een soort gadget te doen als bedankje voor uw bestelling.

lorenzo 05-02-2020

bcc service in Amsterdam East was correct, friendly and the price competitive. I am a happy customer.

Gerard 05-02-2020

5 weken geleden ging onze 20 jaar oude centrifuge kapot , op internet gezocht bij BCC aangekomen Thomas centrifuge gevonden met 30 euro korting mooi meegenomen , goede afspraak levering sms van te voren wanneer levering . Op de dag een telefoontje dat ze binnen 20 minuten er zijn , oude centrifuge werd meegenomen.

van de week wasdroger na 20 jaar kapot , Consumentenbond test bekeken het is bij BCC Indesit
IDV75 afvoerdroger geworden binnen twee dagen geleverd bij aflevering met pin betaald Super. weer goede afspraken en levering geworden , oude werd meegenomen Aankoopnota voor garantie per mail gekregen , Ben zeer tevreden.

Jack schoonhoven 05-02-2020

Echt een super bedrijf zowel als winkel als webshop en zeer klantvriendelijk ik zeg laat de rest maar ik hou het bij bcc en als er een product kapot of beschadigd is kan je zo contact opnemen en ze helpen je zo snel als se kunnen echt een dikke 10 voor hub

Hamers 05-02-2020

45 dagen gewacht op wasmachine terwijl website aangeeft ‘bezorgd in 15 dagen’. Schadevergoeding van 50eu toegezegd gekregen via klantenservice ivm gemaakte kosten wasserette, ‘binnen 10 dagen op uw rekening meneer’. 3 weken verder, niks ontvangen. Wederom gebeld, ‘de financiele afdeling belt u terug’, niks meer vernomen.

Willen ze me nu een giftcard sturen, ga toch weg, kom je belofte na en voldoe de schadevergoeding. Ik hoef niks meer te bestellen bij jullie, die giftcard mag je houden.

Loze beloften, mooie praatjes, kastje naar de muur. Eerste keer besteld, nooooit meer.
Officiële reactie van BCC 06-02-2020

Beste Hamers,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat er toezeggingen zijn gedaan die niet nagekomen zijn. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

L.Hendriks 05-02-2020

Voor BCC gekozen omdat ze een persoonlijke benadering hebben en een duidelijke uitleg van alle mogelijkheden op het gebied van een platte TV.
We zijn heel goed geholpen en toen we onze 55 inch Sony thuis toch niet groot genoeg vonden, kon hij zonder moeite geruild worden tegen een 65 inch.
Al met al heel tevreden over de service van BCC!

Jo 05-02-2020

Echt helemaal niets op aan te merken, overzichtelijke website, goed verpakt en een super snelle levering, de volgende dag al op de afgesproken locatie. Kortom een toppertje.

cobi wiltenburg 05-02-2020

We zijn fantastisch goed geholpen en voor gelicht komen zeker terug om te kopen .

Albert/ 05-02-2020

Supersnel geleverd en een prachtige stofzuiger voor een prachtige prijs. Hopen er erg lang plezier van te hebben.

m van loon 05-02-2020

het personeel was geduldig met mijn zieke man. Door een hersentumor spreekt hij moeilijk en soms gaat het te snel voor hem. Dus bedankt voor het respect en het geduld.
Daardoor heeft mijn man een goede keuze kunnen maken

H 05-02-2020

Zeer goede winkel in apeldoorn wordt altijd perfect geholpen ook al ben je alleen maar uit voor informatie

Fracis bracke 05-02-2020

De shop is duidelijk,je kan onder categorieen zoeken of het in de balk toetsen

Belintje 05-02-2020

We hebben er wat besteld. Was helaas niet voorradig maar ze kwamen met een mooi oplossing en ze hebben alles mooi afgehandeld ga zo door dan komen de klanten graag terug en zeggen het tegen de vrienden kennissen kring

Wouter 05-02-2020

Het is handig dat je zelf het bezorgmoment kunt kiezen bij BCC. Nog veel beter is dat BCC de service biedt om gratis het oude product retour te sturen voor recycling. In één woord TOP!

