Zandee 20-02-2020

mevrouw die de aankoop van de Miele stofzuiger deed kwam binnen met een onderhoudsvraag voor een stofzuiger. Op de vraag hoe het tegenwoordig met de oplaadbare stofzuigers is, liet de medewerker de verschillende merken en opties zien. Nam er alle tijd voor. De klant die de aankoop uiteindelijk deed heeft een duidelijk zichtbare lichamelijke beperking maar er mankeert niets aan haar IQ. Vaak wordt ze als onvolwaardig behandelt en praat men tegen mij als begeleider. Daar was hier van meet af aan geen sprake van. Medewerker richtte zich rechtstreeks tot mevrouw en behandelde haar als de volwaardige persoon die zij is. Nam de tijd om naar haar te luisteren en dacht mee in de keuze voor het apparaat die mevrouw met haar beperking goed kan hanteren. Echt grote klasse!! Maak het helaas vaak genoeg anders mee.

Hesco 20-02-2020

Ben Continu Content. Altijd vriendelijk en een heel goede service, en een heel uitgebreid assortiment

Kor Hendriks 20-02-2020

Voor onze Venta luchtwasser zochten we een reinigingsmiddel. “Nergens” te koop. De Mediamarkt wees ons door naar BCC! Daar zijn we prima geholpen door Erna👍 👍Dus nu weten we waar het moeten zoeken....

pieter 20-02-2020

goed apparaat, snel geleverd en voor een prima prijs.
de bijbehorende app is ook leuk

Lufe 20-02-2020

Makkelijk vanuit thuis online alles bekijken en vergelijken. Je ziet ook meteen hoeveel stuks ip voorraad zijn en wanneer het artikel geleverd kan worden. Ook de afspraak is makkelijk in te plannen. Binnen het aangegeven tijdvak netjes bezorgt en van te voren even gebeld. Helemaal top!

Steen 20-02-2020

Goede sevice en uitleg. Vriendelijke medewerkers.
Winkel ziet er netjes en verzorgd uit.

M. van der Heijden 20-02-2020

BCC is mijn vaste leverancier voor elektrische apparaten, vriendelijke bediening en ze geven goed advies.

Ibis 20-02-2020

BCC valt bij ons altijd goed in de smaak, wij komen regelmatig hier binnen, ook als wij niets nodig hebben maken wij altijd een rondje in de winkel.

De personeel is altijd paraat om ons te helpen, dat zorgt voor een fijne gevoel en zij luisteren goed naar de wensen van de klanten.

Wij hebben reeds een inductieplaat aangeschaft en we zijn daarin goed geholpen. Dankzij een medewerker wisten wij van te voren dat we een 5-delige perilex stopcontact nodig was.

Betsie 20-02-2020

Klantvriendelijk ,heel goed geholpen .en snel in huis .👍🏻👍🏻👍🏻
Voor en nadelen genoemd van verschillende machines .🥰

lfluit 20-02-2020

Als je bij BCC Bergen op Zoom binnenstapt, word je direct geholpen door een vriendelijke en professionele medewerker. Je wordt op je wenken bediend en geen enkele vraag blijft onbeantwoord. Degelijk advies leidt ertoe, dat je tevreden naar buiten stapt. TIPTOP BCC

Coby de Boer 20-02-2020

Ik vind BCC den prima winkel met klantvriendelijk personeel.
Al veel jaren koop ik bij deze winkel. Goede service en kundige medewerkers.

Harry 20-02-2020

Duidelijke webshop met redelijke prijzen, uitstekende berichtgeving aansluitend op de bestelling en vlotte aflevering op de dag na bestelling.

AdJ 20-02-2020

Prettig advies, goede prijzen en goede producten (zowel online als in de winkel).

J.F. Wasch 20-02-2020

Zijn bij de aanschaf van een TV vlot en uitstekend geholpen en voor zover nodig vriendelijk voorzien van informatie.

