Rosaaatje 17-03-2020

Deskundig en vriendelijk geholpen .Er werd meegedacht en advies gegeven.Fijne ervaring!

Beste Rosaaatje,

Aafke Schokker 17-03-2020

De site is heel duidelijk. Bezorging stipt op tijd, anders wordt er gebeld. Medewerkers
Kundig en zeer klantvriendelijk. Ik vind BCC een zeer fijne zaak.

Beste Aafke Schokker,

Bedankt voor jouw mooie review over de website en onze medewerkers.

Nigel 17-03-2020

Ik wilde snel een ps4 bestellen ivm met het coronavirus en de pure verveling die eraan zou komen.
Uiteraard door het virus is iedereen financieel hard ingekort, makkelijk de gespreidbetalen optie kunnen kiezen en volgende dag al in huis! Bezorger hield rek met corona liet pakketje netjes voor de deur staan en vroeg even naar mijn naam voordat hij wegliep!

Beste Nigel,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we jouw in deze rare tijden, die worden beheerst door het Corona virus, naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
Veel plezier met je PS4!

Teddy 17-03-2020

Online een pc besteld. BCC is de afgesproken levering nagekomen, de volgende dag dus, met keurig van te voren een email over het tijdslot waarin geleverd wordt.

Beste Teddy,

Bedankt voor jouw review over de levering!

Ben 17-03-2020

Mijn Sonos set bij BCC Deventer ( online) gekocht. Super geholpen door () die mij er van overtuigd had dat dit een goede keus was ... inmiddels 2 weken in bezit en nog altijd blij met mijn set :-).

Graag tot de volgende keer !!!

Beste Ben,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal in Deventer.
Fijn dat je blij bent met je keuze en je geniet van jouw Sonos set!
Tot een volgende keer!

MR 17-03-2020

Altijd super goed geholpen hier in BCC Muiden. Ik kom hier regelmatig. Goede adviezen en ik voel geen verkoopdruk;-)

Beste MR,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

Familie Karademirli 16-03-2020

Het loont om de nieuwsbrieven te lezen en gebruik te maken van acties. Zo heb ik voor mijn kinderen een extra tablet aangeschaft in de drie weken dat ze thuis zijn naar aanleiding van een nieuwsbrief. De BCC medewerker was erg behulpzaam en vriendelijk. Ook kreeg ik nog bruikbare tips.
Ik ga zeker nog terug wanneer ik een ander product nodig heb.

Beste familie Karademirli,

Bedankt voor jullie mooie review over de nieuwsbrief en onze collega!

Katherine 16-03-2020

I am very happy with my purchase. Fast shipping and even faster processing despite the fact that the order was placed on Sunday. I will definitely come back to you again! Now you are my store number 1. I heartily recommend.

Dear Katherine,

Thank you so much for your review!
We look forward to helping you again!

Kind regards,

Henny 16-03-2020

Snelle en goede service. Toen de blender defect bleek bij aflevering even naar de dichtstbijzijnde BCC winkel en direct een andere meegekregen. De blender werkt prima.

Beste Henny,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Mozes 16-03-2020

Top gewoon heel makkelijk.
Kopen en volgende dag bezorgen
Netjes geholpen in de winkel en thuis.
Gewoon easy

Beste Mozes,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat je alles zo makkelijk hebt ervaren!

Harm 16-03-2020

Na eerst een te grote TV gekocht te hebben (paste niet) werd er door de medewerker zeer veel energie en moeite gestoken in het vinden van een kleinere maat van deze TV. Echt enorm goede service.

Beste Harm,

Bedankt voor jouw review over onze collega.
We doen ons best de klant te helpen waar we kunnen en dat is zo te lezen wel gelukt!

Rene 16-03-2020

Prettige en deskundig advies in de winkel. Overzichtelijke webshop. Betaling met vvv cadeaukaart mogelijk. Levering via dhl perfect.

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review over de winkel en de webshop.

Johanna 16-03-2020

Onze TV was kapot gegaan en hadden een verzekeringspolis afgesloten, service was helemaal top en omruilregeling was goed geregeld (na 7 jaar), enige wat jammer was dat personeel op zaterdag niet zichtbaar was. Op zondag terug gegaaan en toen kon de omruil niet gemaakt worden omdat de collega die dit kon er niet was, maar maandag kon dit gelukkig wel.

