Bokma 28-02-2020

Aardig personeel, nemen de tijd om advies te geven en in mijn geval bij probleem met mobiele seniorentelefoon die niet goed functioneerde bereid om een oplossing te vinden naar tevredenheid.

Goofy32 28-02-2020

Geen opdringerig winkelpersoneel, netjes, adviesgevend zonder voor de duurste te gaan.
Ik vind het een prettig winkel, waarbij je ook nog je freebees kunt inleveren. Toch lekker meegenomen.

Kim 28-02-2020

BCC Abee fabriek Tilburg, prima service al vond ik het aanbod in stofzuigers zonder zakken wat minimaal. Uiteindelijk toch een keuze gemaakt binnen de exemplaren die ze hadden.Het product was ook op voorraad, zodat ik het meteen mee kon nemen. Werd netjes aangeboden om het voor me in de auto te zetten.

John 28-02-2020

Ze hebben het netjes opgelost toen mijn tv kapot was ik mocht voor de zelfde prijs een nieuwe uitzoeken

F. Pater 28-02-2020

De verkopers laten je rustig rondkijken maar houden wel in de gaten of je hun nodig hebt. Wij hadden zelf al iets uitgezocht, echter bleef de verkoper proberen een duurder apparaat te verkopen onder vermelding dat de kwaliteit dan beter zou zijn. Wij zijn hier niet ingetrapt.
Jammer was dat de verkoper ons ook 5 jaar garantie probeerde aan te smeren terwijl er een sticker op het apparaat (wasmachine) zat voor 10 jaar garantie op de motor en 5 jaar op de resterende onderdelen.
De bezorging zou de volgende dag plaatsvinden. De bezorgtijd werd via SMS tot 2x toe een uur verlaat.
Jammer want nu moest ik nog bijna de gehele dag thuisblijven door de latere bezorging.
Officiële reactie van BCC 02-03-2020

Beste Pater,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat de bezorging later was dan afgesproken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Willy Vermulst 28-02-2020

Wat ze niet op voorraad hebben wordt de volgende dag netjes thuisbezorgt. makkelijker kan het niet.

Marco Eversdijk 28-02-2020

We zijn hier ( wederom ) prima en vriendelijk geholpen bij de aankoop van een nieuwe Miele wasmachine en een Miele droger. Prima advies en uitleg tussen de verschillende modellen.

Angelique P 28-02-2020

Top geholpen en precies gevonden waar ik naar zocht dankzij de geduldige goede service vd medewerker

Estelle 28-02-2020

Door de laagste prijs bij BCC gekocht. Super snelle service en goede, kwaliteitsvolle producten.

Mark 28-02-2020

Fijne shop midden in het centrum van Hilversum en buitengewoon hulpvaardig en kundig personeel. Zeer tevreden!

Jacqui 28-02-2020

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen bij de aankoop van onze nieuwe wasmachine. Ook de bezorgers waren netjes, vriendelijk en heel behulpzaam.

Warnier 28-02-2020

Prima winkel snelle service goede prijzen duidelijke website niets op aan te merken

Prins 28-02-2020

in de winkel persoonlijk advies, vriendelijk geholpen en de scherpste prijs. zo hoort het te zijn !
thuis bezorgt en makkelijk te instaleren. mocht dit een probleem zijn geweest mocht ik gewoon de verkoper bellen !!!! hoe fijn is dat. dat krijg je niet met je online winkeltjes.

Lucas Nuyts 28-02-2020

Verkoper nam de tijd. Gaf het gevoel dat je welkom bent en gaf deskundig advies.

George in lelystad 28-02-2020

Webshop had een grote verscheidenheid producten. bestellen was gemakkelijk en het levering liep gesmeerd. In de toekomst shop ik weer op deze site.

Danny meurs 28-02-2020

We liepen toevallig langs en zagen de omen serie staan, aangezien mijn vrouw een nieuwe koptelefoon nodig had zijn we naar binnen gestapt en hebben deze uitgeprobeerd.
Was een beetje een verwarring aangezien er 2 prijzen voor 1 item hingen.
Dit was zeer snel opgelost en nog klant vriendelijk ook.
Toen ik merkte dat een doos leeg was kreeg ik meteen een show model mee.

