B Hartung 07-02-2020

Top geholpen na de aankoop waren wij niet tevreden over de nieuwe tv naar de winkel gegaan en mochten hem zonder problemen omruilen
Onwijs goede services

Aad 07-02-2020

zeer goede afhandeling van vragen en deskundigheid bij het uitleggen van de mogelijkheden

Mark 07-02-2020

Nette winkel, goede bediening (gelukkig niet opdringerig). Prima afhandeling.

Marielle 07-02-2020

We hebben ooit een diepvries en ijskast gekocht bij Bcc , we waren toen al erg tevreden vandaar dat we nu weer voor deze winkel hebben gekozen. We vinden het daar rustig winkelen , geen opdringerig personeel , ze zijn vriendelijk behulpzaam en nemen alle tijd voor je

Max 06-02-2020

Prima en kundig geholpen door medewerker van BCC
Niet lopen pushen , want daar heb ik een hekel aan
Altijd prima en ontspannen sfeer .
Ook de garantie en service is prima voor elkaar.
Ga zo door

Tieneke 06-02-2020

Fantastische service en uiterst behulpzaam en vriendelijk geadviseerd en geholpen! door verkoper.
Geen moeite teveel en daar ben ik zo blij mee,want als oudere vrouw is dit zo belangrijk!
Dat is ook de reden dat ik steeds weer naar BCC Barendrecht ga om daar te kopen!
Ik ben afhankelijk van vriendelijke en geduldige uitleg en die vind ik bij jullie!!!
Heb al vaker een 10 uitgedeeld en nu dus weer!
De goede sfeer en de klantvriendelijkheid is jullie kracht! Dank je wel hiervoor!!!

.Miranda 06-02-2020

Ik ben vandaag in het Filiaal in Beek ( Makado winkelcentrum) geweest.
En ik ben daar heel super fijn geholpen door een jongeman.
Ik ging voor een kado voor mijn man en had een idee maar totaal geen verstand van het product.
Ik stond erbij te kijken en ik werd netjes en vooral niet opdringerig aangesproken door deze verkoopmedewerker. Hij heeft me alles goed uitgelegd en geholpen het juiste artikel te kiezen...
Ik was super tevreden toen ik buiten stond omdat ik heel fijn geholpen was.
Ik ga er zeker terug naartoe en raad ook iedereen dit filiaal aan.

Hanneke Koper 06-02-2020

10, Heel vriendelijk geholpen. Als slechtziende een prettige ervaring. Snelle service van het bestelde artikel. Bedankt!

Herman 06-02-2020

Al jaren koop ik mijn tv...wasmachine...stofzuiger...koffiezetter...cartridge...etc bij BCC.
Waarom ?...Men is top vriendelijk en hulpvaardig etc.
En niet te vergeten ;
Blijkt een artikel ergens anders goedkoper te zijn dan krijg je het verschil terug !
Wat wil je nog meer als klant ?
Onlangs een nieuwe tv gekocht...na 2 dagen geen beeld.
Monteur komt langs en constateerd dat het kastje van ziggo de oorzaak is (puur toeval).
Extra kosten ,,,? nee,,, SERVICE....!!!

Bart 06-02-2020

Inderdaad om 21:30 een telefoon besteld en keurig de volgende dag netjes in de pakketbox gelegd en een briefje in de brievenbus dat hij is afgeleverd .

Anne Els 06-02-2020

Voldoende personeel met ieder persoonlijke specialisatie, zo elke keer optimale service. Zeer klantgericht.

Bas van der Hoeven 06-02-2020

Geweldig geadviseerd en geholpen door de baliemedewerker! Hartstikke blij met de aankoop van mijn Dyson v11 absolute.

ger 06-02-2020

word altijd vriendelijk geholpen en een goed service en ben zeer tevreden over bcc

N Bergsteijn 06-02-2020

vriendelijk ontvangen en als ik u helpen kan hoor ik het graag ,vervolgens prima uitleg over het product gehad

Fam. drescher 06-02-2020

Vakkundig en vriendelijk personeel. bij gerichte vragen werd een duidelijk en gemotiveerd antwoord gegeven

Herman 06-02-2020

Ik kwam met een niet goed werkend scheerapparaat terug bij de BCC winkel in Muiden. De garantieperiode zou over 2 maanden aflopen. Zonder pardon mocht ik een nieuw scheerapparaat uitzoeken in de winkel. Prettig personeel en dus een zeer goede service. Top !!!

