Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nico 27-02-2020

Goed meegedacht met de klant. Informatie over de installatie en extra tips.
Zelfs aangekochte spullen naar de auto gebracht.
Klantvriendelijk personeel! Echt top!

Cato 27-02-2020

Deze shop heeft veel keuze met duidelijke omschrijvingen en ook is het heel fijn dat je geplaatste reviews kan lezen.

De bestellingen worden keurig en snel behandeld.
Ook krijg je een snelle bevestiging van de bestelling via email.

Wiesje 27-02-2020

Het was erg eenvoudig om koelkasten en vrieskasten op te zoeken die voldeden aan mijn wensen.
Ik heb vergeleken en toen de bestelling geplaatst.
En ik kreeg zoals ze al hadden gezegd, ‘s nachts om 3 uur een mail en ‘s morgens om 7 uur een sms met het tijdvak hoe laat ze ongeveer zouden bezorgen.
En een half uur vantevoren een telefoontje
Echt een super service!!
Een aanrader om hier te bestellen voor de prijs maar ook zeker de service👍🏻

Wouter 27-02-2020

Vooraf online gezocht naar modellen wasdroger, en via vergelijkingsfunctie prima kunnen zoeken, daarna online gechat over specificaties (en dat ging snel en duidelijk). Na bestelling ook direct zeer accuraat op de hoogte gehouden van het logistieke proces. En vervolgens bij bezorging in no-time de oude machine weggehaald, en de nieuwe op zijn plek. Het enige 'bewijs' dat de bezorgers waren geweest waren een paar piepschuim korrels. De mannen werken rustig, zonder haast en hebben het keurig gedaan. Zeer tevreden over voortraject en afhandeling.

G.van Dongen 27-02-2020

De shop in Winkel Centum Woensel - Eindhoven had dezelfde navigatiesystemen als op internet. De medewerker was vriendelijk bij het helpen van het maken van de keus.

Frans Cohen 27-02-2020

Snelle en zeer goede service. Erg goed advies en besloten het advies te volgen ipv de aanschaf die we van plan waren. Dank voor het meedenken.

Toos 27-02-2020

Nou ik ben zeer tevrden,ze hadden de tijd voor mij in de winkel.
Ook bij het thuis instaleren ben ik heel tevreden.
Alles is goed uit gelegd,en anders mocht ik altijd bellen.geweldig,vooral om dat ik weduwe ben,was jullie hulp heel fijn.Bij jullie staat de klant voorop.
Dat wardeer ik heel erg.

Han 27-02-2020

Overzichtelijke winkel en vakbekwaam personeel , artikel was in voorraad . In het verleden altijd goede service gehad.

kg.zukowski@interia.pl 27-02-2020

Uważam że sklep jest bardzo fajny jest dużo towaru i jest w czym wybierać jeśli chodzi o obsługę jest bardzo miła i pomocna natomiast jeżeli chodzi o dostawę to bardzo szybko i sprawnie profesjonalne podejście do klienta

Janssen 27-02-2020

Prijsvergelijk in combinatie met de service.
Snelle en nauwkeurige tijdsplanning en ook precies op tijd.

Frank Legierse 27-02-2020

BCC Amersfoort is een bijzonder nette en overzichtelijke winkel met riendelijk en deskundig personeel. Het personeel is niet storend aanwezig maar komt direct als je vragen hebt.

Theo Zijlstra 27-02-2020

Wij hebben bij BCC Beverwijk een DYSON V11 Absolute aangeschaft, nadat de verkoper een goede, duidelijke en motiverende uitleg had gegeven, was onze keuze snel gemaakt. Ondanks dat wij een verkeerde naam op de factuur hadden gekregen, wat overigens ook weer snel en correct werd opgelost, zijn wij dik tevreden.

Jos Broers 27-02-2020

Zijn zeer tevreden over de producten van BCC en de zeer goede service.
Kortom een echte aanrader???

Fovo 27-02-2020

Snel iets besteld benieuwd naar kwaliteit-prijsverhouding en levertijd. Resultaat kan niet beter!! Daarom een 10

Henny 27-02-2020

Herhaling bestelling gedaan en wederom keurige stipte afhandeling en levering. Goede terugkoppeling en inderdaad de volgende dag binnen. Helemaal top.

