Angelo 27-03-2020

Fijne winkel, product was prima geprijsd, bestelling verliep vlekkeloos en product gekregen zoals beloofd en op tijd. ik geef het een 9, omdat het bijna perfect was. Het enige wat het voor mij top zou maken is als ik het kon afhalen in een postnl winkel en ik kreeg niet direct een mail van mijn bestelling waardoor ik even twijfelde of het goed ging. Verder prima!

Beste Angelo,
Bedankt voor jouw review en feedback.

M 27-03-2020

Prima, snelle bezorging (1 dag) en ik kreeg wat ik had besteld. Niks op aan te merken!

Beste M,

Karin 27-03-2020

Bij BCC voel je je geen nummer. Persoonlijke behandeling en niet opdringerig. Meedenken met de klant is wat zij doen. Prijs /kwaliteit is goed in verhouding. Ook belangrijk : bij de vestiging in Buitenveldert kun je altijd dichtbij parkeren.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Buitenveldert.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Sara 27-03-2020

De website is heel overzichtelijk en betalen gaat gemakkelijk. Dat zorgt voor een fijne online-winkelervaring. Mijn bestelde product werd gratis verzonden en was de volgende dag in huis. De bezorgtijd werd aangegeven in een blok van 2 uur en ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail.

Beste Sara,

Vincent 27-03-2020

Eigenlijk precies zoals je het graag zou willen.
Via site besteld met iDEAL. De volgende dag geleverd via DHL.
Snelle service en een goede prijs.

Kortom: perfect!

Beste Vincent,

Dankjewel voor de review.
Fijn dat alles gegaan is zoals je had gewenst.

Marco 27-03-2020

Een 10 lijkt overdreven, maar ik heb genoeg referentie mbt de concurrerende leveranciers en geen van hen heeft zo'n service, bestelgemak en proactieve communicatie...en ook nog eens de laagste prijs

Beste Marco,

Bedankt voor jouw mooie review!

Lucia 27-03-2020

In de BCC in Hulst was ik gisteren om n aankoop te doen. Het geduld inzet betrokkenheid en voorlichting was zeer goed en ik heb dan ook het product al in huis. Maandag geef ik het cadeau en wanneer het niet naar behoren werkt, mag ik t terug brengen en kan ik zelfs het geld terugvragen. Dat is ook nog s prima service achteraf!

Beste Lucia,

Bedankt oor jouw review over ons filiaal in Hulst.

choed 27-03-2020

de bestelling en levering van mijn chromebook is perfect verzorgd.
binnen 2 dagen was het in huis.
top!

Beste choed,

Leidi HEP 27-03-2020

Supersnelle service, gisteren besteld en vandaag in huis in deze byzondere tijd.

Beste Leidi HEP,

Visser 27-03-2020

Probleem roest in vaatwasser opgelost. Op 25-2-2020 een review met score 1 gegeven. Nadat BCC contact met op ons genomen heeft en alles uitgezocht heeft, is het probleem na alle tevredenheid opgelost.

Beste Visser,

Bedankt voor jouw mooie 10!
We zijn ook blij dat we tot een goede oplossing zijn gekomen. En nogmaals dank voor de leuke gesprekken!

Xx 27-03-2020

Makkelijk en overzichtelijke site. Bestellen en betalen gaat snel en ook de prijzen zijn prima!

Beste Xx,

Chris 27-03-2020

Zeer tevreden. Mijn Switch Lite is snel geleverd, was prima verpakt en de prijs was het laagste van alle grote bedrijven uit Nederland. De site is duidelijk. Aan te bevelen!

