Bertus 26-02-2020

Een zeer prettige winkel om te kopen.Wat ik belangrijk vindt is dat de verkoopster zeer deskundig, vriendelijk en oprecht is en dat is prettig winkelen.

W. Jonkmans 26-02-2020

Ik ging naar BCC Breda omdat zij hadden wat ik zocht. Na het product te hebben gekocht kwam ik er thuis achter dat de benodigde batterij ontbrak. Die was wel los te krijgen, maar kostte in verhouding tot het apparaat vrij hoog. Bij het bezoek hiertoe aan de winkel, bleek dat hetzelfde apparaat incl. batterij ook te koop was tegen dezelfde prijs als degene die ik al had. Hoewel ik bereid was de losse batterij te kopen, stelde de verkoper voor het gekochte apparaat in wisselen, met als gevolg dat ik geen extrakosten behoefde te maken, Hij had dit niet hoeven te doen, maar ging voor het belang en het goede gevoel van mij als klant bij BCC. Dit is zeer te waarderen.

Kortom BCC Breda is een ieder aan te bevelen.

Willem Jonkmans.

Shena 26-02-2020

Ik werd heel vriendelijk geholpen. De grote doos waarin mijn aankoop zat werd voor me naar mijn auto gedragen, een zeldzame service!

Kim 26-02-2020

In de winkel werd ik fijn geholpen in de ingewikkelde wereld van laptops. Omdat ik nog niet goed wist welke laptop ik zou willen, ben ik met de opgedane kennis naar huis gegaan om online een goede selectie te maken. Vanwege de goede hulp besloot ik meteen via bcc.nl te bestellen. Na wat zoekwerk had ik eindelijk een laptop besteld en die werd ook snel geleverd. Echter bij het uitpakken kwam ik erachter dat het besturingssysteem anders was dan wat stond aangegeven op de website. Na lang in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice, kreeg ik iemand te spreken die moest toegeven dat er fout is gemaakt op de website en dat er inderdaad een ander besturingssysteem op zat, dan wat stond aangegeven. Hierdoor moet ik de laptop weer terug brengen en mijn zoektocht opnieuw gaan doen. Erg jammer..
Officiële reactie van BCC 27-02-2020

Beste Kim,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en de informatie op de webshop niet correct is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Marc 26-02-2020

Heldere, overzichtelijke site met scherpe prijzen. Bestellen gaat eenvoudig en vlot, ook zonder account. Levering supersnel: 's avonds besteld, 's ochtends om 9.30 uur werd m'n tv al geleverd. Prima, zoals een goede webshop hoort te zijn.

j.westdorp 26-02-2020

Bcc is leuk om te winkelen leuk personeel goede voorlichting.
het is een zaak met veel bekijks en de servies is goed.
koop er regelmatig spullen.

Joop D. 26-02-2020

Vriendelijk en vakkundig personeel
we hadden een 65 inch TV gekocht die werd keurig volgens afspraak geleverd en opgehangen
2 dagen later wilden wij het toestel toch 20 cm. hoger hebben in overleg met BCC is het 3 dagen later gratis verplaatst. TOP...

Ard 26-02-2020

Bij BCC Veenendaal werden we geholpen door een mevrouw die echt alles van wasmachines afwist. Ze nam uitgebreid de tijd en gaf een prima toelichting. Al onze vragen werden uitgebreid beantwoord en we werden goed geadviseerd. Zaterdag hebben we de wasmachine gekocht. Dinsdag werd hij al bezorgd en keurig aangesoten.

Marc Hartman 26-02-2020

Daar zit je dan, s'avonds laat midden in een stressklus en tot overmaat van ramp begeeft een van beeldschermen het. Aangezien het een video productie klus betreft en het essentieel is dat ik met twee identieke beeldschermen werk, begon de speurtocht naar een winkel die de monitor in huis had en snel kon leveren. Eerst eens op BCC.nl kijken... en ja hoor op voorraad en nog voor een hele leuke prijs. Voor 0.00 uur besteld is morgen in huis, dat zou mooi zijn! Netjes op de hoogte gehouden vanaf het vertrek van BCC naar koeriersdienst en vanaf daar verliep alles ook volgens afspraak. De volgende ochtend om 11.00 uur wordt er aangebeld, m'n beeldscherm. Na de monitor aangesloten te hebben kon ik op tijd mijn werk af hebben... BCC bedankt voor de vlotte en soepele afspraak. Jullie hebben er een fan bij. Voortaan eerst langs BCC.nl. Ik zeg doen! Groet, *****

Eli 25-02-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik graag nog wat extra uitleg wilde over het product wat ik wilde aanschaffen. Ik ben geholpen door **** (ik hoop dat ik het goed heb) en dit was echt een hele fijne vrouw! Duidelijk, maar niet op een vervelende verkoop manier!

