Nila 23-01-2021

Supergoede service met snelle levering! Pakket kwam goed ingepakt binnen in een stevige doos!

Beste Nila,

Dennis van der Velden 23-01-2021

Super snel geleverd!
Gisteravond besteld, vanmorgen al bezorgd!
Alles ziet er keurig netjes uit.
tevens was het ook de voordeligste op internet, dus dat was ook belangrijk :-)

Aanrader!

Beste Dennis van der Velden,

Hans 23-01-2021

Ik heb onze nieuwe wasmachine online gekocht dat ging soepel en snel. De wasmachine kon gelukkig snel geleverd worden. Tussentijds werd ik netjes geïnformeerd over leverdatum en tijd.
Op de dag van levering werd ik tijdig gebeld door de chauffeur, die gaf aan dat hij net iets eerder arriveerde en of dat geen probleem was.
Wasmachine werd voorzichtig naar binnen gereden en, met wat instructies over plaatsen en het verwijderen van transport-beveiliging van de kuip, weggezet.
Ik ben heel tevreden, en de was is er schoon.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorger.

joop 23-01-2021

mobiele telefoon gevonden voor een goede prijs die op de webside van BCC duidelijk was aan gegeven en was tevens het goedkoopst. De levering was binnen 24 uur, gezien de periode van het jaar eind december en coronadrukte, toch een knappe prestatie.

Beste joop,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

CLARIEN 22-01-2021

Ik ben vaste klant bij BCC vanwege hun goede adviezen, laagste prijsgarantie, bekwaam personeel. Rustige winkel en niet zo,n gekkenhuis als bij de concurrent. Nu telefonisch een bestelling gedaan, goed advies gekregen en tablet was de volgende dag binnen.

Beste CLARIEN,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

janvanluke 22-01-2021

gemakkelijk, snelle bediening, en nog top kwaliteit.
gisteren besteld ,vandaag in huis.
helemaal toppy.

Beste janvanluke,

H.Vooijs 22-01-2021

ik zocht een printer die vond ik bij bcc de beoordeling was goed dus gaan we die uitproberen de spullen die ik hiervoor heb gekocht waren zeker goed en de klachten worden ook correct afgehandeld

Beste H.Vooijs,

Bedankt voor jouw review over onze service.

joosse 22-01-2021

Soundbar Bose 500 aangeschaft . Moest werken in combinatie met een 8 jaar oude Philips Smart TV(ook van BCC). Zelf kreeg ik de aansluiting niet goed. Na een mailtje kwam er direct iemand langs om te verhelpen. Alles werkte met Bose App. Totdat de App uit mijn smartphone verdween. Direct kwam BCC weer verhelpen. Duidelijke instructies gekregen. Viel niet mee om een Nitwit zoals ik, bij te praten. Zeer tevreden over resultaat en over de support.

Beste joosse,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de soundbar!

Chantey 22-01-2021

Hele fijne duidelijke site. Veel info over het product. Na 2 dagen was het product in de aanbieding en na mailcontact kregen wij ook de korting. Super service.

Beste Chantey,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de service.

Rob 22-01-2021

Super bedrijf! Heb een wasmaschine gekocht deze kan eventueel in termijnen betaald worden. Werd na een dag al geleverd. Er is de mogelijkheid om hem te laten installeren door de bezorgers. Ook de trap was geen probleem en de oude wasmachine werd meegenomen. Super tevreden!

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgdienst.

Mario 22-01-2021

Het kostte geen enkele moeite om in deze shop mijn product te vinden. Het bestellen en betalen ging probleemloos en ook de levering was op de termijn, zoals in de webshop beloofd was.
Al met al ben ik zeer tevreden met de gehele gang van zaken.

Beste Mario,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze webshop!

paul lukassen 22-01-2021

Ondanks de corona maatregelen, keurig geholpen met mijn probleem.
Had de verkeerde inkt online besteld maar ze hebben me telefonisch en later bij de winkel
netjes geholpen.

Beste paul lukassen,

Bedankt voor jouw review over de service on onze winkel.