Harry Dekker 06-02-2020

Ik was gisteren bij de BCC in Apeldoorn (ik ben daar vaste klant, ik word er altijd prettig geholpen) hier was de Sauber kruimelzuiger uitverkocht. Een vriendelijke jongeman wees me op de webshop en dat ik 'm de volgende dag thuis zou hebben. En dat is inderdaad het geval, Hij hangt al aan de muur (en tikt niet).

Dave 06-02-2020

Tijdens het zoeken naar een geschikte laptop kwam er hele duidelijke en bruikbare informatie op de website tevoorschijn, zodat ik gemakkelijk kon zien welke laptop geschikt was. De aflevering verliep zeer goed, want ik had het pakket zeer snel en in goede orde ontvangen.

Therese De Groot 06-02-2020

Super service zo snel maak je het niet snel mee top ik weet waar ik de volgende keer weer bestel !!!

jan Borgstijn 06-02-2020

prima winkel , vriendelijk personeel , goed assortiment , deskundige en eerlijke voorlichting , bezorging uitstekend

Paul verweij 06-02-2020

Via website gekocht snelle levering keurig afgehandeld
Vriendelijke en behulpzame bezorgers

Rixt Zijstra 06-02-2020

erg goede en deskundige bediening. Vriendelijk en behulpzaam. Ik zou als bcc deze verkoper maar koesteren, want vaker kom je ander meer onverschillig personeel tegen. Ik wil om deze reden klant blijven van bcc

Hans 06-02-2020

Ruime winkel met bijna alles wat je alleen op het internet ziet. Aardige en bekwame verkoper. Wij geven hem een 9.

marja 06-02-2020

Op internet een laptop gezien en die was voorradig in Apeldoorn, toen we daar aankwamen bleken die al verzegd te zijn. Daarom in het weekend via internet besteld met afleveradres Lelystad (was de enige mogelijkheid). Via klantenservice gebeld of de laptop in Leeuwarden kon worden opgehaald door mijn schoonzoon, geen probleem. Ondertussen had Apeldoorn ook voor mij de laptop via Leeuwarden besteld. Mijn schoonzoon heeft de laptop in Leeuwarden opgehaald. Ik ben zeer tevreden over de medewerking en afhandeling zowel door de klantenservice, BCC Apeldoorn en BCC Leeuwarden. Mijn complimenten.
Wanneer komen jullie naar Zwolle??

Christine 06-02-2020

Professionele medewerker met kennis van zaken! Wij zijn eerst naar Mediamarkt geweest maar daar was het personeel minder goed op de hoogte van de werking van de apparatuur dan bij BCC. Wat een verademing dat daar onze vragen zonder aarzeling werden beantwoord. Binnen 24 uur kon onze nieuwe wasmachine geleverd worden, prima service!!

Rene58 06-02-2020

Prima snelle levering van een top kwaliteit product. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Yrrah Kolthof 06-02-2020

Bijzonder vriendelijk winkelpersoneel, deskundig, klantgericht, maar niet opdringerig.
Bestelling, tijdig aangekondigd, correct uitgevoerd.
Niets dan lof.

Connie 06-02-2020

Mooie overzichtelijke winkel met een groot assortiment, vriendelijk en deskundig personeel met oog voor de klant op een prima locatie met voldoende parkeergelegenheid.

Brigitte 06-02-2020

Makkelijk produkte te vinden en snelle service goede bezorging en netjes op tijd.
Toppie

Jasmine 05-02-2020

ben bij de BCC langsgegaan om een nieuwe speaker te halen, en wat ben ik blij met mijn aankoop! zeer attente medewerkers die mij hielpen met het vinden van een goede speaker.

begrijp niet wat jullie hiermee bedoelen 05-02-2020

Redelijk je moet wel weten wat je wil hebben dan helpen ze je ,de winkel is niet erg overzichtelijk.

Tevreden klant 05-02-2020

Keurige bedrijf!, echt een aanrader, ze blijven totdat alles is precies zoals jijzelf wil.

Ja vant hof 05-02-2020

Prettige winkel Goede service kundig personeel houen zo ben tevreden naar huis gegaan

Elise 05-02-2020

Geweldige service. Product heb ik 1.5 mnd geleden cadeau gekregen. Tot vandaag niet kunnen gebruiken. Vandaag veel hulp en goed advies gekregen, zodat ik product tot volle tevredenheid kan gebruiken. CHAPEAU BCC!!!

Jan Nadorp 05-02-2020

De shop is overzichtelijk, makkelijk te doorzoeken en als je met een vraag blijf zitten kan je zo even chatten en gelijk antwoord op je vraag krijgen.
Ik vind het ook top dat je met afrekenen je VVV- bonnen kan gebruiken.
Ik heb niets anders dan een positieve herinnering aan deze koop.

xoxo 05-02-2020

De reden waarom ik een 10 geef is omdat de klantenservice me gelijk hielp. Als ik iets vroeg begrepen ze het en ze deden er alles aan om mij met een glimlach naar buiten te laten gaan. En dat is ze gelukt!