J.Zijlstra 27-02-2020

BCC komen hun afspraken ook waar. Snelle en correcte levering en de oude is gelijk mee gegaan.

Enchanta 27-02-2020

Supershop alles gaat vlot en netjes met bestellen .
Ik had een condensdroger nodig en werd bijtijds geïnformeerd welk tijdsblok ze zouden komen en de heren superbeleefd en vriendelijk en goede kwaliteit
Netjes aan te geven wat en hoe je het wilt en je kan aangeven of ze je oude apparaat meenemen om gerecycled te worden .
Aan te bevelen

Jessy Engelen 27-02-2020

10.
De benadering is klantvriendelijk. Je krijgt de gelegenheid je goed te oriënteren.
Er is altijd iemand die je van advies kan dienen, waaruit blijkt dat er genoeg know how in huis is. Correct en niet opdringerig. Je voelt je welkom als klant.

pasiee 27-02-2020

Bij BCC een Samsung Q90R in hun Outlet gekocht met 2 jaar garantie die erbij zit. Op de Outlet pagina stond dat hij geretourneerd was in verpakking en verder niks. TV werd netjes bezorgd en hadden hem uitgepakt volgens de instructies. Toen zagen we direct dat er rare plekken op het scherm zaten. Hier BCC over gecontacteerd en die konden hem niet laten repareren of omruilen voor hetzelfde model die ook nog in de Outlet stond. Klantenservice reageerde snel op berichten maar BCC blijf volhouden dat hun hem niet kunnen ruilen of een regeling met mij kunnen treffen. De opties waren ruilen tegen hetzelfde model maar dan moest ik bij betalen tot ik de nieuwprijs had bereikt, 80 euro korting en de TV houden of koop ontbinden. Uiteindelijk voor het laatste gekozen omdat ik mijn garantie niet bij z'n bedrijf als dit wil hebben.
Na het plaatsen van deze review heeft BCC contact met mij opgenomen om mijn kant van het verhaal te horen. Ze konden helaas niet een TV voor dezelfde prijs regelen maar hebben mij wel een mooie BCC voucher aangeboden die ik online kan besteden voor het ongemak van deze bestelling. Dit vind ik dan toch nog wel een goed punt van BCC want dit hadden ze eigenlijk niet hoeven doen. Hierdoor zou ik in de toekomst toch nog wel een product bij hun bestellen met de hoop dat dat wel goed gaat.
Officiële reactie van BCC 13-02-2020

Beste Pasiee,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en er niet voor een goede oplossing is gekozen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

pasiee 13-02-2020

Heel erg bedankt dit gaat om ordernummer:

004521947

Geert van der Pas 26-02-2020

Op zoek naar een mini i-pad vond ik op de site van BCC alle informatie keurig gerangschikt. Maar ook hoe de afhandeling zou plaatsvinden. Via de site gekocht en de volgende dag in de middag de i-pad afgehaald in de BCC winkel. Voldoende behulpzaam personeel aanwezig. Gelijk hier een beschermhoes gekocht. Ook voor deze 'kleine' aankoop werd voldoende tijd genomen. Chapeau!

andree 26-02-2020

heel vriendelijk personeel. snel en goed geholpen. kon snel keuze maken welke oven ik moest hebben

Rinus 26-02-2020

Klein winkeltje is Goes die nog voor service staan!
Vriendelijke medewerkers die helpen waar ze kunnen, ook thuis!

Mirjam 26-02-2020

Duidelijke en complete omschrijving op de website; informatie over voorraad ook actueel. Snelle levering volgens afspraak.

Daphne 26-02-2020

Vriendelijk personeel, helpen je netjes.
Ze vragen wat jij nodig hen en waar voor je het wil gebruiken. Ze geven je netje advies en proberen niet meteen het duurdere product te laten kopen.

F. van Nes 26-02-2020

Deze shop heeft een uitgebreid assortiment, en is dicht bij mijn huis.
Ik heb van een personeelslid uitgebreide en deskundige uitleg en informatie gekregen over het product wat mijn vrouw en ik op het oog hadden en dit product hierdoor ook aangekocht.
Zeer vriendelijk en goed behandelt. (DIK TEVREDEN).

