Jacob 05-03-2021

Telefoon besteld online om in de winkel in Venray af te halen. Binnen een half uur na de bestelling een telefoontje om een tijdslot af te spreken voor het ophalen (Corona). Op de afgesproken tijd snel en vriendelijk geholpen. Perfect geregeld!

Beste Jacob,

Bedankt voor jouw review over onze Click&Collect service.

Brouwer 05-03-2021

Voor ons is BCC een fijne winkel. Zowel op locatie als website. Klantgericht. Prima service en levering.

Beste Brouwer,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

piet en anja 05-03-2021

goede service en fijn begripvol geholpen ondanks ik eerst het verkeerde laptop had aangeschaft. Keurig en snel opgelost

Beste piet en anja,

Bedankt voor jullie review over onze service.

Wat is een weergavenaam? 05-03-2021

Ik ben zeer keurig en deskundig geholpen. De verkoper wist waar hij over een toelichting gaf.
Ik heb een Philipsluchtreiniger gekocht.

xxxx

Beste,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service van onze medewerker.

Diederik R 05-03-2021

Prettig geholpen. Rustig, zonder ‘product push’. Fijn dat de winkel weer (een beetje) open kan!

Beste Diederik R,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Rita 05-03-2021

Na online gereserveerd te hebben werd ik een half uurtje later terug gebeld. Om de juiste medewerker ter beschikking te hebben wilde men weten waarvoor ik kwam. Helemaal goed geregeld.

Beste Rita,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

D.Reijmer 05-03-2021

Fijne en duidelijke website makkelijk voor ons wat oudere mensen dus ga zo door

Beste D.Reijmer,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Shaima 05-03-2021

Had een wasmachine gekocht, waar ik niet tevreden over was. Wordt nu thuis opgehaald en krijg meteen een nieuwe bezorgd! Super snelle service!

Beste Shaima,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en oplossingsgerichte service.

nella 05-03-2021

koop al denk ik zo,n 30 jaar mijn witgoed art bij BCC en ,wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen ook deze keer met een magnetron oven Samsung mc 28m6055 .4/3

Beste nella,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige en vriendelijke service. En wat leuk dat je al 30 jaar een van onze vaste klanten bent! Graag tot de volgende keer en veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Ivonne Vonk 05-03-2021

Ik had via de telefoon een afspraak gemaakt om een geluidsarme stofzuiger te komen kopen.
Bij binnenkomst herinnerde de verkoper direct om welk artikel ik kwam. Ik vond dat heel betrokken.
Daarna werd ik deskundig geholpen om een goede geluidsarme stofzuiger aan te schaffen.
Ook werd ik begroet door de andere verkopers in de winkel omdat ze me herkenden van een eerdere aankoop.
Een fijn welkom.

Beste Ivonne Vonk,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke en klantgerichte service in onze winkel.

Willem 05-03-2021

Snel en makkelijk kunnen vinden wat ik zocht, een 40" tv tegen een redelijke prijs
Voor 22.00 uur besteld.
Volgende dag voor de middag bezorgd.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Stefan 05-03-2021

Na ruim een jaar was er iets mis met onze Melitta melkopschuimer. Na telefonisch contact met het HK kon ik direct in het filiaal een nieuwe halen of als ik het daar niet mee eens was mijn geld terug krijgen.

Dit is nu precies hoe een garantie afhandeling hoort.

Zelfs toen ik eigenlijk een ander model wenste toen alles al afgehandeld was werd hier totaal niet moeilijk over gedaan.
Complimenten aan deze BCC winkel in Veenendaal!

Beste Stefan,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Erwiloes 05-03-2021

Duidelijke omschrijving, bestelling gemakkelijk te volgen. Levering exact volgens afspraak.

Beste Erwiloes,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Anja 05-03-2021

Tijdens de lockdown een nieuwe printer nodig dus voor het eerst click & collect. Ik heb gebeld en de medewerker aan de telefoon heeft mij zeer goed geinformeerd over de werking van click & collect en voor mij gelijk de bestelling opgenomen zodat ik dit niet meer via internet hoefde te doen. 4 uur later stond mijn printer klaar in de winkel. Helemaal top!!!

Beste Anja,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service en de Click&Collect service.

Dorien 05-03-2021

Ik heb gebruik gemaakt van click en collect. Ik had in de avond de bestelling geplaatst. Ik was ongeduldig en kon niet wachten tot bcc mij ging bellen met een tijdslot, dus belde ik zelf. De medewerker die ik sprak was erg behulpzaam en vriendelijk en heeft mij goed geholpen. Dit ging om het filiaal in Nijmegen

Beste Dorien,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Nijmegen.