Beste Johanna,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Vreemd dat het personeel niet zichtbaar was toen jij in de winkel was. Het is lastig te achterhalen wat hiervan de reden is geweest. Excuses dat we je hierdoor niet gelijk hebben kunnen helpen.
Gelukkig is het wel allemaal goed gekomen.
Veel plezier van de TV.

Mark 16-03-2020

Vandaag een Macbook Pro gekocht in het filiaal in Oss en ben erg goed geholpen. Een erg vriendelijke goedemiddag bij binnenkomst, een lekker kopje koffie tijdens de aankoop en met de juiste informatie (en natuurlijk de macbook!) weer naar huis gegaan. Volgende keer weer BCC!

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.
Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

hendrik van loenen 16-03-2020

ik het op elke vraag die ik gesteld heb een direct en juist antwoord gekregen na mijn idee. ik wou een complete televisie installatie met een juiste geluidinstallatie daarbij het duurde de wel even maar na uitleg en alles bij elkaar zoeken zijn we na mijn idee en verwachting tot een goed resultaat gekomen bedankt

Beste Hendrik van Loenen,

Bedankt voor jouw mooie review.
Geniet van jouw TV en geluidsinstallatie!

Alette 16-03-2020

Service is fsntastisch! En tot nu toe is elk contact met een medewerler en de chatservice perfect geweest. Ik kom graag bij BCC en heb de laatste tijd alles via hen aangeschaft.

Beste Alette,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat je zo'n goede ervaring met BCC hebt en bedankt dat je een van onze vast klanten bent!

Rob 16-03-2020

Zeer vriendelijk personeel en deskundig. Niets is te veel. Bezorging ving niet goed maar werd snel en zeer goed opgelost, zonder enige vertraging, ouderwetse service. Een dikke pluim

Beste Rob,

Dankjewel voor jouw review.
Excuus dat de levering niet in 1x is gelukt, maar gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen.

Vosje 16-03-2020

De service is echt helemaal top.. vriendelijk personeel en bij het afleveren een lach op het gezicht. Zelfs haha toen de wasmachine naar 2 hoog moest.. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Vosje,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat je zo'n goede ervaring met BCC hebt gehad. Graag tot en volgende keer.

Nic 16-03-2020

Bestelling ging soepel, duidelijk bericht over wanneer pakketje te verwachten, bezorger was goed op tijd. Kortom: vlot bestelproces, zonder problemen.

Beste Nic,

Yvonne van Dijk 16-03-2020

Door bepaalde omstandigheden kon ik mijn televisie die ik een paar jaar geleden bij BCC omruilen voor een nieuwe televisie. Wel van dezelfde waarde als die televisie die ik toen had gekocht. Ik ben overal netjes mee geholpen door de medewerker. Kom al heel wat jaartjes bij deze BCC in Lelystad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. En weten ze iets niet zeker op dat moment , dan onderzoeken ze de dingen net zolang totdat ze het wel zeker weten. Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben dan ga ik zeker weer naar BCC in Lelystad. En nu kijk ik met veel plezier op mijn nieuwe televisie. Bedankt mensen van BCC Lelystad.

Beste Yvonne van Dijk,

Bedankt voor jouw mooie review over BCC Lelystad!
En natuurlijk ook bedankt dat we je al jaren als vaste klant mogen verwelkomen!
Veel plezier met de nieuwe TV.

Luuk 16-03-2020

Fijne winkel en snel personeel. Helpt direct waar nodig, maar kan je ook gerust door de winkel laten lopen.

Beste Luuk,

Bedankt voor jouw review over onze winkel!

J. Kok 16-03-2020

Ik was in de winkel in Almere- Buiten afgelopen zaterdag omdat ze nog op voorraad waren op afstand bediening verwarming setjes daar aangekomen bleek dit niet het geval te zijn, helaas. Kan gebeuren. De verkoper heeft excuus gemaakt en heeft het via de Webshop voor ons besteld en vandaag maandag 17 maart 2020 was het bestelde al binnen, geweldig zeer goede service. top

Beste J. Kok,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere-Buiten.
Excuses dat de voorraad van het door jou gewenste artikel op bleek te zijn toen je in de winkel kwam.
Gelukkig heeft de verkoper een snelle oplossing gevonden!