Al met al een dikke aanrader!

RA De Jong 25-02-2020

We werden uitstekend geholpen. We kwamen voor 2 mobiles voor de kleinkinderen. Na een goed advies en een goed voorstel werd de koop beklonken. Het tweede toestel moet nog even uit een ander filiaal komen maar dat zal een collega de dag erop even regelen. BCC Apeldoorn een topbedrijf met aandacht voor de klant. (En niet opdringerig!)

a .spaans 25-02-2020

netjes en vriendelijke behandeling ze weten waar ze het over hebben en genoeg keuze met producten waar je voor komt

Marleen 25-02-2020

Vakkundig personeel en snelle levering. Fijn is dat je een sms krijgt op de dag van levering ivm met de verwachte levertijd.

mart 25-02-2020

Zoals altijd vriendelijke en deskundige bediening. Goed advies en meedenkend met de klant. Prijsniveau van artikelen goed en kan vergeleken worden met diverse websites.

Hans 25-02-2020

Hoi,
Ik had in de avond een wasmachine besteld, ook omdat deze op voorraad was volgens de website. De dag erna werd deze geleverd. De oude machine meegenomen, alles netjes volgens afspraak. Bezorging ook prima!

René 25-02-2020

Top geregeld, 23:30 besteld en volgende middag lag de bestelling klaar bij BCC afhaalpunt. Liep binnen 5 minuten de winkel weer uit met mn spullen, dus ook daar bijzonder efficient georganiseerd.

Mila 25-02-2020

Dit is echt een hele fijne winkel toen ik voor het eerst iets had besteld dacht ik eerst dat het heel ingewikkeld zou zijn maar dat is helemaal niet zo. M’n pakketje is ruim op tijd bezorgd en het was ook een vriendelijke bezorger. En het aller handigste van de webshop is dat je een bericht kan sturen naar een bcc medewerker en die zo wie zo binnen 30 sec reageert op je vraag.

Ester 25-02-2020

Rustige winkel en persoonlijke aandacht. Dat zie je niet vaak meer bij grote electronicazaken. En toen ik meldde dat de IPad die ik wilde kopen bij de buren goedkoper was, werd direct de prijs aangepast. Chapeau!

Lies 25-02-2020

Het was snel, makkelijk en goed geregeld. Bezorging keurig netjes en op tijd. Kreeg een belletje en een appje en het verliep gesmeerd.

Brigit Smit 25-02-2020

Duidelijke informatie over het door mij aangevraagde aankoop product. Vriendelijk en correct te woord gestaan en een duidelijke en snelle afhandeling, zowel in de winkel als bij de aflevering thuis.

Peet Swint 25-02-2020

3jaar geleden een digitale homecinena gekocht maar overleed!! Doordat ik slim de verlengde garantie heb bijgekocht werd mijn machine nagekeken maar bleek serieus overleden! ..., BastiaanspleinBCC in Delft was zeer gemotiveerd om mij zo goed mogelijk te helpen!!, ook fysiek omdat ik wat minder valide ben. Mijn diepe dank daarvoor ‼️
Na uurtje zweten thuis heb ik versneld een cd’tje van de Stones geprobeerd en zit nu klaar voor John Wick, blueray!!
Wat een geluid in dat dunk!! Hahaha..., eerlijk gezegd beter dan die dooie😳😇. Bedankt voor de uitstekende service!!

Antoine 25-02-2020

Winkel is in mijn buurt.vriendelijk personeel.goed en deskundig geholpen.De levering was prima en goed geregeld.Ben helemaal tevreden.