Danielle 22-01-2021

Wij hebben voor de BCC gekozen aangezien we daar altijd goed geholpen worden zowel tijdens het aankoopproces als bij reparatie. Aangezien we in deze tijd vanwege Corona niet naar de winkel kunnen, hebben wij de keuze gemaakt, mede door de goede ervaring, om dan ook online bij BCC te bestellen.

Beste Danielle,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Ruud 22-01-2021

Duidelijke webshop en ruime keuze , de prijzen zijn niet duur en de levering is snel via DHL, een aanrader want ik heb nog nooit problemen gehad met BCC

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en de snelle levering.

Amsterdame 22-01-2021

Ik kwam via de chat uit bij een telefonische hulplijn om zo mijn nieuwe Sony t.v. te bestellen. Ik kon al mijn vragen stellen en er werd moeite genomen deze te kunnen beantwoorden. De bezorging verliep soepel en ruim binnen de aangegeven tijdrooster. Vriendelijke bezorgers die gelijk alles netjes voor mij aansloten waar ik uiteraard wel vooraf had aangegeven hiervoor te willen betalen.

Beste Amsterdame,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel plezier met de nieuwe TV!

Miranda van Tongeren 22-01-2021

Gebruikersvriendelijke website. Goed plansysteem voor bezorgen. Op tijd en volgens de voorwaarden bezorgd. Vriendelijke en kundige bezorgers. Kortom: top!

Beste Miranda van Tongeren,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige bezorgers.

Cela Voet 22-01-2021

Prima shop,zeer goede service snelle levering en zeer gemotiveerd personeel, echt de moeite waard deze winkel. Ik kom er altijd als ik iets nodig heb

Beste Cela Voet,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

diagonalcircle 22-01-2021

BCC is altijd vertrouwd. Assortiment is geweldig. Volgende dag bezorgd door DHL. Gewoon alles goed.

Beste diagonalcircle,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Gerrit 22-01-2021

Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Helaas t.g.v. het Coivd-19 virus en een gesloten winkel toch maar via de webshop besteld. Ik ben wel al een poosje terug in de winkel geweest in Hoorn en heb daar uitvoerige voorlichting en demonstratie gehad. Daar reeds mijn keuze bepaald.
Gisteren besteld en vandaag al in huis. Super !!!

Beste Gerrit,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en vriendelijke medewerkers.

Sjouk vd molen 22-01-2021

Goede en duidelijke gebruiksvriendelijke site. En een snelle levering(binnen 24 u) van het product wat ik besteld had. Ben zeer tevreden.

Beste Sjouk vd molen,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Peters 22-01-2021

Vriendelijke en duidelijke site. Er wordt bovendien aangegeven wat de voorraad van het artikel is. Ook duidelijke reviews en een uitgebreid overzicht van het artikel , en je kunt artikelen vergelijken.
Bovendien scherp geprijsd bij BCC, altijd fijn.

Beste Peters,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Dennis 22-01-2021

Het bestellen op de webshop gaat gemakkelijk. Na het bestellen bleek mijn gekozen artikel niet meer op voorraad in de winkel in Roosendaal, ze boden gelijk een alternatief wat iets duurder was. Het verschil hoefde we niet bij te betalen.
Een uur na het bestellen lag het klaar in de winkel.
Het was goed geregeld door de BCC in Roosendaal.

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Roosendaal.

Maarten 22-01-2021

Ik heb gekozen voor BCC omdat ze bekend staan voor hun goede service en dat hebben ze zeker (weer) bewezen. Met mijn cadeaubonnen lukte het niet om een bestelling te plaatsen via de webshop en nam daarom contact op met BBC Breda. Zowel via de telefoon als per mail was de communicatie zeer prettig met als gevolg dat ik, ondanks de lockdown en de daardoor omslachtige manier van bestellen, binnen 24u mijn bestelling in huis had.

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze filiaal in Breda.

Rodger van den Berg 22-01-2021

Duidelijke site.
Eenvoudig bestellen en betalen
En echt heel snel geleverd.

Beste Rodger van den Berg,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze duidelijke website.

a van ginkel 22-01-2021

altijd een fijne winkel en goed personeel wordt super goed alles uitgelegt zonder verplichting

Beste a van ginkel,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke service.