Trendy Dordtenaar 05-03-2021

Redelijke prijzen, hele goede service en vriendelijk behulpzaam personeel!!

Beste Trendy Dordtenaar,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Alex 05-03-2021

Erg vriendelijk personeel in deze winkel.
Ik ben goed en snel geholpen
Artikel was goed verpakt en werkt goed

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Ronny Hoekstra 05-03-2021

Al onze huishoudelijke apparaten zijn van het Merk Bosch en zijn ruim 15 jaar oud en allemaal bij BCC gekocht in de winkel.
Onze wasdroger ging afgelopen zondag helaas stuk dus voor het voor het vervangen van de wasdroger ging ik automatisch naar de website van BCC puur uit vertrouwen.
Omdat ik nog aan het twijfelen was om een combinatie wasmachine/wasdroger te kopen of een wasdroger van het merk Bosch miste ik op maandagochtend net de weekaanbieding van de wasdroger.
Omdat de extra garantie die je bij BCC bij aankoop erbij kan kopen voordeliger is dan bij andere winkels en uit ervaring de service altijd top is wilde ik de wasdroger perse bij BCC kopen.
Na een chat en een telefonisch gesprek met medewerker XXX om de wasdroger te bestellen heb ik de wasdroger voor de weekaanbieding kunnen bestellen.
Qua bezorging werd ik de avond ervoor en in de ochtend van bezorging goed geïnformeerd hoe laat ze kwamen bezorgen. Een kwartier voor levering werd ik ook netjes gebeld door de bezorger dat ze onderweg waren.
De vriendelijke bezorgers hebben de droger netjes geleverd op de 1e etage en de oude wasdroger meegenomen.
De gehele aanschaf ervaring was uitstekend maar ik had ook niet anders verwacht van BCC.

Kortom, BCC staat voor uitmuntende service, vriendelijkheid en kwaliteit.

Beste Ronny,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke telefonische en bezorgservice.

RonnyHoekstra 05-03-2021

👍

j creemers 05-03-2021

zeer netjes afgehandeld en zeer netje en vriendelijk afgehandeld en via telefoon goed opgelost ook in deze moeilijke tijd

Beste j creemers,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke telefonische service.

Julie van den Hoven 05-03-2021

Water in mijn laptop gekomen en als thuiswerker dus dringend een nieuwe laptop nodig. Die ochtend 4 verschillende zaken gebeld, maar alleen bij de BCC kreeg ik een "echte" medewerker van de locatie Tilburg Abeefabriek aan de lijn die ter plekke in het magazijn ging kijken wat er stond en me een lijstje gaf waaruit ik kon kiezen. Bij alle andere aanbieders kreeg ik een hulplijnmeisje die me dan kon vertellen dat ik hem de volgende dag kon ophalen, soms over 2 dagen (winkels dicht door corona ten tijde van deze review). Dat zou me nog meer werkdagen (en geld) kosten. Door de corona maatregelen moest ik wel 4 uur wachten voordat ik hem kon halen, maar ik was om 16u thuis mét laptop! Meteen gaan installeren en de volgende dag alweer aan het werk :)

Dus superbedankt voor de extra service!! Als ik nog een keer wat nodig heb, kom ik bij jullie terug, Het is fijn om bij een grote keten winkel te shoppen waar men de klant niet als nummer behandeld, dat missen we vaak genoeg. Er zouden meer winkels een telefoon moeten doorzetten naar de winkel in deze tijden denk ik.

Beste Julie van den Hoven,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service van onze meedenkende medewerker.

Noud 05-03-2021

BCC Helmond is een fijne winkel met vakkundig personeel. Personeel denkt mee met de klant.

Beste Noud,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Helmond.

Dhr Boumeester 05-03-2021

De spullen zijnin prima staat geleverd, en werken naar behoren. Wat wel vervelend was, dat de website aangaf binnen 24 uur te leveren, alles was op voorrad, toch was de bestelling pas een dag later aan DHL aangeboden.

Beste Dhr. Boumeester,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor de vertraging. Veel plezier met de aankopen!

W. Lambregts 05-03-2021

Ondanks de beperking van 20 minuten winkelen door de coronaregels toch geweldig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe koffiemachine. Erg fijn!

