Deze score is berekend op basis van 14871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dieneke 20-03-2020

Ondanks weinig personeel door coronavirus uitgebreid en deskundig geholpen aan een nieuwe stofzuiger in de winkel aan de Oude Haagweg in Den Haag. De oude kon ik achterlaten.

Beste Dieneke,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we je, ondanks de maatregelen door het corona virus, naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Rogier M. 20-03-2020

De website van BCC is erg gebruiksvriendelijk. Zo wordt op website duidelijk aangegeven of een product op voorraad is en zijn de specificaties uitgebreid. Ik ben in eerste instantie uitgekomen bij BCC, omdat zij de beste prijs in combinatie met levertijd bieden. En wat blijkt: afspraken nakomen! Product binnen 24 uur ontvangen, tussendoor keurig te traceren waar het product zich bevindt. Kortom: prima service en van harte aan te bevelen!

Beste Rogier M.

Bedankt voor jouw mooie review over onze website en services.

Ria 20-03-2020

Als ik elektrisch apparaat wil kopen ga ik altijd eerst naar BCC, altijd voldoende verkopers om je een deskundig advies te geven. Het is verder een heel overzichtelijke winkel.
Ook prettig als je het product elders goedkoper hebt gezien (uiteraard moet het dan wel op internet staan) passen ze de prijs aan.
Kortom ik kom er graag.

Beste Ria,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Wil 20-03-2020

BCC Winkel in Helmond. Ook vanmiddag in deze toch hektische tijd ben ik super geholpen.
Goed advies gekregen over de mij gekochte Desktop.

Beste Wil,

Bedankt voor de review over ons filiaal in Helmond.

Lucia 20-03-2020

Ik kom al jaren bij BCC in Amsterdam noord. Altijd zeer behulpzaam en prettige bediening. Ook als ik nog een keer terugkom met vragen.

Beste Lucia,

Dankjewel voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Noord.

Jamy 20-03-2020

Ik had een defect product terug gebracht en mocht voor dezelfde prijs een nieuwe uitzoeken. Daarbij heb ik om deskundig advies gevraagd en die werd onderbouwd met persoonlijke ervaring van de medewerker.
De medewerker in BCC Zeist was verassend vriendelijk en had alle geduld, ook toen ik achteraf nog wilde veranderen van mijn keuze.
Ook hebben ze mij verschillende producten aangeboden waarna ik een keuze kon maken.

Beste Jamy,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist!

Ruud 20-03-2020

Professioneel geholpen, kennis van zaken ,vriendelijk en neemt de tijd voor je bij vragen.

Beste Ruud,

Oscar 20-03-2020

Wederom een zeer goede ervaring, personeel weet waar ze het over hebben, hebben zich daadwerkelijk verdiept in de producten die ze verkopen.
Echt klantvriendelijk, nemen de tijd voor je, leggen alles uit, denken met je mee. Soms moet je daarom wat langer wachten als je advies nodig hebt maar daartegenover staat dat je professioneel geholpen wordt.
Was weer een hele prettige ervaring en dit is de reden dat ik nog steeds liever naar een winkel ga dan alles online te bestellen.

Beste Oscar,

Bedankt voor jouw hele mooie review over onze winkel en het personeel.
Graag weer tot een volgende keer.

Agnes 20-03-2020

Goed en betrouwbaar. Prima service. Alles verliep naar wens. De installateurs van onze inbouw koelkast waren vriendelijk en hebben prima werk afgeleverd. De koelkast werd op het afgesproken tijdstip geleverd. Dat is ontzettend fijn.

Beste Agnes,

Dankjewel voor jouw review en het vertrouwen in BCC.

T 20-03-2020

Website makkelijk te gebruiken. Goede service en snel mijn product ontvangen. Had een vraag en had de klantenservice gebeld en werd daarbij goed geholpen.

Beste T,

Dankjewel voor de review over onze services.

Tiysen 20-03-2020

Deze winkel is super klantvriendelijk , en mij volgende aankoop is een tv , en daar ga ik heen BCC.
Ik ben goed geholpen met al mij vragen , alle uitleg was duidelijk.
Medewerker van BCC jullie krijgen een 10+ van mij super , ga zo door.

Beste Tiysen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerker.
We verwelkomen je graag weer!

gert 19-03-2020

Een van de mooiste electronicawinkels. Ruim, goed assortiment. Vandaag goed geslaagd voor een chromebook.

Beste gert,

Bedankt voor jouw review over onze winkel!

M21 19-03-2020

Duidelijke site met keuzebegeleiding.
Zeer nette bezorging, humorvol, oplossingsgericht. Nette bezorgers. Apparaat geïnstalleerd en in werking gezet. Toelichting gegeven bij accesoires en alle oude materialen en verpakkingen mee terug genomen. Een feest om het op deze manier bezorgd te krijgen.

