Inge 11-03-2020

BCC is een prettige winkel, aardige medewerkers aan de telefoon,met een supersnelle levering de dag na de bestelling. Erg blij ben ik met mijn mijn allereerste koffiezetapparaat van Tefal. Vanwege mijn drukke katje is het niet meer verantwoord om op de ouderwetse manier mijn koffie te zetten.
Soort van grappig, ben je 57 en koop je voor het eerst een koffiezet apparaat, natuurlijk bij BCC. Mocht ik de prijs winnen koop ik direct een horeca koffiezetapparaat voor de Turkse dames van Ons Theehuis in Rotterdam -Zuid.

Priscilla Oostvogels 11-03-2020

Ik heb gisteren mijn Harman kardon boxen gekocht en ben zeer tevreden over het advies die ik in de winkel kreeg 🤗 Tevens zijn de boxen perfect !

Marcus 11-03-2020

Wij zijn bij BCC binnengelopen omdat de mediamarkt die veel groter is aan de andere kant van het plein zit wat betreft de service ver onder de maat was. De mediamarkt is groot je pakt een doos met inhoud rekent af en gaat weg, er lopen wel 20 man rond die vooral met elkaar bezig zijn en niet met de klanten te adviseren. Een advies geven kost blijkbaar veel moeite (enthousiasme straalde er in ieder geval niet vanaf) dus we zijn weer de deur uitgelopen, toen zagen we dat er een BCC was, werden we daar hartelijk en vriendelijk ontvangen en geholpen we hebben e.e.a. besteld en daar kregen we netjes een mailtje van dat het binnen was. Toen we het op gingen halen hebben we gelijk nog een DVD speler en een stofzuiger gekocht. Voor de gein gingen we nog een keer naar de mediamarkt binnen om te ervaren of er wat veranderd was wat betreft de service, maar de medewerkers stonden gezellig met elkaar te kletsen, keken een keer en gingen weer verder met kletsen. Wij gingen tevreden naar huis met de spullen van BCC. Grappiger was ook nog dat de mediamarkt met de stofzuiger 50 euro duurder was en de rest was ook duurder. Toch een dikke 100 euro goedkoper.
BCC medewerkers bedankt en tot de volgende keer!
Marcus en Ingeborg van der Molen

Frits 11-03-2020

Duidelijke site, gemakkelijk bestellen, snelle levering, aantrekkelijke prijzen.

Olaf 11-03-2020

Fijne winkel, met deskundig personeel. Goed geholpen ook na mijn bestelling.

Enno 11-03-2020

Een geen gezeur winkel met prima hulp en uitleg, niet gelijk het duurste verkopen, maar dat wat je nodig hebt.

luc 11-03-2020

Een eerlijk en goed advies, waardoor wij onze koelkast en oven hier kochten

Dat ck 11-03-2020

Vriendelijk personeel. Heel goede service . Snelle levering. Helemaal tevreden.

J 11-03-2020

Wou al heel lang een apple watch, na lang zoeken op internet uitgekomen op BCC. Fijne site om door heen te gaan en een geweldige service, mijn product besteld & werd op de hoogte gehouden wanneer de bestelling verzonden was. Top! En de volgende dag al gelijk in huis.

I. Vd linden 11-03-2020

Wij hebben voor onze zoon een jbl speaker gekocht, deze was de eerste keer al omgeruild omdat er een defect aan was. Nu was hiervan een knopje kapot, en ben weer terug gegaan naar de winkel. We mochten weer een andere uitzoeken. Ik ga altijd naar BCC in veghel. Vriendelijk personeel, nemen altijd rustig de tijd en de service is erg goed. En daar komt bij dat ik niet houd van grote winkels zoals mediamarkt. Dus wij gaan voor BCC, top,!!!!!

Esmee 11-03-2020

Super snel mijn bestelling binnen gekregen, goede communicatie over de levertijd en datum en enorm tevreden met mijn bestelling.

Marcel 11-03-2020

Geholpen met printer. Alles gedaan wat ze konden. Door goede service alsnog een nieuwe printer gekocht

Jim 10-03-2020

Zeer goed geholpen in de winkel.

4,5 jaar geleden een tv aangeschaft met extra garantie. Deze ging helaas defect binnen de garantie en was niet meer rendabel om te repareren.
Ik heb het aankoopbedrag van deze tv retour gekregen en kon een nieuwe tv uitzoeken in de winkel.
Ook hierbij super goed geholpen!

N Leijssenaar 10-03-2020

Zeer vriendelijk en behulpzaam tijdens bestelling en levering van de koelkast. Tevens een heel vriendelijke telefoniste met kennis van zaken.

Sevens 10-03-2020

Super vriendelijk geholpen. geen wachttijd, en belangrijk zeer duidelijke uitleg. en mijn aankoop voor een leuke prijs.

Dennis 10-03-2020

Meer keuze dan in de winkel, makkelijk dat er bij de producten reviews te lezen zijn. Zodat het de keizer makkelijk maakt.
Snelle levering.

