A M Janssen 03-02-2020

Een prima winkel, ruime keuze en je wordt er op een prettige manier geholpen.
Ik ben er zeer tevreden over, het is altijd onze eerste keuze.
Wij kochten onze 2de inmiddels koffiemachine De Longhi magnifica S , en zijn daar zeer tevreden over.
In een mum van tijd een heerlijke verse kop koffie.

Michel Sluijk 03-02-2020

Fijne overzichteliijk en makkelijk online winkel.
Snelle levering en word netjes afgehandeld.

Ed 03-02-2020

We gingen naar BCC voor informatie over printers, maar hadden nog een paar wensen.
xxx gaf goede info over printers
yyy hielp ons bij advies over een nieuwe i phone
We zijn met veel geduld en met een goede uitleg weggegaan met een printer, een i phone en een Tablet. Dit alles met beschermglas, hoesjes en een nieuw telefoon abonnement Goed zo!

marjan Wittermans 03-02-2020

Het ging allemaal gesmeerd. De aankoop online, de levering aan huis, het meenemen van de oude wasmachine en het plaatsen van de nieuwe. Zelfs 2 trappen was geen probleem, ook het steile zoldertrapje is gehaald. Handige en sterke mannen.

A. van Hoven 03-02-2020

Zeer deskundige uitleg zowel voor de nieuwe televisie als voor de nieuwe wasmachine.
Enorme keus aan artikelen en zeer vriendelijke uitleg.
Mijn vrouw en ik hebben met genoegen deze winkel bezocht en onze producten besteld.

Dries 03-02-2020

Makkelijk bestellen, correcte aflevering inclusief plaatsing en afvoer verpakkingsmateriaal en oude wasmachine. Keurig binnen tijdvenster afgeleverd en 20 minuten voor aflevering telefoontje. Beter kan niet!

fam. T.Heida 03-02-2020

uitstekende vriendelijke winkelbegeleiding plus uitgebreide artikelkeuze.
Wij toch enigzins bejaard, waren erg blij met de uiterst hulpvaardige en profesionele installatie van
de instalerende monteurs van onze nieuwe wasmachine.

Shaun 03-02-2020

I received great, swift and friendly service. My return issue was handled expeditiously, and I will definitely continue to shop here.

a v venrooij 03-02-2020

Was Haardamse SMit gewend maar overgenomen door BBC.Wat een verschil.Ze springen van de
ene klant naar de andere. Geen tijd voor verzoenlijke uitleg ,ook bij installeren .
Bij mijn keus van sheerapp. wel het zelfde aanbevelen maar met tank voor het ontsmetten.
Maar doet er direct een doos bij met meer tanks,had dit niet zo snel in de gaten.Dit gaat allen
Sittard
Officiële reactie van BCC 05-02-2020

Beste a v venrooij,

Wat vervelend om te horen dat jouw niet de juiste informatie zijn doorgegeven, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

J Henneman Heemskerk 03-02-2020

Ik ben zeer te vrede over BCC Je kan op internet alles vinden en ga naar de winkel en je kan het
zien voldoet het dan nog niet mag je het binnen 30 dagen terug brengen
zo had ik een kookplaat en wasemkap gekocht is heel goed gegaan.

Elvira 03-02-2020

Er is maar een elektronica zaak in de buurt dus weinig keus maar erg tevreden, vriendelijk en behulpzaam geholpen

L. Thomassen 03-02-2020

Goede voorlichting en behandeling tijdens verkoop. Juiste en correcte afhandeling bij aflevering

Thea 03-02-2020

Wij zijn zeer deskundig en prettig geholpen. Er is goed geluisterd en meegedacht. Wat belangrijk is, je bent geen nummer, nee je bént een klant met een wens en daar wordt naar geluisterd. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren.

Jan Seesink 03-02-2020

In de Vlaardingse vestiging wordt je snel en professioneel geholpen. Je merkt aan de medewerkers dat ze goed op de hoogte zijn van zowel produkten als hoe de dingen gaan binnen her concern.

Hans Nillesen 03-02-2020

Mooie blueray speler. Snelle levering door BCC, alleen bezorger was een dag te laat.