Albert 22-01-2021

Zeer slechte service!

Eind augustus hebben wij een Philips monitor gekocht voor de verjaardag van ons zoontje (11jaar). Na minder dan drie maanden ging de monitor kapot. Wij hebben de monitor direct terug gebracht naar BCC. Daar werd ons medegedeeld dat de monitor opgestuurd moest worden voor reparatie. De reparatie zou een week of twee a drie duren. Op zich erg vervelend omdat mijn zoontje vanaf dat moment zijn computer niet meer kon gebruiken. Maar oké was niet anders. Na drie weken toen wij nog niets gehoord hadden maar eens geïnformeerd wanneer we de monitor weer konden ophalen. Vanaf dat moment werden we elke keer aan het lijntje gehouden. Er werd ons een aantal keer beloofd dat er contact met ons opgenomen zou worden. Maar dat gebeurde keer op keer niet. Na herhaaldelijk contact zoeken vanuit onze kant werd er pas na twee maanden duidelijk dat de monitor omgeruild mocht worden. Mijn zoontje heeft dus al die tijd zonder monitor gezeten, terwijl hij wel thuis onderwijs moest volgen. Was dus erg behelpen die tijd. Het is natuurlijk al te gek dat het twee maanden moet duren alvorens een vervangende monitor geleverd mag worden, terwijl de monitor nog geen drie maanden oud was. Maar nou komt het. Er werd ons verteld dat de monitor op het moment niet voorradig was en er werden ons twee alternatieven aangeboden. Een alternatief was kwalitatief een stuk minder en bij het andere alternatief zouden we een fors bedrag bij moeten betalen. Voor ons dus niet acceptabel. Wij bleven constructief meedenken en hebben nog een aantal alternatieven aangedragen, maar bij elke alternatief moesten we fors bijbetalen. Terwijl wij niets meer wilde dan gewoon een kwalitatief goede monitor terug. De starre houding van BCC zorgde er voor dat er niets anders op zat dan ons ons geld terug te geven. De slogan van BCC `Low pricing, high service` ging in ons geval niet op. De service was echt dramatisch. Het kopen gaat prima, maar zodra je een probleem met een product hebt heb je echt een probleem. Ze zien ons dan ook niet meer terug als klant.

Beste Albert,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Zojuist hebben we geprobeerd te bellen naar aanleiding van jouw review, maar helaas was je niet in de gelegenheid de telefoon aan te nemen. Morgen zullen we het nog eens proberen.

Rob en Marleen 22-01-2021

We hebben een eerste keuze Warmtepompdroger gemaakt bij de webshop van BCC. Daarna hebben we contact opgenomen met BCC Sittard, eerst telefonisch daarna per email. We zijn op zeer prettige, deskundige en adequate wijze voorzien van adviezen, waardoor we onze keuze uiteindelijk gemakkelijk hebben kunnen maken. BCC Sittard heeft verder voor ons de aanschaf, bezorging en plaatsing geregeld. De Bosch WTW8756ENL is perfect conform afspraak geleverd!

Beste Rob en Marleen,

Bedankt voor jullie review over onze deskundige services.

Gerda 22-01-2021

Prima en en prijstechnisch de goedkoopste betrouwbaar en alles keurig en netjes op tijd geleverd.

Beste Gerda,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Lisa 22-01-2021

Normaal gesproken schrijf ik nooit reviews maar ik ben hier zo tevreden over dat ik het zeker waard vind om het nu wel te doen.
2 dagen geleden een Dolce Gusto gekocht via de live chat. Er was binnen 20 seconden een productspecialist die mij wilde helpen. Ik had namelijk een aantal vragen over het product waarna de productspecialist aangaf dat ik ook via de chat het product kon bestellen. Ik moest mijn naam, adresgegevens, en e-mailadres geven. Ik het begin twijfelde ik om dit te geven omdat je in deze tijd erg moet oppassen met deze dingen. Toch heb ik mijn gegevens gestuurd. Waarna de productspecialist mij 2 mails had gestuurd waarin ik alleen nog hoefde te betalen voor het product. Binnen 1 dag had ik mijn nieuwe koffiezetapparaat al in huis. Wat een top service! Nog nooit problemen gehad met BCC. Ik raad het iedereen aan!