Lori Sepp 10-03-2020

We komen altijd naar BCC al jaren lang. Service is prima- en helpen graag- prijzen zijn goed, en als het niet op voorraad is- bezorg het gewoon aan huis gratis of je kan het in de winkel ophalen.
Top winkel. Zeker een aanrader

Monique 10-03-2020

Heel ruim aanbod. Ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid. Personeel was erg vriendelijk,kundig,en behulpzaam. Mijn volgende aankoop ga ik hier zeer zeker weer doen.

JanJansen 10-03-2020

Ik kom graag bij BCC, omdat ik altijd goed en klant vriendelijk word geholpen. Wij zijn ongeveer 40 jaar of langer klant van BCC.

Mar 10-03-2020

Op zondagmiddag een wasmachine besteld, op maandagochtend werd ie keurig netjes bezorgd en afgeleverd op afgesproken tijd! Oude machine weer meegenomen. Top service!

Panos K. 10-03-2020

Een nieuwe smartphone aangeschaft bij BCC. De vriendelijke en behulpzame jongeman gaf ons advies en nam alle tijd voor ons en wij zijn blij dat we geslaagd zijn bij BCC!!!!

Jacqueline Oostenbrug-Verspuij 10-03-2020

De persoonlijke benadering, de vriendelijkheid en de hulpvaardigheid van het personeel maken dat ik voor BCC kies.

Nellie Beekman 10-03-2020

We werden vriendelijk ontvangen in de BCC winkel in Amsterdam-Noord en de verkoper nam alle tijd voor ons. Zijn advies was deskundig en voor mij heel nuttig.
Ik ben mede daardoor heel blij met mijn nieuwe smart-tv die vanmiddag is bezorgd en geïnstalleerd is, ook weer tot mijn volle tevredenheid.

Reviewer 10-03-2020

Slechte service bij schade of problemen met een product jammer genoeg. Ik heb hier een nieuwe monitor bestelt die werkte helemaal goed totdat hij kapot ging. Een vriend van me had dezelfde monitor bij amazon bestelt en had hetzelfde probleem (de zijkanten van de monitor zijn heel zwak en als je hem op het standaard zet kan hij al kapot gaan, dit wisten wij niet maar het ging eerst goed) toen hij bij amazon vertelde wat er was gebeurd kreeg hij al zn geld terug. En nu het mmoie gedeelte toen ik dus naar bcc ging kreeg ik een rekening voor onderzoekskosten en voor reparatie (had ik niet om gevraagd) dus je krijgt hier bij deze winkel rekeningen en bij andere geld terug.
jammer want de medewerkers waren over het algemeen aardig en snel antwoord op een mail die ik stuurde voor dat ik ging)

H de Hoop 10-03-2020

Ik kom al jaren bij deze BCC winkel tot volle tevredenheid. Vriendelijk en deskundig personeel

H.J.Planting 10-03-2020

goede kwaliteit, prijs verhouding. Ruim assortiment. prettig en vriendelijk personeel

Annie van Geene 10-03-2020

Wij zijn bij BCC in Alexandrium geweest vanwege het grote assortiment, dat daar aanwezig is.
Wij zijn heel prettig en deskundig geholpen, kregen voldoende tijd om het een en ander in overweging te nemen en ook de afhandeling was prima en gezellig. (Ook heel belangrijk).

A.Wagenaar 10-03-2020

Al meerdere malen artikelen bij dit filiaal gekocht,en altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan.Bij probleempjes kosteloze service dus een dikke 10.

H. Luijten 10-03-2020

Prima winkel. Overzichtelijk en op orde. Ben zoals altijd, zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Koop daarom hier al jaren mijn producten.

Michelle 10-03-2020

Vandaag ben ik zowel bij de winkel in Tilburg als in Oosterhout geweest. De medewerkers zijn super klantvriendelijk en denken en kijken met je mee. Ik ben heel blij dat ik ervoor koos om mijn spullen toch gewoon in de winkel te kopen en niet online.

A. Stout 10-03-2020

Werden goed geholpen verschillen tussen condensdroger en warmtepompdroger werden goed uitgelegd
Ik koop altijd bij BCC fijn personeel en altijd goede service

Gerda 10-03-2020

We zijn ontzettend fijn geholpen,er waren problemen met de nieuwe printer die wij hadden gekocht.Deze werd zonder problemen omgeruild,en we kregen ook een heel goed advies over de inkt.

VAN DEN WOUWER EDDY 10-03-2020

Super service in OOSTBURG, zeer vriendelijk en je krijgt een heel goede uitleg voor wat je wenst te kopen, wij gaan er steeds terug

B. Stoffers 10-03-2020

Zeer goed geholpen. Vriendelijke mensen!
Ze denken met je mee. Alles is snel thuis aangesloten .
We bevelen deze zaak aan.