Beste M,

Bedankt voor deze mooie review over onze bezorgers!

Wilma 19-03-2020

Voor de kinderen deze tablet besteld en is zeker een goede keus geweest.
Mooi duidelijk beeld, snel en licht van gewicht.
Wij hebben 2 erg blije kinderen.
Wij zijn zeer tevreden met deze aankoop.

Beste Wilma,

Dankjewel voor de review.
Fijn dat jij en jouw kinderen blij en tevreden zijn!

Astrid 19-03-2020

Erg duidelijke site, bestellen gaat snel.
Snelle levering volgens afspraak.
S'avonds besteld, volgende dag in huis.

Beste Astrid,

johannes 19-03-2020

prima contact met de medewerkers, die een eerlijke en goede uitleg geven bij het product
zowel plus als minpunten waardoor er een goede beslissing kan volgen.
Op geen enkele manier zijn ze opdringerig bij het maken van de keuze.
Kortom, ze begeleiden in het beslisproces en verkopen niet perse een merk.

Beste johannes,

Bedankt voor jouw mooie review over onze medewerkers.

Daniel van Hall 19-03-2020

Helemaal geen op of aanmerkingen! Ik vond wat ik zocht en kreeg wat ik wilde. Zelfs nog via de live chat op bcc.nl wat vragen kunnen stellen. De laptop werd de volgende dag al geleverd. Top!

Beste Daniel van Hall,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is gegaan!

Nicole 19-03-2020

Vanwege de snelle levertijd heb ik voor deze shop gekozen, mijn oma van 95 jaar zit in een verzorgingstehuis en wegens het corona virus mogen / kunnen we niet meer bij haar op bezoek en zit ze alleen op haar kamer. Vandaar deze telefoon gekocht, zodat we haar kunnen bellen.
Super blij dat deze zo snel werd geleverd !

Beste Nicole,

Dankjewel voor jouw review.
Fijn dat we in deze gekke tijd met Corona een steentje kunnen bijdragen met het in contact blijven met jouw oma.

Fred Brans 19-03-2020

Moest meteen een Tom Tom hebben omdat andere uit vrachtwagen gestolen is!
Ben keurig geholpen in Beverwijk, ze hadden de Tom Tom niet maar zijn gaan bellen Emmink kon hem in Amsterdam ophalen!
Kreeg nog een bedrag van 20 euro korting omdat ik toch benzine kosten moest maken
Dus top een 9 voor jullie en ben mijn man voor wie Tom Tom heel belangrijk is ivm hele dag op de weg krijgen jullie een 10!!

Beste Fred Brans,

Bedankt voor jouw mooie review over onze filialen!

Robert v Z. 19-03-2020

Onze vriezer via de webshop van BCC aangekocht. Zoals gemeld via mail heeft de bezorger op tijd gebeld dat zij met een kwartier zouden komen leveren. Afgeleverd en op de plaats gezet.
Na aflevering via de mail de factuur ontvangen.

BCC 👍🏼

Beste Robert v Z.,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Inge 19-03-2020

Snelle levering. Netjes verpakt, helemaal tevreden!
Jammer dat ze gebruik maken van de diensten van DHL. Ik ben niet gek op deze bezorgdienst.

Beste Inge,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Marieke Arnhem 19-03-2020

Onze inbouwkoelkast ging stuk en op basis van de maten en instructies op de BCC site kon ik een keuze maken uit 10 koelkasten. In de winkel werden we snel en vakkundig geholpen en binnen 3 dagen is de nieuwe inbouwkoelkast geïnstalleerd! Aardige verkopers en superhandige monteurs!!
Heel tevreden met onze nieuwe Bosch inbouwkoelkast !

Beste Marieke,

E van ce Griend 19-03-2020

Prima winkel waar je je in alle rust, komt nog een opmerking over) kunt orienteren

Beste E van ce Griend,

Jelmer 19-03-2020

Ik heb afgelopen dinsdag een Nest Tafelstandaard gekocht voor mijn Nest Thermostaat V3. Deze bestelling gedaan zonder een account aan te maken, kreeg keurig berichten per e-mail over de bestelling en werd ook stipt de volgende dag geleverd.

Beste Jelmer,

jayjay 19-03-2020

In deze moeilijke tijd van persoonlijk contact, heb ik een tablet voor mijn kleinzoon op eenvoudige en klantvriendelijke maar vooral gezonde manier kunnen kopen.
De verkoper en ik hielden met respect voor elkaars gezondheid de aanbevolen afstand aan maar konden toch op een vriendelijke manier met elkaar communiceren.
Al met al snel geholpen en mijn kleinzoon erg blij

Beste jayjay,

Bedankt voor jouw mooie review.
We doen ons best om in deze rare en lastige tijd met het Corona virus de klanten nog steeds naar tevredenheid kunnen helpen.
Volgens mij is dat bij jou wel gelukt!
Fijn dat we jouw kleinzoon blij hebben kunnen maken.

