Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fabriek 10-02-2020

Top geholpen met het juiste product bij mijn wensen.
Ruime keuze en een begrijpelijke opstelling van de producten.

Win 10-02-2020

Goede en persoonlijke service. Vakkundig en snel. Ook het prijsniveau is aan de maat.

mooij 10-02-2020

we werden heel goed geholpen en kregen de juiste informatie in begrijpelijke taal.

Robert 10-02-2020

Zeer klantvriendelijk, goed geadviseerd en goed geholpen.
Verder heeft de winkel een zeer overzichtelijk assortiment

Jaimie Uland 10-02-2020

Echt een top televisie. Groot, mega scherp beeld, fantastische ambilight en heel mooi geluid dmv de ingebouwde soundbar. Werkt naadloos met m'n android apparaten en Google Assistent.

Absolute aanrader!

henk 10-02-2020

zeer goed geholpen door verkoper Wessel .goede adviezengegeven waar ik veel aanhad

Dirk 10-02-2020

Net Fysic6020-senioren telefoon gekocht. Fijne toestellen en gebruiksvriendelijk. Goede uitleg en vriendelijke verkoper bij BCC Apeldoorn

Annemie 09-02-2020

Goed advies. Wordt geluisterd naar de vraag.
Wordt niet het duurste model als beste aangeboden, maar model wat het beste past bij de aangegeven wensen van de klant.

Goede service! 09-02-2020

Goede service! We zochten een apparaat om CD´s op een usb stick te zetten omdat onze nieuwe auto geen CD speler meer heeft, hiermee gaat dat prima!

schmitz 09-02-2020

goed product advies ontvangen , goed geholpen met onze aankoop. voldoende keuze in de winkel aanwezig om producten te kunnen zien.

Corine 09-02-2020

Ik heb via BCC een Fitbit horloge gevonden. Ik kwam via Google op de site en kon daar heel overzichtelijk zoeken tussen de modellen. Je kan op de site heel handig met filters werken. Daar hebben ze veel mogelijkheden in waardoor je makkelijk kan vinden wat je zoekt wanneer je duidelijk weet welke specificaties het product moet hebben. Het is fijn dat je ook zonder account kan kopen bij BCC.
BCC heeft mijn bestelling heel snel voor elkaar, had het de volgende dag al in huis.

E. Vermaat 09-02-2020

Super klantvriendelijk en behulpzaam tijdens aanschaf van de dyson v10. Toen hij niet meer op voorraad was hebben ze hem in Spijkenisse voor ons apart gehouden. Toen ik aangaf dat hij elders 50 euro goedkoper was hebben ze dit na controle aangepast en kreeg ik hem voor dezelfde prijs.

Cindy 09-02-2020

Ik vind de service altijd prima in de winkel en zo ook via e webshopen prijzen iig niet aan de hoogste kant

Toon 09-02-2020

De shop is best aardig.
Het product, een Zanussi wasmachine voldeed totaal niet aan onze verwachting. De vorige Zanussi was 20 jaar oud en dat was de reden voor ons om deze te vervangen. Echter de nieuwe maakte ontzettend veel lawaai en gaf veel harde trillingen door het hele huis. Het trilde zo erg dat van een winterjas de rits en een knoop uitscheurde. Dit gemeld bij BCC waarop een monteur kwam dit het door ons geconstateerde bevestigde. Daarop werd de machine omgeruild maar deze was net zo slecht. BCC stuurde een monteur van Electrolux/AEG/Zanussi die hetzelfde constateerde en vertelde dat dit bij dit type hoorde. Machine is niet gemaakt in Duitsland en is daardoor van veel minder kwaliteit en daardoor ook goedkoper. Uiteindelijk is de koop ontbonden en hebben we nu een machine die nog beter is dan de oude Zanussi. Kost wel € 800,00 maar heb je wel iets.
Wat mij vooral stoort aan BCC is dat je elke keer zelf moet bellen. Ondanks dat ze je elke keer weer beloven terug te bellen gebeurd dit niet. Als je belt wordt je elke keer in de wacht gezet. In 3 gesprekken meer als 120 minuten. Daarom bellen ze natuurlijk zelf niet.Dat kost geld. Maar ook mijn vrije tijd.
Na veel bellen is gelukkig de koop ontbonden en krijgen wij (hoop ik) ons geld terug. Er is ons ook een vergoeding voor de telefoonkosten en de tijd en de kapotte jas beloofd. Ook hiervan hoop ik dat het goed komt en vooral zonder dat we zelf weer moeten bellen.

Ik hoop dat deze ervaring eenmalig is maar zal dat zelf niet meer ervaren bij BCC.

