Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elzakkers 05-03-2020

Goede service, goede informatie en kennis van product. Werden vriendelijk en netjes geholpen

Kees, Hilversum 05-03-2020

Mooie winkel met uitgebreid assortiment, vriendelijk personeel, goede voorlichting

jacqueline 05-03-2020

supergoed geholpen door de medewerker. We kwamen voor een nieuwe koffiezet machine en namen de Delonghli . Mijn man liep moeilijk en de machine werd door hem naar de auto gebracht. Duim omhoog voor BCC

Marvin 05-03-2020

Wasmachine kapot. Maar dankzij de verzekering krijgen we gewoon een nieuwe.
Enorm goede voorlichting bij de keuze van de nieuwe. Die wordt bij omruiling ook volledig aangesloten.
Echt super.

Remco van Dongen 05-03-2020

De online BCC shop is duidelijk en overzichtelijk. Bestellen was simpel en levering supersnel namelijk de volgende ochtend al. Je kunt een bestelling plaatsen zonder perse een account aan te hoeven maken wat ik een groot voordeel vind. BCC is aangesloten bij Freebees waardoor ik er iets leuks kon kopen van mijn gespaarde Freebees punten.

Maggie 05-03-2020

De bluetooth koptelefoon van Sony waar ik naar op zoek was, was bij BCC het goedkoopst.
Het bestelproces was snel en easy te doorlopen.
Tijdens het bezorgproces werd ik voldoende op de hoogte gehouden.
Kort samengevat: goede produkten, lage prijs, gemakkelijk te bestellen en snel in huis

Vandenakker 05-03-2020

BCC is een winkel waar ik al jaren graag producten koop. Ze hebben een breed assortiment aan producten en het is fijn om ook in de winkel te kunnen kijken hoe het product er exact uit ziet. Op internet staat alles super uitgebreid omschreven en het is makkelijk om te bestellen. De prijzen zijn goed, je betaald ergens anders zeker niet minder.
Ik heb een vaatwasser besteld en die is keurig geleverd op de afgesproken tijd. De tijd van leveren was makkelijk in te plannen en specifiek zodat je niet een halve dag thuis zit te wachten tot ze komen. De chauffeur belde mij keurig een half uur op voordat ze zouden komen en d eaansluiting liep vlekkeloos en spoedig. De monteurs hebben nog uitgelegd hoe het apparaat werkt, heel fijn. Nette mannen die de boel keurig hebben achter gelaten ook. Helemaal blij!!!

Lars 05-03-2020

Goeie prijzen, goeie kennis, hulpvaardige helpdesk en zeer vriendelijke en professionele installatie

mathijs 05-03-2020

ik heb voor deze shop gekozen omdat ze het ruimste aanbod hadden. ik had ook bij andere winkels gekeken en daar hadden ze minder aanbod.

a.g.neelen 05-03-2020

Na op de website een aantal inductiekookplaten te hebben bekeken op mogelijkheden en maten, hebben we de uiteindelijke beslissing, samen met de vriendelijke en deskundige verkoper, in de winkel in Zaandam gemaakt. Op zaterdag gekocht en gelijk al op maandag bij ons geplaatst, zo snel hadden wij dat niet verwacht. Zowel de opzet van de website als de positieve ervaring in de winkel heeft ons een goed gevoel gegeven.

J.W 05-03-2020

Ik heb al meerdere artikelen van BCC en ben goed geholpen ook met garantie.
heb nu een printer gekocht de HP office jet 3833.
was wel even werk voor mij als oude man om te instaleren maar hij werkt nu .
een fijne printer met veel mogelijkheden voor de kleine beurs.

Jari 05-03-2020

Ben erg tevreden over BCC geven een eerlijk en deskundig advies en komen afspraken na

Jawid Abdali 05-03-2020

Prima service. De bezorging was perfect, keurig van te voren gebeld en 5 min later werd de wasmachine bezorgd en geïnstalleerd.

petra 05-03-2020

Je word er goed geholpen en ze geven een goed advies.Ruime collectie We komen graag in deze winkel.

John Robben 05-03-2020

We kopen regelmatig bij BCC en zijn altijd vriendelijk naar volle tevredenheid geholpen en van goed advies voorzien het is een overzichtelijke goed uit ziende shop houden zo

Ellen 05-03-2020

Vandaag een e-reader bij BCC gekocht. De verkoper heeft mij het verschil tussen de verschillende e-readers perfect uitgelegd. Ben dus heel tevreden over de service.

