Fevzı E 16-03-2020

Professionele personeel
Personeel heeft mij geholpen met het uitzoeken van de product
Vriendelijke personeel
Artikel was niet meer in de winkel ze hebben het besteld en volgende dag hebben ze thuis laten bezorgen.

Ilonka 16-03-2020

Een vrieskist gekocht. vrijdagochtend besteld, en maandagochtend in huis.

werd duidelijk op de hoogte gehouden van het proces via de email.
20 minuten van te voren werd ik gebeld. en nu vanwege de het coronavirus ook duidelijk instructies gekregen om "dichtbij" contact te voorkomen.

proces van A tot Z 100% naar tevredenheid verlopen.

Beste Ilonka,

Bedankt voor jouw mooie review.
Wat fijn dat we jou naar een volle 100% tevredenheid hebben kunnen helpen!

Frans V. 16-03-2020

Koelkast besteld en keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Ook oude koel/vries combinatie weer meegenomen en de nieuwe op zijn plek gezet in huis. Enige (kleine) minpuntje is dat het verpakkingsmateriaal niet meegenomen kon worden.

Beste Frans V.

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden door het niet meenemen van het verpakkingsmateriaal.

Lars 16-03-2020

Erg fijn geholpen bij BCC. Ik had een oven besteld en hij was goedkoper dan bij andere shops. Het werd op de aangegeven tijd bezorgd (ik kreeg zelfs nog een bevestigings telefoontje of ik thuis was). De monteurs waren aardig en erg snel. Ik zie niet hoe het ergens beter had kunnen gaan.

Beste Lars,

Dankjewel voor jouw mooie review!
Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt! We helpen je een volgende keer graag weer!

Henkie 16-03-2020

behulpzame, heel meewerkende verkoper, we konden product meteen meenemen.
Goede prijs en de concurrent had helaas onwetende onaardige verkoper met verkeerde info in dienst, dus de aankoop vond plaats bij BCC

Beste Henkie,

Bedankt voor jouw review.
Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Eemers 16-03-2020

Het is een mooie, overzichtelijke winkel, personeel is vriendelijk en neemt de tijd voor jou om je te helpen. De producten zijn goed, de thuisbezorging gaat altijd goed, en het personeel dat het thuis brengt is ook vriendelijk en zorgt er netjes voor de het goed binnen komt.

Beste Eemers,

Bedankt voor jouw mooie review over meerdere afdelingen en medewerkers van BCC.

Ben uit Wognum 15-03-2020

Wij zijn prettig geholpen in de winkel bij het zoeken naar een voor ons passende wasmachine. EEn vriendelijke medewerker, een fijn kopje koffie en nergens opdringerig gedrag. Top dus!

Beste Ben,
Bedankt voor jou review.
Wat goed te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen!

Monic 15-03-2020

Onze tv was stuk binnen de garantie. Omdat hij niet gemaakt kon.worden hebben we zonder problemen een nieuwe tv uit kunnen zoeken. We zijn daarbij goed en vriendelijk geholpen.

Beste Monic,

Dank je voor jouw review.
Vriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.
Veel kijk plezier!

J. Schreurs 15-03-2020

Eergisteren liet onze Sharp combi-magnetron ons na 17 jaar in de steek.
Vanwege onze tevredenheid over dit merk, zouden we graag weer een vrijwel gelijk product willen kopen. Bij een winkel hadden ze wel een soortgelijk show exemplaar, maar geen ervan op voorraad. Aansluitend zijn we naar BCC in Beek gegaan waar ze wel een exemplaar op voorraad hadden. Bovendien werden we zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Inmiddels hebben we het toestel al in gebruik en zijn over alles zeer tevreden.

Beste J. Schreurs,

Hartelijk dank voor de review.
Wat goed dat er een gelijkwaardige combi-magnetron is gevonden!
Dat deze maar weer lekker lang mee mag gaan!

Peter 15-03-2020

Zeer goed geholpen door medewerker van BCC. Hij heeft ons uitstekend geadviseerd met de aankoop van een stofzuiger. De keuze is gevallen op een Dyson in de hoop dat het hele gezin hiermee aan de slag gaat 😉

Beste Peter,

Dankjewel voor jouw review!
Wat fijn dat je zo'n goed advies hebt gehad, zo hoort het ook!
We hopen dat jij en jouw gezin veel plezier met de Dyson aan de slag gaan!

