Wido 16-02-2020

Prima service van vriendelijke en vakbekwame mensen. Daarom voorkeur voor deze winkel ipv de concurrent

Ionel Pirvu 16-02-2020

Je wordt goed geholpen. De medewerkers zorgen ervoor, dat bij aanschaf van een nieuwe telefoon, de gegevens en foto's worden overgezet.

Thijs 16-02-2020

Prima volgens afspraak op tijd het juiste product ontvangen. Wasmachine netjes aangesloten, oude apparaat mee genomen. Communicatie rondom de levering dik in orde, overzichtelijk en duidelijk.

Hans Wellens 16-02-2020

Goed overzich en persoonlijke bediening, geen " push to buy" gedrag maar de klant zelf laten beslissen.
En als groot voordeel is dat BCC VVV bonnen accepteert.

Bart 16-02-2020

Bij aankoop erop attenderen met voordelen van het product, advies geven, meedenken met klant. Heeft ons veel bespaard met product in de winkel te kopen I.p.v online!

Wouter 16-02-2020

Ik geef deze rating vooral om de garantie afhandeling. Dat maakt ook dat ik steeds terugkom, voor verschillende aankopen.
Ik ben meerdere malen voor garantie of reparatie terug gekomen en steevast ben ik goed geholpen. Tussentijds geïnformeerd als het iets langer zou duren en goed op de hoogte gehouden over de vorderingen.

E. Van hout 16-02-2020

Bij bcc wordt je veel beter geholpen dan bij media markt ende service is wel betrouw baar
Daarom koop ik bij bcc

Nicol van der Leck 16-02-2020

Ben twee dagen achtereen in het filiaal Den Bosch uitstekend geholpen door Bas. Vanwege digitalisering Ziggo netwerk Zaltbommel zat ik aan 2 nieuwe tv's vast die aan specifieke eisen moesten voldoen. Goed geadviseerd en inmiddels een tevreden digitale kijker.

Elisabeth 16-02-2020

Kan heel goed filteren wat je zoekt. Daarnaast kan je ook producten naast elkaar vergelijken op allerlei onderdelen..om zo de beste keuze te kunnen maken.

Cornelis 16-02-2020

Wij hebben voor BCC gekozen omdat deze een klantvriendelijke webshop heeft die overzichtelijk en duidelijk is. Het door ons gekozen product werd binnen een korte periode geleverd waarbij wij zowel via mail, sms en telefoon op de hoogte gehouden werden van het moment van levering. De levering ging correct en prettig. Wat ons betreft een goed bedrijf om zaken mee te doen.

Fre 15-02-2020

Prima advies, geen verkooppraatjes over extra verzekeringen en assesoires, gewoon goede,vriendelijke vakkundig service!
Bedankt

Ingrid 15-02-2020

Prima advies waar onze dochter dankbaar gebruik van heeft gemaakt voor de aanschaf van haar nieuwe laptop. Zijn soms best lastige beslissingen ook gezien de kosten. Maar met jullie goede hulp is het gelukt!

Rosalina van Vliet 15-02-2020

De man die mijn dochter had geholpen met een macbook uitzoeken was heel vriendelijk en had er veel verstand van. Hierdoor hebben we de macbook gekocht die aan onze wensen voldoet. Super service en hoop volgende keer weer zo goed te worden geholpen.

Ad 15-02-2020

Zeer goed geholpen. E-reader van mijn schoonmoeder ging kapot in de garantie periode. Model niet meer leverbaar. Konden nieuwe kopen waarbij we de nieuwswaarde van de oude terug kregen. Dus geen afschrijving. En ook nog korting gekregen op het hoesje.

Jeannette 15-02-2020

Bij aankoop van een tv waren er problemen met de afstand bediening.
Er is twee keer een verkoper thuis geweest om zowel de tv, als de afstandsbediening, te
installeren. De service was geweldig.

