Michiel 13-02-2020

BCC heeft een goede service waaronder het binnen 30 dagen kunnen ruilen van een artikel. Ik kon mijn keukenmachine zonder vragen ruilen voor een ander. Super service! Dankjewel!

suthan 13-02-2020

ik vind heel fijne shop . ook niet te duur . help ze meteen. Je kunt advies vragen. help ze graag .
allen vind ik jammer als je gaat show model gaat kopen. krijg geen korting.

Lucia 12-02-2020

Fijne winkel goed geholpen. Aardige verkoopster en het product was op voorraad.

Peter 12-02-2020

Wij kopen bijna alle electronica bij de BBC. In Hilversum. Zij denken mee, super klantvriendelijk en zeggen niet alleen wat ze doen, maar doen het ook. Top zaak.

Mario en Indra 12-02-2020

Wij hebben zojuist bij BCC Sittard een laptop met printer gekocht. De jongeman die ons geholpen heeft, X, heeft ons heel goed geadviseerd en geholpen. Het was intussen al 18 uur geweest maar dat maakte niets uit. Kortom pluim voor service en bediening van BCC Sittard!

Alvin 12-02-2020

Zeer vriendelijk personeel. Goed gequalificeerd en goed bij kennis van de producten. Geen vraag bleef onbeantwoord.

Kom zekers terug voor mijn electronische apparaten.

Ellen 12-02-2020

De winkelmedewerker, Luigi, heeft heel goed meegedacht. Aanvankelijk had ik het verkeerde apparaat gekozen en gelukkig attendeerde hij mij daarop. Luigi heeft veel humor en geduld. Niets dan goeds over deze man. De volgende keer wil ik weer door hem geholpen worden.

Gelmer 12-02-2020

Ik was vanmorgen een beetje boos had begin Januarie een laptop gekocht maar deze was niet geschikt voor mij te weinig geheugen .
Dus vanmorgen terug naar de zaak en het probleem besproken en ik kreeg het volle bedrag terug .
Alles ging heel netjes en ben goed te woord gestaan alle lof..
Ik ben 78 jaren jong en ik vind het heel moeilijk om het te volgen .
compliment voor het personeel.
Gelmer

Mettie 12-02-2020

Geweldige service. Ik had veel twijfels, maar de verkoper nam alle tijd. Zelfs na ik van product was gewisseld bleef hij beleefd en klant vriendelijk

Marieke 12-02-2020

Snelle afhandeling, fijn dat ze het ook aansluiten. Prima producten die samen te bestellen zijn en als een set lijken.

M.B. 12-02-2020

Een fijne en stille machine.
Goed overzicht van de programma's.
Service is perfect. Mannen die veel verstand hebben van de apparatuur.

Christine 12-02-2020

Alles soepel verlopen. Het kopen op Internet, het aanleren van het pakket klopte qua tijdstip. En de twee gratis artikelen zaten er ook bij

Hans 12-02-2020

BCC Alexandrium Capelle a/d IJssel
Na eerst bij het nabij gelegen Mediamarkt geweest te zijn, waar 4 (jonge) medewerkers niet wisten wat een mediaspeler was en mij de meest dure oplossingen probeerden te verkopen, hierna naar BCC.
Hier binnen 2 minuten door een medewerker geholpen die duidelijk verstand van zaken had.
Prettige service en kennis van zaken.

Geen 12-02-2020

Bij BCC betaal je nooit teveel klopt niet helemaal! Ze vergelijken hun prijzen alleen maar met onderstaande concurrenten in een staal van 20 km en beroepen zich hier ook op na mailverkeer. Dus mijn advies: Zoek eerst op google.
-Blokker (m.u.v. partnerprogramma's)
-Expert
-Mediamarkt
-Wehkamp

Beste Geen,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Dick Bosch 12-02-2020

Super snelle en correcte levering. Bestelproces verliep soepel. Zeer tevreden over BCC

Cynthia 12-02-2020

De shop is goed overzichtelijk en kon snel een keuze maken. De bezorging was goed geregeld. Helaas wel vertraagt maar daar werd ik over gebeld en kon dus gewoon even boodschappen doen. Super vriendelijke heren die mij in de gelegenheid stelden om even schoon te maken achter/onder het oude apparaat voor zij de nieuwe plaatsten. Erg fijn! Nog even een uitleg over het apparaat gekregen. Erg blij mee! Ik blijf trouwe klant!

Diny 12-02-2020

mooie winkel, vriendelijk personeel.!!
goed advies. duidelijke uitleg!
geven allerlei mogelijkheden aan!

