Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Stefanie 05-02-2020

Fijne winkel, snelle levering. Fijn dat ze onze oude wasmachine gelijk meenamen. Na installatie van de nieuwe.

Jip Vriens 05-02-2020

De service is erg goed. product komt altijd netjes aan en er word netjes mee omgegaan.

Joost 05-02-2020

BCC, goed van prijs, snelle levering en de mogelijkheid om VVV-bonnen in te wisselen. Top!

Esther 05-02-2020

Wij hebben een smart tv gekocht. We zijn goed en erg vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg over onze mogelijkheden en niet de indruk gekregen dat ze ons dingen willen aanpraten. Onze zoon had ook nog erg hoge nood en mocht van het toilet gebruik maken.
In een woord top geholpen.

Carlo 05-02-2020

Vanaf het moment dat ik naar binnenging werd ik meteen geholpen. Ik kreeg goede uitleg over wat ik wilde kopen en kreeg voldoende mogelijkheden om uit te kiezen. Het hele verkoop proces verliep perfect. Ook met het bezorgen van de jongens werd ik goed geholpen en goed voorgelicht en kreeg zelfs goed advies waar op te letten. Een tevreden klant! Bedankt

Wally 05-02-2020

Ik kom bij BCC Bergen op Zoom omdat er vriendelijke medewerkers staan die niet opdringerig van dienst kunnen zijn. Als je hulp nodig hebt dan zijn ze er met know-how. Een verademing boven die andere (MM) electronica-concerns.

Miriam Welberg 05-02-2020

In de winkel erg klantvriendelijk en er wordt goede informatie gegeven. Via de website wordet de bestelling snel geleverd naar jou eigen wens. Je wordt op de hoogte gehouden, wanneer je pakket wordt geleverd.

ib 05-02-2020

Vriendelijke verkoopster. Het artikel dat ik wilde was op dat moment uitverkocht.
Omdat ik het de volgende dag nodig had voor een verjaardag, dacht ik ......dan kies ik een andere. Maar ze vertelde het wel besteld kon worden en op die dag kon worden bezorgd (zonder kosten). Prima oplossing dus.
Dat maak je niet altijd mee. Vaak krijg je het gevoel van jammer maar het is zo.

Paul 04-02-2020

Sliedrecht.Grote winkel, veel keus en goed geholpen. Wij doen regelmatig inkopen bij BCC Sliedrecht. En via email regelmatig p de hoogte van acties.

Jos 04-02-2020

Tablet waarvoor ik kwam, was niet meer op voorraad. Na kort en bondig advies over een alternatief door een prettige BCC-medewerker stond ik binnen 5 minuten weer buiten.
Tablet inmiddels geinstalleerd. Werkt prima! Zeer tevreden!

Kees 04-02-2020

Zeer correcte afhandeling over het door mij aangegeven
Verschil van prijs van een aangeschaft scheerapparaat op de site van BCC en de PHILIPS site, Nou de
LowPricing kreet werd gelijk toegepast , en direct het verschil terug betaald .Grote klasse .

slewevabv 04-02-2020

Ze waren klantvriendelijk ik had een goede uitleg voor mijn tv over de aansluiting op mijn pc

Noel van Zandvoort 04-02-2020

Mooie nieuwe shop in Beek waar we zeer vriendelijk geholpen zijn door een verkoopster. Had alle tijd voor ons en had duidelijk kennis vam zaken!
Naar onze mening beter dan die snelle jongens van Mediamarkt die alleen maar willen scoren.
Kortom, prettige ervaring en komen zeker terug!

Debbie 04-02-2020

Ik ben bij BCC in Delft geweest om een E-reader aan te schaffen. Bij binnenkomst was het even zoeken, maar ik werd direct te hulp geschoten door een medewerker.
Ik ben goed en snel geholpen, en het apparaat werkt uitstekend.