Joshua 26-02-2020

Ik kreeg een wasmachine cadeau en diegene die het gaf, had geen rekening gehouden met installatie aan het trekkoord van m’n badkamer. Even gebeld en zo geregeld. Bezorgers kwamen wasmachine installeren en toen het even tegen zat dachten ze vriendelijk mee.

Peter Klop 26-02-2020

Prima. Snel geleverd geheel in orde. Goed te volgen bij DHL. Tot de volgende keer.

Erwin 26-02-2020

Ik werd goed geholpen in de winkel en we kwamen al snel uit op wat ik zocht/nodig had. Ze hebben zelfs gekeken of het bij een concurrent goedkoper was. Echt klasse en topservice!

lian van den corput 26-02-2020

erg goed geholpen
en goed advies
zeer tevreden
vriendelijk personeel
zeker aan te raden

Jan van Ofwegen 26-02-2020

verkeerd voorgelicht over de mogelijkheden van een blue ray speler met als gevolg veel irritatie en filiaal onbereikbaar telefonisch.
als je medewerker herover aanspreekt, zegt hij; dat er ook nog bij, we hebben het toch al zo druk
Officiële reactie van BCC 27-02-2020

Beste Jan,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en er irritatie is geweest door een medewerker. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Hennie 26-02-2020

Altijd weer supergoed en kundig geholpen.
We komen hier graag terug.
Zelfs als er een keer een product niet voldoet aan onze eisen word dit keurig netjes opgelost.
Ga zo door fijne winkel, tot snel!!

Ronald Visser 26-02-2020

Mijn reeds 7 jaar gebruikte tablet was op en aan vervanging toe. Ik ben enkele dagen wezen neuzen op internet en kwam er niet uit. Uiteindelijk kwam ik bij BCC in Leeuwarden terecht, puur oriënterend. Wat erg prettig was naar mijn mening, is dat ik ongestoord en rustig kon kijken en vergelijken zonder gelijk een verkoper achter me aan.

Toen ik vragen had, werd ik erg netjes geholpen en te woord gestaan. Resultaat: ik stapte na een half uur tevreden de winkel uit met een tablet die aan al mijn eisen voldoet voor een zeer nette prijs. Kom ik weer in deze winkel? Zeker weten. Een aanrader. Niet opdringerig, wel vakkundig en vriendelijk, erg prettig.

Bert 26-02-2020

Prettig winkelen in de Helmondse vestiging. De verkopers nemen de tijd om je goed te informeren.

Astrid 26-02-2020

Goede heldere omschrijving en instructie om te bestellen.
Goede snelle levering die prima te volgen was door de informatie voorziening die we per e-mail ontvingen.

Erg prettig om te ervaren dat er conform belofte geleverd wordt!

Peter 26-02-2020

Uiteraard overal vooraf gecheckt op internet waar de Samsung Galaxy TAB A (2019) 10.1 inch inclusief backcover goedkoper zou kunnen zijn. Maar nergens kunnen vinden ook niet bij only webshops! Dus bij BCC de tablet gekocht en mijn ervaring met Samsung producten (o.a. een TV, Soundbar en Smartphone) is al prima vandaar deze zeer scherpe aanbieding snel opgehaald in de winkel in Zoeterwoude Rijndijk.

Louw 26-02-2020

Gisteravond op de website van BCC voor het eerst iets besteld. Kom wel vaker in de winkel van Lelystad maar dit was mijn eerste ervaring met de webshop van BCC en alles verliep goed. Op de website stond vermeld: voor 23.59 besteld is morgen in huis. Ik bestelde rond 23.50. En waar sommige webwinkels toch nog leverproblemen hebben als je op het laatste moment besteld, is dat bij BCC niet het geval. Ik kreeg mijn product (een Sony koptelefoon) de volgende dag netjes en op tijd thuis gestuurd! Via de mail werd ik op de hoogte gehouden van de status en track and trace. Kortom: super snelle en goede service!

George 26-02-2020

EEn goed en scherpe aanbieding van BCC. Bovendien zeer klantvriendelijk en snel geholpen !!

Bob te Slaa 26-02-2020

Bcc denkt met je mee
Medewerkers zeer vriendelijk en helpen / adviseren waar nodig het is dan ook niet voor niets dat ik daar al mijn spullen koop.