Matthias 12-02-2020

Wat een verschrikkelijke klantenservice. Bij mijn laptop is het scharnier defect geraakt, waar ik niks aan kon doen. Vervolgens lever ik het product voor reparatie waarna ik een prijsopgave van 300 euro krijg, terwijl het apparaat garantie heeft, met foto's van een andere laptop. Ik stuur hier een mail over, maar krijg na een week nog geen reactie. Ik bel hierover en krijg vervolgens te horen dat de prijsopgave wel klopt en dat de schade door mijzelf is veroorzaakt en dat ik dit dus zelf moet betalen. Wat een verschrikkelijk slechte klantenservice.

Beste Matthias,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat er bepaald is door de Reparatie dienst dat het gebruikersschade is geconstateerd. We willen het graag opnieuw bekijken. Onze excuses hiervoor.

Matthias 13-02-2020

Graag,
het casenummer is: 202001-9545446

Hr Evers 12-02-2020

Als persoon wordt je keurig en niet opdringend benaderd, dat is al prettig. De uitleg over wat een product ( tv en soundbar ) is zeer gedetailleerd. Kundig personeel.

Elma 12-02-2020

Een hele goede actieprijs voor mijn laptop was voor mij de rede om bij bcc te bestellen. De laptop had een track and trace code en werd de volgende dag al bezorgd en was goed verpakt. Ook fijn dat de factuur in de mail komt en dat er duidelijk bij staat om deze te bewaren in verband met garantie. Super blij met de snelle en duidelijke service!

Mbv 12-02-2020

Online dure bestelling kwijtgeraakt in verzending. Duurt zeer lang tot er actie volgt en bestelling kan tussentijds niet geannuleerd worden, uitbetaling daarna pas na 2 weken. Ofwel groot bedrag gedurende 4 weken op bankrekening van bcc zonder iets gekregen te hebben.. ik koop niet meer bij bcc.

Beste Mbv,

W.F. Fliermans 12-02-2020

Bij binnenkomst een goed overzicht; je ziet direct waar je moet zijn. De verkoper (dhr. Roos) geeft goede en betrouwbare informatie, adviseert op de juiste argumenten; dus geen 'over-kill' in de verkoop-strategie. Als klant kun je daardoor een wel overwogen keuze maken.

Chris 12-02-2020

Goed geholpen , goed voorgelicht ! Alle aankopen ( TV,vriezer,wijnkoelkast) door 1 persoon begeleid . Prima !

SB 12-02-2020

Duidellijke snelle service!
Ik ben erg goed geholpen met de bezorging. Keurig op tijd!
Machine op plek neer gezet en aan gesloten. Na het weg halen heb ik nog de tijd gekregen om even alles schoon te maken op de plek.

V 12-02-2020

goede informatie over het product, levertijd, route, snelheid etc. vrijdags besteld, zaterdagmorgen al in huis. goed geïnformeerd over tijdstip van leveren, net en voorkomend personeel.

A de kok 12-02-2020

Wij zijn erg tevreden zijn al jaren vaste klant .
Personeel heel behulpzaam erg vriendelijk.

Cor Limmen 12-02-2020

Ik kom er altijd . Altijd goed geholpen.. Geen dwang. Van dit of dat. Het is gewoon prettig om daar te winkelen

Henk Goudberg 12-02-2020

Zelf 40 jaar winkel en studio fotografie gehad waardoor vriendelijkheid en kennis van zaken direct opvallen.

Akkermans 12-02-2020

Wij zijn heel tevreden over de klant vriendelijkheid van BCC,je word goed geholpen en ze hebben alle tijd voor je als je vragen hebt.

WaltherB 12-02-2020

Prettig geholpen en er wordt meegedacht.
Artikel niet aanwerzig in de winkel, maar werd volgende werkdag thuis bezorgd.

Juliette 12-02-2020

Super relaxed geholpen. Niks was te gek met al mn vragen! Ik kom zeker terug voor toekomstige aankopen!

Lem 12-02-2020

Snelle en duidelijke service, goed de tijd genomen om alles echt uit te leggen en bespreken

pascal 12-02-2020

BCC, erg overzichtelijke winkel met goede begeleiding.
Passen de prijs altijd goed aan.

erg tevreden!

Cees Graauwmans Nijmegen 12-02-2020

Koop meestal bij BCC in w.c. Dukenburg Nijmegen; deze keer bij BCC in centrum Nijmegen. Óók hier deskundig en vriendelijk geholpen met goede adviezen. Chapeau voor het personeel en het assortiment!

Jasper 11-02-2020

Erg tevreden over de service van de online-bestelde koelkast. Makkelijk bestelproces, in de nacht voor de bezorging/installatie krijg je een sms met de juiste tijd (enige puntje dat wat onhandig is, dit zou iets eerder mogen).

De installatie werd gedaan door 2 vriendelijke en kundige mannen. De oude koelkast werd afgevoerd en de nieuwe geïnstalleerd. Men is wat langer bezig geweest met het juist stellen, dit lag aan onze keuken. Ze gingen pas weg toen het perfect paste en alle rotzooi werd netjes opgeruimd.