BCC door jullie geweldige klantenservice zul je van mij nooit meer een bestelling krijgen.
Officiële reactie van BCC 13-02-2020

Beste Toon,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en er niet correct is gehandeld om het moment wanneer het nodig was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Pabe 09-02-2020

Dit is niet de eerste keer dat ik bij deze winkel kom, eigenlijk koop ik al mijn audio, video, huishoudelijke apparaten bij deze keten. Altijd vriendelijke, behulpzame medewerkers, goede service en soms ook een beetje extra.
Kortom: Prima winkel, een aanrader.

Heleen 09-02-2020

Heel vriendelijk ontvangst en een duidelijke uitleg over het product. Tevens goed zoekend naar een eventueel alternatief.

Rob 09-02-2020

Vandaag een nieuwe laptop gekocht bij BCC in Arnhem. Ben wederom uitstekend geholpen door een medewerker. Service van BCC is vele malen beter dan van de concurrent....

H.C.M.Beijer 09-02-2020

Samsung 50 inch TV gekocht in BCC winkel Haarlem- Schalkwijk.
Kreeg goede en eerlijke voorlichting. De leveringsprocedure werd vlot uitgevoerd en conform de afspraken na twee dagen perfect op tijd afgeleverd. Prima dat via email en sms de aflevertijd werd gemeld. Keurig in huiskamer op standaard geplaatst en bedrijfsklaar ingesteld. Oude toestel mee. Heel tevreden over de medewerkers en de levering.

Liesbeth 09-02-2020

bij de aanschaf van een computer ben ik vriendelijk, snel en deskundig geholpen

Elly 09-02-2020

Zeer vriendelijke medewerkers. Erg klantvriendelijk en deskundig. Denken goed mee en geven advies op maat. Prijzen zijn vergelijkbaar met concurrenten of worden direct aangepast.

Theo Hendriks 09-02-2020

goede uitleg over wat we zochten.
vergelijk van de apparaten die er mogelijk waren.

Pp 09-02-2020

Het fijne aan het bestellen via de website van Bcc is dat, indien het apparaat op voorraad is, het de volgende dag bezorgd wordt.

Sylvie 09-02-2020

Ik koop bijna al mijn (huishoudelijke) apparaten bij bcc. Doorgaans wordt je vriendelijk geholpen. De website is makkelijk te raadplegen en ook het online bestellen van grote artikelen gaat goed. Leverbetrouwbaarheid is prima. Ook de optie 'binnen 1 uur ophalen in de winkel' heeft toegevoegde waarde.

Harry Dekker 09-02-2020

Ik was gisteren bij de BCC in Apeldoorn (ik ben daar vaste klant, ik word er altijd prettig geholpen) hier was de Sauber kruimelzuiger uitverkocht. Een vriendelijke jongeman wees me op de webshop en dat ik 'm de volgende dag thuis zou hebben. En dat is inderdaad het geval, Hij hangt al aan de muur (en tikt niet).

Monica 09-02-2020

Zeer goed en kundig geholpen. De verkoopster erg vriendelijk maar bovenal had ze verstand van zaken. Waardoor ik goed geadviseerd werd en een goede keuze kon maken.

Tjeerd 09-02-2020

Goed assortiment en goede prijsstelling. Deskundig personeel maakt het verschil! Jammer dat parkeren niet gratis is.

D van ham 09-02-2020

Goed ontvangen en heel klantvriendelijk...een winkel om naar terug te komen...super.

Bjorn 08-02-2020

Ik ben erg tevreden over het bestelgemak en de snelle levering. Het product werd een dag na bestelling goed verpakt en in uitstekende staat afgeleverd.

Anton 08-02-2020

Goede producten en zeer hulpvaardige en niet opdringerige medewerkers. Deskundige advisering! Mijn vaste leverancier van elektrische en elektronische apparatuur!

H.D.Pullens 08-02-2020

snelle deskundige hulp bij een vermeende klacht en goed advies bij aankoop.

Arnold Vervoort 08-02-2020

Perfecte shop,toegankelijk deskundige verkopers professionel,overzichtelijk, menselijk , BCC bergen op zoom is mijn winkel!

Roa 08-02-2020

Vrijdag besteld en zaterdagochtend in huis min nieuwe afwasmachine en ook nog op de plek gezet waar ik hem wilde hebben door de bezorgers dus helemaal top

willem 08-02-2020

Ik vind de BCC shop helemaal ok, mijn telefoon begaf het , op vrijdag avond een nieuwe besteld bij BCC ,en op zaterdag keurig op tijd door DHL bezorgt.

H.Woutersen 08-02-2020

De bestelling is op een zeer snelle en accurate manier afgehandeld, bravo|!

Ronny 08-02-2020

We zijn uitermate vriendelijk en goed geholpen. We hebben een Jura gekocht en de medewerker had duidelijk verstand van zaken en was uiterst klantgericht!

