Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gre 18-02-2020

Ik kies al voor BCC in Beverwijk zo lang de winkel bestaat. Ben in al die jaren nog nooit teleurgesteld. Geweldig klantvriendelijk en kundig personeel en wordt altijd met veel respect geïnformeerd en worden ook de soms moeilijke gebruiksaanwijzingen heel goed uitgelegd. Voor mij een klassenwinkel

Sjoukje Bruining 17-02-2020

Mijn bestelling werd op tijd geleverd maar er was iets mis gegaan bij het inpakken. Ik had twee dezelfde artikelen besteld maar er zat maar één in de doos die ik ontving. Ik heb meteen de klantenservice gebeld. Er werd vlot opgenomen maar het gesprek vond ik nogal teleurstellend. Nadat ik het probleem had uitgelegd werd ik lang in de wacht gezet. Toen ik uiteindelijk de persoon weer aan de lijn had werd er gemeld dat er het nodige uitgezocht moest worden. Of het aan het inpakken lag of aan de vervoerder. Ik heb gevraagd of ze konden zien of er één doos of twee dozen verstuurd waren. Er was maar één doos verstuurd. Dat is de doos die ik wel ontvangen had maar waar een product te weinig in zat. Voor mij is dan duidelijk dat de fout bij het inpakken gemaakt is. Ja, werd mij verteld, waarschijnlijk wel maar er moesten toch nog dingen uitgezocht worden.
Ik heb ook nog gevraagd hoe lang dat ging duren. Dat konden ze me niet vertellen maar ze zouden er spoed op zetten.
Voor mij is dit een hele slechte service. Er is duidelijk een fout bij BCC gemaakt maar ik krijg niet onmiddellijk het artikel waar ik voor betaald heb nageleverd.
Slechte beurt van BCC.

A. Linders 17-02-2020

eerst online gekeken voor de ruime openingstijden en de voorraad van mijn aankoop gecontroleerd. Daarbij was het gratis parkeren in Roosendaal ook een gemak voor mijn snelle maar wat late valentijn aankoop. Gelukkig snel en goed geholpen. Zelfs over het inpakken hoefde ik mij niet druk te maken. Super.. bedankt voor het begrip.

Maurice 17-02-2020

Leuk en ongedwongen geholpen bij het kopen van een nieuwe Miele wasmachine.

Bos 17-02-2020

prima afhandeling van mijn bestelling bij BCC.Snelle levering.Ik kan niet anders zeggen dat alles zeer goed geregeld is,Ze krijgen van mij een 10+

Ferdinand 17-02-2020

Als ik elektronische apparatuur nodig heb ga ik altijd naar BCC goed bereikbaar, goed opgeleid en deskundig en vriendelijk personeel.

Alie 17-02-2020

Ik heb me eerst online georiënteerd voordat ik de keus maakte tot daankoop van het koffiezetapparaat De Longhi bij BCC.
VVV - cadeaukaarten wist ik niet goed hoe ik die moest gebruiken bij het betalen, maar met de juiste (en vriendelijke!) hulp van de helpdesk/klantenservice van BCC is het goed gelukt!
De koffieautomaat is zojuist gearriveerd. Ik ga de handleiding goed doornemen en als ik vragen heb, weet ik dat ik terecht kan bij BCC.
Dat vind ik service zoals het hoort, maar lang niet altijd gegeven wordt!

lenie buwalda 17-02-2020

k vindt BCC en goede winkel je wordt vriendelijk geholpen nemen de tijd voor je en ik had een koffie machine gekocht heb het 2 weken gebruikt toen deed me melk opschuimer het niet meer goed ik terug naar de winkel en zonder problemen kreeg ik een andere heb 4 maanden geleden een droger gekocht en ook erg vriendelijk geholpen en goeie uitleg gehad over beiden producten

Peter Heijnen 17-02-2020

Bij de BCC in Bergen op Zoom een stofzuiger van een gerenomeerd bedrijf gekocht. Deskundig advies gekregen en de mogelijkheid om het een en ander uit te proberen. Na de aankoop wordt het artikel naar de auto gebracht en na 2 dagen een mail om een extra accessoire op te halen. Gratis parkeren voor de deur. Ook altijd fijn. Na opladen van de accu uitproberen, wat een zuigkracht. Formidabel.

Marja 17-02-2020

Zondagmiddag wasmachine besteld en maandagochtend voor 10 uur had ik hem al in huis.
Om 7 uur een berichtje binnen welk tijdbestek ik de levering kon verwachten en 5 minuten voor aankomst nog een belletje dat ze er aan kwamen. Prima medewerkers die zonder kreun of steun de oude wasmachine van zolder naar beneden tilden en de nieuwe naar boven. Binnen een kwartiertje was alles geregeld en kon ik weer wassen. Top!

peter 17-02-2020

Gisteren wasdroger kapot gegaan en nieuwe besteld bij BCC , vandaag al netjes afgeleverd echt super service je weet precies hoe laat ze komen en installeren hem professioneel.
De prijs is ook zeer concurrerend dus volgende keer weer BCC !!!!