Beste Chris,

lomax 27-03-2020

duidelijke website
vriendelijk en deskundig personeel
duidelijke uitleg over het gekochte product

Beste Iomax,

Kees v Veen 27-03-2020

Ik heb bij BCC Zoeterwoude een televisie gekocht.
Ik had al info ingewonnen bij diverse winkels en internet.
Uiteindelijk terug naar BCC, en twijfelde nog tussen 2 televisie's.
De verkoper heeft bijna een uur de tijd genomen om de verschillen voor te leggen en indien mogelijk te laten zien, waardoor ik mijn keuze gemaakt heb.
Nu was bij de concurrent dezelfde tv de volgende dag in de aanbieding. Dit is geen probleem. Je geeft dit aan bij de kassa, betaald het volledige bedrag en zodra de actie ingaat wordt het verschil terug op je rekening gestort (dit duurt een paar dagen).
Een prima winkel.

Beste Kees v Veen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude en de medewerker.

Taron 27-03-2020

We zijn zeer vriendelijk geholpen door XXX bij aankoop van onze televisie en we komen zeker terug voor onze andere aankopen in de toekomst.

Beste Taron,

fraloes 27-03-2020

Super aanbiedingen, alles erg overzichtelijk, levering op tijd . Zal zeker meer gebruik maken van de webshop.

Beste fraloes,

Bedankt voor de review over de webshop.

Mario 27-03-2020

De prijzen in deze winkel zijn concurrerend, levering is betrouwbaar. Bestellen via de webshop verloopt makkelijk en de communicatie over de levering is duidelijk.

Beste Mario,

jbolier 27-03-2020

heel nette schone en goed ingerichte winkel met mensen die zich niet als verkopers gedragen en je rustig eerst de tijd geven zelf rond te kijken. als jevragen hebt worden ze vakkundig beantwoord

Beste jbolier,

Bedankt voor jou review over onze winkel.

Robby R. 27-03-2020

Onwijs goede en snelle service!
Mijn product voldoet aan mijn verwachting en de bezorgers kwamen het zelf 2 hoog brengen zonder klagen. De bezorgers waren ook nog eens onwijs vriendelijk.

Een aanrader!

Beste Robby R.,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Joanne 27-03-2020

Mooie site met een uitstekende selectie aan producten. Ik heb een Duux luchtbevochtiger gekocht. Snelle levering en goede retourvoorwaarden. Ik ben heel tevreden met mijn apparaat dus hij gaat niet terug.

Beste Joanne,

Ting 27-03-2020

In december heb ik de pre-order van Animal Crossing gekocht. Gevraagd of er een pre-order bonus bij zou zitten. Dat duurt al heel lang voordat ik het simpele antwoord nee krijg. Dan op de datum waarop het spel geleverd zou worden ontvang ik niks. Als ik bel maar de klantenservice komen zij erachter dat er iets fout gegaan is. Hierdoor heb ik mijn spel helemaal niet ontvangen. Als ik dan vraag of zij mij op de hoogte willen houden van wanneer ik het spel dan wel kan ontvangen gebeurd dat niet. Uiteindelijk een compensatie kunnen krijgen maar wanneer ik bel om te vragen waar dat blijf blijkt degene een kleinere compensatie te hebben doorgegeven dan afgesproken. Na super veel achter BCC aan te zijn gegaan ben ik nog geen stap verder. Op dit moment zit ik nog steeds zonder spel en zonder compensatie waar ik dus al maanden op gewacht heb. Al mijn vragen worden gestuurd naar een andere afdeling en ik krijg nooit iemand direct te spreken die mij kan helpen. En hier heb ik maandenlang op gewacht!

Beste Ting,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Ting 27-03-2020

Bestelnummer: 004504504
Email: tingrockstar1e@gmail.com

Graag wil ik bij dat degene die bij de goede afdeling zit mij vandaag terugbelt.

Beste Ting,

Fijn dat we elkaar net hebben gesproken en we het probleem hebben opgelost. Nog even geduld, maar het spel komt eraan.

Daan 27-03-2020

Prima site, top service en goede prijs. Toetsenbord was binnen 24 uur op de plaats van bestemming. Werd goed op de hoogte gehouden. Enige wat ik vervelend vind is de bezorging via DHL daar heb ik in het verleden vaker problemen mee gehad.Nu gelukkig niet!