Ellen Korn 08-02-2020

We wilden een radio-cdspeler kopen voor die zeer gebruiksvriendelijk was voor onze slechtziende moeder van 93 jaar.
De verkoper kwam kundig over en bracht ons meteen bij het meest geschikte apparaat.
Moeder was heel blij en zal gaan oefenen om radio en cd te kunnen luisteren.

J. Eijsackers 08-02-2020

Eigenlijk alles wat we plotseling nodig hebben kunnen we hier kwalitatief en tegen een voordelige prijs vinden en meteen kopen. Aardig, behulpzaam personeel!

Willem de vries 08-02-2020

Prima geholpen door Mehmet. Had kennis van zaken en wist allerlei belangrijke zaken bij de aankoop.

Panday 08-02-2020

de verkoper was zeer vriendelijk en niet pushend. had een oor voor onze behoefte. De aflevering ging snel en zonder problemen. Het naar de tweede verdieping brengen van de wasmachine was geen probleem en de oude ging gewoon mee. Vriendelijke bezorgers.

Steelstofzuiger 08-02-2020

Hier 3 maanden geleden een steelstofzuiger gekocht, die helaas vrij snel kapot ging. BCC heeft de stofzuiger naar het reparatiecentrum gestuurd en hier bleek dat deze niet meer te repareren was. We hebben een nieuwe steelstofzuiger gekregen, en zijn in dit gehele proces erg goed geholpen en op de hoogte gehouden!

racer 08-02-2020

Prima service en goede keus. Voldoende hulp als je er behoefte aan hebt maar zeker niet opdringerig

joost 08-02-2020

BCC een open en eerlijk advies van een nette winkel. Geen opdringerige verkopers maar verkopers die altijd voor je klaar staan. Ook als het drukker is dan normaal proberen ze je toch zo snel mogelijk te helpen.

Rene 08-02-2020

Goed overzicht en voldoende keus. Eerst eigen tijd nemen en daarna pas een verkoper erbij gehaald. Niet opdringerig. Er werd wel overduidelijk en beetje TE op de extra garantie geattendeerd.

René Gordijn 08-02-2020

Gewoon een fijne winkel waar je nog vriendelijk en vakkundig geholpen wordt door de medewerkers.
Wij hebben regelmatig artikelen gekocht bij dit filiaal van BCC en ook als de artikelen thuis gebracht moesten worden werden netjes de gedane beloften nagekomen.
En BCC is zeker niet duur ! ! !
Hecht je nog waarde aan vakkundig advies dan zou ik dit filiaal zeker aanraden.
Wij wonen in Zoetermeer waar zich ook diversen zaken in wit- en bruingoed bevinden maar rijden i.v.m. de goede ervaringen bij dit filiaal van BCC eigenlijk altijd naar BCC Zoeterwoude Rijk zijn.

Joseph 08-02-2020

Prettig telefonisch contact bij aankoop Samsung Galaxy a50. Zelfs nog wat korting ivm. laagste prijsgarantie Volgende dag al afgeleverd. Ook vorig jaar aankoop inbouw keukenapparatuur en installatie door BCC probleemloos verlopen. Al met al zeer tevreden.

Agnes Sonnemans 08-02-2020

De medewerkers van de BCC in Veenendaal zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik ben er goed en naar tevredenheid geholpen.

Melvin Moonen 08-02-2020

Klantvriendelijk was van 2 medewerkers prima. 1 medewerker keek me aan maar zei niets. Verder goede afhandeling

Nicole 08-02-2020

Het product dat ik wilde hebben was gemakkelijk te vinden (zowel in winkel als webshop). Ten opzichte van andere webshops en winkels was het bij BCC het voordeligst. Na 10 uur savonds besteld, volgende dag netjes in huis. Precies zoals de webshop aangaf. Levering was in orde. Ik vond het prettig dat er een beveiliging op het pakketje zat (bij beschadiging van het tape pakketje niet accepteren..). Zeer zorgvuldig!

Rikky 08-02-2020

We hebben onze wasmachine besteld via de webshop en werden op een hele prettige manier telefonisch bejegend om alles voor ons en hen zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Bij de daadwerkelijke aflevering liep alles op rolletjes en was het contact met de bezorgers erg prettig en ontspannen en zij hebben alles voor ons tot in de puntjes verzorgd; het naar boven sjouwen en installeren van de machine, met allemaal praktische tips over de machine en het weer netjes afvoeren van de oude machine. Top!!!

Michelle 08-02-2020

BCC een top winkel! Ga er graag heen voor de goede, deskundige en de snelle vriendelijke service.

Altijd een feest, als je bij BCC bent geweest!

Prima winkel, en zeker aan te raden.