Beste W. Lambregts,

Bedankt voor jouw review. Wat fijn dat je op deze manier jouw nieuwe koffiemachine hebt kunnen aanschaffen. Geniet van de koffie☕!

Cassandra2804 04-03-2021

Mijn sony oordopjes hadden na 3 jaar het leven gelaten.. met click en collect kon ik gelukkis snel een nieuw paar ophalen. Heel erg blij mee, bedankt! Vriendelijk personeel ook aan de deur.

Beste Cassandra2804,

Bedankt voor jouw review over onze Click&Collect service en vriendelijke medewerkers.

de kale 04-03-2021

mooie en duidelijke website alleen dhl nam het retourpakket niet mee ivm geen adres op de doos maar de sticker zit in de doos van jullie dus oude strijkijzerheb ik nog???

Beste de kale,

Bedankt voor jouw review. DHL had het oude apparaat gewoon mee moeten nemen, excuses hiervoor. We kunnen dit alsnog regelen. Zou je het ordernummer (20210.-00......) in een reactie op deze review kunnen doorgeven?

Niels 04-03-2021

Koptelefoon gevonden voor mijn vriendin, deze was helaas te groot voor haar hoofd. Via Whatsapp keurig geholpen en zelfs een subtiele korting aangeboden gekregen om me een alternatief uit een hogere prijsklasse aan te bieden. We zijn heel blij met de aanschaf en de super snelle hulp via Whatsapp en in de winkel in Goes.

Beste NIels,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke WhatsApp service.

Gera 04-03-2021

Wordt altijd prima geholpen. Ook click-en-collect goed geregeld, snelle reactie. Afhalen verliep vrolijk, producten in orde.

Beste Gera,

Bedankt voor jouw review over onze Click&Collect service.

Tevreden klant 04-03-2021

Tweede mobiel gekocht in verband met mooie aanbieding en goede service ondanks het tijdslot.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Harry 04-03-2021

De site was overzichtelijk en duidelijk en een groot assortiment aan wasmachines om uit te kiezen
in prijs en kwaliteit.
De bestelling was snel gemaakt en anderhalve dag later precies op de afgesproken tijdstip geleverd
en vakkundig geplaatst door 2 enthousiaste BCC medewerkers .
Een aanrader van een zeer tevreden klant.

Beste Harry,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de service van onze enthousiaste en vakkundige bezorgers.

Franz Bonsema 04-03-2021

Ik ben vandaag naar de BCC winkel in Amsterdam-West geweest in de Bilderdijkstraat om m'n nieuwe internetradio af te halen en tegelijk m'n kapotte e-reader ter reparatie aan te bieden. Ik had die e-reader tijdens m'n vakantie in Oostenrijk in m'n kontzak gedaan, was gaan wandelen in de bergen en ging er zonder erbij na te denken op zitten. Daar kon die dus niet tegen. En wat gebeurt er? in plaats van het ding te repareren kreeg ik een hele nieuwe! Terwijl ik de reader al haast twee jaar had! Ik was helemaal verbaasd. Super!

Beste Franz Bonsema,

Bedankt voor jouw review over onze services.

R. Barendrecht 04-03-2021

Ik werd echt heel goed geholpen, met deskundig en gedegen advies waardoor ik een goed overwogen besluit kon nemen. Door verhuizing moest ik alles hebben, van fornuis tot droger, samen met de verkoopster alles afgegaan wat nodig was. Echt een goede service!

Beste R. Barendrecht,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerkster. Veel geluk in de nieuwe woning!🏡

Bert 04-03-2021

Per ongeluk een fout type cartridge besteld en afgehaald. Kon deze direkt weer ruilen voor de goede versie. Met gesloten beurzen. Zeer vriendelijk behandeld! Top!

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over onze service.

W. Wielink 04-03-2021

Oktober 2020 heb ik een koffiezetapparaat besteld via BCC. Een mooie koffiezetapparaat die op dat moment leverbaar was.

Na een maand nog geen koffiezetapparaat. Eind oktober 2020 eenmalig van BCC een mail gehad, waarin werd gezegd dat de leverdatum werd uitgesteld omdat het apparaat niet geleverd kon worden. Wachten, wachten. Meerdere keren contact met BCC opgenomen, omdat ik maar niets hoorde. Uiteindelijk in januari 2021 nogmaals contact opgenomen, klantenservice gaf aan dat er nog niets geleverd kon worden. Ik kon kiezen uit nog een maand wachten, of geld terug. Ik koos ervoor om nog een maand te wachten, omdat de medewerker aangaf dat ze het geduld wilden belonen met een cadeaubon/voucher.

