Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Betsie.van thiel 21-02-2020

Wat een genot in deze winkel.rustig kun je de tijd nemen.en geholpen door geweldige meedenken Wilco.ben blij met mijn ijskast en de manier van bezorgen .heerlijk!echt.een verademing.van kijken en...
Kopen

Ils 21-02-2020

Snelle correcte levering, laagste prijs garantie, keurige (geen gezeur) reparatie/vervang service.
Groot assortiment, ook in fysieke winkels, kundig en vriendelijk personeel.

Gerard 21-02-2020

Vriendelijk geholpen en duidelijk antwoord op alle vragen. Ook het geluid laten horen hoe het echt klinkt. En mocht het toch tegenvallen kun je altijd weer terug voor iets anders

Jan 21-02-2020

Moest een nieuwe laptop hebben voor mij en mijn vrouw. De informatie die gegeven werd bij de verschillende modellen was helder en duidelijk. Omdat we beiden 'digibeet' zijn, was dat erg prettig. Ook de vragen over verschillende onderdelen, zoals processor, opslag mogelijkheden, wat we er mee wilden doen, werden helder en duidelijk beantwoord. Kortom een hele goede voorlichting voordat we besloten of we tot aanschaf over zouden gaan. De koop is uiteraard, met wat randapparatuur, gesloten. Bedankt voor deze uitstekende service!

Oeht 21-02-2020

Prima winkel, enthousiast personeel met kennis van zaken.
Goede uitleg en geen druk als je iets wilt weten dat je een bepaald merk wordt opgestuurd. Eerlijke voorlichting.

Ineke 21-02-2020

Het was druk en wij hadden ons apparaat al gevonden dus meegenomen naar de kassa we hebben maar heel even hoeven wachten tot de betaling een feit was. Keurig een bon nog via de mail gekregen.
Officiële reactie van BCC 24-02-2020

Beste Ineke,

Fijn om te horen dat de aankoop naar wens is geweest. Veel plezier met je nieuwe aankoop!

Team BCC

Mary van Vucht 21-02-2020

Mooie, overzichtelijke winkel, uitgebreid assortiment en deskundig personeel. Wijst je op de mogelijkheid van de Essent dame in de winkel zonder opdringerig te zijn. Je kunt er parkeren met een blauwe schijf dat is ook niet onbelangrijk in Amsterdam als je een beetje zwaar product koopt. De rekening ook via e-mail thuis krijgen is fijn voor je administratie.

Carla 21-02-2020

Teleurstellende ervaring, in elk geval als het gaat om service. Er werd in de productomschrijving verkeerde informatie gegeven. Na een opmerking van mij kwam als oplossing/antwoord: dan passen we dat aan op de site.
Officiële reactie van BCC 24-02-2020

Beste Carla,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Carla 24-02-2020

202002-004579745

Coen 21-02-2020

Net een Kobo ereader gekocht. De oude deed het nog, maar ik wilde het nieuwere model. Snel en vlot
geholpen. De vorige begaf het heel snel, maar ik
kreeg van BCC ter plekke een nieuwe omdat het via Kobo lang zou duren. Coulance van BCC. Daarom nu weer bij BCC gekocht. Topservice en vriendelijk!

jopoes 21-02-2020

Prima winkel. Fijne verkoper die weet wat hij verkoopt en heeft ons uitstekend geholpen.

Rusian 21-02-2020

Ik vond dat ze een hele breede manier van contact met ons klanten aanboden. Op WhatsApp, bellen, SMS en ze gaven je zelfs de optie om iets bij je bestelling te schrijven over wanneer je het liefst je pakket in ontvangst zou willen nemen. Ik heb op veel webshops online geshopt, maar met BCC voel ik me prettig om een bestelling bij hun te plaatsen ik denk dat het ook te maken heeft met het logo :)
Over het algemeen een goede webshop ik raad het wel aan en ze hadden. Ook hele mooie deals.