Suzanne 02-02-2020

Ik had zeer specifieke eisen voor de aan te schaffen televisie. De online handleidingen waren helaas niet duidelijk. De verkoper (Bram) heeft alles gedaan om te achterhalen of de gewenste televisie voldeed aan mijn eisen. Hij heeft ook super snel mijn meegenomen afstandsbediening (voor senioren/dementerenden) geprogrammeerd t.b.v. de nieuwe televisie. Tevens was de verkoper zeer behulpzaam met informatie over een aantal andere zaken. Wij zijn echt heel blij met de hulp/informatie die wij gekregen hebben en met de gekozen televisie.

Bassplayer 02-02-2020

Super snelle levering. Doen aan vvv bonnen. Pakket is heel goed te volgen. Het bestelde artikel was niet duurder dan elders. En prima response via mail. Kortom super webshop.

Leijten 02-02-2020

Wij vinder het super vrienďelijk personeel mooie overzichteleke winkel En mooie aanbiedingen Daar zijn Wij ook blij mee Hopelijk mogen wij nog lang genieten van onze nieuwe T V

E Sasker 02-02-2020

Behulpzaam en deskundige hulp bij de aankoop van een nieuwe koelkast.
Vlotte levering. Alles was top geregeld door BCC. Zeer tevreden!

Ruud van der vliet 02-02-2020

Bij BCC word je correct en vriendelijk geholpen.
Goede en snelle service .
Kwalitijd naar prijs .

Christiaan van Zanten 02-02-2020

Zeer behulpzaam personeel. Duidelijke uitleg. Ook veel geduld als je iets niet begrijpt om het opnieuw uit te leggen.

Peter 02-02-2020

Bcc Hengelo.
Mooie winkel met vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt en alles duidelijk uitlegt,
zal zeker weer terug gaan om daar te winkelen.

Haco 02-02-2020

Keurig en snel geholpen; vragen over een ander product werd opgezocht en beantwoord naar tevredenheid.

J. v.d. Winden 02-02-2020

Nog maar kort inwoner van BoZ. In afgelopen half jaar al 8 artikelen gekocht bij BCC. Waarom BCC. Prijs, kwaliteit, voorlichting en het gevoel dat ze tijd voor je willen nemen, zijn wel punten die voor ons doorslaggevend zijn. Misschien kan het goedkoper, misschien kan het beter, maar dit vind ik dus de vergulde middenweg.

JW 02-02-2020

I visited the Roosendaal store on Friday 31 January to look at laptops. The assistant was extremely knowledgeable, and very helpful - we both uised some English and some Dutch, which was great for me.
This was very friendly and efficient service, I cannot fault it. And I'm happy with my purchase.

Jolanda 02-02-2020

Mooi winkel uitstraling,
Vriendelijk mensen, en hebben verstand waar ze over praten. Gewoon top.

Bart 02-02-2020

In het verleden goede ervaringen gehad met BCC. Ook nu weer: overzichtelijke site, betrouwbare levering en een goede prijs.

Leo 02-02-2020

Goede service en advies gekregen. met betrekking tot aankoop van een televisie kabel.

Marielle 02-02-2020

Vriendelijke en snelle service, goed advies en voor de deur gratis parkeren. Veel producten op voorraad en deskundig en behulpzaam personeel!

LJ 02-02-2020

Fijn geholpen bij BCC Beek met de keuze tussen verschillende Nokia toestellen.

Patrick 02-02-2020

Klant vriendelijk kom er altijd en wordt altijd goed geholpen en kom altijd met het juiste product in huis zowel als tv als router enz

pieter 02-02-2020

Mooie duidelijke winkel goede informatie en prima service en vriendelijke mensen ga zeker voor mijn volgende aankoop hier weer naar toe.

Marjoleine 02-02-2020

Aardige verkopers met oog voor de klant. Service gericht. Bij een grotere rij bij de kassa nam winkelpersoneel ook achter de kassa plaats.

Jelka Star Beheer BV 02-02-2020

Klantvriendelijk, overzichtelijk ingedeeld en deskundig advies qua product en/of prijs.

Joris 02-02-2020

Heel prettige winkelervaring in vestiging Oostpoort (Amsterdam) - vriendelijk en behulpzaam maar niet opdringerig; het product dat ik zocht was in de winkel op voorraad en ook nog in de aanbieding. Van harte aanbevolen!!