Rob Willemsen 15-02-2020

Goed assortiment. Kwam direct een verkoper ons helpen. Gaf duidelijke antwoorden en was ter zake kundig. Artikel was niet in de winkel aanwezig , maar wel op voorraad. De volgende dag al werd de koffiezetmachine gebracht. Alles keurg verpakt.
Een winkel om terug tegaan voo andere producten in de toekomst.

Vidya 15-02-2020

Vanaf het moment van online bestellen word je up to date gehouden wanneer de levering etc plaats zal vinden. De bezorging ging zoals aangegeven en de heren hebben ook nog extra advies gegeven om een tussenstuk in te ruilen voor een andere die beter zou passen.
In de winkel was ik aan de late kant met ruilen, maar ik werd alsnog goed geholpen. De verkopers waren heel behulpzaam en zeer klantvriendelijk.

John 15-02-2020

We hebben heel goed advies gekregen voor de aankoop van een televisie. Ondanks dat er meerdere klanten in de winkel waren nam de verkoper ruim de tijd voor ons om alles goed uit te leggen.

Luhulima 15-02-2020

Goede service en zeer klantvriendelijk. Werden netjes te woord gestaan en geholpen. Hoefden niet lang te wachten. Stelden dit zeer op prijs. Ze luisteren naar de klant. Wat je wil / naar op zoek bent.

Bastings 15-02-2020

* overzichtelijke site
* goede prijzen
* maken hun slogan waar! ( low prices, high services! )

Bastings 15-02-2020

AEG wasmachine uitgezocht, online besteld, netjes een bevestigingsmail ontvangen, in de nacht ( 03.00 ) een mail gehad, omtrent bezorging, in de vroege ochtend ( 07.00 ) netjes een sms’je gehad omtrent de levering, tijdstip, en als klapperrrr, nog 15 min voor levering gebeld dat de monteurs eraan komen gaan! Super toch! Wat kan er dan nog mis gaan.....
Klant super tevreden met de nieuwe AEG wasmachine!👍

Gre 15-02-2020

Ik kies al voor BCC in be verwijk zo lang de winkel bestaat. Ben in al die jaren nog nooit teleurgesteld. Geweldig klantvriendelijk en kundig personeel en wordt altijd met veel respect geïnformeerd en worden ook de soms moeilijke gebruiksaanwijzingen heel goed uitgelegd. Voor mij een klassewinkel

JB 15-02-2020

We werden snel geholpen door een terzakekundige meneer, deze gaf ons uitgebreide informatie over de tablet die wij wilden aanschaffen. Voor- en nadelen van verschillende tablets werden uit de doeken gedaan. Deze meneer was geduldig en vriendelijk.

Tonny 15-02-2020

Niet alleen om prijstechnische redenen, maar ook de knowhow van de medewerkers is voor mij doorslaggevend.

Monique 15-02-2020

Ik ben in de bcc op de oude haagweg geweest! Top!! De verkoper Dennis wist veel en legde alles goed uit! Ik kom er al jaren!!

Florus van der Valk 15-02-2020

Deze kleine winkel is toch relatief overzichtelijk.
Nette en deskundige verkoop policy en niet opdringerig.

koffer niet aangekomen 15-02-2020

Omdat onze koffer niet meer aangekomen is hadden we allerlei spullen zoals een elektrische tandenborstel en diverse oplaadsnoertjes nodig. We hebben goed advies gekregen en diverse spullen aangeschaft waarbij we heel vriendelijk werden geholpen

dirk 15-02-2020

prettig en deskundig advies dat is het voordeel van een echte winkel,bedankt

Annie Berkhout 15-02-2020

Alles goed gevonden,en heel vriendelijk geholpen,een aanrader waard. Een aanrader voor iedereen.

Sonja 15-02-2020

Netjes en snel geholpen
.Deskundig advies en goede prijzen.
De kassabon zowel op papier als digitaal
Wel zo makkelijk voor de administratie..