Maxim 21-02-2020

Telefonisch besteld. Uitermate kundige uitleg betreffende het product. Afgeleverd op afgesproken datum en tijdstip. Wasmachine is geplaats, aangesloten en tevens korte uitleg betreffende werking. Verpakkingsmateriaal en oude machine is gratis retour genomen. Prijs was scherp en meer dan marktconform. Bij aflevering betaald met pin. Kortom: zeldzaam goede ervaring!

Kristel 21-02-2020

Onvoorstelbaar wat een goede service en snelle levering !
Gisteravond om 17.45u besteld en vanmiddag al geleverd en dit voor een eerste bestelling en ook nog eens over de grens ? Top hoor, super bedankt !

fam van den Bergh 21-02-2020

De keukenaparatuur is bij ons geplaatst door 2 aardige bijzonder deskundige jongenmannen. Het was een moeilijke klus, maar zij hebben het prima geklaard. De aparatuur fuctioneert perfect! Deze jongens verdienen een dikke 10!

Marianne 21-02-2020

Het is een erg prettige en overzichtige winkel met vriendelijk en deskundig personeel!!!

Jos van Burg 21-02-2020

ik had een wekker gekocht welke een voor mij vervelend zacht zoemend geluid maakte. Zonder probleem teruggegeven en gelijk een andere gekocht. ik ga binnenkort een tablet aanschaffen en dan zeker bij BCC . Grote klantvriendelijkheid.

M.V, 21-02-2020

Wij zijn zo goed geholpen door xxx in de Sliedrechtse BCC toen wij daar een mobiele stofzuiger gingen kopen. Toen wij een week later daar ook een radio gekocht hebben zijn wij door verkoper xxx ook prima geholpen. Door zulke goede service gaan wij niet alleen terug naar BCC Sliedrecht, maar bevelen wij ook deze zaak aan bij familie en vrienden.
In een woord cHAPEAU

Everdine de Vreede 21-02-2020

Bij BCC Delft hebben we bijna alle huishoudelijke apparaten in het afgelopen jaar gekocht.
Service is zeer goed. Wordt goed geadviseerd, geen verkooppraatjes.
Gisteren nog een elektrische tandenborstel aangeschaft, wederom met veel hulp en aandacht.
Kan iedereen in en rondom Delft aanraden om hier je spullen te kopen.
Mijn complimenten!

Griffioen 21-02-2020

Magnetron ging stuk in de avond en we wilden niet lang zonder zitten. Dus dezelfde avond een magnetron besteld, de volgende dag al in huis. Goede service.

Theo van de Aart 21-02-2020

Vriendelijk personeel in de winkel werd prima geholpen , de volgende dag de wasmachine bezorgd leuke bezorgers machine snel geplaatst en aangesloten en de oude machine gelijk meegenomen , en ook de verpakking van de nieuwe ook meegenomen top , BCC verdient een dikke 10

Willem 21-02-2020

BCC is voor mij dé elektronica winkel binnen Zeist. Vriendelijke behulpzame bediening zonder opdringerigheid. Op e-mail binnen een dag antwoord. Dus BCC Zeist, perfecte klantbeleving zoals het hoort!!

Lieverniet 21-02-2020

Heb gemakkelijk mijn bestelling kunnen vinden op de site. En mijn bestelling was snel en vriendelijk bezorgd

M 21-02-2020

Reden voor koop bij BCC: De smartwatch was het goedkoopst bij BCC en leek mij een betrouwbare partij.
Betaling was gemakkelijk, vervolgens was de aankoop binnen 2 dagen in huis, ook dat ging soepel. Prima service so far.
Officiële reactie van BCC 21-02-2020

Beste M,

Fijn om te horen dat de levering naar wens is geweest veel plezier met je nieuwe aankoop!

Team BCC

Anna 21-02-2020

Heb een Harman Kardon speaker gekocht bij BCC Dukenburg Nijmegen. Vroeg om uitleg kreeg als antwoord het wijst zich vanzelf ben 60 jaar heb daar niet zoveel verstand van. Koop normaal alles bij BCC in Oss ben daar voor uitleg gegaan omdat ik me geen raad wist. Ben ook weer keurig geholpen. Voor mij alleen nog BCC in Oss daar werken een aantal mensen die vroeger bij de Harense smid werkten. Deze verkopers zijn Top.