Na 1 week bleek de koelkast een fabrieksfout te hebben. Door te bellen met de klantenservice kregen we een bezoek waarbij men oordeelde dat de koelkast vervangen moest worden. Zonder moeilijk doen werd dit binnen een paar dagen geregeld. Ook die koelkast werd weer vakkundig ingebouwd. In totaal 6 verschillende medewerkers over de vloer gehad, allen vriendelijk en kundig.

Al met al een zeer tevreden ervaring. Van aankoop tot service & vervanging.

Linda 11-02-2020

Heel blij met BCC, de site is duidelijk en de levering is super snel. Normaal bestellen we bij de concurrent maar dat wilde ik deze keer bewust niet. Voortaan bestellen we vaker bij de BCC, erg blij met de service en ook nog eens gratis bezorging!

Dennis 11-02-2020

Fijn om online iets te kunnen kopen, maar wel nog een winkel te kunnen inlopen indien iets mis gaat (bijv. als mijn stofzuiger het begeeft). En BCC was de goedkoopste, dus vandaar gekozen. Bezorging ging erg goed ook. Heel snel.

Martijn 11-02-2020

Ik was opzoek naar de een Macbook Pro 16" voor een betaalbare prijs. Bij BCC 's-middags besteld voor een zeer scherpe prijs en de dag erna al in huis. Dat is high service.

Lisa 11-02-2020

Afgelopen weekend heb ik mijn eerste laptop aangeschaft, een macbook air. Ik had me al eerder goed ingelezen, dus ik wist dat ik deze laptop wilde kopen. De medewerker deed zn taak goed en legde nog het een en ander uit wat zeer prettig was. Ik had ook nog oortjes nodig, hier wist hij ook veel van af en heeft hij me goed geholpen. Waar anderen een onvoldoende zouden geven voor het feit dat de laptop in de doos uit de handen glipte van de medewerker - wat gebeurde - geef ik juist een 8! Hij ging er professioneel mee om en verzekerde me ervan dat de laptop nog heel was en dat hij ook een andere doos wilde geven indien ik dat wilde. Het zorgde voor een leuke en onvergetelijke herinnering gekoppeld aan de BCC!

Willem Egbert Boonstra 11-02-2020

Al jaren kom ik bij de BCC winkel in Helmond. Door de vakkennis en ongevraagde hulp altijd tot de juiste keuze gekomen. Zo ook nu met een nieuwe Laptop.

Mike van Dijk 11-02-2020

Mooie en overzichtelijke winkel (BCC Amersfoort) erg klantvriendelijk, personeel gemakkelijk te vinden of komen vanzelf naar je toe. Prima adviezen! Top!!

Diana 11-02-2020

Top winkel, zeer kundig en vriendelijk personeel.
Erg geduldig ook, aangezien ik erg moeilijk keuze kon maken. Bleven ze geduldig en vriendelijk en uiteindelijk ben ik zeer tevreden de winkel uit gegaan met mijn aankoop 🥰

Nick 11-02-2020

Heb een Nintendo switch spel besteld wat erg makkelijk ging met gratis bezorging vanaf 20€. Voor 23:59 de volgende dag in huis met DHL. Ondanks dat alles makkelijk ging heb ik wel een advies door om het spel voortaan in een brievenbus envelop te doen ipv een kleine doos dat niet door de brievenbus gaat.

Taco 11-02-2020

Philips monitor gekocht stond niet in de winkel wel op de site de behulpzame mevr heeft even in het systeem gekeken en ja natuurlijk hebben wij die haal hem even voor u op. Vlotte behulpzame bediening en mooi product

Henk 11-02-2020

medewerker deed uitgebreid moeite om uit te zoeken of en waar steelstofzuiger met snoer te koop was Helaas niet meer in het BCC assortiment te vinden. Uit haar geheugen wist ze zeker dat Miele een rode op de markt had en die hebben we gevonden.

Betsy krijgsman 11-02-2020

We werden erg vriendelijk ontvangen. Hij had ook kennis van zaken over het produkt wat we zouden kopen. Goede uitleg en aanbeveling.

Anna 11-02-2020

Eerst in de winkel van BCC gekeken, maar de wasmachine die ik bedacht had stond er niet. Geen nood, gewoon besteld bij BCC on line! Direct geleverd, prima service.

Corne 11-02-2020

Ondanks de enorme drukte in de winkel ben ik goed geholpen.
Ik kreeg zeer goede uitleg over de verschillen van het product en namen echt de tijd om het mijn uit te leggen.

C. Heeres 11-02-2020

Mooie en duidelijke en overzichtelijke webshop. Mooi zoals je op de hoogte wordt gehouden van de aflever tijd.

wim 11-02-2020

in de winkel in Veghel geweest
zeer deskundig en vriendelijk geholpen ..... was zeer meegaand en behulpzaam en zeer deskundig met goede adviezen daarom ook de soundbar aangekocht
aansluiten was gemakkelijk en vlug geregeld