A.Wagenaar 10-03-2020

Al meerdere malen artikelen bij dit filiaal gekocht,en altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan.Bij probleempjes kosteloze service dus een dikke 10.

H. Luijten 10-03-2020

Prima winkel. Overzichtelijk en op orde. Ben zoals altijd, zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Koop daarom hier al jaren mijn producten.

Michelle 10-03-2020

Vandaag ben ik zowel bij de winkel in Tilburg als in Oosterhout geweest. De medewerkers zijn super klantvriendelijk en denken en kijken met je mee. Ik ben heel blij dat ik ervoor koos om mijn spullen toch gewoon in de winkel te kopen en niet online.

A. Stout 10-03-2020

Werden goed geholpen verschillen tussen condensdroger en warmtepompdroger werden goed uitgelegd
Ik koop altijd bij BCC fijn personeel en altijd goede service

Gerda 10-03-2020

We zijn ontzettend fijn geholpen,er waren problemen met de nieuwe printer die wij hadden gekocht.Deze werd zonder problemen omgeruild,en we kregen ook een heel goed advies over de inkt.

VAN DEN WOUWER EDDY 10-03-2020

Super service in OOSTBURG, zeer vriendelijk en je krijgt een heel goede uitleg voor wat je wenst te kopen, wij gaan er steeds terug

B. Stoffers 10-03-2020

Zeer goed geholpen. Vriendelijke mensen!
Ze denken met je mee. Alles is snel thuis aangesloten .
We bevelen deze zaak aan.

Rolf 10-03-2020

Bestellen was eenvoudig.
Snelle levering en op de aangegeven tijd, ondanks dat onze straat afgesloten was ivm nieuw wegdek.
Voldoende informatie ontvangen mbt artikel en levering.

jo lahay 10-03-2020

De winkel heeft een mooie uitstraling en alle producten zijn overzichtelijk opgesteld. De verkoper gaf goede uitleg over het aan te kopen product.

Vancouver12 10-03-2020

If something goes wrong they do not care. My item was not as described and they would not compensate me. Dirty, used, no instructions, installation items missing! Outlet items are second hand! Better going to Marktplaats. Total rip-off merchants. Never again thank you!

Goodmorning Vancouver12,
I am sorry to hear you are not satisfied with your ordered item.
I would really like to take a look at it.
Can you give us your order number?
Kind regards,

Vancouver12 11-03-2020

202003-4533917 Its a great shame we have to use a public forum for you to start to listen to me. My item was dirty, used and without any instructions or installation items. None of these features were mentioned in the products description. No compensation was offered. The price certainly did not reflect these unpleasant "features."

Hi Vancouver12,
Thank you for the nice conversation and I'm happy that we have come to a good solution.
I wish you a very nice day!
Kind regards,

Vancouver12 11-03-2020

Thank you for reaching out BCC to solve this issue. I am now satisfied that we managed to solve the unexpected experience. I appreciate that we got there the 2nd time around.

Kevin 10-03-2020

Overzichtelijk en een fijne uitstraling. Tijdens het uitkiezen van onze nieuwe TV, zijn wij top geholpen. Zelfs met het inladen van de TV in onze auto. Top service!

Jacktro 10-03-2020

Zondag besteld en maandag in huis !
snelle en correcte afhandeling van de bestelling
Prima !!

Kimberly 10-03-2020

Goede service! Mail tussen hoe laat je bestelling komt en 20 minuten van te voren gebeld dat hij eraan kwam! Heel fijn!

Margreet 10-03-2020

De informatie in de winkel over de verschillende merken en type vaatwassers was prima. Er wordt open en duidelijk verteld, wat je van een bepaald apparaat kan verwachten en hoe de prijs-kwaliteit verhouding is. Dat was nuttig, om mijn keuze voor een nieuwe vaatwasser te bepalen.
Over de installatie van de nieuwe vaatwasser was ik minder tevreden. Monteurs hadden geen extra materialen bij zich en er waren verlengde slangen nodig. Ook werd de machine na de installatie niet even getest of alles goed werkt. In totaal moest er online drie maal een afspraak gemaakt worden, voordat alles naar behoren werkte. Dat was super vervelend.

Dini 10-03-2020

Het personeel is enthousiast en geeft deskundig advies.Wij worden daar altijd zeer vriendelijk geholpen en ze nemen alle tijd.

Vera 10-03-2020

Goede service, vriendelijke installateurs. Koelkast is netjes geplaatst. Duidelijk wanneer de monteurs langskwamen en 15 minuten van te voren nog een telefoontje.

Gerrit 10-03-2020

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen en dit alles snel, correct en zorgvuldig. Conclusie heeft u nog twijfels gooi ze overboord en bestel! U krijgt er geen spijt van!

Annemarie 10-03-2020

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering van het product.