Top aankoop! 05-03-2020

Ik vond de levering super snel en zoals beloofd. De website zelf is erg overzichtelijk en er zijn veel betalingsmogelijkheden te gebruiken, wat erg handig is.

henk 04-03-2020

dit is een goede site goede uitleg met duidelijke beschrijving wat men wilt weten dit is de eerste keer dat ik wat bij bcc besteld hebt bevalt goed snelle levering ben ook zeer tevreden een goede aanrader

Lema 04-03-2020

Uitstekende info en hulp bij de aanschaf van een iPad.
Ook extra instructie bij het overzetten van foto's van pc naar de nieuw iPad.
Gewezen op de mogelijkheid extra kassakorting te verkrijgen na overstap naar essent

Joris 04-03-2020

Ik ben zeer kundig en vriendelijk geholpen door de jonge medewerker aan de Bilderdijkstraat op zaterdag 29 februari.
De externe harddisk die hij mij aanraadde blijkt inderdaad, zonder enig voorbehoud, plug & play te zijn op mijn Mint-19 Linux computer besturingssysteem.
4TB voor beneden de 100 euro, eventjes om kwart voor vijf 's middags gescoord, is een prima service waarbij ik mezelf allerhande problemen met de hedendaagse postbezorging heb bespaard.

julia 04-03-2020

zeer klantvriendelijk, goede uitleg, nemen de tijd voor je.
laten je eerst even rustig rondkijken en op een gegeven moment komen ze naar je toe en zijn dan zeer behulpzaam.

likolog 04-03-2020

Niet duur en netjes verpakt, Snelle levering op het moment zoals afgesproken bij de bestelling.

Marijke 04-03-2020

Heb verder geen commentaar. Heb in eerste instantie een klacht ingediend, maar dat werd de volgende dag al snel verholpen

Eric 04-03-2020

BCC is een topbedrijf. De site is gemakkelijk toegankelijk en duidelijk. De prijs en de service zijn goed. Snelle levering.

Rob van der Meer 04-03-2020

Bij BCC in Beverwijk een nieuwe televisie gekocht.
Wij hadden in eerste instantie geen idee wat we moesten kiezen. Onze laatste TV dateerde van 10 jaar geleden. Toentertijd een van de eerste smart tv’s.
De verkoper in kwestie gaf ons een zeer goede uitleg over de verschillen van de diverse televisie.
De keuze werd een stuk eenvoudiger.
Bij afhalen bleek de TV ook nog eens €100,- goedkoper. Mooi meegenomen!
Eigenlijk doen we alle aankopen qua apparatuur bij BCC in Beverwijk en worden altijd uitstekend geholpen!!

Tam 04-03-2020

De site is duidelijk. De prijzen zijn top. De bestelling werd heel snel verzonden.

Ivonne 04-03-2020

Goede sfeer, stralen rust uit. Eerlijke advisering.
Overal wordt aan gedacht. Goede verlichting, rustige muziek, koffie ook beschikbaar als ze zomaar binnenkomt, een brokje voor de hond, meedenken door Essent. Wat wil je nog meer?

Jan 04-03-2020

Wasmachine gekocht bij BCC en super tevreden met de service. De prijs was incl het gratis plaatsen en aansluiten van de nieuwe wasmachine en het meenemen van mijn oude wasmachine (let op: oude wasmachine dient wel op de begane grond klaar te staan voor de bezorgers). Duidelijke communicatie betreft levering en levering ook binnen het aangewezen tijdslot geleverd. Kortom zeer tevreden. Geen ervaring met de afterservice en hopelijk zal dat ook niet nodig zijn.

Jan 04-03-2020

Snelle levering, goed apparaat en aansluiten is zeer eenvoudig. Ondanks dat ie pas een paar uurtjes in huis staat ben ik er nu al zeer tevreden over. Een aanrader dus !!!!!

Loesje Benda 04-03-2020

De site werkt fantastisch, snelle levering en altijd zeer aardige chauffeurs. Ook bij telefonisch contact wordt er altijd goed met je meegedacht.

Roland 04-03-2020

Het personeel bij BCC Zierikzee is vriendelijk en zeer ter zake kundig. Of je nu komt voor een koffieapparaat of een TV, het personeel geeft zeer ter zake doende informatie, zodat je de juiste beslissing kunt nemen. Geen moeite is te veel.

Henri 04-03-2020

Een vaatwasser besteld bij BCC. Inclusief plaatsing. Alle afspraken perfect nagekomen en de monteurs waren snel en deskundig. Voorfront keuken ook weer gemonteerd. Zeer tevreden over de snelle levering en perfecte plaatsing

florentine 04-03-2020

Bij binnenkomst stond iemand klaar om mij te helpen met een probleem en hij was bereid de verpakking te openen zodat ik kon checken of het echt functioneerde met mijn laptop. bovendien kreeg ik daarna prettig en deskundig advies hoe mijn wifi in huis en aangrenzend pand te versterken en liep ik de winkel uit met dat wat ik nodig had. warm aanbevolen!

wim 04-03-2020

Snelle levering. En een mooie prijs voor de Samsung A10. DHL heeft de Samsung. op tijd afgelelerd op mijn adres.