D. Boers 15-03-2020

Wat een fijne winkel is die BCC toch. In welke vestiging wij ook komen, we worden altijd super geholpen. Zojuist in Amersfoort geweest en geholpen door....Super aardig en met een dolletje en heeft goed meegedacht en geadviseerd. Ik dacht iets anders over een prijs en hij keek wat hij voor ons kon doen, dat kwam op extra jaren garantie. Wij komen zeker weer terug!

Beste D. Boers,

Wat goed te lezen dat je altijd weer naar tevredenheid bij BCC wordt geholpen en nu ook tot een mooie oplossing bent gekomen! Vriendelijkheid en service zijn belangrijke eigenschappen voor ons!

Saskia 15-03-2020

Specifiek gevraagd naar een desktop waarop je twee monitoren kunt aansluiten zodat ik op twee schermen kan werken. Bij installatie bleek dat er maar één scherm op aangesloten kan worden en dat er geen tweede videokaart inzit die hiervoor noodzakelijk is. Desktop wordt weer opgehaald, maar ik ben nu niet op tijd gesteld om thuis te werken.
Officiële reactie van BCC 16-03-2020

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Maurits 15-03-2020

Prima geholpen in de winkel. Op zoek naar een verbetering van de internet verbinding in huis. Kwam met een ander product thuis dan waar ik voor kwam, maar na gesprek met verkoper gekozen voor een veel beter systeem (Orbi netgear) en hier ben ik erg tevreden over. Heb nu een goede internet verbinding door het hele huis. Top advies

Beste Maurits,

Dank je voor jouw reactie!
Wat goed dat je boven verwachting bent geholpen!

Peer 15-03-2020

Plezierige bediening, er staat vrijwel direct iemand klaar om mij verder te helpen. De kennis van zaken is in mijn ogen wat beperkt, maar voldoende om de vragen die ik heb te kunnen beantwoorden. De uitleg die mij wordt gegeven matcht niet geheel met de installatie die ik thuis moet uitvoeren. Maar ik heb wel het gevoel dat ik het juiste product heb gekocht.

Beste Peer,

Bedankt voor jouw feedback.
Misschien ben je door en nieuwe collega geholpen die nog in het leertraject zit, dat is zo lastig te zeggen natuurlijk.
Maar wel goed dat je een goed gevoel het bij het aangeschafte product.
Mocht je nog vragen hebben, kun je natuurlijk altijd langs het filiaal voor verdere ondersteuning.

Joost 15-03-2020

Vandaag in de winkel was het door de corona gekte erg druk in de winkel, terwijl er maar met een halve bezetting kon worden gewerkt. Dit is mij netjes medegedeeld en ben verder ook prima geholpen. Ondanks de hoge werkdruk voor het personeel hebben ze me goed geholpen. Aan de drukte kunnen ze niets doen, maar wel de manier waarop je geholpen word. Prima winkel dus voor een goed advies.

Beste Joost,

Bedankt voor jouw reactie!
Net als iedereen in Nederland moeten ook wij van BCC roeien met de riemen die we hebben. We doen ons uiterste best om al onze klanten naar tevredenheid te blijven helpen.

Peter 15-03-2020

Zeer vriendelijk en rustige medewerker. Artikel op voorraad, en qua voorgaande prijsinfo tov huidige prijsinfo tot een goede oplossing gekomen. Zeer tevreden over de BCC Zaadam.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal in Zaandam!

Astrid 15-03-2020

Na zeer goed geholpen te zijn, een aankoop gedaan van een laptop. Advies was goed en klantgericht.
Bij andere grote concurrent van BCC hadden we slecht gevoel en werden we niet vriendelijk behandeld. Bij BCC zo veel vriendelijker behandeld, komen er zeker nog een keer terug.

Beste Astrid,

Heel erg bedankt voor jouw mooie review!
Klantvriendelijkheid staat voor ons hoog in het vaandel.
Veel plezier met je nieuwe laptop!

Fam. Nuijen 15-03-2020

Bij eerdere aankopen zijn wij goed geholpen in dit filiaal van BCC. Daarom komen wij terug. Hoewel het artikel waarop wij onze zinnen hadden gezet niet in de winkel voorradig was, zorgde het personeel dat het artikel toch via hun bestelservice de volgende dag aan huis afgeleverd zou worden. We kregen daarnaast nog goede raad over het gebruik van het artikel (koffiezet machine).
Zoals toegezegd werd het apparaat keurig op het afgesproken tijdstip, de volgende dag bij ons thuis afgeleverd.
BCC is een betrouwbare leverancier!