Leon Dobbestein 10-03-2020

Goede Service vriendelijk personeel
Geen opgedrongen verkoop. Kan op mijn gemak winkelen.
En is er iets met een product defect of ? wordt je ook goed geholpen niets is teveel .
En voor mij is het dichtbij.

Jaimy 10-03-2020

Sinds kort ben ik bezig om mijn woning wat slimmer te maken en een Philips Hue beweging sensor mocht hierbij niet ontbreken. De lampen met je stem bedienen is leuk, maar de lampen bedienen zonder dat je iets hoeft te doen (bewegingsdetectie) is stiekem nog veel leuker.

De snelle levering en zekerheid was voor mij echter van belang bij het kiezen van een geschikte webshop, het was namelijk al na elf uur en de kans dat je het pakket dan de volgende dag in huis hebt, is redelijk klein.. Gelukkig is er de BCC! Om half 12 heb ik mijn bestelling geplaatst en de volgende dag was deze op zaterdag netjes binnen het gegeven tijdvak bezorgd, helemaal top BCC!

:-)

sarah louise 09-03-2020

Ontzettend content met aankoop, productinformatie en snelheid bezorging. Hulde.

Joan 09-03-2020

Geleverd is er nog niet ,maar wij zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam geholpen door een medewerkster van BCC dus wachten nu de bestelling af

Stefan Van Dael 09-03-2020

Super vriendelijke mevrouw met kennis van zaken die ons een kwartier voor sluitingstijd goed heeft geadviseerd bij de aankoop van onze stofzuiger! Alles precies naar wens!

Fam. Videler 09-03-2020

In de loop der jaren hebben wij al menig artikel bij BCC gekocht en immer zijn wij tot onze volle tevredenheid geholpen en geadviseerd. Deskundig, geinteresseerd, behulpzaam en zeer vriendelijk personeel en een grote range van artikelen die zeer concurrerend geprijsd zijn.

Sid 09-03-2020

Hele slechte garantie en klachtafhandeling bij verkoop ondeugdelijk Produkt. Je recht als consument wat je van een produkt mag verwachten en je rechten cf het burgelijk wetboek gaan ze niet eens op in. Ze herhalen net als een papagaai constant hetzelfde.
Vancouver12 10-03-2020

You are totally correct. I experienced exactly the same. BCC are cowboys and do not care for customers at all. I had the same story. Avoid them like Corona

Officiële reactie van BCC 11-03-2020

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Louis 09-03-2020

Prettige mooie grote winkel met vriendelijk hulpvaardig personeel en ook de voorraad was uitgebreid, het type Tom Tom dat ik wilde hebben was er, en er zijn nogal wat types.

M.Mutsaers 09-03-2020

Verkoper was heel behulpzaam en hielp ons uitstekend heeft heel duidelijk verteld wat een chrome cast is en doet wat voor ons nieuw was. Gekocht en thuis geïnstalleerd werk fantastisch

Joke 09-03-2020

Goeie service, vriendelijk personeel. Ook de monteurs werken secuur. We zijn tevreden

Zeer tevreden klant 09-03-2020

Een fijne winkel waar de klant nog koning is. Hulp als je die nodig hebt en alle artikelen voor een uitstekende prijs.

P. Peters 09-03-2020

Als we iets nieuws nodig hebben qua elektrische apparatuur dan kiezen wij voor BCC. Nu moesten wij onze inbouwkoelkast vervangen, ruim 30 jaar heeft de oude koelkast gewerkt en deze deed het nog steeds. Maar de laatste 2 dagen lekte het roest koelvloeistof en dat is niet goed. Wij besloten op de website van BCC te kijken en vonden gelijk een prachtige betaalbare inbouwkoelkast van het merk Etna. Nadat we besteld hadden kwamen ze het 2 dagen netjes bezorgen tussen de afgesproken tijd. Het hoeft geen dag thuis te blijven en weet waar je aan toe bent qua bezorging. Voordeel is dat ze ook de oude koelkast gratis meenemen. Compliment voor de klantvriendelijkheid van deze bezorgers en het gemak wat BBC op hun overzichtelijk website. Nu nog op de planning een lade diepvries maar we weten zeker dat deze ook bij BCC webshop gekocht gaat worden.

Ron 09-03-2020

Uitermate nette en verzorgde winkel.
Klantvriendelijk personeel en deskundig.
Vlott en behulpzaam.

Thea michies 09-03-2020

Duidelijk en de prijs was goed levering perfect, onze computer man zei tegen ons je moet hem bij BBC bestellen.

Lars 09-03-2020

Prima prijs en daarnaast vind ik het prettig om bij eventuele problemen naar een winkel te kunnen gaan. De levering was keurig op tijd. Erg tevreden met het product en de service!