Beste Daan,

Dennis 27-03-2020

Prima winkeltje! Vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Ik had zelf een foutje gemaakt op de webshop, en deze medewerkers hebben het voor mijn op gelost!

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Patrick 27-03-2020

Vriendelijk en behulpzaam. Meneer wist ook waar hij het over had, niet standaard verkooppraatje, maar heeft ons geholpen met een keuze van een inbouwvaatwasser die voor onze keuken qua maatvoering klopte. Bij mediamarkt liep ik naar buiten met nog steeds heel veel vragen en onzekerheid of de vaatwasser zou passen en dat heeft mij doen besluiten om bij bcc naar binnen te lopen. Ik kan iedereen aanraden om hier uw apparatuur aan te schaffen!!

Beste Patrick,

Bedankt voor en review en wat fijn dat we al jouw vragen naar tevredenheid konden beantwoorden.

Sanne Fleuren 27-03-2020

De website is makkelijk in gebruik en biedt een ruime keuze aan producten, voor een fair price en vraagt ook niet om verzendkosten. Het bestellen gaat makkelijk en snel, ook zonder het hebben van een account.

Beste Sanne Fleuren,

M kremers 26-03-2020

Had eerst naar een telefoonnset op bol.com, waar ik zag dat deze geleverd werd via BCC. Ben daarop naar de BCC-winkel in Sittard gegaan.
Ondanks de Corona-maatregelen ( je mocht niets aanraken en mieter op 1,5 meter afstand blijven) heeft de medewerker, die net voor zich koffie wilde zetten( pauze) mij goed geadviseerd en heb ik het apparaat aangeschaft. Zeer klantvriendelijk personeel!

Beste M kremers,

Bedankt voor de review over ons filiaal in Sittard en de service.

Mr 26-03-2020

Makkelijk het product de vinden en goede productomschrijving. Tevens prijs/kwaliteit van BCC is scherp. Snel besteld en zo in huis!

Beste Mr,

aphendrik 26-03-2020

Hele goede uitleg over het product gekregen ook het verschil met andere producten laten zien.
Deskundig personeel, vriendelijk en klant gericht bezig.
Met een mooi product en zeer tevreden naar huis gegaan.

Beste aphendrik,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Annemie 26-03-2020

Bestelling gevonden via BCC site , gebruik gemaakt van de chat, zeer fijn "contact" en via chat besteld, nadien levering zeer correct eveneens zeer prettig contact met bezorgers. Zeer vriendelijk en snel klaar met plaatsen en aansluiten van een wasmachine op 2e etage.
Wil iedereen veel sterkte wensenin deze Corona tijd die mn. voor bezorgers erg moeilijk moet zijn.

Beste Annemie,

Kiki 26-03-2020

Klantenservice was snel bereikbaar en de medewerkster erg vriendelijk. Jammer genoeg heeft dhl mijn pakket als bezorgd bestempeld terwijl ik niets heb ontvangen maar deze medewerkster heeft direct een onderzoek laten instellen en haar excuses gemaakt terwijl dit niet de fout is van bcc

Beste Kiki,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

Prabhati Verburg 26-03-2020

BCC is me aanbevolen door een vriend vanwege de service. Ik had online een tv besteld, die vanmiddag werd bezorgd, maar ik schrok van het formaat: veel kleiner dan ik me had voorgesteld. Eigen stommiteit. Ik had me vergist in de afmetingen. Dus op naar Alkmaar om het toestel te ruilen. Binnen twintig minuten stond ik weer buuten met een prachtige tv - garantie aangepast en maar 30 euro meer kwijt. Uiterst vriendelijke bediening, noodgedwongen op gepaste afstand. Omdat ik niet helemaal contactloos kon betalen (er moest toch een pincode worden ingetoetst - kreeg ik onmiddellijk een klodder ontsmettende gel in mijn handen gespoten. Heel attent!