Nico 19-03-2020

Online kopen op de website ging snel. De producten worden duidelijk omschreven, als ook de leveringstermijn. Ook het afleveren van het product verliep soepel.

Beste Nico,

Ingrid 19-03-2020

Overzichtelijke website, goede prijs en ondanks de Coronagekte een supersnelle levering!
Woensdag een mini vriezer besteld, de volgende dag in huis.
Hele aardige bezorgers, goed verpakt artikel dat voldoet aan de beschrijving.
Gewoon een vette 10 waard! 👍
Voorlopig niet meer naar de concurrent. Ik ben toch niet gek? 😁

Beste Ingrid,

Bedankt voor jouw mooie review.
Ook in deze tijd met het Corona-virus blijven wij ons best doen om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Peter 19-03-2020

Vriendelijk, vlotte afhandeling, deskundig en ook nog eens goed geprijsd.
Wat wil je nog meer

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review!

Peter 19-03-2020

Ik is geen reden voor mij om minder dan een 10 geven .
In 5 min besteld binnen 14 geleverd en 10 min later werken
Kortom alles top geregeld

Beste Peter,

Bedankt voor jouw mooie review en beoordeling!

Willy 19-03-2020

Keurige en deskundige verkopers in de winkel. Afspraak aflevering en installatie van wasmachine precies op tijd en uitstekend gedaan.

Beste Willy,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en services.

cocky 19-03-2020

fantastische service. Ze hadden mij een verkeerde koptelefoon meegegeven , kon niet op mijn nieuwe tv aangesloten worden( die ik net gekocht had) wat wel de bedoeling was.
Maar gelijk een andere meegekregen.

Beste cocky,

Dankjewel voor jouw review.
Fijn te lezen dat je zo blij bent met onze service!

J.M.Bekenkamp 19-03-2020

prettig en snel geholpen.
door medewerker die erg betrokken was.
en ons goed heeft geholpen

Beste J.M. Bekenkamp,

Bedankt voor de mooie review!

H.A.C.S 19-03-2020

Bij BCC Lisse deskundig advies en goed geholpen door de mensen in de winkel.

Beste H.A.C.S.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.

Hubert 19-03-2020

Snelle en correcte levering door BCC. De nieuwe Proline koelkast werkt prima.

Beste Hubert,

Art 19-03-2020

Was al even toe aan een nieuwe mobiel, mijn vorige niets over te klagen alleen inmiddels aardig wat ouderdoms mankementen. Nu erg blij met de Samsung note 10 lite! Goede prijs/kwaliteit verhouding; groot scherm, goede foto's en niet te vergeten de S-pen. Baterij duur van 4500mAH is erg fijn. De wat oudere chipversie is voor mij geen merkbaar verschil, ik denk dat het enkel vam belang is voor zware apps en games. Heb het bij BCC afgesloten, contract loopt via mobiel.nl, echter vind het fijn dat de garantie via BCC loopt. Als altijd snel en goed geholpen.

Beste Art,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier van de nieuwe Samsung!

Marc 19-03-2020

Snel, eenvoudig, duidelijk producten te zoeken en bestellen op deze website.

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Art 19-03-2020

Was al even toe aan een nieuwe mobiel, mijn vorige niets over te klagen alleen inmiddels aardig wat ouderdoms mankementen. Nu erg blij met de Samsung note 10 lite! Goede prijs/kwaliteit verhouding; groot scherm, goede foto's en niet te vergeten de S-pen. Baterij duur van 4500mAH is erg fijn. De wat oudere chipversie is voor mij geen merkbaar verschil, ik denk dat het enkel vam belang is voor zware apps en games. Heb het bij BCC afgesloten, contract loopt via mobiel.nl, echter vind het fijn dat de garantie via BBC loopt. Als altijd snel en goed geholpen.

Beste Art,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier van de nieuwe Samsung!

Germaine 19-03-2020

Snelle bezorging en het product is precies zoals beschreven stond op de website. Hierdoor kom je niet voor verassingen te staan

Beste Germaine,

Bedankt voor jouw review!