Beste Lisa,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke chatservice en de snelle levering.

Willy 22-01-2021

Ik heb gebeld naar BCC Barendrecht en ben perfect geholpen. De winkel was dicht en kon ik niet langs gaan. Telefonisch heeft deze meneer mij perfect van informatie voorzien en heeft diverse filialen afgebeld of het product van mijn keuze op voorraad was.

Beste Willy,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze winkel medewerker.

Carla Zuidema 22-01-2021

vriendelijk,professioneel,niet opdringerig en zeer duidelijke uitleg en geduldig personeel in Hoogeveen.

Beste Carla Zuidema,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

Jos Reeuwijk 22-01-2021

Ik heb hier speciaal voor gekozen omdat ik ee3n goede omschrijving en werking wilde lezen van mijn nieuwe wasmachine. 2 zeer aardige bezorgers, zeer behulpzaam, snoer was tekort voor de trekschakelaar, er werd meteen gebeld om een afspraak te maken dat het in orde wordt gemaakt en 's middags al de bevestiging in mijn mail dat ze 27.01 komen. Echt een aanrader om hier voor andere apparatuur ook naar toe te gaan.

Beste Jos Reeuwijk,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Seline 22-01-2021

Ik vind de site echt top! Ik heb een big ben wekker gekocht zonder reviews en nog gechat met een van de medewerkers. Heel vriendelijk en fijn dat ze me hielp. Ik kreeg hem snel binnen en hij werkt super! En is ook nog eens kei mooi! Super tevreden mee zeker een aanrader!

Beste Seline,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke chat service.

i. De Rooij 22-01-2021

We zijn zeer tevreden met het advies voor onze nieuwe stofzuiger. Uiterst vriendelijk geholpen, de zending was op tijd volgens afspraak, nogmaals dank daarvoor.

Beste i. De Rooij,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en kundige adviezen. Veel plezier met stofzuigen ;-)!

Anita 22-01-2021

Super simpel en snel bestellen, mooi dat je het daarna snel in de winkel kan ophalen

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over het betelgemak via onze webshop.

Niek Nagengast 22-01-2021

altijd al goede ervaringen met BBC. Nooit problemen en snel geholpen.
Vriendelijke medewerkers die tijd voor je nemen.

Beste NIek Nagengast,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Jannanas 22-01-2021

Wilden een printer online kopen maar deze bleek uitverkocht. Contact gehad met BCC Deventer en het bleek dat ze er nog wel 1 op voorraad hadden bij BCC Hengelo. Betaald via BCC Deventer en moesten de printer ophalen bij BCC Hengelo. Na een autoreis van 1,5 uur aangekomen kreeg ik in eerste instantie de betaalde printer niet mee! Omdat ik weigerde te vertrekken is na een half uur zoeken in de computer de printer alsnog meegegeven. Vond dit niet echt klantvriendelijk.

Beste Jannanas,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We zijn benieuwd hoe dit is gegaan. Kun je het ordernummer doorgeven in een reactie op deze review?

Judith Jansen 22-01-2021

We hebben bij BCC al heel veel gekocht je wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen de surves is geweldig heel tevreden over BCC breda.

Beste Judith Jansen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Arno 22-01-2021

Overzichtelijk en eenvoudig te bestellen. Ideaal om ook meerdere VVV-cards te kunnen verzilveren en vervolgens het restantbedrag te betalen. Dit kan zeker niet bij alle webshops helaas. Zeer snelle verzending en levering. Dik tevreden klant.

Beste Arno,

Bedankt voor jouw review over de betaalmogelijkheden en onze overzichtelijke webshop.