Twannie 04-02-2020

Gisteren besteld en vandaag geleverd een wasmachine en droger.
Bellen keurig 15 a 20 minuten van te voren. Sluiten het gratis aan en nemen je oude indien gewenst mee.. Super geregeld

Anke 04-02-2020

Al jaren klant bij BCC met positieve ervaring. Nu ook via webshop goede ervaringen. De producten zijn in vergelijking met anderen scherp geprijsd. Communicatie is heel goed. Je wordt als klant prima op de hoogte gehouden waar je product zich bevindt en op.welk tijdstip je bestelling wordt bezorgd. Kortom: Hartstikke tevreden!

Willy 04-02-2020

Goede service snelle en correcte afhandeling, zeer tevreden met de wasmachine van BCC

Sander 04-02-2020

Personeel in de winkel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het personeel is assertief en kundig, hierdoor kreeg ik advies op maat.
Product was in de winkel niet voorradig, werd gelijk geregeld en de volgende dag al in huis.
Service is top! Absoluut is BCC een aanrader!

Petra 04-02-2020

Ik heb hier een elektrische deken gekocht omdat ik een Freebees pas heb. Helaas bleek het voetengedeelte van de electrische deken niet te werken. Mijn man had de doos al in stukken in de papierbak gegooid maar ik kreeg zonder probleem een nieuwe electrische deken mee.

Marco Habets 04-02-2020

We zijn goed geholpen in de winkel. We hadden wat vragen over 2 all jn one printers. Deze werden goed beantwoord en we hebben onze keuze kunnen maken. Top!

Mike 04-02-2020

Altijd scherpe prijzen. Deskundig advies en vriendelijk behulpzaam personeel. Prettige parkeergelegenheid.

Henk Beugelink 04-02-2020

Mooi opgezette winkel vlotte medewerkers niet opdringerig maar wel meedenkend. Geven goed advies met voorbeelden en een goede afwerking. Zelf heb ik een hernia zelfs bereid om de aankoop in de auto te zetten. Dus al met al top!!!

Jan 04-02-2020

Vriendelijk en deskundig personeel. Goede prijsstelling. Producten overzichtelijk uitgestald.

Jos 04-02-2020

Zeer behulpzaam en vooral zeer zeer klantvriendelijk, tijd nog moeite om uitleg te geven gespaard en alle registers worden opengetrokken

Priscilla 04-02-2020

Super goede winkel! Bestel en het is de volgende dag binnen! Snelle behandeling van bestellingen.

S Vd Hoek 04-02-2020

Ik zocht naar een wasmachine bij de outlet van BCC. H
Je kan heel gemakkelijk zoeken op alles wat je wilt. Ook is duidelijk waarom deze wasmachine in de outlet staat.
De koop was snel geregeld, alles staat helder op de site aangeven. Ook kun je zelf de bezorgdag kiezen.
Helaas niet de bezorgtijd. Daar kreeg ik s'nachts een mailtje over dat ze die ochtend al tussen 8 en 10 u komen. Dat kon daardoor niet meer aangepast worden omdat de klantenservice ook om 8 u open is. Dat is lastig als je je kind naar school moet brengen of naar je werk moet.
De bezorger belt 5 min voordat hij er is. Dat is fijn en ze hebben de wasmachine naar boven gebracht, aangesloten, aangezet, uitgelegd en mijn oude meegenomen. Fijn!

Boers 04-02-2020

Vandaag waren we in Den Bosch in de winkel. Wij vinden dit een fijne, overzichtelijke winkel met heel vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Helaas weten wij de naam van de dame die ons geholpen heeft niet meer, maar ze werkt er al 17 jaar en wij zijn haar zeer erkentelijk voor haar hulp, deskundigheid en hartelijkheid. Tot ziens.