Saskia 28-02-2020

Ik vind het heel prettig dat je in deze winkel eerst rustig kunt rond kijken.
Prima service en deskundige medewerkers die met je mee denken.
Daar kom ik zeker terug.

Cornelis 28-02-2020

Winkel liever dan te kopen via internet .Oud en vertrouwd .Ik zou deze winkel aanbevelen.

R Jochems 28-02-2020

gewoon goed. Eerlijke prijs, goede bezorging en heel snel en goed geïnstalleerd, professionele bezorgers.

Roel 28-02-2020

Correcte prijs. Keurige bezorging op de afgesproken tijd, de plaatsing en aansluiting gratis en oude machine gratis terug. En dan ook nog eens goede garantiebepalingen. Wat wil je nog meer?

Valstar 28-02-2020

Wat mij betreft staat BCC voor Betrouwbaar, Constant en Cool.
Duidelijke en overzichtelijke informatie op de website met to-the-point data.
Liep gisteren toevallig door een BCC winkel (Megastores Den Haag) omdat ik wat tijd over had en werd op Beleefde, Correcte en Conscientieuze wijze benaderd en geholpen. Ik had niets nodig en maar kreeg wel prima uitleg zonder enige vorm van "opdringen' of zo. Goed gevoel.

Wim 28-02-2020

We zijn bij de BCC winkel in Rotterdam Alexander geweest. Hier werden we zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

Jacqueline 28-02-2020

Parkeren voor de deur, meteen medewerker beschikbaar met goed advies en binnen 5minuten weer buiten met prima product

Henny 28-02-2020

Je krijgt hier echt goed advies. Ook zijn de medewerkers heel vriendelijk..

Rik 28-02-2020

Goede service! En laagste prijs garantie... En vooral ook: een fysieke winkel waar je met iemand het gesprek kunt aangaan.

AJ 28-02-2020

Ruime winkel met prettige sfeer en veelzijdig aanbod. Personeel dat duidelijk aanwezig is en meedenkt, maar zich niet opdringt.

AvZ 28-02-2020

Ben in BCC winkel in Apeldoorn heelk vriendelijk geholpen bij het zoeken naar een smart watch. Geen druk maar goede uitleg. Samen gezocht naar een bij mij passend horloge.

Koos den Dunnen 27-02-2020

Snelle en vakkundige verkoper die heel snel begreep wat de wensen waren en kon daarover precies uitleggen waarom dit het juiste product was. .

PvS 27-02-2020

Helaas gaat het ook wel eens een keertje wat minder goed. Deze keer was de verkoper bij de TV's alleen geïnteresseerd in zo snel mogelijk scoren en nam hij niet de tijd om de voors en tegens van de verschillende systemen uit te leggen. Toch komen we weer terug, want meestal is het veel prettiger om daar te winkelen.
Officiële reactie van BCC 02-03-2020

Beste PVS,

Wat vervelend om te horen dat de medewerkers in het filiaal niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Richard B 27-02-2020

Juiste product vinden was erg eenvoudig. Informatie is goed, Bestelproces eenvoudig en duidelijk. Fijn zijn de verschillende mogelijkheden mbt het afleveren. Laatste puntje was dat prijs ook in orde was. Informatie via mail over de voortgang is ook leuk. Ga zo door:-)

evdpn 27-02-2020

De tablet was de goedkoopste vergeleken met andere webwinkels op vergelijkingssites. Bovendien was er een actie voor een gratis hoesje en werd het de volgende dag geleverd waarbij ik ook nog kon kiezen voor een avondlevering zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn.

Het is lastig om kritisch te zijn wanneer alles goed geregeld is, van bestelling op de website tot levering op het juiste moment. Kortom, "gewoon" een 10.

P maas 27-02-2020

Vind BCC een fijne winkel je word er altijd vriendelijk geholpen en je krijgt goede uitleg bij wat je koopt we kopen er best veel kan niets anders zeggen fijne winkel

Martine Bos 27-02-2020

Vergelijken gaat makkelijk. Handig en overzichtelijk betaal menu. Snelle levering. Prima service tot zover

AJ 27-02-2020

Voor BCC gekozen omdat ze het product (Fitbit) op voorraad hadden. Snelle en efficiënte bediening. Vriendelijke hulp om mijn defecte Fitbit aan de praat te krijgen. Helaas niet gelukt. Daarom nieuwe gekocht.