Mevrouw S.P.A. Theunissen 25-02-2020

Het liep allemaal perfect! En het is oh zo makkelijk, ene dag bestellen, andere dag in huis, keurig verpakt! Hoera voor BCC

Visser 25-02-2020

Nee wij bevelen BBC niet aan wegens de slechte service die ze bieden.
Bij BCC, 2 jaar en 7 mnd geleden een vaatwasser gekocht. Garantie nu 7 mnd verlopen. Vaatwasser begint aan de binnenkant (wat roestvrij staal is ) te roesten op de naad waar de zijwand overgaat in de bodem.
Dit gemeld bij BCC met foto's, kan een monteur langskomen om te kijken, kosten om te komen kijken 97,50 euro.
Dan is de vaatwasser nog niet gerepareerd, bieden geen tegemoetkoming in de kosten of vervangend product.
We hebben Sharp zelf gebeld met de vraag of een vaatwasser van ruim 2 jaar mag gaan roesten aan de binnenkant, en dat is niet het geval.
Sharp vertelde dat BCC de kosten kan verhalen van ondeugdelijke producten op Sharp zelf. Ons is deze mogelijkheid niet geboden. die ze volgens Sharp zelf, wel aan kunnen bieden, want een vaatwasser van ruim 2 jaar oud mag nml niet gaan roesten volgens Sharp.
Laatste keer dat we ooit wat bij BCC gekocht hebben.
Officiële reactie van BCC 27-02-2020

Beste Visser,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en er niet goed uitgekomen zijn met de vergoeding van de vaatwasser. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Visser 27-03-2020

Dank je wel voor de reactie, inmiddels is het probleem naar alle tevredenheid opgelost via BCC en Ja wij bevelen BBC aan.

Visser 27-03-2020

Kan helaas de 1 niet veranderen in een 10. Maar die krijgen jullie nu wel.

Henk 25-02-2020

Snelle levering en goede service. Mijn bestelling was gelijk na het weekend al bij het afhaalpunt. Duidelijke communicatie.

Mylène Reiman-van Campen 25-02-2020

Ik ben heel blij dat ik mijn Philips foodprocessor bij BCC heb gekocht. Ik had budget dankzij een VVV geschenkbon. Deze kon ik bij BCC verzilveren. Ook was de prijs lager dan bij concurrenten en kon ik bij BCC het type kopen dat ik het liefst wilde. De aankoop verliep soepel en de bezorging was binnen het beloofde tijdslot. De bezorger was vriendelijk. Bij aankoop bleek een onderdeel beschadigd, hierover heb ik contact gehad met het klantcontactcentrum. Ook dit verliep vriendelijk en behulpzaam bovendien. Kortom hier spreekt een tevreden klant. Die zeker in de toekomst weer voor BCC kiest.

Linda 25-02-2020

Zeer tevreden over de shop.
Goede en duidelijk service en vooral enorm fijn dat ze het oude witgoed ook meteen meenemen.

Jaep 25-02-2020

Overzichtelijk, mijn product snel gevonden

Adequaat en to-the -point geholpen door een vriendelijke medewerker.

Kortom, ik kom graag weer eens bij BBC!

Jolanda 25-02-2020

Mooie schone winkel, met personeel die weten waar ze over praten. Goede prijzen.

Alejandra 25-02-2020

Ik had met spoed een wasmachine nodig. Deze heb ik op BCC op 20:00 besteld, en was de volgende dag om 9:00 al bij mij thuis geïnstalleerd en alles. Top service, dankjewel.

lia 25-02-2020

het is een fijne winkel, en je krijgt een eerlijk antwoord
ik ben erg happy

Tablet mogen uitkiezen. 25-02-2020

Had een verzekering voor mijn tablet. Deze ging kuren vertonen, weggebracht voor reparatie maar kon niet gerepareerd worden. Mocht een nieuwe uitzoeken van de aanschafprijs van de oude tablet. Prima geregeld en geweldig geholpen.

rob H 25-02-2020

super service, goede uitleg in winkel en erg vriendelijk, liep mee naar de auto om de Tv in de auto te zetten.

a. koster 25-02-2020

voor een van de eerste keren iets besteld via de online shop van bbc omdat de wasmachine het begeven had.
makkelijk en goed overzicht van de producten, na een keuze te hebben gemaakt eenvoudig besteld.
juiste informatie ontvangen over levering en betaling is de wasmachine keurig op tijd bezorgt en aangesloten.
gewoon alles top zowel de wasmachine als het personeel keurig, correct en op tijd .
hiervoor mijn complimenten en natuurlijk ook voor planning en orderpikkers.