Beste fam. Nuijen,

Bedankt voor de mooie review.
Wat fijn dat jullie steeds weer bij ons filiaal terugkomen. Goed te lezen dat de collega's van het filiaal ervoor hebben gezorgd dat de door jullie gewenste koffiemachine netjes bij jullie thuis bezorgd is!
Geniet van de koffie!

Rien 15-03-2020

BCC Zierikzee is een winkel waar we prettig werden geholpen door een medewerker die kennis had van het product (koffiezetmachine voor verse bonen)waarvoor wij kwamen en duidelijk de verschillen en de voor- en nadelen van de diverse machines wist te benoemen.
Haar advies en onze uiteindelijke keuze bleek juist te zijn; we genieten weer van een heerlijke koffie, capuchino of latte. De reden dat wij niet met een 10 beoordelen zegt niets over onze mate van tevredenheid. De winkel moet een reden houden om zo mogelijk nog verbetering aan te brengen. Een 10 zou betekenen dat er niets verbeterd hoeft te worden. Zie het als een aanmoediging of uitdaging.

Beste Rien,

Bedankt voor jouw mooie feedback!
Wat goed dat jullie naar tevredenheid zijn geholpen in filiaal Zierikzee.
BCC blijft constant werken aan verbetering van services en diensten om onze klanten zo goed mogelijk te blijven helpen.
Geniet van alle lekkere koffie's!

André 15-03-2020

De winkel is overzichtelijk ingedeeld en het winkelpersoneel is vakkundig en vriendelijk.

Beste André,

Willeke 15-03-2020

Altijd prettig om hier binnen te komen.
Klantvriendelijk en verstand van de producten die ze verkopen.
Geen verkooppraatjes maar eerlijke informatie over het product waar je voor komt.

Beste Willeke,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat je je altijd prettig voelt bij BCC en de service die we geven.

Wendy 15-03-2020

Goeie service. Zijn op tijd. Alles wordt keurig en netjes afgeleverd en oude mee genomen. Ik had een vaatwasser die ingebouwd werd. Top service van BCC. Aanrader. Ik had het gratis erbij als aanbieding maar ik had zeker hier voor betaald. Ze gaan pas weg als alles helemaal goed is.

Beste Wendy,

Heel erg bedankt voor jouw mooie review.
Zo te lezen is het allemaal gegaan zoals het hoort en gelukkig helemaal naar tevredenheid van jou!

Andre 15-03-2020

Overzichtelijke winkel en vriendelijke mensen die je helpen.. De prijs is net zo laag als op de grote internet aanbieders maar wel met goede service. Je weet direct waar je aan toe bent.

Beste Andre,

Fijn dat je tevreden bent met de service van BCC en het filiaal waar je bent geweest!

Winkelaar 15-03-2020

Fijne service, goed geholpen. We kregen een extra vga kabel mee uit de algemene voorraad zodat we direct onze monitor konden aansluiten.

Beste Winkelaar,

Maarten 15-03-2020

Echt super geholpen door Tom. Met de bluetoothspeaker, de headphones en met een laptop. Vakkundig en gedreven.

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw mooie review over onze collega! Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen.

Hans 15-03-2020

Bij BCC betaal je nooit te veel. Goede informatieve website met reviews van andere kopers. Daardoor kan je een goede keuze maken. Levering is snel, al binnen 1 dag.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review!
Goed te lezen dat je onze website duidelijk en informatief vindt.

Hjl 15-03-2020

Overzichtelijke Winkel , goede info, snelle en vriendelijke hulp. Goede service.

Beste Hjl,

Stijn 15-03-2020

De website gaf uitgebreide informatie over de wasmachine die ik wilde bestellen, plus bezorgopties inclusief het aansluiten op een trekschakelaar zoals voor mij van belang was. Ik kon ook zelf een bezorgdag kiezen. De ochtend zelf kreeg ik een bericht over de bezorgtijd binnen een blok van 2 uur. Het was handig geweest als ik dat al de avond van tevoren had kunnen weten. De bezorgers waren heel vriendelijk en zorgvuldig bij het plaatsen van de wasmachine.

Beste Stijn,

Bedankt voor jouw mooie review over onze website!
Fijn dat het allemaal duidelijk was.
We komen graag op een dag dat het jou uitkomt. De routes worden in de nacht gepland, vandaar een SMS met tijdsvenster op de ochtend van de levering.
Gelukkig is de levering met installatie naar tevredenheid verlopen!

gerrie verbruggen 15-03-2020

zeer behulpzaam goed uitgelegd en geholpen,
en zeer snel geleverd dat is klasse en af gewerkt.