Pieter 26-02-2020

Vriendelijk geholpen en goed advies bij de aanschaf van een mobiele telefoon. Zodoende de juiste keuze kunnen maken uit het ruime aanbod.

Stingray 26-02-2020

De shop ligt vlakbij mijn woonplaats, en is goed online te bereiken, de website functioneert zeer goed. Bezorging was netjes mooi op tijd en de bezorgers waren zeer vriendelijk, kortom alles wat beloofd was hebben ze tot nu toe waar gemaakt.

A. Stoop 26-02-2020

De uitleg uitstekend. De service was uitstekend. Behandeling was klantvriendelijk

Frans 26-02-2020

Prettige winkel.
Goede service na 11 maanden tv stuk ,fabrieksfoutje in de software was niet op te lossen
nieuwe tv geplaatst.

Peter Goedhart 26-02-2020

Netjes en snel . Had stofzuiger gewoon op voorraad... betalen en thuis zuigen maar :)
Kreeg nog een leuke korting, gewoon een leuke klantvriendelijke winkel, waar ik al jaren klant bent.

Bertus 26-02-2020

Een zeer prettige winkel om te kopen.Wat ik belangrijk vindt is dat de verkoopster zeer deskundig, vriendelijk en oprecht is en dat is prettig winkelen.

W. Jonkmans 26-02-2020

Ik ging naar BCC Breda omdat zij hadden wat ik zocht. Na het product te hebben gekocht kwam ik er thuis achter dat de benodigde batterij ontbrak. Die was wel los te krijgen, maar kostte in verhouding tot het apparaat vrij hoog. Bij het bezoek hiertoe aan de winkel, bleek dat hetzelfde apparaat incl. batterij ook te koop was tegen dezelfde prijs als degene die ik al had. Hoewel ik bereid was de losse batterij te kopen, stelde de verkoper voor het gekochte apparaat in wisselen, met als gevolg dat ik geen extrakosten behoefde te maken, Hij had dit niet hoeven te doen, maar ging voor het belang en het goede gevoel van mij als klant bij BCC. Dit is zeer te waarderen.

Kortom BCC Breda is een ieder aan te bevelen.

Willem Jonkmans.

Shena 26-02-2020

Ik werd heel vriendelijk geholpen. De grote doos waarin mijn aankoop zat werd voor me naar mijn auto gedragen, een zeldzame service!

Kim 26-02-2020

In de winkel werd ik fijn geholpen in de ingewikkelde wereld van laptops. Omdat ik nog niet goed wist welke laptop ik zou willen, ben ik met de opgedane kennis naar huis gegaan om online een goede selectie te maken. Vanwege de goede hulp besloot ik meteen via bcc.nl te bestellen. Na wat zoekwerk had ik eindelijk een laptop besteld en die werd ook snel geleverd. Echter bij het uitpakken kwam ik erachter dat het besturingssysteem anders was dan wat stond aangegeven op de website. Na lang in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice, kreeg ik iemand te spreken die moest toegeven dat er fout is gemaakt op de website en dat er inderdaad een ander besturingssysteem op zat, dan wat stond aangegeven. Hierdoor moet ik de laptop weer terug brengen en mijn zoektocht opnieuw gaan doen. Erg jammer..
Officiële reactie van BCC 27-02-2020

Beste Kim,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en de informatie op de webshop niet correct is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Marc 26-02-2020

Heldere, overzichtelijke site met scherpe prijzen. Bestellen gaat eenvoudig en vlot, ook zonder account. Levering supersnel: 's avonds besteld, 's ochtends om 9.30 uur werd m'n tv al geleverd. Prima, zoals een goede webshop hoort te zijn.

j.westdorp 26-02-2020

Bcc is leuk om te winkelen leuk personeel goede voorlichting.
het is een zaak met veel bekijks en de servies is goed.
koop er regelmatig spullen.

Joop D. 26-02-2020

Vriendelijk en vakkundig personeel
we hadden een 65 inch TV gekocht die werd keurig volgens afspraak geleverd en opgehangen
2 dagen later wilden wij het toestel toch 20 cm. hoger hebben in overleg met BCC is het 3 dagen later gratis verplaatst. TOP...