Hello 08-03-2020

Een vriendelijke medewerker gaf goed advies, zeer behulpzaam met de juiste beslissing te maken, hij nam de tijd voor je was niet opdringerig, winkel zag verzorgd uit mooie uitstraling .

Ioannis 08-03-2020

Goede prijs, en goede info, vriendelijk personeel die weten waar ze over praten. En geen verkoop praatjes houden.

Isidore 08-03-2020

Een fantastische winkel met perfecte service. Daarom komen wij voor al onze apparatuur en accessoires bij dit filiaal van BCC.
Ook als we iets niet begrijpen hoe het werkt of vragen hebben en/of advies nodig komen wij naar BCC Buitenveldert. Er zijn erge fijne service gerichte medewerkers die er ook al gelukkig vele jaren zijn. Goed bereikbaar en uitstekende parkeergelegenheid maakt het plaatje wat ons betreft compleet. Afhaal service is ook erg plezierig.

digigerritje 08-03-2020

Ik werd heel snel geholpen.
Het personeel is erg kundig en aardig.
Het assortiment was groot.

Ed 08-03-2020

Vakkundig personeel, weet waar ze het over hebben! Zeer fijn als je het vergelijkt met het hedendaagse klik, buy & no face-to-face cultuurtje

Scloos 08-03-2020

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Overzichtelijke en ruime nette winkel.

Peter k 08-03-2020

Deskundig advies en overzichtelijke winkel met goede prijsstelling en aankoopgarantie

johan 08-03-2020

correcte en vriendelijke ontvangst , tevens een goede uitleg en een vriendelijke afwerking.

Marcel 08-03-2020

Op de site gekeken en in de winkel een laptop gekocht. Na het installeren bleek het beeldscherm te donker en ietwat te wazig te zijn. Geen probleem vond men in de winkel en ik kreeg direct een nieuwe laptop.
De 30 dagen niet tevreden garantie die BCC hanteert is perfect.
Waar vind je zo`n service nog tegenwoordig?

Rien van Schijndel 08-03-2020

Gisteren bij BCC in 's-Hertogenbosch langs geweest om 2 Nest outdoor cameras te kopen , er was er maar een op voorraad, In Tilburg waren er nog 2 op voorraad. De verkoper stelde voor dat hij ze de volgende dag in Tilburg zou oppikken ( woonde in de buurt van Tilburg), zodat ik ze vandaag kon komen ophalen. Zo gezegd zo gedaan, wat een geweldige super actie van deze verkoper. Kijk zo voel je je als klant toch nog even koning. BCC verkoper nogmaals bedankt.

Marjolein de Wit 08-03-2020

Duidelijke informatie over de wasmachine. Goed producten te vinden en te vergelijken. Op voorraad. Vriendelijke en deskundige bezorgers. Keurig aangesloten en behulpzaam met informatie. Prettige afwikkeling.

Ed van Zetten 08-03-2020

Ik werd erg vriendelijk geholpen, en de uitleg was goed. En ik ga er zeker naar toe voor mijn volgende aankoop.👍

Annemieke 08-03-2020

vakkundige bediening, vriendelijk, behulpzaam. En geen dwangmatig gedrag voor direct kopen van artikel. Zeer prettig!

Diana 08-03-2020

Ben super blij met BCC,

In de middag gaat mijn wasmachine kapot , en de volgende ochtend al een nieuwe ,
Heb s’avonds een nieuwe besteld op de website en werd goed op de hoogte gehouden van de status hoe de bestelling verliep. De volgende ochtend een sms gehad hoe laat de bezorging zal plaats vinden. En dat liep precies zo als ze hadden ge sms’t ze hebben alles netjes geïnstalleerd en mijn oude machine meegenomen. En dat in nog geen 20 min.
Ben super blij met BCC dat alles zo snel is verlopen.
Heb niet het idee gehad dat ik zonder wasmachine heb gezeten.
Mijn volgende aankoop is zeker weer bij BCC.