Sam 20-02-2020

Goede winkel met goede prijzen en service. Zeker een aanrader. Ruim assortiment

Jeannet 20-02-2020

BCC blijft voor ons de winkel waar we altijd als eerste zoeken. Klantenservice is uitstekend en afspraken worden goed nagekomen. Goederen worden op tijd en prettig geleverd.

anoniem 20-02-2020

Ik koop bijna al mijn huishoudelijke producten bij de BCC omdat de winkel betrouwbaar is, goede service heeft ,en je kan daar een extra garantie aansluiten .

Mvb 20-02-2020

Doet wat ze zeggen website die werkt en bezorgers geven een goed visite kaartje af met hun service

Marc van Gestel 20-02-2020

Waarom ik een 10 geef aan de BCC in Den Bosch:
Op zaterdag 15 februari ben ik met mijn vrouw naar de BCC gegaan aangezien onze droger defect was gegaan.
Bij het rondlopen en gekeken naar een zelfde droger, werd ons geattendeerd op de voor- en nadelen van een condensdroger en warmtepomp droger.
Aangezien wij een bepaald budget hadden hebben wij toch gekozen voor een iets duurdere warmtepompdroger.
De kennis en de kunde van de verkoper heeft ons doen beslissen voor onze aankoop.
Op dinsdag 19 februari is deze geleverd en voldoet nu al aan onze verwachtingen.......volgende aankoop zal een wasmachine zijn.....wederom bedankt BCC Den Bosch

Herman S. Gerritsen 20-02-2020

Zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel. Goede productinformatie en een uitstekende service.
Wij zijn al meer dan 10 jaar klant bij BCC-Hengelo. En wij zijn meer dan tevreden.

José 20-02-2020

Netjes voorgesteld, keurig alles neergezet en aangesloten, korte uitleg, en gevraagd of ik nog vragen had. Gewoon prima gehandeld.

A.T. 20-02-2020

Zeer vriendelijk en kundig geholpen. Er werd meegedacht. Terwijl ik even moest wachten, kwam er een paar keer een medewerker op mij af om te vragen of zij iets voor mij konden doen.

Hendrie 20-02-2020

vriendelijk en duidelijk geholpen met het maken van een keuze voor een smartphone. Niet overdreven en totaal niet de indruk gekregen dat het "duurste" apparaat werd aanbevolen, ligt natuurlijk ook een beetje aan mijzelf, maar evengoed ging de verkoper daar correct mee om

J W Boorsma 20-02-2020

Goede voorlichting en passend advies. Directe levering inclusief benodigdheden.

Koppens 20-02-2020

Vriendelijkheid waar mee ik ben geholpen en verstand van de aankoop die ik heb gedaan

Bj 20-02-2020

Makkelijke site keurig geholpen en een snelle levering, netjes afgeleverd en het oude apparaat mee teruggenomen top !

Jeroen 20-02-2020

wij gingen naar BCC arnhem voor een retour scheerapparaat die niet goed was, en daarbij kregen wij duidelijke en persoonlijke hulp, en uitleg, met goed advies wat voor ons de beste keuze is. uiteindelijk hebben wij voor een philips gekozen. dit was een erg aangename ervaring.

Jeroen 20-02-2020

wij gingen naar BCC arnhem voor een nieuwe stofzuiger en daarbij kregen wij duidelijke en persoonlijke hulp, demonstratie en uitleg, met goed advies wat voor ons de beste keuze is. uiteindelijk hebben wij voor de dyson v8 gekozen. dit was een erg aangename ervaring.

Fred Dümpel 19-02-2020

Bij de keuze van een nieuwe televisie heb ik gebruikt gemaakt van de site van BCC. De reviews over BCC waren zeer positief en dat gaf bij mij de doorslag om de tv bij BCC (en niet elders) te bestellen.

De service bij de bestelling, alsmede de begeleiding bij het afleveren en de aflevering zelf waren uitstekend verzorgd en precies zoals het afgesproken was.