martine 17-02-2020

De website werkte goed. De aflevertijd werd ons enthousiast per mail meegedeeld. Maar er verscheen niemand. Telefonisch contact bleek niet mogelijk. En we ontvingen ook geen bericht van vertraging. De ijskast kwam pas anderhalf uur na de afgesproken tijd. We hadden extra "installatiekosten" betaald. De installatie bleek alleen te bestaan uit het neerzetten van de ijskast en de mededeling dat het snoer te kort was.
Officiële reactie van BCC 18-02-2020

Beste Martine,

Wat vervelend om te horen dat de levering van jou koelkast zonder telefonische melding zoveel later geleverd is. Ik lees ook in jouw verhaal dat de service voor installatie niet of deels is uitgevoerd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en had veel sneller opgelost moeten worden, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

martine 18-02-2020

het ordernummer is 4574120. Ik heb op jullie eigen verzoek om feedback al uitgebreider geschreven

Stefan 17-02-2020

Bij het uitzoeken van een nieuwe stofzuiger zeer goed geholpen. De verkoopster wist zeer veel over de verschillende modellen en welke voor welke situatie het meest geschikt is.

Everhard 17-02-2020

Eenvoudig besteld, Goede winkel en snelle levering, correct afgeleverd, aardige chauffeur.

Eva 17-02-2020

Ik werd gelijk geholpen. Alles was zeer overduidelijk en aan de kassa had de mevrouw heel veel geduld, ook toen het even niet lukte met betalen. Ik kreeg zelfs een bekertje water aangeboden.

Christel 17-02-2020

Ik heb in het laatste jaar meerdere keren beroep moeten doen op bcc.... waarom bcc omdat ik gewoon super tevrede ben over de service..... wasmachine, afwasmachine ,kookplaat, combimagnetron., en stofzuiger... in het laatste anderhalf jaar.... top top en nog eens top...

Frans 17-02-2020

Bij BCC een nieuwe Senseo Viva Café HD6564/30 gekocht. Was bij Mediamarkt € 5,- goedkoper maar kregen hem na controle ook voor die prijs. Heel vriendelijk geholpen. Thuis gelijk uitgeprobeerd en een heerlijk bakkie koffie van de nieuwe Senseo, kan deze echt aanraden geeft heerlijke koffie en de BCC in Leidschendam kan ik je ook aanraden. Mooie winkel trouwens.

TvE 17-02-2020

Vorige week in Amersfoort een nieuwe wasmachine gekocht en daar goed advies gehad en goed en vriendelijk geholpen.

Nalis 17-02-2020

Vind het een fijne site,prijzen zijn ook te doen,en erg snelle levering,ook al in januari koffiezet apparaat gekocht,ben erg tevreden.

Harrie/Lida 17-02-2020

Services perfect, goed geholpen door vriendelijke medewerker en fijne uitleg over het artikel.

Karina 17-02-2020

De magnetron kon ik betalen met Freebees en paste mooi bij mijn andere spullen in de keuken, mooi klein, gebruiksvriendelijk en mooi design en niet duur.

pels 17-02-2020

bij bcc wasmachine besteld en keurig volgens afspraak geplaatst toestel voldeed niet geheel aan onze verwachting na contact bcc nieuw toestel van een ander merk uitgezocht volgende dag alweer geleverd ondanks hogere meerprijs nieuw toestel niets bij hoeve te betalen wat een geweldige service

Dorothé 17-02-2020

Ik werd geholpen door iemand die juist pauze zou gaan houden, toch had hij alle tijd voor mij en heeft hij meer uitgelegd dan nodig was. De uitleg was duidelijk en met voorbeelden.

Nico 17-02-2020

Espressoapparaat hier gekocht en daarbij uitstekend geadviseerd en geholpen door vriendelijke en attente verkoopster. Wist al onze vragen te beantwoorden en gaf praktische tips en objectieve adviezen.

G. Martens 17-02-2020

Het laatste jaar meerdere artikelen gekocht bij BCC, eerst georiënteerd op het internet, maar ja dan is het niet tastbaar, bij BCC verder laten voorlichten, en dat gaf zo'n goed gevoel, dat we het daar ook aangeschaft hebben. Of het nu om een tablet of een inductie kookplaat ging, de uitleg was erg duidelijk. Voor het eventuele volgende artikel komen wij hier zeer zeker weer.

L Jacobs 17-02-2020

We zijnzeer te vreden over de klantvriendelijke behanderling ,daarom komenwe graag bij bcc ,ooknu weer goed geholpen heel geduldig en vriendelijke medewerker .

Sjaak Klein 17-02-2020

Hier wordt je op een prettige en snelle manier voorgelicht en geholpen.
Ik kom er graag en koop al mijn elektronica daar.

Ben Geurs 16-02-2020

Heerlijk om op een gebruiksvriendelijke manier direct je product te vinden en daarbij de volledige informatie en visualisatie van het product. Helemaal top is het dat de prijs ook nog eens onderscheidend is....Dus direct besteld en binnen 24 uur het product geleverd gekregen, echt top!

herder 16-02-2020

zeer klantgericht,en veel medewerkers die je van al nodige info voorzien.no nonsense,gewoon lekker duidelijk.