Suzanne Fredriks 08-03-2020

Via de site van BCC draadloze oordopjes besteld, echter waren we hier niet tevreden over en wilde deze retourneren. Na een telefonisch contact met BCC werd mij aangeraden om naar de dichtstbijzijnde filiaal te gaan om daar het probleem neer te leggen.
Gelijk diezelfde dag heen gegaan en werd keurig geholpen. Alles werd goed uitgezocht en verteld. Mijn zoon wilde graag nieuwe draadloze oordopjes en de medewerkers van BCC kwam met diverse keuzes uit in de prijsklasse van het product wat we wilde retourneren. Mijn zoon was echter wat kritischer en werd er samen gekeken naar wat er nog mogelijk was. De medewerker liet ons via de website diverse keuzes nog zien en uiteindelijk is er een keuze gemaakt en passende oplossing. De medewerker heeft ons heel leuk te woord gestaan en was het gesprek als prettig en gezellig ervaren. Wij zijn met een goed gevoel naar buiten gegaan.

Jihan 08-03-2020

Prima geholpen. Goede voorlichting . Levering was snel. . Goede aanvullende informatie. Ook op vragen, die niet te maken hadden met de aankoop.

Linda 08-03-2020

Goede service. Je word netjes geholpen.
2 weken geleden bose box gekocht, deze week was hij in de actie. We kregen de actie prijs verrekend. Helemaal top, super service. Dat zie je niet snel meer ergens.

Mw W van Grinsven 08-03-2020

heb ik gedaan ,je kunt hier gerust gaan shoppen Ik beveel aan BCC in Tilburg

Denny 08-03-2020

Ruime keuze, goed advies. De verkoper denkt met je mee en besteedt aandacht aan je.

MRoubos 08-03-2020

Vind het handig dat ik het in de winkel kan ophalen. Vriendelijke bediening die met je meedenkt, zonder opdringerig te zijn. Ze zijn ook een DHL punt, dus je kan je bestelling ook bij hun laten bezorgen, maar ook bij een ander DHL ophaal punt. Je kan in de BCC webwinkel ook duidelijk en makkelijk vinden wat je zoekt, mocht je vragen hebben dan kun je makkelijk contact met ze opnemen.

Maarten 08-03-2020

Vlotte hulp bij aankoop,werdt netjes apart gezet zodat ik de dvd speler later op kon halen

corrie 08-03-2020

BCC is voor ons de beste winkel ,prima producten , vakkundig personeel , goede garantie, vriendelijk personeel , goede prijzen ,alles op voorraad .
alle apparatuur in ons huis komt van BCC.

Paula 07-03-2020

Ik had een verwisselbare schijf nodig om de bestanden van onze vereniging te beveiligen. Ik werd snel en vakkundig geholpen door een vakbekwame en attente collega. BCC bedankt!

Edwin 07-03-2020

Hele goede uitleg en support in onze keuze voor een nieuwe laptop voor thuis gebruik.

Han 07-03-2020

Prettige winkel met intelligente medewerkers die je goed helpen!! Helemaal kunnen slagen en tevreden over het assortiment aan televisies en bijpassende soundbars. Vragen over compatibiliteit, aansluitingen werden goed beantwoord. Ook fijn dat je koffie of water kunt pakken en natuurlijk gratis parkeren.

Johan Beckers 07-03-2020

Bcc Sittard zoals altijd alles volgens afspraak.
Altijd de juiste keuze en voorlichting.
Nu AEG Inductie kookplaat gekocht,bevalt uitstekend.

Albert en Annemarie Kroon-Meijer 07-03-2020

Op zoek naar een smart TV voor in onze slaapkamer. Vervolgens naar BCC Hilversum gegaan. En binnen een half uur met de juiste begeleiding van een zeer klantvriendelijk verkoper naar huis gegaan met een TV naar onze wens. Super blij!!