rien 05-02-2020

De BBC shop in Veghel daar ben ik geholpen door een verkoper met duidelijk ervaring op het gebied waarvoor ik een nieuw artikel kwam kopen. Hij was duidelijk en gaf goede instructies tevens wees hij op het eventueel ruilen indien nodig .

pb 05-02-2020

top, snelle en deskundig geholpen. echt een aanrader. geen opdringerige verkopers

04-02-2020 05-02-2020

werd netjes geholpen !
De verkoper zou voor een onderdeel kijken en mij dat laten weten hopelijk gebeurt dat ook

Manook 05-02-2020

Snelle service binnen 24uur geleverd. Je weet al heel snel in welk tijdsbestek ze komen van 2uur. En je word nog 10min voor tijd gebeld. Een top service. En ze nemen de oude wasmachine weer mee.

j.neve 05-02-2020

heel goed assortiement en veel keuze goed personeel vlotte service en goede uitleg over de produkten die we gingen kopen

Wil 05-02-2020

mogelijkheid tot chatten en telefonisch contact, prettig telefonisch contact gehad

Stefanie 05-02-2020

Fijne winkel, snelle levering. Fijn dat ze onze oude wasmachine gelijk meenamen. Na installatie van de nieuwe.

Jip Vriens 05-02-2020

De service is erg goed. product komt altijd netjes aan en er word netjes mee omgegaan.

Joost 05-02-2020

BCC, goed van prijs, snelle levering en de mogelijkheid om VVV-bonnen in te wisselen. Top!

Esther 05-02-2020

Wij hebben een smart tv gekocht. We zijn goed en erg vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg over onze mogelijkheden en niet de indruk gekregen dat ze ons dingen willen aanpraten. Onze zoon had ook nog erg hoge nood en mocht van het toilet gebruik maken.
In een woord top geholpen.

Carlo 05-02-2020

Vanaf het moment dat ik naar binnenging werd ik meteen geholpen. Ik kreeg goede uitleg over wat ik wilde kopen en kreeg voldoende mogelijkheden om uit te kiezen. Het hele verkoop proces verliep perfect. Ook met het bezorgen van de jongens werd ik goed geholpen en goed voorgelicht en kreeg zelfs goed advies waar op te letten. Een tevreden klant! Bedankt

Wally 05-02-2020

Ik kom bij BCC Bergen op Zoom omdat er vriendelijke medewerkers staan die niet opdringerig van dienst kunnen zijn. Als je hulp nodig hebt dan zijn ze er met know-how. Een verademing boven die andere (MM) electronica-concerns.

Miriam Welberg 05-02-2020

In de winkel erg klantvriendelijk en er wordt goede informatie gegeven. Via de website wordet de bestelling snel geleverd naar jou eigen wens. Je wordt op de hoogte gehouden, wanneer je pakket wordt geleverd.

ib 05-02-2020

Vriendelijke verkoopster. Het artikel dat ik wilde was op dat moment uitverkocht.
Omdat ik het de volgende dag nodig had voor een verjaardag, dacht ik ......dan kies ik een andere. Maar ze vertelde het wel besteld kon worden en op die dag kon worden bezorgd (zonder kosten). Prima oplossing dus.
Dat maak je niet altijd mee. Vaak krijg je het gevoel van jammer maar het is zo.

Paul 04-02-2020

Sliedrecht.Grote winkel, veel keus en goed geholpen. Wij doen regelmatig inkopen bij BCC Sliedrecht. En via email regelmatig p de hoogte van acties.

Jos 04-02-2020

Tablet waarvoor ik kwam, was niet meer op voorraad. Na kort en bondig advies over een alternatief door een prettige BCC-medewerker stond ik binnen 5 minuten weer buiten.
Tablet inmiddels geinstalleerd. Werkt prima! Zeer tevreden!