Beste Prabhati Verburg,

Bedankt voor jouw leuke review over ons filiaal in Alkmaar.

T. Betten 26-03-2020

Ondanks coronacrisis volgende dag mn e-reader al thuisbezorgd. Keurig verpakt met evt retoursticker. Niet nodig. Daarna nog een email met de raad de gemailde rekening te bewaren ivm garantie. 20 euro goekoper dan de rest geen verzendkosten. Helemaal top!!!!@

Beste T. Betten,

Bedankt voor de review en veel leesplezier!

Ari 26-03-2020

Duidelijke webshop, goede prijs in vergelijking met andere shops, terwijl er geen actie liep. Bestelling en betaling ging vlot. Levering snel en netjes verpakt ook. Ook dat DHL wordt gebruikt als koerier maakt voor mij toch verschil. Zij zijn toch een net iets professionelere partij (bij niet thuis situatie’s e.d.)

Beste Ari,

Bedankt voor jouw review over de webshop.

Anne-marie 26-03-2020

Prettig geholpen en fijn dat de stofzuiger die ik wilde direct mee kon nemen

Beste Anne-marie,

Vincent 26-03-2020

Het uitzoeken en bestellen van de wasmachine ging uitstekend. gelijk de volgende dag geplaatst en geïnstaleerd door vakkundige medewerkers.

Beste Vincent,

Dank voor de review!

M. Bouma 26-03-2020

Prettige ruime winkel. Mooi assortiment.
Goed uitgestald. Vlotte bediening!

Beste M. Bouma,

Bedankt voor de review over onze winkel.

Ben 26-03-2020

Ja, en niet voor niets een 10. Na veel goochelen en bellen, merk je dat veel webshops een te grote broek aan hebben getrokken en ze het bij verificatie de levering niet waar konden maken. BCC deelde Digitaal mee, dat er nog 1 Logitech Harmony Elite op voorraad was voor een prijs die veel voordeliger was dan bij andere grote concerns. Namen zal ik niet noemen. BCC leverde de volgende dag volgens afspraak, keurig verpakt mijn nieuwe afstandsbediening. Hulde voorBCC.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw mooie review.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Sylvia 26-03-2020

Makkelijk en snelle levering

Duidelijk informatie
en volgende dag al levering

Goed contact van uit bcc

Beste Sylvia,

Kees 26-03-2020

Ik ben al lang klant van deze webshop en heb nog nooit problemen ervaren.
De prijzen zijn zeer redelijk en er is een snelle levering van de meeste producten.

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Martin 26-03-2020

Ik werd goed, correct en terzake kundig geïnformeerd aangaande de verschillende mogelijkheden, resultaat was dat ik in een redelijk korte termijn over kon gaan tot aankoop. Top en zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review.
Goed te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Peter 26-03-2020

Veel keus. Goede informatie. Makkelijke bestelprocedure. Betalen bij aflevering. Aardige en nette bezorgers

Beste Peter,

Arie 26-03-2020

levering nog niet ontvangen. Prima verkoper ik was gaan kijken en had een merk in gedachte.
De verkoper wees mij er op dat een ander merk voor het zelfde geld betere eigenschappen had.

Beste Arie,

Johan marijt 26-03-2020

Ik vandaag de Wahl tondeuse Close Cut Combo binnengekregen, nou kan je vertellen zeer compleet pakket, maar ook nog van hoogwaardige kwaliteit en zeker voor deze prijs. Handig voor de vakanties in een mooi koffertje, tondeuse, baardtrimmer, neustrimmer en diverse opzetstukken en onderhoudsolie erbij. Klein en makkelijk in gebruik. Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen, nu de kappers gesloten zijn vanwege Corona maatregelen blijf ik verzorgt bijlopen. Een aanrader!

Beste Johan Marijt,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we hebben kunnen bijdragen aan jouw verzorgde uiterlijk!