Dolas 07-03-2020

Super klantvriendelijk en kreeg ook tips voor ons nieuwe printer. Ik raad iedereen aan om naar bcc veghel te gaan als ze als koning willen voelen.

Van Stiphout 07-03-2020

Duidelijke website.
Goede product omschrijving.
Goede prijsstelling.
Snelle levering.

Leon 07-03-2020

Fijne winkel, wordt prettig geholpen en niet opdringerig. Veel verstand van de producten die ze verkopen.

Elise 07-03-2020

Duidelijke productomschrijving op de website. Makkelijk te bestellen; ook mogelijk om met VVV-bonnen te betalen. Product is bijzonder snel geleverd zonder enige schade/kreukels. Als klant word je goed op de hoogte gehouden van de zending. Tevens krijg je de factuur/betaalbevestiging snel in je mail. Al met al erg tevreden met het product en de geleverde dienst!

Jacqueline 07-03-2020

We werden ontzettend goed en gastvrij geholpen ondanks dat we vlak voor sluitingstijd kwamen. vriendelijk en top advies!

Arjan 07-03-2020

Vandaag een airfryer aangeschaft. Goed en duidelijk advies gekregen voor de juiste keuze.

Jos 07-03-2020

Ik ben elke keer weer onder de indruk van de service, die niet ophoudt bij de verkoop van een product. Als je later vragen hebt over aansluiting of gebruik word je met alle egards behandeld en word altijd snel een oplossing voor het probleem gevonden. En vanmorgen weer! Chapeau!

Cor 07-03-2020

Zoals gewoonlijk prima,snel en vakkundig geholpen
Ik ben een
“Snelle” koper, ik kies het artikel ,korte uitleg en weer weg
Bevalt mij prima, en bij BCC snappen ze het !!

Ger en Alice de Jager 07-03-2020

Prima service, je wordt ook goed van advies gediend en ook wordt de benodigde papierwinkel uitstekend verzorgd; en wat ook heel belangrijk is: men denkt met je mee!

Gertjan 07-03-2020

Nette en correcte manier van adviseren.
Kundig te woord gestaan en in een keer klaar
Aflevering en aansluiten zo als je mag verwachten, gewoon goed

Evert 07-03-2020

Prima winkel, correcte medewerkers. Niet te beroerd om even de sim kaart over te zetten.

happy 07-03-2020

Ik ben vorige keer ook goed geholpen , deskundig advies, vriendelijk , neemt de tijd, fijne ruime winkel, helemaal happy

M.Paijmans 07-03-2020

Snel en adequaat geholpen door Marc bij BCC Oosterhout. Met goede informatie over het product en productvergelijking met andere merken.
Gekocht Stofzuiger Dyson V11. Volgende dag bleek bij prijsvergelijking andere winkel goedkoper. Kreeg na melding bij BCC meteen verschil terug.
Netjes afgehandeld zonder gedoe. Compliment daarvoor!

HJ Kostelijk 07-03-2020

Prima service van BCC. Telefonisch geholpen bij de keuze. Men nam de tijd voor me.

Op de dag van leveren kreeg ik ruim van te voren een SMSje welk tijdstip t zou gaan worden.

Bij afleveren was men naast beleefd ook voorzichtig met het eruit tillen en afvoeren van het oude apparaat. Straks uitpakken en ben benieuwd hoe het nieuwe apparaat t gaat doen.

inge 07-03-2020

Bij Bcc Oude Haagweg kom ik graag. Klantvriendelijkheid en behulpzaamheid is hier top.
Ben zeer goed geholpen en het advies waar je in de praktijk mee aan de slag kunt.

bedankt!!

Inge

R.Guldemond 07-03-2020

Vriendelijke klant benadering. Medewerkers stellen alles in het werk, dat de klant tevreden de deur uit gaat

Karin 07-03-2020

Duidelijk en overzichtelijk. Levering ging volgens afspraak. Oude apparaat ging mee terug. Keurig op de hoogte gehouden van het leveringsmoment.