Joyce 15-02-2020

Ik heb een aantal maanden geleden een koel vries combinatie bij Bcc gekocht via internet .
Eerst geïnformeerd in de bcc winkel in Tilburg. Daarna via de site gezocht en besteld via jullie site.
Nu eind december begin januari alles in mijn vriezer ontdooit. € 130 aan boodschappen heb ik weg kunnen gooien.
Vanaf begin januari al bezig geweest dit te melden maar werd van het hoek naar het kastje gestuurd.
En gisteren als uitlegt gehoord dat hij niet in een ruimte geplaatst kan worden lager dan 18°.(Hij staat in een geïsoleerde bijgebouw.)
Heb hiervan niemand uitleg of info over gehad niet in de winkel of gelezen op jullie website.
Ik vind dit zeer slecht. Dat niemand ons hier op heeft gewezen.
Hij is zelfs door hun personeel geplaatst ook die hebben niet gezegd toen ze hem in deze ruimte geplaatst hebben.
als we dit wisten hadden we natuurlijk voor een andere combinatie gekozen.
Heb nu al een aantal weken geen vriezer die ik kan gebruiken. En heb veel boodschappen weg moeten gooien.
Ben al een maand aan het bellen word niet teruggebeld lange wacht rijen maar wordt steeds geen oplossing geboden.
Uiteindelijk een mail terug ontvangen Waarin ze aangeven: ik had een maand de tijd om een om te ruilen maar die is verstreken waarin ze aangeven.
Ze kunnen Nu niets voor ons doen.
Maar had pas last van na een half jaar omdat het toen ging vriezen. Vind dit een zeer slechte service .
zo ga je niet om met klanten.
voor ons nooit geen bcc meer!
Nog de informatie over het product en slechte klantenservice ze willen niet mee denken in oplossingen
zo ga je niet om met klanten voor ons nooit geen bcc meer
Officiële reactie van BCC 18-02-2020

Beste Joyce,

Wat vervelend om te horen dat jouw koelkast kort na levering een defect heeft. Dat jij hierdoor jouw producten niet goed kan koelen en invriezen is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

J.T.Wentink 15-02-2020

Heldere website. Gemakkelijke manier van bestellen en snelle bezorging. Goed assortiment.

Daantje 15-02-2020

Problemen met Tefal frituurpan heel correct opgelost. Twee maal voor reparatie aangeboden, geconstateerd dat de pan niet te repareren was, uiteindelijk met kleine bijbetaling een veel duurdere pan van Fritel uitgekozen. Deze bevalt uitstekend.

Ton van der Velden 15-02-2020

Zoals altijd zeer prettig geholpen door een deskundig medewerker.
Er werd zelfs aangeboden om een doos van 5 kilo naar de auto te dragen.

Bcc Megastores Den Haag 15-02-2020

Wij vinden Bcc super goede winkels en hele goede en vriendelijke verkooper (sters)
Met veel ervaring
Plus de boys die komen instaleren en uitleggen zeer goed
Ook telefonische heb ik hele goede ervaring
Daarom kopen wij heel graag bij Bcc
Nogmaals super bedankt voor de goede service!
Hartelijke groeten van de fam.Streef

Petri van Houtum 15-02-2020

Goed geholpen door de verkoper met het maken van een keuze voor een Amerikaanse koelkast. Kon 2 dagen later al geleverd worden. Netjes een app binnen gekregen met de bezorgtijd. Netjes afgeleverd.

P. de Graaf 15-02-2020

Goedendag, Wij zijn vriendelijk, netjes, respectvol, met verstand van zaken geholpen. De levering van onze order werd correct en snel afgewikkeld.
Komen zeker terug bij een mogelijke volgende aankoop.

Groetend,

Harriette 15-02-2020

Wordt altijd goed geholpen, prijs is altijd goed in vergelijking met andere winkels. Super👍

Vincent-59 15-02-2020

Ik kwam een product voor garantie retourneren, maar ik vond dat de winkelmedewerker moeilijk deed over een foutief adres. Dit moest ik volgens hem eerst oplossen via het BCC hoofdkantoor. Na vele mails en telefoongesprekken om het adres te laten wijzigen kreeg ik dit uiteindelijk niet voor elkaar.