Joop 21-02-2020

zeker sinds de verhuizing is deze BCC aantrekkelijker geworden om te winkelen. Het assortiment wordt overzichtelijk aangeboden en het personeel is vriendelijk en deskundig. Kortom: wij hebben het internet niet nodig om een goed keus te doen.

Ton Diepstraten 21-02-2020

BCC heeft een zeer ruime sortering huishoudelijke en andere apparaten. Er zijn altijd voldoende verkopers met ervaring aanwezig die allerlei vragen kunnen beantwoorden.
Als je het artikel elders goedkoper hebt gezien, dan gaat BCC mee met de laagste prijs.
We hebben zeer goede ervaringen met aankopen bij BCC en gaan dan ook terug voor een volgende aankoop.

Christopher ‘t Hoen 21-02-2020

Nooit eerder in deze winkel geweest, maar ik was op zoek naar twee laptops voor mijn kids om op school te gebruiken. Heb er even voor moeten sparen en wilde graag contant betalen. Voordat ik naar de winkel reed even contact opgenomen met de BCC locatie in Utrecht The Wall via email. Ik wilde graag weten of de laptop van mijn voorkeur fysiek op voorraad is voordat ik de winkel binnen liep. Jammer dat ik de winkel niet zelf telefonisch bereiken kan omdat winkel telefoonnummers niet op de site vermeld worden. Maar, XXX belde mij een half uur later netjes op met het antwoord op mijn verzoek. Hij had de reservering geplaatst en ik kon meteen langskomen om een van de twee laptops op te halen. Aangekomen in de winkel heeft Huseyin mij meteen geholpen met de bestelling van een laptop. Vervolgens alle tijd genomen om in rust de andere af te rekenen (contant) Ook nog kort even nagekletst over de laptop die ik de volgende dag bij de BCC winkel in Zeist kan ophalen. Geweldige service van XXX. Hij had voldoende computerkennis om mij te assisteren. Over de winkelruimte weet ik niet veel vertellen gezien ik binnen 20 minuten weer buiten stond. Wel is de twee uur gratis parkeren een plus mocht je met de auto komen. Voor mij is de ervaring van vandaag waar het bij mij om gaat wat betreft klantenservice. Moet ik er wel bijzeggen dat dit een doordeweekse dag was op een aanzienlijk rustig moment. Maar, ik hoop dat ze deze service aan kunnen blijven houden. Ik hou ze in ieder geval graag aan deze uitdaging.

ArieD 20-02-2020

Alles gaat snel en betrouwbaar. Bestelde art de volgende dag in huis.
Product(en) worden duidelijk omschreven op de site.
De prijzen zijn scherp.

Erica2202 20-02-2020

We werden snel geholpen door een uiterst deskundige jongeman, die echt met ons meedacht! Hartstikke fijn!

Marianne 20-02-2020

Goed geholpen ,ze had even echt tijd voor me en het apparaat werkt goed . Vriendelijk en goed geholpen .

Jeff 20-02-2020

De service was weer zeer goed zoals gewend.
Bestelling verliep vlekkeloos en alle mailtjes/smsje en telefoontje verliepen zoals aangegeven.
Zou het zeer aanraden om te bestellen via BCC webshop.

Jacqueline 20-02-2020

Makkelijk bestellen, ruime keuze goede service, ook via Whatsapp vragen te stellen en snel antwoord. Aardige bezorgers.

Zandee 20-02-2020

mevrouw die de aankoop van de Miele stofzuiger deed kwam binnen met een onderhoudsvraag voor een stofzuiger. Op de vraag hoe het tegenwoordig met de oplaadbare stofzuigers is, liet de medewerker de verschillende merken en opties zien. Nam er alle tijd voor. De klant die de aankoop uiteindelijk deed heeft een duidelijk zichtbare lichamelijke beperking maar er mankeert niets aan haar IQ. Vaak wordt ze als onvolwaardig behandelt en praat men tegen mij als begeleider. Daar was hier van meet af aan geen sprake van. Medewerker richtte zich rechtstreeks tot mevrouw en behandelde haar als de volwaardige persoon die zij is. Nam de tijd om naar haar te luisteren en dacht mee in de keuze voor het apparaat die mevrouw met haar beperking goed kan hanteren. Echt grote klasse!! Maak het helaas vaak genoeg anders mee.