RV 16-02-2020

Ondanks de drukke werd ik toch redelijk snel geholpen.
Verkoper was deskundig en reageerde betrokken en effectief op mijn wensen.
Fijn geholpen en met de tv naar huis waarmee ik na installatie tevreden over ben.

Joyke 16-02-2020

Super winkel, duidelijke site, s avonds besteld volgende morgen in huis.
Super dat ze de factuur via de email opsturen.

Dennis 16-02-2020

Duidelijke prijs en een snelle levering aan de deur. In dit geval een combi-magnetron. Bij de BCC kom ik graag terug. Ook bij een filiaal in de buurt.

Helena 16-02-2020

We zijn super goed geholpen, snel en correct, we kregen overal snel en eerlijk antwoord op.
correct personeel

Rene Lankhuizen 16-02-2020

Gewoon de beste winkel van Nederland met een perfecte service.Hier heeft het personeel nog alle kennis van de produkten in tegenstelling tot de concurrentie op de woonboulevard.Wij komen er al jaren voor al onze produkten en zullen dat in de toekomst blijven doen.

A.P.H. van Werkhooven 16-02-2020

De winkel ziet er tip top uit. De ontvangst was prima en ging geruisloos over van een praatje naar de verkoop van een door mij verlangt product. Alles is prima verlopen en ik ging tevreden naar huis.

Rikus 16-02-2020

Koop hier al jaren de artikelen (TV, wasautomaat, laptop, enz.) die ik nodig heb en wordt hier altijd op een plezierige manier geadviseerd en geholpen.
Deze week hier draadloze Apple oortjes gekocht en ook nu weer prettig te woord gestaan en geholpen.

C.M. Scheffer 16-02-2020

\wij hebben BCC gekozen omdat dit berdrijf een goede uitstraling heeft en de prijzen van de artikelen een juiste en eerlijke weergave geven van het artikel

Waldman 16-02-2020

Vriendelijk ontvangst en niet direct op de huid gezeten van kan ik u helpen?
Na wat rond gekeken te hebben en gezien wat de mogelijkheden waren advies ingewonnen van een medewerker.
Deze heeft ons goed geholpen en en van een goed advies voorzien.
Niet het duurste artikel aanbevolen maar goed geluisterd naar onze wensen en op basis daarvan ons geadviseerd.
Prima winkel.

Nico 16-02-2020

Vriendelijke bediening ,en goede voorlichting ,over het product wat je wil kopen.

Joop 16-02-2020

BCC heeft vriendelijk en deskundig personeel. Je wordt altijd rustig te woord gestaan en men neemt de tijd voor uitleg.

Fia Moree-Kramer 16-02-2020

Prima klant vriendelijke service van kundig personeel die met je mee denken en adviseren bij vragen en gedreven meehelpen om problemen op te lossen die door het hoofdkantoor veroorzaakt werden bij de levering van een bestelling.

s. wessel 16-02-2020

Ideale site, producten snel vindbaar. En, producten met korting in de outlet. Klein beschadiginkje of deukje en de prijs gaat omlaag. Ideaal voor witgoed die toch ergens op zolder, schuur of in een natte ruimte staat. Duidelijk bestel proces.

Wido 16-02-2020

Prima service van vriendelijke en vakbekwame mensen. Daarom voorkeur voor deze winkel ipv de concurrent

Ionel Pirvu 16-02-2020

Je wordt goed geholpen. De medewerkers zorgen ervoor, dat bij aanschaf van een nieuwe telefoon, de gegevens en foto's worden overgezet.

Thijs 16-02-2020

Prima volgens afspraak op tijd het juiste product ontvangen. Wasmachine netjes aangesloten, oude apparaat mee genomen. Communicatie rondom de levering dik in orde, overzichtelijk en duidelijk.

Hans Wellens 16-02-2020

Goed overzich en persoonlijke bediening, geen " push to buy" gedrag maar de klant zelf laten beslissen.
En als groot voordeel is dat BCC VVV bonnen accepteert.

Bart 16-02-2020

Bij aankoop erop attenderen met voordelen van het product, advies geven, meedenken met klant. Heeft ons veel bespaard met product in de winkel te kopen I.p.v online!

Wouter 16-02-2020

Ik geef deze rating vooral om de garantie afhandeling. Dat maakt ook dat ik steeds terugkom, voor verschillende aankopen.
Ik ben meerdere malen voor garantie of reparatie terug gekomen en steevast ben ik goed geholpen. Tussentijds geïnformeerd als het iets langer zou duren en goed op de hoogte gehouden over de vorderingen.

E. Van hout 16-02-2020

Bij bcc wordt je veel beter geholpen dan bij media markt ende service is wel betrouw baar
Daarom koop ik bij bcc

Nicol van der Leck 16-02-2020

Ben twee dagen achtereen in het filiaal Den Bosch uitstekend geholpen door Bas. Vanwege digitalisering Ziggo netwerk Zaltbommel zat ik aan 2 nieuwe tv's vast die aan specifieke eisen moesten voldoen. Goed geadviseerd en inmiddels een tevreden digitale kijker.