Het mooiste van alles was, dat ik geen moment het gevoel had, dat het om een 'deal' ging, maar om een welgemeende service bij de aankoop van het toestel. Dat kom je tegenwoordig - helaas - niet meer zo vaak tegen. Klasse!

Kees 19-02-2020

De BCC website is een erg overzichtelijke website. Bestellen is zo gepiept. De bestelde producten werden zoals beloofd de volgende dag afgeleverd.

Jos 19-02-2020

Fijne deskundige bediening. Goede service.
Vader wat gekocht. Vriendelijk personeel.

Erik 19-02-2020

Maandag: afwasmachine stuk, dinsdag naar BCC, nieuwe uitgezocht na enig internet voorwerk, goed en prettig advies in de winkel, woensdag installatie van de nieuwe en afvoer van de oude, door twee vrolijke en deskundige heren; na uitleg onder de koffie: start programma!
Tevreden klant.

Piet Rietveld 19-02-2020

Laptop zelf al op de website geselecteerd. Is in de winkel aanwezig, dus eigenlijk snel geregeld. Zeer goede keus, zegt onze verkoper. Plezierig persoon, zakelijk, duidelijk kennis en verstand van laptops. Mijn score een 9! Zou een 10 scoren als niet de standaardvraag over een overstap naar een andere energieleverancier zou worden gesteld. Maar dat ligt aan het opgelegde systeem, en niet aan de verkoper....

thea 19-02-2020

Goed geholpen duidelijke uitleg .Het product was niet in voorraad.Maar verkoper heeft het besteld product was volgende dag in huis.

Nico 19-02-2020

kort geleden een nieuwe wasmachine /drogercombinatie gekocht bij BCC. nadat ik mijn nieuwe machine heb gekregen en deze ging gebruiken voor het eerst kwam ik er achter dat de wasmachine grote probleem had. Hij stond te schudden als een gek. ik kon de droger niet apart gebruiken deze stond gekoppeld aan de wasprogramma's. ik was ten einde raad. ik had de machine inmiddels al in gebruik genomen.
ik heb met BCC gebeld en de medewerker begreep mijn klachten en heeft voor mij geregeld dat deze machine 2 dagen later werd omgeruild voor een hele nieuwe en zelfs voor een ander merk. fanatische service ik heb nu vandaag een Samsung wasmachine /drogercombinatie gekregen en ik ben super blij met deze machine. Nogmaals mij dank aan X van de klantenservice.

Eugene Burm 19-02-2020

De verkoper luisterde eerst naar onze wensen
Hij bod diversen mogelijkheden de voor en tegens incl.kosten

Goede uitleg hoe je eea moet installeren

Paul M 19-02-2020

De service en kennis van de mensen in BCC winkels is goed en prettig. Als ik ergens een goed advies over wil, dan ga ik naar BCC. Dat komt denk ik omdat het arsortiment er groot is en de medewerkers van alle producten weten wat de eigenschappen zijn.

Jeffrey 19-02-2020

Ik ben super fijn geholpen met het uitzoeken van een wasmachine en droger .de verkoper nam rustig aan de tijd om dingen uit te leggen over de machines en verwees ons ook nog naar de voordeelhoek waar afgeprijsde en licht beschadigde machines stonden die voor een scherpere prijs aangeboden worden. Zeker de moeite waard als je ergens naar op zoek bent.

Peet, Schiedam 19-02-2020

snel geholpen, voldoende personeel, veel keus, aardige verkoper, dacht met ons mee

S. Boogers 19-02-2020

Ten eerste kon je zelf heel ruim plannen wanneer je het bezorgd wilde laten worden. Dat vind ik ideaal aangezien ik zelf in Utrecht studeer en dus niet elke dag tijd heb. Daarnaast is het product ook in goede staat aangekomen en waren er geen bezorgkosten. Ik vond het daarnaast ook heel fijn hoe je op de hoogte werd gehouden via de mail over je product/aankopen. Ik zou bcc daarom zeker aanbevelen, vanwege de snelle en betrouwbare service.