Rombouts 25-02-2020

De site was overzichtelijk, de bezorging verliep prima.
2 uur van tevoren een sms ontvangen met daarin aangegeven tijdvak van 2 uur van bezorging. Ongeveer 3/4 u van te voren gebeld op welk tijdstip de bezorging plaats zal vinden.

Marco 25-02-2020

Prima shop ervaring gehad hier, heb een baardtrimmer besteld op vrijdag avond en zaterdag begin van de middag werd deze al geleverd, erg fijn. Ook de prijs was goed en goedkoper dan een aantal andere (web)shops waar ik het zelfde apparaat heb vergeleken.

eric 25-02-2020

Ik ben altijd vaste klant geweest bij de grote media-gigant. Bepakt met mijn internet kennis was het dan inpakken en wegwezen.

Maar sinds kort ook eens Bcc bezocht en wat een verademing. Een heerlijke rustige nette winkel waar je rustig kunt rondkijken. Heb je iemand nodig is er altijd iemand in de buurt.

Pas nu begrijp ik hoe ik mezelf altijd tekort heb gedaan en niet heb genoten van het winkelbezoek.

Voor mij geen inpakken en wegwezen...maar genieten van mijn aankoop.

Irma brekelmans 24-02-2020

Ik ben erg goed geholpen!
Ze dacht mee en wees me op de actie van Essent.
Ook al was ik al klant toch haalde ze me over.
Echt heel leuk!
Had alle tijd voor mij.

Petra 24-02-2020

Wij zijn hier geweldig goed geholpen. Men neemt de tijd voor je en alles wordt super goed uitgelegd.

Lex 24-02-2020

Gevraagd om een smartwatch met bloeddrukmeter, eerste verkoper gaf aan weinig verstand hierover te hebben, pas na aandringen werd er een jonge collega bijgehaald.
Deze gaf aan dat dit niet bestaat, en liet ons achter met de eerste verkoper. Op internet staan er genoeg, weinig kennis van de materie dus.
Officiële reactie van BCC 25-02-2020

Beste
Lex,

Wat vervelend om te horen dat de medewerkers in het filiaal niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Nico A.Hanemaayer 24-02-2020

BCC is enerzijds een ouderwetse, echte winkel met deskundig personeel maar daarnaast ook een keten van moderne Web-achtige winkels

j.kral 24-02-2020

overzichtelijke winkel en adequate dienstverlening. Heldere uitleg over gebruiksgemak en verschillen soortgelijke producten. Ivm vervoersperikelen kon gekochte apparatuur een nachtje blijven logeren. Bij ophalen volgende dag stond de koffie al klaar

wjs 24-02-2020

Deze winkel van BCC is bij mij om de hoek. Loop er graag naar binnen. Aardige behulpzame medewerkers. Enorm uitgebreid aanbod van goede produkten.

Henny 24-02-2020

Ik bestelde een goede elektrische tandenborstel bij BCC. Aanzienlijk goedkoper dan de importeur. Zelfs op de late zaterdag besteld was heden op maandag al bezorgd. Dat alles met prima terugkoppeling naar de klant. Daarom ben ik heel tevreden en krijgen zij een tien.

Khadija 24-02-2020

We hebben een tv gekocht en hebben een goed een eerlijk advies gekregen. Alles werd goed uitgelegd, ook de verschillen tussen de wat duurdere en de wat goedkopere producten. Er werken mensen die weten waar ze over praten.
Erg fijne winkel!

Hans 24-02-2020

Personeel is zeer goed op de hoogte van de diversiteit aan keuzes en wat het beste past bij mijn vraag. Deskundig advies met goeie onderbouwing.

Kevin 24-02-2020

We hebben hier vandaag onze huishoud apparaten gekocht, en hebben een goed een eerlijk advies gekregen.

Alles werd goed uitgelegd, ook de verschillen tussen de wat duurdere en de wat goedkopere producten. Er werken mensen die weten waar ze over praten. Erg fijne winkel!!

Eva 24-02-2020

Nette winkel, en geholpen door een heel vriendelijke jongen. Goede uitleg wat betreft het product.

Marja 24-02-2020

Ik kom altijd bij BCC. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Ook deze keer werd ik nog even bij de kassa geholpen, terwijl ik eigenlijk had moeten wachten.

Lauran 24-02-2020

Mooie winkel. Snelle goede afhandeling. Een heel ruim assortiment. Erg klantvriendelijk.