Gert stam 27-02-2020

Wij zijn zeer tevreden over de BCC winkel en het personeel
We zijn heel goed geadviseerd en klant vriendelijk geholpen
We komen graag bij BCC Sliedrecht terug

Berend-J. 27-02-2020

Met het kopen van apparatuur bij BCC heb ik zeer goede ervaringen. Auto voor de deur parkeren. Winkel oogt ruim en overzichtelijk. In de rust kun je rondkijken en jou keuze maken. Ook met reparatie werk heb ik goede ervaringen. Helemaal tevreden.

Jeroen 27-02-2020

Werd vakkundig geholpen bij de keuze voor een tv. In 1 bezoek gelukt en zeer tevreden winkel verlaten

AJ Snijders 27-02-2020

Bij binnenkomst van de winkel een vriendelijke begroeting, en het personeel is zeer vakkundig en geeft goede adviezen. Niet opdringerig om iets te kunnen verkopen.

Michiel de Jong 27-02-2020

Ik was op zoek naar een koptelefoon met noise cancelling en wilde die voor aanschaf proberen. Verschillende modellen hingen klaar met interactieve demo.
Enig nadeel was dat er maar een beperkt aantal modellen waren.

J den Hertog 27-02-2020

Duidelijk en eerlijk. Precies dat waarom je voor sommige spullen nog naar een fysieke winkel wilt gaan in plaats van een webshop.

Maurice H 27-02-2020

Door mond op mond reclame m.b.t. service hebben wij gekozen om bij deze zaak een laptop aan te kopen. Goede info m.b.t. de eisen die de laptop nodig moet hebben voor de studie van onze zoon.

EV 27-02-2020

Goed geprijsd, overzichtelijke webshop. Product in orde en conform afspraak geleverd.

Yvonne 27-02-2020

Ij ga altijd bmbaar BCC als ik iets van apparatuur nodig heb. Nu ook weer en ik had best wel wat nodig ivm verhuizing. Heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik ben weer blij.en uiteraard scherpe prijzen.

Jolanda 27-02-2020

Duidelijke site met uitgebreide beschrijving van het product. Het kunnen vergelijken van producten vond ik zeer nuttig en tijdsbesparend. Het bestellen was overzichtelijk en duidelijk, snelle levering met email, sms en telefonisch contact over het tijdstip waarop ze kwamen, keurig nette jongens die de droger hebben geïnstalleerd. Al met al prima service en levering.

Anniek 27-02-2020

Het is 'een eitje' om te bestellen bij BCC. Je ziet hoeveel voorraad er is, je kan gemakkelijk een account aanmaken tijdens het bestellen en daarop inloggen zodat je weet wat de status van de bestelling is.

zuki 27-02-2020

Mijn oude koelkast had de geest gegeven,
Nieuwe koelkast besteld en deze kon direct de volgende dag al geleverd worden,
email en sms gehad over de tijd van de levering , en 20 min van te voren gebeld door de chauffeur.
Tevens is de oude koelkast meegenomen.

Geert 27-02-2020

uitstekend website en service en dienstverlening van de klantenservice BCC.

Nico 27-02-2020

Goed meegedacht met de klant. Informatie over de installatie en extra tips.
Zelfs aangekochte spullen naar de auto gebracht.
Klantvriendelijk personeel! Echt top!

Cato 27-02-2020

Deze shop heeft veel keuze met duidelijke omschrijvingen en ook is het heel fijn dat je geplaatste reviews kan lezen.

De bestellingen worden keurig en snel behandeld.
Ook krijg je een snelle bevestiging van de bestelling via email.

Wiesje 27-02-2020

Het was erg eenvoudig om koelkasten en vrieskasten op te zoeken die voldeden aan mijn wensen.
Ik heb vergeleken en toen de bestelling geplaatst.
En ik kreeg zoals ze al hadden gezegd, ‘s nachts om 3 uur een mail en ‘s morgens om 7 uur een sms met het tijdvak hoe laat ze ongeveer zouden bezorgen.
En een half uur vantevoren een telefoontje
Echt een super service!!
Een aanrader om hier te bestellen voor de prijs maar ook zeker de service👍🏻