Gert van 't Wout 16-03-2020

Een heldere, duidelijke en eenvoudige website, waardoor je door opties in te vullen keuze gemakkelijk is.

Beste Gert van 't Wout,

Bedankt voor jouw review over onze website!

Ramon 16-03-2020

Op zoek naar nieuwe PS4 controller. Bij BCC snel gevonden, vlot besteld en betaald en volgende dag in huis, top !!

Beste Ramon,

Bedankt voor jouw review!

P 16-03-2020

Rustige werknemers die je goed helpen. Niet opdringerig en luisteren goed naar je eisen/wensen. Ik loop daarom niet altijd met duurste de deur uit maar wel met hetgeen het beste bij mij past

Beste P.,

Dankjewel voor jouw mooie review.
Het belangrijkste is dat wanneer je iets aanschaft, dit ook het product is dat aan jouw wensen voldoet!

Fevzı E 16-03-2020

Professionele personeel
Personeel heeft mij geholpen met het uitzoeken van de product
Vriendelijke personeel
Artikel was niet meer in de winkel ze hebben het besteld en volgende dag hebben ze thuis laten bezorgen.

Ilonka 16-03-2020

Een vrieskist gekocht. vrijdagochtend besteld, en maandagochtend in huis.

werd duidelijk op de hoogte gehouden van het proces via de email.
20 minuten van te voren werd ik gebeld. en nu vanwege de het coronavirus ook duidelijk instructies gekregen om "dichtbij" contact te voorkomen.

proces van A tot Z 100% naar tevredenheid verlopen.

Beste Ilonka,

Bedankt voor jouw mooie review.
Wat fijn dat we jou naar een volle 100% tevredenheid hebben kunnen helpen!

Frans V. 16-03-2020

Koelkast besteld en keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Ook oude koel/vries combinatie weer meegenomen en de nieuwe op zijn plek gezet in huis. Enige (kleine) minpuntje is dat het verpakkingsmateriaal niet meegenomen kon worden.

Beste Frans V.

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden door het niet meenemen van het verpakkingsmateriaal.

Lars 16-03-2020

Erg fijn geholpen bij BCC. Ik had een oven besteld en hij was goedkoper dan bij andere shops. Het werd op de aangegeven tijd bezorgd (ik kreeg zelfs nog een bevestigings telefoontje of ik thuis was). De monteurs waren aardig en erg snel. Ik zie niet hoe het ergens beter had kunnen gaan.

Beste Lars,

Dankjewel voor jouw mooie review!
Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt! We helpen je een volgende keer graag weer!

Henkie 16-03-2020

behulpzame, heel meewerkende verkoper, we konden product meteen meenemen.
Goede prijs en de concurrent had helaas onwetende onaardige verkoper met verkeerde info in dienst, dus de aankoop vond plaats bij BCC

Beste Henkie,

Bedankt voor jouw review.
Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Eemers 16-03-2020

Het is een mooie, overzichtelijke winkel, personeel is vriendelijk en neemt de tijd voor jou om je te helpen. De producten zijn goed, de thuisbezorging gaat altijd goed, en het personeel dat het thuis brengt is ook vriendelijk en zorgt er netjes voor de het goed binnen komt.

Beste Eemers,

Bedankt voor jouw mooie review over meerdere afdelingen en medewerkers van BCC.

Ben uit Wognum 15-03-2020

Wij zijn prettig geholpen in de winkel bij het zoeken naar een voor ons passende wasmachine. EEn vriendelijke medewerker, een fijn kopje koffie en nergens opdringerig gedrag. Top dus!

Beste Ben,
Bedankt voor jou review.
Wat goed te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen!

Monic 15-03-2020

Onze tv was stuk binnen de garantie. Omdat hij niet gemaakt kon.worden hebben we zonder problemen een nieuwe tv uit kunnen zoeken. We zijn daarbij goed en vriendelijk geholpen.

Beste Monic,

Dank je voor jouw review.
Vriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.
Veel kijk plezier!

J. Schreurs 15-03-2020

Eergisteren liet onze Sharp combi-magnetron ons na 17 jaar in de steek.
Vanwege onze tevredenheid over dit merk, zouden we graag weer een vrijwel gelijk product willen kopen. Bij een winkel hadden ze wel een soortgelijk show exemplaar, maar geen ervan op voorraad. Aansluitend zijn we naar BCC in Beek gegaan waar ze wel een exemplaar op voorraad hadden. Bovendien werden we zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Inmiddels hebben we het toestel al in gebruik en zijn over alles zeer tevreden.