Jacqueline van Leeuwen 02-02-2020

Iedere keer weer erg tevreden over Advies en service ...toppertjes
Soms is het wel moeilijk iemand te vinden die je kan helpen ..
Maar ze zijn altijd vriendelijk.

Henk Hoogweg 02-02-2020

Je kunt zelf eerst rustig zelf kijken, geen opdringerig personeel (heel belangrijk). Als je een personeelslid vragen stelt, goede voorlichting, waar heb je een apparaat voor nodig en vervolgens uitleg en advies. Als je accessoires wilt, die BCC niet voert, helpt men waar deze voordelig te krijgen zijn.

J.Geraedts 02-02-2020

Zeer overzichtelijke winkel, behulpzaam personeel, geduldig met het geven van info en uitleg.
Heb al vele zaken hier gekocht, laatste aankoop PC van Acer all in one tegen zeer scherpe prijs, heb hem nergens goedkoper gezien.
Waardering: 5 sterren *****

eilish 02-02-2020

Wordt in deze winkel perfect geholpen , nemen de tijd en leggen alles netjes uit
geven tips echt heel behulpzaam

Saskia 02-02-2020

Fijne winkel
Vriendelijk personeel, word altijd erg netjes geholpen en krijg goede adviezen
Overzichtelijk en schoon Zaak.

Saskia 02-02-2020

Het is een mooie winkel, je kan er goed parkeren
De winkel is schoon en verzorgd
Personeel is vriendelijk en behulpzaam en hebben goede product informatie .
Ik kom er graag als ik iets moet aanschaffen

Romy 01-02-2020

Wij zijn onwijs goed en leuk geholpen! Fijn dat ze het probleem wat wij hadden ook echt op wilden lossen ( dit is ook echt goed gedaan met een passende oplossing)Top! Goede service, vriendelijk personeel in de bcc in spijkenisse

Marleen 01-02-2020

Ik ben geholpen door een zeer enthousiaste medewerker. Hij kon veel uitleggen over het product waardoor ik ook over gegaan ben tot aankoop. Dat is het voordeel van een fysieke winkel; face tot face contact, wat ik persoonlijk prettig vind.

Sander 01-02-2020

Het product werd geleverd maar had schade, en het oude apparaat zou meteen meegenomen worden maar die stond niet in de backoffer van de koerier.
Meteen gebeld en na enig woord meteen een nieuwe afspraak.
Product omgeruild voor een perfect exemplaar en mijn oude magnetron nog gewoon kunnen gebruiken tot de nieuwe er was. Deze komen ze nu over 1 dag ophalen. Super!!!!

G.Muijzert 01-02-2020

Vandaag ,1 februari 2020 een Lenovo laptop gekocht in BCC winkel te Zoeterwoude.
Ik kreeg een prima advies van de verkoper.
Dit leidde er toe dat ik vlot de aankoop kon doen. Inmiddels e.e.a. geïnstalleerd. Alles werkt perfect en ben blij met mijn aankoop.

Chantal 01-02-2020

Ik vind dat ze goede uitleg gegeven en goed helpen ben erg tevreden over deze winkels

Maddy 01-02-2020

Na eerst zelf wat rond te hebben gekeken, kwam een medewerker vragen of we zijn hulp konden gebruiken. Door hem zijn we erg prettig geholpen. Er werd (mede door oprechte interesse) goed door gevraagd waar het product veelal voor gebruikt zou worden. Hierdoor een passend advies gekregen. Erg fijn dat er geen harde verkooptrucs werden gebruikt.

Ilonka 01-02-2020

Altijd een deskundig advies. Ook nu weer bij het kopen van een tv met bijpassende steunen om de tv op te hangen.
Kortom het juiste advies en de juiste materialen geadviseerd.

Maks 01-02-2020

Zeer vriendelijk geholpen en verkoper weet waar duidelijk de verschillen tussen de merken

? 01-02-2020

Hallo lieve mensen. Ik beveel BCC aan iedereen aan omdat je daar nog persoonlijk geholpen wordt. Niets is te veel. Je krijgt goed advies door zeer vriendelijk personeel. Petje af en houden zo.