Hesco 20-02-2020

Ben Continu Content. Altijd vriendelijk en een heel goede service, en een heel uitgebreid assortiment

Kor Hendriks 20-02-2020

Voor onze Venta luchtwasser zochten we een reinigingsmiddel. “Nergens” te koop. De Mediamarkt wees ons door naar BCC! Daar zijn we prima geholpen door Erna👍 👍Dus nu weten we waar het moeten zoeken....

pieter 20-02-2020

goed apparaat, snel geleverd en voor een prima prijs.
de bijbehorende app is ook leuk

Lufe 20-02-2020

Makkelijk vanuit thuis online alles bekijken en vergelijken. Je ziet ook meteen hoeveel stuks ip voorraad zijn en wanneer het artikel geleverd kan worden. Ook de afspraak is makkelijk in te plannen. Binnen het aangegeven tijdvak netjes bezorgt en van te voren even gebeld. Helemaal top!

Steen 20-02-2020

Goede sevice en uitleg. Vriendelijke medewerkers.
Winkel ziet er netjes en verzorgd uit.

M. van der Heijden 20-02-2020

BCC is mijn vaste leverancier voor elektrische apparaten, vriendelijke bediening en ze geven goed advies.

Ibis 20-02-2020

BCC valt bij ons altijd goed in de smaak, wij komen regelmatig hier binnen, ook als wij niets nodig hebben maken wij altijd een rondje in de winkel.

De personeel is altijd paraat om ons te helpen, dat zorgt voor een fijne gevoel en zij luisteren goed naar de wensen van de klanten.

Wij hebben reeds een inductieplaat aangeschaft en we zijn daarin goed geholpen. Dankzij een medewerker wisten wij van te voren dat we een 5-delige perilex stopcontact nodig was.

Betsie 20-02-2020

Klantvriendelijk ,heel goed geholpen .en snel in huis .👍🏻👍🏻👍🏻
Voor en nadelen genoemd van verschillende machines .🥰

lfluit 20-02-2020

Als je bij BCC Bergen op Zoom binnenstapt, word je direct geholpen door een vriendelijke en professionele medewerker. Je wordt op je wenken bediend en geen enkele vraag blijft onbeantwoord. Degelijk advies leidt ertoe, dat je tevreden naar buiten stapt. TIPTOP BCC

Coby de Boer 20-02-2020

Ik vind BCC den prima winkel met klantvriendelijk personeel.
Al veel jaren koop ik bij deze winkel. Goede service en kundige medewerkers.

Harry 20-02-2020

Duidelijke webshop met redelijke prijzen, uitstekende berichtgeving aansluitend op de bestelling en vlotte aflevering op de dag na bestelling.

AdJ 20-02-2020

Prettig advies, goede prijzen en goede producten (zowel online als in de winkel).

J.F. Wasch 20-02-2020

Zijn bij de aanschaf van een TV vlot en uitstekend geholpen en voor zover nodig vriendelijk voorzien van informatie.

Sam 20-02-2020

Goede winkel met goede prijzen en service. Zeker een aanrader. Ruim assortiment

Jeannet 20-02-2020

BCC blijft voor ons de winkel waar we altijd als eerste zoeken. Klantenservice is uitstekend en afspraken worden goed nagekomen. Goederen worden op tijd en prettig geleverd.

anoniem 20-02-2020

Ik koop bijna al mijn huishoudelijke producten bij de BCC omdat de winkel betrouwbaar is, goede service heeft ,en je kan daar een extra garantie aansluiten .

Mvb 20-02-2020

Doet wat ze zeggen website die werkt en bezorgers geven een goed visite kaartje af met hun service