JM van Zummeren 19-02-2020

Ik ging naar BCC Haarlem WC Schalkwijk.
Aldaar (watvik gewend ben) uiterst vriendelijk geholpen. Ik wílde een verlang snore Voor mijn koptelefoon (die ik had was defect). Helaas had men deze niet in het arsortiment maar degeen die mij hielp heeft, voor we erachter kwamen BCC die gewoon niet had, op de zoek machine BCC TAV koptelefoon verlengsnoer +/- 26 pagina's doorlopen mét mij maar helaas dus zonder resultaat.
Maarrrrr ik ging toch naar huis, geheel mijn wens, met een JBL koptelefoon.
Kortom die zojuist genoemd even 10 is/was het waard

Wim 19-02-2020

Ons bezoek aan de BCC winkel hebben we als zeer positief ervaren. We werden snel te woord gestaan en vriendelijk en deskundig geholpen met onze keuze. De producten zijn zeer snel geleverd en volledig geïnstalleerd door deskundige en vriendelijke medewerkers. Alles werkt naar onze tevredenheid en ik kan deze winkel beslist aanraden.

Wim Kostet 19-02-2020

Wordt altijd goed en vakkundig geholpen. Tegen over ook een grote winkel ,maar kunnen niet in de schaduw staan van deze winkel.

Aart 19-02-2020

De vriendelijke verkoper behandelde onze zoon met een beperking volwaardig! Respect voor deze verkoper van BCC in Nijmegen!

Marijke Schothuis 19-02-2020

Binnen 24 uur onze wasmachine draaiend in huis.
Geweldige service. Op de afgesproken tijd.
Bezorger bleef nog even luisteren naar de machine en merkte dat de watertoevoer nog niet optimaal was. Regelde dat nog even.
Keurig en goed geregeld.

Annemieke 19-02-2020

Mijn waterpompdroger besteld via de webshop. Toen ik een vraag had keurig geholpen en die persoon heeft de bestelling verder voor mij afgerond. Keurig!
Levering keurig op tijd, snel in en uit. Oude apparaat weer mee. Erg fijn.
Al met al, de zoveelste fijne ervaring met BCC!

S.N.R 19-02-2020

Prima site, duidelijk en overzichtelijk. Groot assortiment. Goede prijs-kwaliteit verhouding en prima ervaringen met eerdere aankopen.

Super fijne levering. Veel e-mail contact. Vlak voor levering nog een sms en telefoontje. Nette en aardige bezorgers.

BCC springt in vergelijking met andere techgiganten hier echt boven uit.

Christine 19-02-2020

De reden waarom ik naar Bcc ga is omdat het in de buurt is. De mensen zijn deskundig en absoluut niet opdringerig. Je kunt rustig nadenken over wat je wilt en je bestelling in de winkel doen of on-line. Natuurlijk bij de BCC winkel omdat ze een laagste prijs garantie hebben.

Ik ben wat ouder en vind het fijn om even naar de winkel te kunnen lopen als ik vragen heb.

Richardsing 19-02-2020

Tot nu toe alleen prima ervaringen met BCC: goeie prijzen, snelle levering. En nu ook kennis gemaakt met hun klantenservice omdat mijn bijna nieuwe Whirlpool wasautomaat, aangeschaft bij BCC, kuren begon te vertonen. Whirlpool vertelde me dat ik een maand moest wachten voor er een monteur beschikbaar was. Toen maar even de klantenservice van BCC gebeld, en die regelde een monteur binnen een week!

Dimitri 19-02-2020

Vandaag een Ring 2 slimme deurbel aangeschaft bij de BCC te Lelystad. Al meerdere keren hier geweest en spullen aangeschaft en wordt elke keer weer super geholpen. Erg vriendelijke personeel met verstand van zaken. Top!