Thecla 04-02-2020

De medewerkster waar ik een vraag aanstelde over een Dyson stofzuiger deed alle moeite om mij van informatie te voorzien.
Toen ik naar een bepaalde accessoire vroeg zei ze (zonder dat ik aanstalten maakte om de stofzuiger te kopen) : Ik ga er een nieuwe stofzuiger bij pakken, compleet in doos.
Deze weegt toch zo'n 13 kilo. De doos bleek beschadigd maar ze heeft hem wel geopend. Alles wat ik wilde weten, wist ik inmiddels. Toen ik aangaf dat ik de stofzuiger wilde kopen gaf ze aan dat er nog een exemplaar in het magazijn stond met een doos die niet kapot was. Ik ga die voor u pakken was haar reactie.
Toen ik uiteindelijk betaald had vroeg ze of ik een steekwagen wilde lenen omdat mijn auto niet heel dichtbij stond. Ik dacht zoveel service ... ik trek de stoute schoenen aan. Er kwam een grote sterkte collega naar boven en die vroeg : wordt u geholpen ? Ik gaf aan dat ik heel netjes geholpen ben alleen nog iemand zocht die de stofzuiger bij mij in de auto wilde zetten. Hij zei direct : o dat doe ik wel voor u.
Ik was echt verbaasd, van deze service hou ik.
Dit was tijdens de zogenaamde BTW dagen van de concurrent, BCC had prijzen ook aangepast en in deze winkel was het een stuk rustiger.
Bedankt BCC, deze service is me al eerder opgevallen, bij een volgende aankoop kom ik weer bij jullie terug.

Lenneke 04-02-2020

Online een wekker gekocht. Duidelijke site. Snel geleverd. Niks op aan te merken.

Paul Dubuisson 04-02-2020

Via internet had mijn vrouw een wasmachine uitgezocht. Na bezoek bij BCC werden wij vakkundig geïnformeerd door een der verkopers,die enkele kritische vragen stelde. Op een geheel vrijblijvende manier stelde hij de machine van Samsung WW80M760NOM voor waar tijdens de was nog wasgoed toegevoegd kan worden en meer praktische mogelijkheden bezit Deze voldoet precies aan onze wensen . Hij liet ons zelfs even alleen om rustig na te denken over zijn voorstel .We hebben de machine inmiddels in gebruik en zijn uitermate tevreden met het vakkundig advies,attente bezorging en service van BCC

Anno 04-02-2020

Erg goede en snelle informatie gekregen bij aankoop van een elektrische kookplaat. Daarbij werden wij verwelkomt met een kopje koffie. Vriendelijke verkoper. Helemaal top.

Marco van Eijk 04-02-2020

Makkelijke en overzichtelijke website. Snelle bestelprocedure. Levering en service prima. Oude apparaat is afgevoerd.

Hanss 03-02-2020

Gekozen voor BCC omdat de koptelefoon die ik wilde aanschaffen zeer scherp geprijsd was en binnen een dag geleverd werd. Ook mijn VVV bon kon ik verzilveren waardoor de prijs nog lager werd.
Volgende keer weer BCC

Ria Kieboom 03-02-2020

Zaterdagavond besteld en vandaag al binnen .. goed afgeleverd en duidelijk bericht over hoe of wat. Bestelling voldoet ook helemaal aan mijn verwachting.

Femke Verwijmeren 03-02-2020

Super goede serves! De droger op de plek waar we heb graag wilde!
Wij zijn dik tevreden

Moon 03-02-2020

BCC Nijmegen heeft niet alleen heel vriendelijke medewerkers, ze hebben ook verstand van wat ze verkopen. Ze denken met je mee, zodat je met een goed gevoel de winkel uit loopt.
Ik heb tot nog toe alles in huis gekocht bij BCC en van geen enkel product spijt gehad. Ik loop er altijd met plezier binnen.