Ruud 07-03-2020

Het is een fijne winkel om er iets te kopen de mensen zijn altijd vriendelijk en behulpzaam

Robert Will van den Brekel 06-03-2020

Een "review" neerpennen, over dit bedrijf, BCC, deze winkelketen, over motivatie en beoordeling, over kwaliteit en kunde, over dienstverlening, garantie, klantgerichtheid en service en uiteraard over de goederen en de prijs hiervan. Het beste wat er te krijgen valt, liefst in overtreffende trap. Dit alles, mooi en kundig voorgespiegeld, zodat als de potentieel nieuw geïnteresseerde dit leest, het vertrouwen krijgt, om hier direct naar binnen te struinen en te kopen. Voor wat het waard is, zou ik zeggen: doen! Het is top! U, als klant wil toch het beste en wilt U zelf niets te kort doen! Toch?Net zoals ik. Fijne BCC experience.

Theo Haak 06-03-2020

Wij hebben voor BCC gekozen omdat we al eerder hier een wasdroger hebben gekocht en dat was allemaal super geregeld! Ook deze keer was het allemaal weer piekfijn in orde! Je krijgt 's morgens al een sms bericht met de tijd van aflevering en daar wordt ook aan gehouden. Je kan een keuze maken voor de manier waarop je betaalt. Super handig als je met de pin wilt betalen. Wij zijn dik tevreden!

Jaap 06-03-2020

BCC doet wat hij beloofd, een acer laptop aspire5 voor de laagste prijs, een duidelijke bestelsite en op de afgesproken tijd afgeleverd door DHL in een neutrale BCC-doos. Hulde BCC!!!

Marco Koreman 06-03-2020

Mijn oude iPad was er een van de eerste generatie en eigenlijk amper meer fatsoenlijk te gebruiken, Daarop ben ik gaan kijken welke iPad voor mij geschikt was en waar hij het goedkoopst is op dit moment. Eigenlijk zijn de goederen van Apple altijd overal gelijk qua prijs, maar BCC heeft een aantal goede aanbiedingen vwb iPads. Zo heb ik gekozen voor een iPad Air met 256 GB. Misschien is het vele geheugen ietwat overdreven, maar persoonlijk vind ik het erg fijn om zoveel te hebben. Deze iPad Air is 40 euro goedkoper dan waar dan ook in Nederland, dus echt wel de moeite waard. Helaas niet op voorraad in het filiaal van BCC in Lelystad, dus op hun website besteld en de volgende werkdag netjes thuis afgeleverd. En wow wat een genot om mee te werken! De snelheid en de kleuren zijn fantastisch. En het gemak met installeren zo heerlijk. Ik heb er een Apple keyboard bijbesteld voor deze iPad en hoewel ik het voor een rubber keyboard een hoop geld vind (179 euro) is het heel erg prettig werken. Niet meer met je dikke vingers op het scherm, maar gewoon vlot typend. De reactietijd is verbluffend en ook het bevestigen werkt erg goed. Typisch Apple dus; best aan de prijs, maar wat ze maken is werkelijk van hoge kwaliteit. Al met al een dikke aanrader. Zaterdag ga ik nog even bij ons BCC filiaal kijken voor een screenprotector, want ik wil hem uiteraard graag netjes Houden. :)

Marga Geus 06-03-2020

Ik ervaarde in BCC Leidschendam een open sfeer, de zaak is net nieuw. Op zoek naar een, voor ons gezin met twee pubers, geschikte wasmachine. Grote keus. Goede advisering c.q. grote productkennis en meedenk-bereidheid van de medewerker. Hoge mate van gastvrijheidsbeleving, ook bij de kassamedewerkster. De spreekwoordelijke rode loper lag uit. Kortom: een winkel om naar terug te keren.