Vandaag (4-3-2021) nogmaals gebeld, vanwege het feit dat ik nog steeds geen koffiezetapparaat heb gekregen. Op de website van BCC een alternatief gevonden, welke ik heb aangedragen tijdens het telefoongesprek. Ik stelde voor dat het bestelde koffiezetapparaat werd ingewisseld voor het koffiezetapparaat welke ik op de website heb gezien. Alleen, deze was 40 euro duurder. Als klant dacht ik; BCC komt mij tegemoet, en we kunnen zo een deal maken. Ook vanwege het feit dat ik als klant zo'n geduld heb gehad en ook omdat de vorige medewerker in januari aangaf dat ik 'beloond' zou worden met een cadeaubon/voucher voor het oneindige geduld.

Helaas...de medewerker gaf aan dat de wisseling van bestelling intern geregeld kon worden, maar dat ik nog wel een rekening zou krijgen van de overige €40,00.

Op basis van deze ervaring raad ik BCC niet aan. Slechte communicatie, en mijns inziens een matige service naar de klanten. Gevolg hiervan is dat ik toch maar blijf bestellen bij bol.com..

Beste W. Wielink,

Bedankt voor jouw review. En ook voor jouw geduld, wow! Maar natuurlijk excuses voor het ongemak. We willen dit graag verder nakijken, kun je in een reactie op deze review het ordernummer (202010-00........) doorgeven?

Nico Breebaart 04-03-2021

Onder deze moeilijke omstandigheden in Nederland blijft BCC zich toch inzetten om de nieuwe en bestaande klanten zo goed te helpen met aanschaf van een product. En dat vind ik dat zij een dikke vette pluim krijgen van mij.

Beste Nico Breebaart,

Bedankt voor jouw review over onze services.

D-vid 04-03-2021

De prijs van het artikel was beter dan in andere winkels en het werd razendsnel geleverd. Jammer dat er een doos in een doos verpakt was. Dat is niet duurzaam.

Beste D-vid,

Bedankt voor jouw review en feedback over de snelle levering.

Katja 04-03-2021

Overzichtelijke webshop. Fijn dat je reviews bij een product kunt lezen.

Bij vragen kun je ook een chat openen, echter ging er bij míj iets mis denk ik?.... de chat onverwachts afgesloten tijdens het gesprek.... daarna kreeg ik steeds weer een nieuw chatscherm in beeld.

Uiteindelijk besteld in de webshop, volgende dag werd het al geleverd (tijdsbestek van aflevering kon je makkelijk volgen in je mail)

Beste Katja,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en de snelle levering.

EmmaStruik 04-03-2021

WAT WAS DIT SNEL GEREGELD. IK KOCHT 1 TABLET ONLINE EN KON DIE SNEL AFHALEN IN DE WINKEL. BIJ NADER INZIEN MOEST IK ER 2 HEBBEN . EVEN TELEFOON NAAR BCC ALMERE EN IK KON ER 2 AF KOMEN HALEN. IKMOEST ER WEL VANUIT ERMELO NAAR TOE.... MAAR TOEN HAD IK ZE OOK SNEL IN MIJN BEZIT. DE TWEELINGKLEINDOCHTERS ZULLEN ER BLIJ MEE ZIJN OP HUN 10E VERJAARDAG.

Beste EmmaStruik,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Gefeliciteerd met jouw kleindochters! 🎈🎈

Michael 04-03-2021

Artikel gevonden en op voorraad. Specificaties duidelijk zichtbaar. Snelle levering zoals op de webshop aangegeven. Afhandeling bestel en betaal module verliep prima. Een 8 score omdat ik alleen dit ene artikel heb bekeken en besteld dus geen idee hoe andere artikelen en andere webshop onderdelen functioneren wat een hogere score zou kunnen rechtvaardigen .

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Jana 04-03-2021

Bcc geeft altijd goede service zowel in de webshop als in de winkel.
Webshop was duidelijk en fijn dat je makkelijk kon vergelijken om een goede keuze te maken.
Dag na de bestelling al geleverd keurig verpakt.

Beste Jana,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en onze services.

SOYYO 04-03-2021

Ik vind de site erg overzichtelijk, wat het zoeken vergemakkelijkt en de informatie van de producten is zeer duidelijk.
Ook het verzenden met DHL is altijd goed gegaan en zij waren ieder keer in de afgesproken tijd.

Beste SOYYO,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

HeloTone 04-03-2021

BCC Hengelo is een overzichtelijke winkel. Helaas door de corona nu (Onzinnig) gesloten. Echter website is ook duidelijk. Bestellen gaat snel. Vragen? Via What App snelle reactie. Top

Beste HelTone,

Bedankt voor jouw review over onze website en WhatsApp service.

Marcel 04-03-2021

Overzichtelijke webshop, eenvoudig te bestellen, snelle levering, top winkel!!

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak in onze overzichtelijke webshop.

Tineke Geertzen (Geertzen Philatelie) 04-03-2021

Op 03-03 om 22.00 uur een printer aangeschaft via de webshop. De andere dag om 10.00 al binnen. Geweldig toch. Dus, meteen maar uitgepakt en geïnstalleerd. Wel even een probleem want de printer werd niet herkend. Stuurprogramma gedownload en ik dacht dat het dan wel zou lukken. Helaas er werd een pincode gevraagd. Niet begrepen dat deze op de display zou staan. Er stond wel een cijfer maar het zou handiger geweest zijn als daar even "code" oid bij zou staan. Dus ik gebeld met de klantenservice en ook daar weer geweldige service. Eigenlijk was het zo gefikst. En dat op mijn 65e. Trots op mezelf maar ook op BCC.

Beste Tineke Geertzen (Geertzen Philatelie),

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en onze klantenservice.

Herfstbokkie 04-03-2021

BCC had met het product wat ik kocht (Sony Noise Cancelling Headphones) de scherpste prijs, wat me in eerste instantie aantrok om het daar te kopen. Na het bestellen had ik erg snel een bevestigingsmail en ook verzenden was vrijwel direct; zeer goed, gezien de vele webshops die tijdens CoViD crisis soms (alhoewel begrijpelijk) vertraging oplopen. 24 uur na het bestellen was mijn bestelling geleverd, goed verpakt en met duidelijke retourvoorwaarden, voor het geval het niet zou bevallen.
Erg tevreden over het proces en blij met mijn headphones! BCC is een aanrader.

Beste Herfstbokkie,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met jouw nieuwe headphones!

Emma 04-03-2021

Alles ging zoals geplant! De bestelling was mooi optijd binnen, goed en veilig verpakt. Niks aan op te merken. Toppie!!

Beste Emma,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Willem Jan de Boer 04-03-2021

Goede prijs, ruime openingstijden (ma-vr 10:00-18:00 / za 10:00-17:00) en goede service. Zodra een bestelling of pakje binnen is word je gebeld en krijg je een e-mail. Medewerkers geven prima advies bij vragen over apparaten of computers. Het is mogelijk om een afspraak te maken om in de winkel te kijken, maar ik vond bellen of per e-mail bestellen makkelijker. (Alleen niet vergeten om een ID mee te nemen als je een DHL pakje op komt halen.)

Beste Willem Jan de Boer,

Bedankt voor jouw review over onze telefonisch en afhaal service.

Mitchel 04-03-2021

Ik vind de headset van top kwaliteit en snel geleverd wat echt top is . Headset zit goed op het hoofd en vergeleken met andere websites was dit ver uit de goedkoopste optie. Valt niks slechts over te zeggen.

Beste Mitchel,

Bedankt voor jouw review over jouw nieuwe headset. Veel plezier ermee!

huub bosch 04-03-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik goede ervaringen heb met BCC.
Mijn scheerapparaat ging stuk en de dag erna had ik alweer een nieuw scheerapparaat in huis.
Toptien die service.

Beste huub bosch,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Petra Cl 04-03-2021

De site is overzichtelijk met een goede zoekfunctie. Het is duidelijk wat voor extra kosten met bezorgen erbij komen. Zeker ook het betalen bij aflevering van het product is een pre. Hebben wij iets nodig is Bcc onze eerste keuze.

Met vriendelijke groet Petra Cl

Beste Petra CI,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Anita Leidner 04-03-2021

Vandaag mijn nieuwe wasmachine ontvangen, die ik via bcc webshop heb besteld. Vlotte bezorging en netjes geïnstalleerd.
Goede service.
Ik had nog wat vragen voor dat ik bestelde, even gebeld en zeer klantvriendelijk geholpen.
Ik bestel graag bij bcc, omdat zij een zeer prettige service verlenen en niets is te veel voor hun klanten.
Mijn waardering kan dan ook niet anders zijn dan een dikke 10.

Beste Anita Leidner,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service. Veel plezier met de aankoop!