Frank 05-02-2020

Ik heb diverse dingen bij BCC gekocht al en ik vind het een goed en betrouwbare partner. Ook hun helpdesk is vriendelijk en bekwaam.

klinkers 05-02-2020

Een prachtige nieuwe winkel, heel goed geholpen en vriendelijk personeel, snel geleverd, toppy!

Wil 05-02-2020

Site was in orde, de voorraad in de winkel was minder dan beloofd en eigenlijk wat magertjes, maar dat wat aanwezig was, is oké. Verder ben ik vriendelijk en correct behandeld door de medewerker.

Jasper 05-02-2020

Ik ben heel erg tevreden met BCC, mn eerste bestelling bij jullie en hoop dat vele mensen mij zullen volgen. Jullie hebben een duidelijk webshop met assortiment. Binnen enkele minuten is je bestelling klaar om met de post te gaan. Bedankt! Misschien leuk om bij de bestelling voor de klanten een soort gadget te doen als bedankje voor uw bestelling.

lorenzo 05-02-2020

bcc service in Amsterdam East was correct, friendly and the price competitive. I am a happy customer.

Gerard 05-02-2020

5 weken geleden ging onze 20 jaar oude centrifuge kapot , op internet gezocht bij BCC aangekomen Thomas centrifuge gevonden met 30 euro korting mooi meegenomen , goede afspraak levering sms van te voren wanneer levering . Op de dag een telefoontje dat ze binnen 20 minuten er zijn , oude centrifuge werd meegenomen.

van de week wasdroger na 20 jaar kapot , Consumentenbond test bekeken het is bij BCC Indesit
IDV75 afvoerdroger geworden binnen twee dagen geleverd bij aflevering met pin betaald Super. weer goede afspraken en levering geworden , oude werd meegenomen Aankoopnota voor garantie per mail gekregen , Ben zeer tevreden.

Jack schoonhoven 05-02-2020

Echt een super bedrijf zowel als winkel als webshop en zeer klantvriendelijk ik zeg laat de rest maar ik hou het bij bcc en als er een product kapot of beschadigd is kan je zo contact opnemen en ze helpen je zo snel als se kunnen echt een dikke 10 voor hub

Hamers 05-02-2020

45 dagen gewacht op wasmachine terwijl website aangeeft ‘bezorgd in 15 dagen’. Schadevergoeding van 50eu toegezegd gekregen via klantenservice ivm gemaakte kosten wasserette, ‘binnen 10 dagen op uw rekening meneer’. 3 weken verder, niks ontvangen. Wederom gebeld, ‘de financiele afdeling belt u terug’, niks meer vernomen.

Willen ze me nu een giftcard sturen, ga toch weg, kom je belofte na en voldoe de schadevergoeding. Ik hoef niks meer te bestellen bij jullie, die giftcard mag je houden.

Loze beloften, mooie praatjes, kastje naar de muur. Eerste keer besteld, nooooit meer.
Officiële reactie van BCC 06-02-2020

Beste Hamers,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat er toezeggingen zijn gedaan die niet nagekomen zijn. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

L.Hendriks 05-02-2020

Voor BCC gekozen omdat ze een persoonlijke benadering hebben en een duidelijke uitleg van alle mogelijkheden op het gebied van een platte TV.
We zijn heel goed geholpen en toen we onze 55 inch Sony thuis toch niet groot genoeg vonden, kon hij zonder moeite geruild worden tegen een 65 inch.
Al met al heel tevreden over de service van BCC!

Jo 05-02-2020

Echt helemaal niets op aan te merken, overzichtelijke website, goed verpakt en een super snelle levering, de volgende dag al op de afgesproken locatie. Kortom een toppertje.

cobi wiltenburg 05-02-2020

We zijn fantastisch goed geholpen en voor gelicht komen zeker terug om te kopen .

Albert/ 05-02-2020

Supersnel geleverd en een prachtige stofzuiger voor een prachtige prijs. Hopen er erg lang plezier van te hebben.

m van loon 05-02-2020

het personeel was geduldig met mijn zieke man. Door een hersentumor spreekt hij moeilijk en soms gaat het te snel voor hem. Dus bedankt voor het respect en het geduld.
Daardoor heeft mijn man een goede keuze kunnen maken

H 05-02-2020

Zeer goede winkel in apeldoorn wordt altijd perfect geholpen ook al ben je alleen maar uit voor informatie