Amsterdametje 04-03-2020

Netjes naar de 3de verdieping getild door twee heren, aangesloten en korte uitleg gekregen. Bij het teruggaan bood één van de heren aan om de buggy van de buren, die ik naar boven moest dragen zodat zij er met de afwasmachine door konden, weer beneden te brengen. Zulke gestes kan ik wel waarderen.

m van den heuvel 04-03-2020

Snelle verzending, zeer goed service!
Veel keuze en voor een scherpe prijs.
Een echte aanrader :)

Angelique 03-03-2020

Vriendelijk en vlot geholpen. In de naastgelegen winkel was zelfde artikel iets goedkoper en ik kreeg het voor dezelfde prijs, zonder “ gedoe”. Artikel werd zelfs naar de kassa gebracht en ik kreeg nog leuke tips.

Johan 03-03-2020

Snelle levering, eerlijke prijzen, goed product, goede service, duidelijke website.

Ed Hage 03-03-2020

Ik heb de JBL extreme2 gekocht bij BCC Barendrecht,waar ik vaker electronica heb gekocht.Gewoon omdat de bereikbaarheid voor mij prima is.Dichtbij parkeren en je kan er de apparatuur testen/beluisteren.De mensen die je daar helpen zijn vriendelijk en helpen je met je keuze !

Patricia 03-03-2020

Helemaal blij met onze elektrische poffertjespan.
Ze hadden ze niet op voorraad in de winkel, maar ze hebben ervoor gezorgd dat ik hem een dag later in huis had.
Goeie service.

P.Bierings 03-03-2020

De site geeft goed aan hoe je een bepaald product dat je zoekt kunt vinden. Ook is voor mij de betrouwbaarheid van leveren een zeer belangrijk punt.

AAJ Schendelaar 03-03-2020

BCC Alkmaar is een mooie en overzichtelijke zaak met uiterst vriendelijk personeel. De goederen die ik daar heb gekocht werden verkocht door medewerkers die meedenken en hun vak verstaan. Kortom zeer tevreden.

SuusM 03-03-2020

Prettige winkel, zowel online bestellen en in de winkel afhalen of thuis laten bezorgen. Eerlijke prijzen, goede aanbiedingen, garantie, vriendelijk personeel. Fijn dat er nog een 'echte' winkel bestaat waar je naar toe kunt en niet fungeert als 'marktplaats' die tevens snel en tegen een goed tarief thuis bezorgt.

Rosan Vader 03-03-2020

Artikel was niet op voorraad. Ze hebben hem besteld, kreeg daarbij netjes een bon en een mail ter bevestiging. Bij binnenkomst ook weer een mail. Goed geregeld! Erg tevreden.

Gonny 03-03-2020

Alles is gegaan zoals tijdens de online aankoop werd beloofd.
Keurig op tijd bezorgd, geïnstalleerd en oude machine meegenomen.
Dik tevreden dus.

Schipper 03-03-2020

Deze shop bevelen wij aan omdat de verkoper veel verstand van zaken had . Eerlijkheid en zeer klantvriendelijk. Dikke 10 voor de verkoper!

Keecie 03-03-2020

Je wordt goed en vakkundig geholpen. En als de prijs aan de overkant lager is voor het zelfde product dan krijg je die als korting ook.

Ad 03-03-2020

Breed assortiment, bekwaam personeel. Er werd ruim tijdgenomen om onze vragen te beantwoorden.

Jack van Rooijen 03-03-2020

Ik heb gekozen voor bcc mooie winkel
Zeer goede uitleg vriendelijk personeel
Heb gekocht aeg wasmachine en Philips airfryer
En vaatwasser word ook bij jullie gekocht
Ik woon tenslotte in eysden en doe mij de moeite
voor naar beek toekomen terwijl ik ook naar
Maastricht kandus dit zegt genoeg

G 03-03-2020

Ik ben voor een TV naar BBC gegaan. Na binnenkomst werd ik direct geholpen door een vriendelijke en deskundige jongeman. Ik had al wat onderzoek gedaan naar de televisie die ik wilde gaan kopen. Dit samen met het eerlijke advies en uitleg van BCC heeft mij een fantastische aankoop opgeleverd. Ik houd van feiten en van hoofdzaken zonder al te veel geklets erom heen. Dit vond ik bij BCC. Dank voor de hulp.