Beste J. Schreurs,

Hartelijk dank voor de review.
Wat goed dat er een gelijkwaardige combi-magnetron is gevonden!
Dat deze maar weer lekker lang mee mag gaan!

Peter 15-03-2020

Zeer goed geholpen door medewerker van BCC. Hij heeft ons uitstekend geadviseerd met de aankoop van een stofzuiger. De keuze is gevallen op een Dyson in de hoop dat het hele gezin hiermee aan de slag gaat 😉

Beste Peter,

Dankjewel voor jouw review!
Wat fijn dat je zo'n goed advies hebt gehad, zo hoort het ook!
We hopen dat jij en jouw gezin veel plezier met de Dyson aan de slag gaan!

D. Boers 15-03-2020

Wat een fijne winkel is die BCC toch. In welke vestiging wij ook komen, we worden altijd super geholpen. Zojuist in Amersfoort geweest en geholpen door....Super aardig en met een dolletje en heeft goed meegedacht en geadviseerd. Ik dacht iets anders over een prijs en hij keek wat hij voor ons kon doen, dat kwam op extra jaren garantie. Wij komen zeker weer terug!

Beste D. Boers,

Wat goed te lezen dat je altijd weer naar tevredenheid bij BCC wordt geholpen en nu ook tot een mooie oplossing bent gekomen! Vriendelijkheid en service zijn belangrijke eigenschappen voor ons!

Saskia 15-03-2020

Specifiek gevraagd naar een desktop waarop je twee monitoren kunt aansluiten zodat ik op twee schermen kan werken. Bij installatie bleek dat er maar één scherm op aangesloten kan worden en dat er geen tweede videokaart inzit die hiervoor noodzakelijk is. Desktop wordt weer opgehaald, maar ik ben nu niet op tijd gesteld om thuis te werken.
Officiële reactie van BCC 16-03-2020

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Maurits 15-03-2020

Prima geholpen in de winkel. Op zoek naar een verbetering van de internet verbinding in huis. Kwam met een ander product thuis dan waar ik voor kwam, maar na gesprek met verkoper gekozen voor een veel beter systeem (Orbi netgear) en hier ben ik erg tevreden over. Heb nu een goede internet verbinding door het hele huis. Top advies

Beste Maurits,

Dank je voor jouw reactie!
Wat goed dat je boven verwachting bent geholpen!

Peer 15-03-2020

Plezierige bediening, er staat vrijwel direct iemand klaar om mij verder te helpen. De kennis van zaken is in mijn ogen wat beperkt, maar voldoende om de vragen die ik heb te kunnen beantwoorden. De uitleg die mij wordt gegeven matcht niet geheel met de installatie die ik thuis moet uitvoeren. Maar ik heb wel het gevoel dat ik het juiste product heb gekocht.

Beste Peer,

Bedankt voor jouw feedback.
Misschien ben je door en nieuwe collega geholpen die nog in het leertraject zit, dat is zo lastig te zeggen natuurlijk.
Maar wel goed dat je een goed gevoel het bij het aangeschafte product.
Mocht je nog vragen hebben, kun je natuurlijk altijd langs het filiaal voor verdere ondersteuning.

Joost 15-03-2020

Vandaag in de winkel was het door de corona gekte erg druk in de winkel, terwijl er maar met een halve bezetting kon worden gewerkt. Dit is mij netjes medegedeeld en ben verder ook prima geholpen. Ondanks de hoge werkdruk voor het personeel hebben ze me goed geholpen. Aan de drukte kunnen ze niets doen, maar wel de manier waarop je geholpen word. Prima winkel dus voor een goed advies.

Beste Joost,

Bedankt voor jouw reactie!
Net als iedereen in Nederland moeten ook wij van BCC roeien met de riemen die we hebben. We doen ons uiterste best om al onze klanten naar tevredenheid te blijven helpen.

Peter 15-03-2020

Zeer vriendelijk en rustige medewerker. Artikel op voorraad, en qua voorgaande prijsinfo tov huidige prijsinfo tot een goede oplossing gekomen. Zeer tevreden over de BCC Zaadam.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal in Zaandam!