Hierna ben ik weer naar de BCC winkel gegaan, gesterkt met een email van het hoofdkantoor dat retourneren (zonder adres wijziging) wel mogelijk is. Ik ervoer de houding van de winkelmedewerkster als bot. Na het goed uitgelegd te hebben, wist zij en een collega via een omweg in het omvangrijke systeem toch de garantie te kunnen afhandelen; een naar mijn indruk flinke opgave wat veel tijd kostte.

De BCC winkels zijn naar mijn mening niet afgestemd op retouren of garantiezaken. Ik adviseer er rekening mee te houden.
Officiële reactie van BCC 18-02-2020

Beste Vincent,

Wat vervelend om te horen dat jouw bezoek in ons filiaal de nodige oponthoud heeft veroorzaakt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en had veel sneller opgelost moeten worden, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Vincent-59 25-02-2020

Jawel, dat is ordernummer: 201906-002241217

Ingrid 15-02-2020

We moeten altijd wel wat omrijden voor BCC, maar we gaan er graag naartoe omdat we altijd goed en vriendelijk geholpen worden.

Johan 15-02-2020

Gemotiveerde verkopers, duidelijke uitleg over product, keurige afhandeling bij overgaan tot aankoop.

wasmachine 15-02-2020

Snelle en kundige levering van wasmachine...je zult hem maar nodig hebben'. Drie aardige kerels kwamen hem binnen 24u plaatsen en dat voor een heel schikkelijke prijs ;-)

Leen Huijet 15-02-2020

Veel keuze, scherpe prijzen, makkelijk sorteren en kiezen en vrijdag na het avondeten deze vaatwasser besteld ... zaterdag om 09.00 uur stond deze al in keuken !!
Alles prima dus !

Tjarda 15-02-2020

Goede overzichtelijke webshop. Snelle levering, doen wat men belooft en vriendelijk personeel. . . . . .

Rene 15-02-2020

Ik was eerst bij een andere winkel wezen kijken voor een kruimeldief maar ze hadden alleen goedkopere types en ik werd niet geholpen.
Toen naar BCC waar ik vaker dingen koop en die hadden een mooi exemplaar staan en er werd meteen gevraagd of ik hulp wilde.
Samen met de winkelbediende bij een degelijke kruimeldief uitgekomen .
Goede service

Yme wapenaar 15-02-2020

Goede uitleg over het apparaat wat je aan wil kopen via de mail de aankoopbon gekregen via de mail ook bericht ontvangen wanneer de monteur zou komen allemaal goed geregeld de monteur kwam op tijd had 10 minuten daarvoor gebeld dat hij onderweg was
Verder alles goed aangesloten

Hes 15-02-2020

Als je wat besteld hebt komt het de volgende ochtend en wordt prima aangesloten perfect

Sharon 15-02-2020

Ik was pas net binnen en ik werd heel snel aangesproken en fijn geholpen. Ik vind het persoonlijk altijd vervelend als ik heel lang opzoek moet naar personeel die mij kan helpen, dat was hier zeker niet het geval. De vrouw die mij hielp heeft een korte en duidelijke uitleg gegeven over de producten die ik nodig had waar ik zelf geen verstand van heb. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en mijn aankoop!

Erik 15-02-2020

We kunnen dan nog wat ouderwets zijn maar als we iets willen kopen blijven we de aandacht en informatie van een persoonlijke verkoper toch fijn vinden.
En dan kunnen we naar de grote concurrent gaan maar die is ons te druk.
Daarom deze keuze want we willen voelen wat we kopen en het was een erg vriendelijke en behulpzame meneer

Ron 15-02-2020

Goede prijs\kwaliteit, maar als je besteld met levertijd "binnen 15 dagen" en je hebt ze over 15 dagen nodig, dan is het niet prettig als je na 12 dagen te horen krijgt dat het niet afgeleverd gaat worden. Cancellen ging ook niet helemaal lekker, moest daar nogmaals voor mailen en gebeld worden