Beste Gerrie Verbruggen,

Toine 14-03-2020

Altijd behulpzaam personeel en goede service. Ook als er iets mis is zijn de aftersales goed. Daarom een prettige winkel voor je electronica.

Beste Toine,

Bedankt voor jouw mooie review over de services van BCC!

Aad 14-03-2020

Mooie en fijne winkel.
Word vriendelijk geholpen en geinformeerd.
En hebben op internet de informatie en of het product op voorraad is.

Beste Aad,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat je blij met BCC bent!

AnneM 14-03-2020

In mjjn zoektocht naar een vergelijkbare vervanger voor mijn kobo glo ereader stuitte ik op BCC waar een refurbished kobo aura2 voor een interessante prijs werd aangeboden. Bestellen ging soepel ook met de invoer van 2 VVV cadeaukaarten. Gratis afgeleverd na 1 dag tussen 11 en 15 . Op de ochtend kreeg ik voor 11 een mailtje waarin het aflevermoment preciezer werd bepaald. Refurbished is een aparte productlijn gezien de verpakking. De ereader ziet er als nieuw uit en functioneert goed. 1 klein minpuntje: de bezorger nam de oude ereader niet mee voor recycling, een optie die je kunt aanvinken bij de bestelling.

Beste AnneM,

Bedankt voor jouw mooie feedback.
Fijn dat je na jouw speurtocht bij BCC een mooie Kobo E-reader hebt gevonden. Excuses dat de oude niet is meegenomen.

Munzir Moideen 14-03-2020

Ik bezocht BCC om een ​​desktopscherm, toetsenbord en HDMI-kabel te kopen. Ik moet zeggen dat de aankoop een van de meest prettige ervaringen was die ik ooit heb gehad. Het personeel was erg geduldig en vriendelijk om te helpen met alle vragen en zorgde ervoor dat ik de juiste beslissing nam met de aankoop. Ik zal de winkel in de toekomst bezoeken voor elektronische aankopen omdat het een uitstekende klantervaring en service is.

Beste Munzir Moideen,

Dankjewel voor jouw mooie review!
Goed te lezen dat je een prettige ervaring hebt gehad met de aankoop van jouw desktopscherm, toetsenbord en kabel!
Wat leuk dat we je de volgende keer weer in onze winkel mogen verwelkomen!

Werner 14-03-2020

Altijd tevreden, goede uitleg en hulpvaardig. Was geweest voor een DAB radio, goed advies gekregen en vergelijk van verschillende producten. Stond snel weer buiten met mijn Aangekochte DAB radio, die het prima doet.

Beste Werner,

Bedankt voor de review.
Fijn dat je elke keer weer tevreden onze winkel verlaat!
Veel plezier met de radio.

José 14-03-2020

Vandaag heb ik mogen ondervinden wat BCC allemaal doet voor haar klanten..
Door de drukte, ontstaan door corona, verliep de procedure van bestellen tot aan bezorgen niet zoals het hoorde. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en daar zat een mevrouw die zich met hart en ziel heeft ingezet en er dus ook voor gezorgd heeft dat ik vandaag de bestelde ipads en tablets aan mijn team kon overhandigen zodat we maandag kunnen starten met digitaal onderwijs. Mijn dank gaat dus uit naar deze mevrouw en naar BCC in Beek.

Beste José,

Dankjewel voor jouw mooie review.
Goed te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen door onze klantenservice en ons filiaal in Beek.
Ook in deze rare tijden, waarin het Corona virus ons dagelijks leven beheerst, doen wij ons uiterste best om al onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Rorima 14-03-2020

We hebben een hele vriendelijke, eerlijke bekwame verkoper gehad. Niet opdringerig maar met goede adviezen. wij gingen zeer tevreden naar buiten met een nieuwe koffiemachine ☕️ Door de samenwerking met Essent nu ook nog een goed aanbod gehad bij onze vertrouwde leverancier en nog een kadobon. Wat willen wij nog meer. 😉 helemaal blij 😃

Beste Rorima,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen en geniet van de koffie!

Jowan 14-03-2020

Prima uitleg, eerlijk. Drankje aangeboden gekregen.
Uitleg was puur, niet het duurste willen verkopen.

Beste Jowan,

Bedankt voor de feedback.
Fijn dat je tevreden bent met onze service.

Menno Jansens 14-03-2020

Perfecte service ontvangen van de medewerker bij onze oriëntatie van een wasmachine.
Als wij onze keuze hebben gemaakt schaffen wij deze zeker aan bij BCC Goes

Beste Menno Jansens,

Bedankt voor jouw review.
We verwelkomen je graag weer bij ons filiaal in Goes.