RonA 03-02-2020

Combi-Magnetron besteld via de website. Na 11 dagen nog niets gehoord over de levering. Na zelf telefonisch contact opgenomen te hebben bleek deze niet meer leverbaar. Daarom de bestelling geannuleerd. Helaas werd een dag later de combi-magnetron toch afgeleverd en moest ik zelf zorgen voor de retourzending. Regelmatig contact gehad met de klantenservice die verkeerde informatie verstrekte en tegenstrijdige verhalen vertelde. Geen excuses, geen aanbod om iets te vergoeden, weinig behulpzaam. BCC is een leuke winkel, maar de webshop is absoluut geen aanrader. Het was de laatste keer dat ik iets gekocht heb bij BCC.
Officiële reactie van BCC 05-02-2020

Beste RonA,

Wat vervelend om te horen dat jouw annulering niet goed is doorgekomen en jij het apparaat zelf retour heb moeten sturen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en had veel sneller opgelost moeten worden, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Yolanda 03-02-2020

Website is duidelijk en de levering super snel, gisteren, zondag, besteld en maandagmiddag in huis. Heel blij met de reis waterkoker incl bekertjes en lepeltjes in de kleur zwart. Bijna geen enkele webshop of winkel biedt dit. Gaat mee op reis en we zullen er veel plezier aan beleven

Martine 03-02-2020

Fijne winkel is BCC. Altijd prettig geholpen met mensen met kennis. Heeft iemand minder kennis dan vragen ze een collega. Als er problemen zijn wordt dit keurig opgelost. Daarom komen wij telkens terug in de winkel.

Danielle 03-02-2020

Goed geholpen en snelle levering .Zou zeker terug gaan om nog iets te kopen

Erik 03-02-2020

Gewoon goed geholpen duidelijke uitleg en vriendelijk.
Winkelmedewerkers.
Komen er graag terug .
Winkel is ook netjes en verzorgd.

Jgl 03-02-2020

Sinds wij in 's-Hertogenbosch wonen kopen wij met enige regelmaat bij BCC.
Je wordt heel prettig geholpen en je betaalt nooit teveel.
Oude apparaten nemen zij zonder problemen in.

Storm 03-02-2020

netjes geholpen, deskundig en vriendelijk personeel. volop keuze in de winkel

Harrie 03-02-2020

ik zou niet beter weten wat nog beter kon, fijn personeel tijd voor duidelijke uitleg en heel vriendelijk.

M.v. Doorn 03-02-2020

Wij hebben 3 aankopen gedaan op 1 febr. jl.
Hierbij zijn wij goed en vriendelijk geholpen !
Vakkundige uitleg en advies gekregen .
Bij het espresso apparaat de koffie kunnen proeven naar sterkte !
Leuke ervaring !

Murat 03-02-2020

Na vele winkels bezocht te hebben en particulier bijna opgelicht te zijn ben ik bij BCC terecht gekomen en daar zeer goed geholpen ben door een vriendelijke medewerkster, verliet ik de winkel met een goed gevoel en werd mijn gekochte artikel de volgende dag netjes bezorgt.
Complimenten aan de jonge dame die mij geholpen heeft in de winkel.

Ga zo door!!

Alfons 03-02-2020

Prima assortiment. Prettig geholpen door medewerker en mevrouw bij de kassa. Verkoper had verstand van zaken en gaf goede voorlichting, mevrouw bij de kassa had geen enkele moeite om zaken uit te zoeken (geldigheid bonnen VVV). Prima winkel, goed en overzichtelijk ingericht, schoon en opgeruimd.

Ninos 03-02-2020

Ik ben in de winkel geweest. Altijd zeer vriendelijk personeel en professioneel..
Heel fijn in deze winkel rond te lopen..

E.H.Smith 03-02-2020

Goede service, zeer goede medewerkers die je alle info geven die nodig is.goed assortiment en BCC geeft ons al 10 tallen jaren een goed en vertrouwd gevoel

BCC Amersfoort 03-02-2020

Na het raadplegen van diversen winkels op internet kwam BCC er voor ons als beste uit.
Wij hebben onze aankopen gedaan bij vestiging van BCC in Amersfoort. Goede en begrijpelijke uitleg over onze aankopen JVC televisie en een Sony soundbar. Voor mijn baardtrimmer werd ik vakkundig geinformeerdd door een vrouwlijke medewerkster van BCC.