Dailyflex 19-03-2020

In November twee laptops gekocht. Deze zijn niet bij ons afgeleverd. De koerier heeft een vervalste handtekening gezet en beweert het pakketje netjes afgeleverd te hebben.
Tot op heden, na tientallen keren bellen, is er nog steeds geen oplossing gegeven door BCC. Er wordt gezegd dat we het geld terugkrijgen, maar het is nog steeds niet gestort. Elke keer wordt er beloofd dat we worden teruggebeld en telkens gebeurd dit niet. Ondertussen zijn we 4 maanden verder en hebben we én geen laptops en geen geld terug!! Schandalig!!

Beste Dailyflex,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Via een ander kanaal hebben we van jou al het ordernummer doorgekregen.
We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen!

Officiële reactie van BCC 26-03-2020

Beste Dailyflex,

Bedankt voor het gesprek dat we hebben gehad.
Fijn dat het nu eindelijk is opgelost!

Arny 19-03-2020

Vrieskast aangeschaft, prima snelle levering, ruim assortiment met uitgebreide specificaties en een scherpe prijs. Uiterst tevreden.

Beste Arny,

Arrien 19-03-2020

Leuk en gemotiveerd personeel, ondanks het covid19 virus hangt er een opgewekte en prettige sfeer. Fijn geholpen.

Beste Arrien,

Bedankt voor jouw mooie review.
Ook in deze tijd met het Corona-virus blijven we ons best doen!

Rita Schreurs 19-03-2020

Zeer ruime winkel, goed opgesteld, helder licht. De bediening is zeer vriendelijk en professioneel, de vragen die we hadden werden goed beantwoord. De deskundige verkoper wist het ook nog eens zo uit te leggen dat 2 a-technische mensen het ook snapten.

Beste Rita Schreurs,

Bedankt voor de review over ons filiaal.
Fijn dat alles goed en duidelijk is uitgelegd!

Wil van Schaik 19-03-2020

klantgericht en zeer vriendelijk een perfecte service ik zeg dat tegen iedereen die ik tegenkom bij wijze van spreken.

Beste Wil van Schaik,

Bedankt voor jouw review en de mond-tot-mond reclame!

Kim robben 19-03-2020

Goede winkel goede produkten vriendelijk deskundig personeel ben altijd goed geholpen

Beste Kim Robben,

Ibrahim 19-03-2020

Goede ervaring met BCC en met het product dat ik heb gekocht. Ik heb online een fysic tefephone voor thuis gekocht, het werkt uitstekend en ben er blij mee.

Beste Ibrahim,

Frankpro 18-03-2020

Wij kopen geregeld wat bij de BCC in Sliedrecht, waarom ?
Waarom niet ze hebben altijd goede artikelen en goed prijzen en anders word de prijs aangepast
We worden altijd goed geholpen en er word altijd goed advies gegeven.
Deze keer gingen we voor een Nieuwe printer en zeker blij met de aankoop. Bedankt

Beste Frankpro,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht!

Marleen 18-03-2020

Fijne winkel met heel vriendelijk personeel. Groot assortiment en je kunt alles rustig bekijken en om advies vragen.

Beste Marleen,

Bedankt voor jouw mooie review!

Mayckel de Rozario 18-03-2020

Erg goed geholpen door de verkoper in Son en Bruegel. Ik was op zoek naar een 4K tv en liep uiteindelijk naar buiten met een show model van 100 hertz voor minder geld dan ik gepland had. Goede service en goed advies. Complimenten voor Omer!

Beste Mayckel de Rozario,

Bedankt voor jouw review en complimenten voor onze medewerker!

AO 18-03-2020

Super mooie productomschrijving op de website. keuze maken was daardoor makkelijk. Vandaag werd onze nieuwe vaatwasser bezorgd en de oude opgehaald. We hebben voor de inbouw optie gekozen. De medewerkers van BCC hebben de oude vaatwasser netjes weggehaald en de nieuwe vlekkeloos aangesloten. Alle complimenten voor BCC en hun medewerkers.

Beste AO,

Bedankt voor jouw review over onze website en medewerkers.

Team AO

Henry ten Hoeve 18-03-2020

ik koop voor mijn onderneming, maar ook prive, met regelmaat apparatuur bij de BCC in Den Helder. Onlangs nog twee chrome-books. Deze bleken niet in de door ons gebruikte cloud-omgeving te kunnen werken. Heel vervelend. Maar, dankzij de super behulpzame medewerkers van BCC den Helder is dit helemaal geen probleem geworden. Even terug naar de winkel, met de opgedane kennis twee andere laptops geregeld, en we konden direct weer verder met ons werk. Zonder enige terughoudendheid, even vriendelijk en deskundig als altijd en zeer snel weer op weg geholpen. Zo hoort service te zijn. Chapeau voor het team BCC den Helder!

Beste Henry ten Hoeve,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal in Den Helder.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel! Fijn dat jij dat al vaak hebt mogen ervaren.