Erik 09-03-2020

Duidelijke shop, alles makkelijk te vinden. Snelle bestelservice welke ook echt daadwerkelijk snel is en je ook goed op de hoogte gehouden wordt over de bestelling. Daarnaast zeer tevreden over onze aanschaf, een acer chromebook. Door de duidelijke omschrijving wisten we precies wat we daarvan konden verwachten en het voldoet daardoor ook aan onze verwachtingen.

Joost Pieterse 09-03-2020

Meestal buitengewoon vriendelijk en duidelijke informatie! Overzichtelijke winkel.

Sjak 09-03-2020

Fijn en prettig geholpen
Vroeg naar uitleg mbt koffiezetapparaten en melkopschuimers
Kreeg de plus en minpunten te horen van verschillende apparaten
Prima advies en prettige uitleg.
Niet opdringerig.
Kortom aanrader.

Frans 09-03-2020

BCC heeft ruim assortiment en toont dit overzichtelijk.
Verkoper gaf goed advies en verkoper denkt met je mee. Er is geen drang om iets meteen te verkopen. Super!

A.S. 09-03-2020

Bij BCC Hoogeveen binnen gekomen voor een SamSung Qled tv 44 inch, maar na uitgebreide informatie en in overleg met een allervriendelijkste en behulpzame medewerker van BCC Hoogeveen toch gekozen voor een Sony Bravia 4K Led tv, en ik ben er heel blij mee, de Sony was een beetje duurder, maar het bedrag meer dan waard, dat had ik eerder moeten doen. Met dank aan BCC Hoogeveen voor de meer dan uitstekende service, en natuurlijk Sony.

marianne iriks 09-03-2020

kom er al jaren, steeds weer een groot aanbod aan diverse artikelen en een NIET opdringerige verkoop, gewoon relaxed zitten en alles doornemen,zodat je goed geinformeerd bent.en dan weloverwogen tot aankoop kan overgaan.
ook de attentie op Essent was een welkome verrassing....ben overgestapt!!

Misty 09-03-2020

Helder en prompt! Prima webshop om je producten online te kopen., Snelle bezorging en goede info tijdens gehele bestelling.

Mila 09-03-2020

BCC, goed snel en makkelijk. Ben heel tevreden over de site, zeer gebruiksvriendelijk. En op de bezorging ook tevreden , Ze bezorgen ook op maandag, dus snelle levering. Ga zo door BCC.

José 09-03-2020

Vriendelijk personeel , geef goed advies en uitleg . Hebben alle tijd voor de klant. Schone winkel goed overzicht van de producten

Lisa 09-03-2020

Afgelopen zondag zijn mijn moeder, broer en ik zeer goed geholpen in de winkel in Alkmaar. Ondanks dat er eigenlijk iets te weinig personeel aanwezig was op dat moment, werd er toch alle tijd genomen om de juiste kookplaat, afzuigkap en stofzuiger uit te zoeken en vragen te beantwoorden. Het personeel was zeer vriendelijk, deskundig en meedenkend, van een mate die je tegenwoordig niet vaak meer tegenkomt in winkels.

henkf 09-03-2020

Leuk geholpen door de mensen die ook nog eens kennis van zaken hebben.
En als ze iets niet zeker weten dat eerlijk zeggen !!

R. Bombeeck 09-03-2020

Super goed geholpen door de medewerker van BCC. Tijd genomen om de klacht op te lossen en te kijken naar een oplossing.

KB 09-03-2020

Webshop is overzichtelijk en makkelijke zoekfuncties.
Website gaf een storing tijdens het betalingsproces waardoor de ingegeven cadeau kaart van de BCC niet meer werkte.
Helaas was de medewerkster niet erg meedenkende hierin. Het is wat het is, probeer morgen maar weer of de kaart het dan wel doet was de strekking.

Ad 08-03-2020

We zijn er nu aantal keren geweest en zijn altijd erg goed en deskundig geholpen. Prijs is ook goed, zeker gezien het feit dat we altijd eerst bij de concurent kijken maar toch bij BCC terecht komen.

E. D. 08-03-2020

Was voor het eerst in de BCC winkel te Leeuwarden. Ondanks de redelijke drukte snel en zeer vriendelijk geholpen. Verkoopsters stak geen fantasieverhaal af, maar gaf aan er te weinig van te weten en riep iemand anders bij. Vlot, deskundig en vriendelijk geholpen.

Hello 08-03-2020

Een vriendelijke medewerker gaf goed advies, zeer behulpzaam met de juiste beslissing te maken, hij nam de tijd voor je was niet opdringerig, winkel zag verzorgd uit mooie uitstraling .

Ioannis 08-03-2020

Goede prijs, en goede info, vriendelijk personeel die weten waar ze over praten. En geen verkoop praatjes houden.