Kees 04-02-2020

Zeer correcte afhandeling over het door mij aangegeven
Verschil van prijs van een aangeschaft scheerapparaat op de site van BCC en de PHILIPS site, Nou de
LowPricing kreet werd gelijk toegepast , en direct het verschil terug betaald .Grote klasse .

slewevabv 04-02-2020

Ze waren klantvriendelijk ik had een goede uitleg voor mijn tv over de aansluiting op mijn pc

Noel van Zandvoort 04-02-2020

Mooie nieuwe shop in Beek waar we zeer vriendelijk geholpen zijn door een verkoopster. Had alle tijd voor ons en had duidelijk kennis vam zaken!
Naar onze mening beter dan die snelle jongens van Mediamarkt die alleen maar willen scoren.
Kortom, prettige ervaring en komen zeker terug!

Debbie 04-02-2020

Ik ben bij BCC in Delft geweest om een E-reader aan te schaffen. Bij binnenkomst was het even zoeken, maar ik werd direct te hulp geschoten door een medewerker.
Ik ben goed en snel geholpen, en het apparaat werkt uitstekend.

Twannie 04-02-2020

Gisteren besteld en vandaag geleverd een wasmachine en droger.
Bellen keurig 15 a 20 minuten van te voren. Sluiten het gratis aan en nemen je oude indien gewenst mee.. Super geregeld

Anke 04-02-2020

Al jaren klant bij BCC met positieve ervaring. Nu ook via webshop goede ervaringen. De producten zijn in vergelijking met anderen scherp geprijsd. Communicatie is heel goed. Je wordt als klant prima op de hoogte gehouden waar je product zich bevindt en op.welk tijdstip je bestelling wordt bezorgd. Kortom: Hartstikke tevreden!

Willy 04-02-2020

Goede service snelle en correcte afhandeling, zeer tevreden met de wasmachine van BCC

Sander 04-02-2020

Personeel in de winkel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het personeel is assertief en kundig, hierdoor kreeg ik advies op maat.
Product was in de winkel niet voorradig, werd gelijk geregeld en de volgende dag al in huis.
Service is top! Absoluut is BCC een aanrader!

Petra 04-02-2020

Ik heb hier een elektrische deken gekocht omdat ik een Freebees pas heb. Helaas bleek het voetengedeelte van de electrische deken niet te werken. Mijn man had de doos al in stukken in de papierbak gegooid maar ik kreeg zonder probleem een nieuwe electrische deken mee.

Marco Habets 04-02-2020

We zijn goed geholpen in de winkel. We hadden wat vragen over 2 all jn one printers. Deze werden goed beantwoord en we hebben onze keuze kunnen maken. Top!

Mike 04-02-2020

Altijd scherpe prijzen. Deskundig advies en vriendelijk behulpzaam personeel. Prettige parkeergelegenheid.

Henk Beugelink 04-02-2020

Mooi opgezette winkel vlotte medewerkers niet opdringerig maar wel meedenkend. Geven goed advies met voorbeelden en een goede afwerking. Zelf heb ik een hernia zelfs bereid om de aankoop in de auto te zetten. Dus al met al top!!!

Jan 04-02-2020

Vriendelijk en deskundig personeel. Goede prijsstelling. Producten overzichtelijk uitgestald.

Jos 04-02-2020

Zeer behulpzaam en vooral zeer zeer klantvriendelijk, tijd nog moeite om uitleg te geven gespaard en alle registers worden opengetrokken

Priscilla 04-02-2020

Super goede winkel! Bestel en het is de volgende dag binnen! Snelle behandeling van bestellingen.

S Vd Hoek 04-02-2020

Ik zocht naar een wasmachine bij de outlet van BCC. H
Je kan heel gemakkelijk zoeken op alles wat je wilt. Ook is duidelijk waarom deze wasmachine in de outlet staat.
De koop was snel geregeld, alles staat helder op de site aangeven. Ook kun je zelf de bezorgdag kiezen.
Helaas niet de bezorgtijd. Daar kreeg ik s'nachts een mailtje over dat ze die ochtend al tussen 8 en 10 u komen. Dat kon daardoor niet meer aangepast worden omdat de klantenservice ook om 8 u open is. Dat is lastig als je je kind naar school moet brengen of naar je werk moet.
De bezorger belt 5 min voordat hij er is. Dat is fijn en ze hebben de wasmachine naar boven gebracht, aangesloten, aangezet, uitgelegd en mijn oude meegenomen. Fijn!