R de Boer 26-03-2020

Een bestelling gedaan en heb gekozen om met AfterPay te betalen. Het is voor een Sony soundbar van € 279
Omdat ik geen bevestiging kreeg heb ik klantenservice gebeld. Die zagen geen bestelling van mij en adviseerde nogmaals te bestellen met het zelfde resultaat. Weer contact opgenomen met klantenservice die nu adviseerde AfterPay te bellen.
Die wisten direct de oorzaak.
BCC heeft toestemming voor aankopen tot
€250.
Beetje dommig dat dit bij klantenservice niet bekend is. Ook vreemd dat deze betaalwijze tijdens het bestellen gewoon geboden wordt.

Beste R de Boer,

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

R de Boer 27-03-2020

Goedemorgen,
Dank voor de snelle uitleg.
Het ordernummer is 202003-004589187

Beste R de Boer,

Bedankt voor het gesprek!

Joop, Breda 26-03-2020

BCC is mijn vaste shop om electronica te kopen. Ik ging afgelopen dinsdagnacht de BCC in Breda om een Lenovo tablet van de aanbieding te kopen. In de winkel vertelde de verkoopster dat ze allemaal waren uitverkocht. Ook in alle andere winkels van BCC was er geen één op voorraad. Zelfs in de hoofdvestiging was er geen enkele meer. Dit was me nog nooit overkomen bij BCC. Teleurgesteld naar huis alwaar ik de webshop heb bezocht. Daarop kon ik gewoon de tablet bestellen. Een dag later had ik de tablet in huis.
Jammer van de verkeerde voorlichting van de verkoopster.

Beste Joop, Breda,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Excuus dat we je eerst moesten teleurstellen. Gelukkig is het alsnog goed gekomen en hebben we de tablet snel kunnen leveren.

C.Breure 26-03-2020

Zeer mooi tablet heel helder scherm met perfecte kleuren. Super mooi geluid uit de 4 speakers op de hoeken perfect voor films en tv kijken.
Hij is zeer snel ideaal voor spellen.
Gister avond om 21.00uur besteld bij BCC om 13.00uur kreeg ik een mail dat hij op gehaaldkon worden bij het afhaalpunt van DHL.
Echt geweldig!!!
Ben heel erg tevreden mee.👍👍👍

Beste C.Breure,

Bedankt voor jouw review!

Fabian 26-03-2020

Werd vriendelijk geholpen, heb aankoop gedaan en er werd mij ook nog extra tips gegeven voor het onderhouden van het scheerapparaat. Vorige keer ook een prima ervaring gehad bij een aantal aankopen, dus vind een goede review wel op zijn plaats. Voor de volgende keer ga ik hier weer heen, beter dan de mediamarkt, voornamelijk als je het vergelijkt met klantenservice op afstand.

Beste Fabian,

Bedankt voor jouw mooie review over onze winkel en klantenservice.
We verwelkomen je de volgende keer graag weer!

Johnny Dallau 26-03-2020

Mooie winkel,vrij parkeren,prettig goed opgeleid personeel.Klantvriendelijk en hulpvaardig.Ook kunnen ze met prijzen de concurentie aan.

Beste Johnny Dallau,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Iris 26-03-2020

In de winkel in Roosendaal op een juiste manier geholpen met een keuze maken voor de aanschaf voor de tv. Echter degene die ik wilde niet meer op voorraad, werd meteen met andere filialen gebeld of hun deze nog wel hadden. Uiteindelijk in bergen op zoom op gaan halen omdat ik hem graag meteen wilde hebben. Ook daar vriendelijk geholpen, stond al klaar en netjes in m’n auto gezet :)! Top.

Beste Iris,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Roosendaal en in Bergen op Zoom.

Stephan 26-03-2020

Gemakkelijk te navigeren website, waardoor ik snel de screenprotector kon vinden die op andere websites moeilijk leverbaar was (of soms gewoon niet). De levering was de dag erna en binnen aangegeven tijdsbestek. Super tevreden!

Beste Stephan,