Dennis 14-03-2020

Zeer vriendelijk geholpen. Informatie was beter over het geleverde, dan ik bij hun concurrent heb gehad.

Beste Dennis,

Dankjewel voor jouw review.

Zaubi 14-03-2020

Super vriendelijke verkoper die ons goed advies heeft gegeven. Goede kennis over de digitale camera's. Product was niet meer op voorraad maar de verkoper stelde voor het zelf in een ander filiaal op de halen en we konden onze aankoop al de volgende ochtend ophalen. Dat noem ik service.

Beste Zaubi,

Bedankt voor jouw review .
Fijn dat onze collega je zo naar tevredenheid heeft geholpen.

Fam. Elsevier 14-03-2020

Klantvriendelijk en geven je de tijd om te kijken .Personeel was heel behulpzaam en heeft de tijd genomen om ons te helpen en te woord te staan.
Kortom echt iets om nog een keer naar terug te gaan voor ons volgende artikel .

Beste Fam. Elsevier,

Bedankt voor de review.
Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. We zien je graag weer terug!

Drooger 14-03-2020

Wij komen altijd naar BCC als er iets stuk is worden altijd goed geholpen en tegen anderen zeggen we ook ga daar maar eerst heen .
Wij ervaren altijd deskundig advies zonder dat je gedwongen wordt tegen je zin in.

Beste Drooger,

Bedankt voor jouw mooie review en de mond-tot-mondreclame!

Ed 14-03-2020

Ik ben in de winkel correct en vakkundig te woord gestaan en goed geadviseerd. De bezorgers waren vriendelijk, op tijd en hebben mijn wasmachine snel en efficiënt geplaatst en aangesloten. Binnen 10 minuten draaide het reinigingsprogramma. Oude machine is netjes afgevoerd. Wasmachine bevalt prima !

Beste Ed,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel en van onze bezorgers.
En heel mooi dat de wasmachine ook naar wens is.

Celine 14-03-2020

Je wordt in dit filiaal (Barendrecht) vriendelijk geholpen. Had het idee dat verkoper echt wist waar hij het over had. Waren eerst in het filiaal Alexandrium maar daar werden we eigenlijk helemaal niet geholpen..... Dus dan maar weer naar Barendrecht, tot nu toe slagen we daar altijd!

Beste Celine,

Bedankt voor jouw review.
Wat goed dat je een vaste klant bent van ons filiaal in Barendrecht en je naar tevredenheid bent geholpen!
Wat vervelend dat de ervaring in het andere filiaal niet zo is. Dat zou natuurlijk wel zo moeten zijn.

Jenny 14-03-2020

Ik vinder een prettige winkel ook online je wordt goed te woord gestaan en ze nemen de tijd tijdens het gesprek

Beste Jenny,

Klaar 14-03-2020

Vier jaar geleden een Miele stofzuiger gekocht bij BCC. Met extra garantie. Toen onlangs de stofzuiger ermee ophield ingeleverd ter reparatie. Helaas was het apparaat economisch afgeschreven. Tot onze verrassing kregen we, vanwege de extra garantie, het originele aankoopbedrag terug ter besteding. Direct dezelfde stofzuiger weer gekocht, mét extra garantie. Heel fijn, dank BCC!

Beste Klaar,

Bedankt voor jouw mooie review!
Fijn te lezen dat je ervaring met BCC en de extra garantie zo positief is.

Thj 14-03-2020

BCC heeft zeer uitgebreid aanbod, uitermate vriendelijk en deskundig personeel. Ze helpen je op een onnavolgbare manier, en zoeken de oplossing voor je probleem of vraag.

Beste Thj,

Bedankt voor jouw review over onze services!

GB 14-03-2020

Prettige, vertrouwenwekkende medewerkers. Oplettend wat betreft klanten die iets zoeken.
Gewoon prettig winkelen, ook omdat je niet bedolven wordt door massa’s veel te harde muziek!

Beste GB,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat je je op je gemak voelt bij ons in de winkel!

junes4you 14-03-2020

Zeer goede service enalles werd netjes verpakt keurig tewoord gestaan en voldoende uitleg gekregen echt een topper aanrader zeker 5 sterren waard

Beste junes4you,

Bedankt voor jou mooie review.

A Jussen 14-03-2020

ik ben tevreden over de shop, in eerste instantie kreeg ik het apparaat niet aan de praat, ik werd direct geholpen in de winkel en het was zo opgelost!!!!

Beste A Jussen,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we je snel konden helpen. Daar zijn we voor!