Astrid 15-03-2020

Na zeer goed geholpen te zijn, een aankoop gedaan van een laptop. Advies was goed en klantgericht.
Bij andere grote concurrent van BCC hadden we slecht gevoel en werden we niet vriendelijk behandeld. Bij BCC zo veel vriendelijker behandeld, komen er zeker nog een keer terug.

Beste Astrid,

Heel erg bedankt voor jouw mooie review!
Klantvriendelijkheid staat voor ons hoog in het vaandel.
Veel plezier met je nieuwe laptop!

Fam. Nuijen 15-03-2020

Bij eerdere aankopen zijn wij goed geholpen in dit filiaal van BCC. Daarom komen wij terug. Hoewel het artikel waarop wij onze zinnen hadden gezet niet in de winkel voorradig was, zorgde het personeel dat het artikel toch via hun bestelservice de volgende dag aan huis afgeleverd zou worden. We kregen daarnaast nog goede raad over het gebruik van het artikel (koffiezet machine).
Zoals toegezegd werd het apparaat keurig op het afgesproken tijdstip, de volgende dag bij ons thuis afgeleverd.
BCC is een betrouwbare leverancier!

Beste fam. Nuijen,

Bedankt voor de mooie review.
Wat fijn dat jullie steeds weer bij ons filiaal terugkomen. Goed te lezen dat de collega's van het filiaal ervoor hebben gezorgd dat de door jullie gewenste koffiemachine netjes bij jullie thuis bezorgd is!
Geniet van de koffie!

Rien 15-03-2020

BCC Zierikzee is een winkel waar we prettig werden geholpen door een medewerker die kennis had van het product (koffiezetmachine voor verse bonen)waarvoor wij kwamen en duidelijk de verschillen en de voor- en nadelen van de diverse machines wist te benoemen.
Haar advies en onze uiteindelijke keuze bleek juist te zijn; we genieten weer van een heerlijke koffie, capuchino of latte. De reden dat wij niet met een 10 beoordelen zegt niets over onze mate van tevredenheid. De winkel moet een reden houden om zo mogelijk nog verbetering aan te brengen. Een 10 zou betekenen dat er niets verbeterd hoeft te worden. Zie het als een aanmoediging of uitdaging.

Beste Rien,

Bedankt voor jouw mooie feedback!
Wat goed dat jullie naar tevredenheid zijn geholpen in filiaal Zierikzee.
BCC blijft constant werken aan verbetering van services en diensten om onze klanten zo goed mogelijk te blijven helpen.
Geniet van alle lekkere koffie's!

André 15-03-2020

De winkel is overzichtelijk ingedeeld en het winkelpersoneel is vakkundig en vriendelijk.

Beste André,

Bedankt voor jouw review!

Willeke 15-03-2020

Altijd prettig om hier binnen te komen.
Klantvriendelijk en verstand van de producten die ze verkopen.
Geen verkooppraatjes maar eerlijke informatie over het product waar je voor komt.

Beste Willeke,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat je je altijd prettig voelt bij BCC en de service die we geven.

Wendy 15-03-2020

Goeie service. Zijn op tijd. Alles wordt keurig en netjes afgeleverd en oude mee genomen. Ik had een vaatwasser die ingebouwd werd. Top service van BCC. Aanrader. Ik had het gratis erbij als aanbieding maar ik had zeker hier voor betaald. Ze gaan pas weg als alles helemaal goed is.

Beste Wendy,

Heel erg bedankt voor jouw mooie review.
Zo te lezen is het allemaal gegaan zoals het hoort en gelukkig helemaal naar tevredenheid van jou!

Andre 15-03-2020

Overzichtelijke winkel en vriendelijke mensen die je helpen.. De prijs is net zo laag als op de grote internet aanbieders maar wel met goede service. Je weet direct waar je aan toe bent.

Beste Andre,

Fijn dat je tevreden bent met de service van BCC en het filiaal waar je bent geweest!

Winkelaar 15-03-2020

Fijne service, goed geholpen. We kregen een extra vga kabel mee uit de algemene voorraad zodat we direct onze monitor konden aansluiten.

Beste Winkelaar,

Bedankt voor jouw mooie review!

Maarten 15-03-2020

Echt super geholpen door Tom. Met de bluetoothspeaker, de headphones en met een laptop. Vakkundig en gedreven.

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw mooie review over onze collega! Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen.