Lex 24-02-2020

Gevraagd om een smartwatch met bloeddrukmeter, eerste verkoper gaf aan weinig verstand hierover te hebben, pas na aandringen werd er een jonge collega bijgehaald.
Deze gaf aan dat dit niet bestaat, en liet ons achter met de eerste verkoper. Op internet staan er genoeg, weinig kennis van de materie dus.
Officiële reactie van BCC 25-02-2020

Beste
Lex,

Wat vervelend om te horen dat de medewerkers in het filiaal niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Nico A.Hanemaayer 24-02-2020

BCC is enerzijds een ouderwetse, echte winkel met deskundig personeel maar daarnaast ook een keten van moderne Web-achtige winkels

j.kral 24-02-2020

overzichtelijke winkel en adequate dienstverlening. Heldere uitleg over gebruiksgemak en verschillen soortgelijke producten. Ivm vervoersperikelen kon gekochte apparatuur een nachtje blijven logeren. Bij ophalen volgende dag stond de koffie al klaar

wjs 24-02-2020

Deze winkel van BCC is bij mij om de hoek. Loop er graag naar binnen. Aardige behulpzame medewerkers. Enorm uitgebreid aanbod van goede produkten.

Henny 24-02-2020

Ik bestelde een goede elektrische tandenborstel bij BCC. Aanzienlijk goedkoper dan de importeur. Zelfs op de late zaterdag besteld was heden op maandag al bezorgd. Dat alles met prima terugkoppeling naar de klant. Daarom ben ik heel tevreden en krijgen zij een tien.

Khadija 24-02-2020

We hebben een tv gekocht en hebben een goed een eerlijk advies gekregen. Alles werd goed uitgelegd, ook de verschillen tussen de wat duurdere en de wat goedkopere producten. Er werken mensen die weten waar ze over praten.
Erg fijne winkel!

Hans 24-02-2020

Personeel is zeer goed op de hoogte van de diversiteit aan keuzes en wat het beste past bij mijn vraag. Deskundig advies met goeie onderbouwing.

Kevin 24-02-2020

We hebben hier vandaag onze huishoud apparaten gekocht, en hebben een goed een eerlijk advies gekregen.

Alles werd goed uitgelegd, ook de verschillen tussen de wat duurdere en de wat goedkopere producten. Er werken mensen die weten waar ze over praten. Erg fijne winkel!!

Eva 24-02-2020

Nette winkel, en geholpen door een heel vriendelijke jongen. Goede uitleg wat betreft het product.

Marja 24-02-2020

Ik kom altijd bij BCC. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Ook deze keer werd ik nog even bij de kassa geholpen, terwijl ik eigenlijk had moeten wachten.

Lauran 24-02-2020

Mooie winkel. Snelle goede afhandeling. Een heel ruim assortiment. Erg klantvriendelijk.

Gert 24-02-2020

Goeie service en snelle bezorging zondag besteld maandag in huis klantenservice hartstikke vriendelijk dikke 10!

Sunny 24-02-2020

Via bol.com bij BCC uitgekomen. Wat een vriendelijke overzichtelijke en prettige website zeg!
Alle informatie waar ik naar op zoek was stond er in. Niet alleen over de vaatwasser, die ik zocht, ook details over garantie en levertijden stonden super duidelijk vermeld!
Zojuist is de vaatwasser afgeleverd binnen de tijdspanne van 2 uur die was aangegeven. Geen hele dag thuis moeten blijven maar gewoon hele gerichte tijden. Helemaal super!
Wanneer de vaatwasser ook zo goed gaat bevallen volgt er weer een beoordeling!

Cliff 24-02-2020

De service van bcc is in het algemeen altijd erg goed maar helaas nu toch een mindere ervaring.
Bestellen en levering ging supersnel maar de bezorgers laten toch echt te wensen over.
Ik had een droger met verlengt snoer besteld deze zat er nog niet op en moesten de bezorgers zelf doen.
Ze lieten duidelijk blijken dit niet leuk te vinden.
Na het installeren van het snoer lieten ze alle rommel die ze gemaakt hadden gewoon liggen.
De droger die wit hoort te zijn zat onder de zwarte vegen en vlekken, deze kregen we er na goed boenen er pas af.
Kortom alles goed op de bezorgers na

Wil van Aerle 24-02-2020

BCC levert supersnel en de prijs van het product is als 1 van de laagste. Meer kun je je als klant toch niet wensen ?

Carina 24-02-2020

Saturday 22Feb20 . BCC Lisse.
Really professional and customer friendly service!! The sales person knew everything about the product and could answer all questions I had !
I bought a washing maschine and it was brought today ! Extremely fast and also very friendly service of the delivery men !
I will any time go back to this BCC in Lisse!

Esmi 24-02-2020

Leuke winkel, snelle levering en heel handig dat je met freebies kan betalen !

Amersfoort 24-02-2020

Ruime, overzichtelijke indeling. Zeer hulpvaardig personeel wees me de weg om snel op de juiste afdeling te komen. Daar duidelijk geïnformeerd over de diverse opties voor het apparaat waar wij belangstelling voor hadden. Prima tot een keuze kunnen komen, op basis van gewenste technische en praktische mogelijkheden in relatie tot de daaraan verbonden prijs. Zodoende tot een goede aanschaf gekomen (niet de duurste!).

Dirk 24-02-2020

Prettig en goed geholpen in de winkel (nieuwe apparaten moesten bij bestaande passen). Op de levering hebben we niets aan te merken, deze was keurig binnen de afgesproken tijd: prima!!

Pieter 24-02-2020

Uitstekend geholpen, duidelijke uitleg , vriendelijk en terzake kundig personeel en geen haastig verkoopverhaal.

Cecilia 24-02-2020

Nieuwe wasmachine gekocht en bij het plaatsen schade ontstaan. Schade direkt zonder problemen vergoed. Na herstel weer afspraak gemaakt en wasmachine weer op zijn plaats gezet. Prima geregeld en zeer vriendelijke klantenservice.

Piedjie 24-02-2020

Wordt regelmatig verleidt door een schreeuwende BCC concurrent met veel rode huidskleuren. Ga aldaar kijken en dan toch, ff BCC checken, en ja hoor, iets meer volwassen deskundig personeel, prima aanKoop bij BCC

Doornbusch 24-02-2020

Heel aardige verkopers die alle tijd voor je nemen. Misschien iets minder op de hoogte van alle details van het apparaat maar ze zoeken alles wat je wilt weten uit.

Bosma 24-02-2020

Omdat ik direct een waterkoker nodig had en mijn keuze niet meer voorradig was in de winkel, kreeg ik het showmodel mee. Heel fijn. Bedankt voor de service

Anton 24-02-2020

Vlotte afhandeling van de bestelling. Prima service. Zou er volgende keer weer direct zaken doen!

Anne 24-02-2020

Wasmachine besteld bij BCC. Netjes geleverd en oude meegenomen. Bij afkoppelen van de oude wasmachine de verkeerde kant op gedraait waardoor de leiding van de kraan ook helemaal mee draaide. Hierbij ontstond een lekkage die er voorheen nog niet was. De volgende dag mensen van de BCC langs gekomen met de opmerking van klantenservice dat het een oude leiding is. Huis is 2 jaar geleden gerenoveerd en leiding is dus maar 2 jaar oud. Vervolgens zouden ze contact opnemen wat niet gebeurd is. Dus maar een mail gestuurd. Waarbij als reactie dat we het moesten regelen, factuur op moeten sturen en dan zou er beoordeeld worden of ze het gaan betalen of niet.
Kortom, een hoop gedoe en gesjouw door iets wat door de bezorgers kapot is gemaakt.
Officiële reactie van BCC 25-02-2020

Beste Anne,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen en voor het gewenste resultaat en dat de kraan lekkage geeft. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Ber 24-02-2020

Snelle en goede informatie. Product op voorraad. Nog steeds wordt de laagste prijs garantie gehandhaafd.

petra 24-02-2020

Op zondag rond 11.00 uur naar BCC. Deur dicht maar liepen wel mensen binnen. Onbeschoft werd mij verteld dat men pas om 12.00 uur open ging( waarom dan de deur niet echt op slot?) wachten tot 12.00 eenmaal binnen werd me teveel opdringerig iets aangeboden. Nog nooit meegemaakt bij bcc
Officiële reactie van BCC 24-02-2020

Beste Petra,

Beste
Wat vervelend om te horen dat de medewerkers in het filiaal niet erg netjes waren om te vertellen dat ze nog gesloten waren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Anneke paans 24-02-2020

We zijn zeer tevreden...prettige winkel en de keuze is gigantisch
Als je hier niet kunt slagen ...slaag je nergens
Vriendelijk geholpen en snelle levering...de mensen die de wasmachine kwamen leveren waren ook top zo gebeurt

Rob 23-02-2020

Prima gesprek met Wim inzake een nieuwe tv. Kwamen voor een fohn maar ook tv gekocht. Eerlijke benadering door Wim mbt kleuren en zijn ervaring vanuit fotograferen vroeger. Geen agressieve technieken en drong zich zeker niet op. Goed advies en prettig gevoel over bezoek en aankoop. TV heeft prachtig beeld. Sony Bravia oled 55 inch. Echt prachtig beeld zowel via NPO start als ook Netflix met 4K. Dank Wim!

Ank Geerings 23-02-2020

Ik ben goed geholpen met de aankoop van een wasdroger.
Verkoper gaf advies en vertelde ook over dit en andere apparaten.

Frank 23-02-2020

Ik had al een tijdlang mijn oog laten vallen op de Bose soundbar 500. De prijs was toch redelijk hoog, totdat BCC een aanbieding had. Daarnaast kreeg ik ook nog eens korting op een verlengde garantie periode. De medewerker heeft mij uitstekend en snel geholpen op deze regenachtige zondagmiddag. Het aansluiten was simpel gebruikmaken van de Bose Music App.

Chris Jacobs 23-02-2020

Levering was niet gelijk goed maar op zonder problemen omgeruild voor goed exemplaar.

Tiny 23-02-2020

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar helaas heb ik bij een aantal de indruk dat ze geen verstand van zaken hebben als je een vraag stelt.

Ton Jans 23-02-2020

Zeer ruime keuze heel overzichtelijk gerangschikt en zeer bekwame en vriendelijk personeel.

Corrie van riel 23-02-2020

Keurig geholpen in de winkel
De droger moest helemaal naar de zolder
Geen probleem netjes neergezet nog een uitleg van bezorger
En wat heel fijn was binnen 1 dag geleverd

Juul Baars en petra Overeem 23-02-2020

We hebben een tondeuse gekocht en informatie opgevraagd over een laptop/tablet in BCC Lelystad. Opnieuw werden we verassend vriendelijk begroet door een van de verkoopsters. We voerden een ontspannen menselijk gesprek en dat gesprek was gezellig maar ook to the point.
Het is fijn om een ontspannen sfeer je boodschappen te doen. De mevrouw die ons hielp maakte dat we ons thuis voelden. Ze adviseerde deskundig en legde ons geen druk op. Dit is dus echt "verkopen".. De klant niet alleen echt helpen door het product te leveren, maar ook de klant te benaderen als mens, door een gesprek te voeren waarbij plezier is inbegrepen.
Fijn BCC, we komen terug

Paul van Deventer 23-02-2020

Compliment over de deskundige informatie. Onwaarschijnlijk wat een giga voorraad. Zowel de vaatwasser als de koel/vriescombinatie konden de volgende ochtend al worden geleverd. Vlak voor aankomst even een telefoontje, waarna spoedig alles stond ingebouwd. (Dit ondanks dat de monteur eerst e.e.a. moest veranderen aan de elektrische leidingen). Alle rommel werd meegenomen, dus ook daar had ik geen omkijken naar!

Petra Rijkes 23-02-2020

Je wordt er altijd heel erg vriendelijk geholpen en je krijgt goede uitleg van de verschillende merken

Ronald 23-02-2020

Zocht een kleinere koelkast met vriesgedeelte. Stond niet meer in de winkel maar wel in de outlet. Schade was 1 pootje. Dit alsnog met veel inspanning door verkoper hersteld en 5 jaar garantie op apparaat ontvangen dat nu geheel compleet was.
Top

Mara 23-02-2020

Ik heb voor BCC gekozen omdat ik al vaker hier gekocht heb.
De site is overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

Puck 23-02-2020

Goede service. Prima geholpen toen we stonden te kijken naar de computer. Genoeg mensen om te helpen en ze stonden voor iedereen klaar.

H.t.S 23-02-2020

Zeer goed, deskundig geholpen bij mijn aankoop. Ondanks dat het op deze zaterdag erg druk was, nam de verkoper zijn tijd om ons te adviseren. Zeer blij met de aankoop van de Bose 700 surround .

Peter 23-02-2020

Prima geholpen. En zeer verrast toen ik op een middag door BCC werd gebeld, met de mededeling dat de gekochte printer nu een tientje goedkoper was en ik een tientje van hun terug kreeg.

F.Rubrech 23-02-2020

Soundbar gekocht bij bcc goede uitleg zoals gewoonlijk , aangesloten thuis werkt prima zeer tevreden

j.m. de haan-gramsma 23-02-2020

Eerst een chroombook gekocht, kon er toch niet mee uit de voeten en kon vlot terugbrengen of voor contant geld of een andere laptop.
Geweldige service en hulp.

Hanneke 23-02-2020

Groot aanbod, laagste prijs, snelle en correcte levering, de bezorgers hebben alles aangesloten, verpakkingsmaterialen meegenomen, oude apparaten meegenomen, en dat alles in een sneltreinvaart. Ik ben erg tevreden!

Iris 23-02-2020

Werd echt heel vriendelijk geholpen en gaven ook goed advies over de keuze voor mijn telefoon

Secretary agency Langeveld 23-02-2020

Ontzettende snelle levering. In de avond besteld , de volgende dag al in huis!
Netjes verpakt en snel geïnstalleerd voor gebruik.
Super service!

Baudet - Switters 23-02-2020

Ervoor gekozen om bij BCC te kijken voor een nieuwe wasmachine omdat wij erg tevreden zijn over de service die wij de vorige keer hadden gekregen bij aankoop van een nieuwe koelkast. Wij wilden in eerste instantie voor een was-droogcombinatie gaan maar de medewerker van BCC heeft ons hier eerlijk advies over gegeven en heeft ons dit afgeraden maar de keuze wel bij ons gelaten. De medewerker heeft goed met ons meegedacht en kon ons goed de voordelen uitleggen van de wasmachine die we op het oog hadden. We hebben geen moment getwijfeld om de aankoop gelijk te doen. Ook al zou de wasmachine ergens anders goedkoper zijn (wat niet zo is), betalen wij liever meer voor de service die wij krijgen. Binnenkort willen we een droger kopen en zullen we weer naar BCC gaan.