Rolf 10-03-2020

Bestellen was eenvoudig.
Snelle levering en op de aangegeven tijd, ondanks dat onze straat afgesloten was ivm nieuw wegdek.
Voldoende informatie ontvangen mbt artikel en levering.

jo lahay 10-03-2020

De winkel heeft een mooie uitstraling en alle producten zijn overzichtelijk opgesteld. De verkoper gaf goede uitleg over het aan te kopen product.

Vancouver12 10-03-2020

If something goes wrong they do not care. My item was not as described and they would not compensate me. Dirty, used, no instructions, installation items missing! Outlet items are second hand! Better going to Marktplaats. Total rip-off merchants. Never again thank you!
Officiële reactie van BCC 11-03-2020

Goodmorning Vancouver12,
I am sorry to hear you are not satisfied with your ordered item.
I would really like to take a look at it.
Can you give us your order number?
Kind regards,
Team BCC

Vancouver12 11-03-2020

202003-4533917 Its a great shame we have to use a public forum for you to start to listen to me. My item was dirty, used and without any instructions or installation items. None of these features were mentioned in the products description. No compensation was offered. The price certainly did not reflect these unpleasant "features."

Officiële reactie van BCC 11-03-2020

Hi Vancouver12,
Thank you for the nice conversation and I'm happy that we have come to a good solution.
I wish you a very nice day!
Kind regards,
Team BCC

Vancouver12 11-03-2020

Thank you for reaching out BCC to solve this issue. I am now satisfied that we managed to solve the unexpected experience. I appreciate that we got there the 2nd time around.

Kevin 10-03-2020

Overzichtelijk en een fijne uitstraling. Tijdens het uitkiezen van onze nieuwe TV, zijn wij top geholpen. Zelfs met het inladen van de TV in onze auto. Top service!

Jacktro 10-03-2020

Zondag besteld en maandag in huis !
snelle en correcte afhandeling van de bestelling
Prima !!

Kimberly 10-03-2020

Goede service! Mail tussen hoe laat je bestelling komt en 20 minuten van te voren gebeld dat hij eraan kwam! Heel fijn!

Margreet 10-03-2020

De informatie in de winkel over de verschillende merken en type vaatwassers was prima. Er wordt open en duidelijk verteld, wat je van een bepaald apparaat kan verwachten en hoe de prijs-kwaliteit verhouding is. Dat was nuttig, om mijn keuze voor een nieuwe vaatwasser te bepalen.
Over de installatie van de nieuwe vaatwasser was ik minder tevreden. Monteurs hadden geen extra materialen bij zich en er waren verlengde slangen nodig. Ook werd de machine na de installatie niet even getest of alles goed werkt. In totaal moest er online drie maal een afspraak gemaakt worden, voordat alles naar behoren werkte. Dat was super vervelend.

Dini 10-03-2020

Het personeel is enthousiast en geeft deskundig advies.Wij worden daar altijd zeer vriendelijk geholpen en ze nemen alle tijd.

Vera 10-03-2020

Goede service, vriendelijke installateurs. Koelkast is netjes geplaatst. Duidelijk wanneer de monteurs langskwamen en 15 minuten van te voren nog een telefoontje.

Gerrit 10-03-2020

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen en dit alles snel, correct en zorgvuldig. Conclusie heeft u nog twijfels gooi ze overboord en bestel! U krijgt er geen spijt van!

Annemarie 10-03-2020

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering van het product.

Leon Dobbestein 10-03-2020

Goede Service vriendelijk personeel
Geen opgedrongen verkoop. Kan op mijn gemak winkelen.
En is er iets met een product defect of ? wordt je ook goed geholpen niets is teveel .
En voor mij is het dichtbij.

Jaimy 10-03-2020

Sinds kort ben ik bezig om mijn woning wat slimmer te maken en een Philips Hue beweging sensor mocht hierbij niet ontbreken. De lampen met je stem bedienen is leuk, maar de lampen bedienen zonder dat je iets hoeft te doen (bewegingsdetectie) is stiekem nog veel leuker.

De snelle levering en zekerheid was voor mij echter van belang bij het kiezen van een geschikte webshop, het was namelijk al na elf uur en de kans dat je het pakket dan de volgende dag in huis hebt, is redelijk klein.. Gelukkig is er de BCC! Om half 12 heb ik mijn bestelling geplaatst en de volgende dag was deze op zaterdag netjes binnen het gegeven tijdvak bezorgd, helemaal top BCC!

:-)

sarah louise 09-03-2020

Ontzettend content met aankoop, productinformatie en snelheid bezorging. Hulde.

Joan 09-03-2020

Geleverd is er nog niet ,maar wij zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam geholpen door een medewerkster van BCC dus wachten nu de bestelling af

Stefan Van Dael 09-03-2020

Super vriendelijke mevrouw met kennis van zaken die ons een kwartier voor sluitingstijd goed heeft geadviseerd bij de aankoop van onze stofzuiger! Alles precies naar wens!