Kenny 22-01-2021

In de winkel heel fijn geholpen maar ik wacht nu al 2 maanden op mijn bestelling en hoor alsmaar niets (oorspronkelijke leverdatum was 2 weken na bestelling)... Heb al 5 keer een nieuwe leverdatum gekregen die alsmaar niet wordt nagekomen en moet hier elke keer zelf achteraan gaan. Tevens loop ik nu een actie mis doordat BCC niet levert, indien ze transparant waren over de beperkte levering had ik mijn aankoop bij een concurrent gedaan...

Beste Kenny,

Bedankt voor jouw review. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Excuses voor het ongemak. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

KenJeKenny 25-01-2021

Ordernr is 20201100021003586. Vandaag weer gebeld en weer van het kastje naar de muur gestuurd. Laatste leverdatum van 22-01 is verstreken en niemand kan mij niets vertellen (zowel de klantenservice als de winkelmedewerker).

a.m.s. van hees 22-01-2021

In deze coronatijd - bij gesloten winkel - bood Bcc Zierikzee telefonische service via haar website. Daar werd ik goed te woord gestaan m.b.t. mijn wensen. Na betaling kon ik mijn artikel gaan ophalen bij de winkel.
Prima service.

Beste a.m.s. van hees,

Bedankt voor jouw review over onze telefonisch service van onze winkel en de snelle afhaal mogelijkheid.

Ossy 22-01-2021

's Avonds laat een Chroombook bij BCC besteld en nog geen 12 uur later aan huis geleverd. Ben er blij mee!

Beste Ossy,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Juffermans 22-01-2021

Ondanks de corona zeer snelle levering en keurig binnen de gemaakte afspraak afgeleverd.
Gister besteld en vandaag binnen, netjes een kwartier voor ze kwamen leveren een telefoontje dat ze aankwamen en binnen afgeleverd. ZEER TE VREDE

Beste Juffermans,

Wendy Tellier 22-01-2021

Tijdens Lock down gaat je stofzuiger kapot ... en dan ?
ja juist je wil natuurlijk geen 3 dagen wachten om weer eens te kunnen stofzuigen.
Bij BCC kan je bellen met dichts bijzijnde winkel.vriendelijke verkoper kijkt of de stofzuiger die ik wil op voorraad is, maakt een betaalverzoek aan, word netjes verzonden per mail, ik betaal deze en kan vervolgens binnen een half uurtje mijn nieuwe stofzuiger ophalen. Top service.

Beste Wendy Tellier,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze winkels en de snelle afhaalmogelijkheid.

Eva 21-01-2021

Bestellen bij BBC is altijd supersnel en goedkoop. Mijn eerste keuze in electronica of huishoud/keuken artikelen. Bestelde gisteren een tablet vlak voor middennacht en die werd volgende dag gratis bezorgd tijdens corona. Ze waren altijd al razendsnel maar nu dus ook in deze tijd. Chapeau!

Beste Eva,

Den Herdertl 21-01-2021

Snel geholpen. Goede adviezen gekregen en er werd meegekeken of aanschaf goed aansloot op de wensen.

Beste Den Herdertl,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Hans 21-01-2021

Prima webshop, duidelijker kan niet. prijstechnisch zeker in orde, bij bestelling komen ze beloftes ook na.

Ga zo door!!! zal zeker een aanbeveling doen bij vrienden, kenissen en familie om jullie webshop te bezoeken.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

E. C. 21-01-2021

Zeer tevreden, de website werkt prettig. Daarnaast kon ik online mijn Freebees inwisselen wat ook zonder problemen ingeleverd kon worden. Product is ook op de afgesproken tijd geleverd.

Beste E. C.,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Peter 21-01-2021

mijn product had ik zo gevonden in de shop. daarna mijn dichtstbijzijnde winkel gebeld voor de bestelling. Gaat toch prettiger dan online bestellen. Ik kreeg een bevestiging met nota om te betalen. vanaf dat moment kon ik het product zo op gaan halen in de winkel. Handig!

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze winkels en de afhaalmogelijkheid.

Katja Jansen Wellerdieck 21-01-2021

Snelle service, fijn dat de mogelijkheid er was om de combimagnetron eerder te laten bezorgen. Je merkt pas als het stuk is hoe vaak je een apparaat gebruikt.

Beste Katja Jansen Wellerdieck,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.