Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

g.kuijpers 18-03-2020

goed product, vriendelijke en deskundige uitleg, snelle levering en plaatsing alles bij elkaar top ben zeer tevreden

Beste g.kuijpers,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen!

Syl 18-03-2020

Onlangs heb ik een Apple Magic keyboard en Apple muis besteld.
Het aanbod bij BCC was zeer compleet en goed geprijsd.
Daarbij verliep het bestelproces soepel, was er keuze uit diverse betaalmogelijkheden, een snelle levering en goede opvolging vanuit BCC.

Beste Syl,

Bedankt voor jouw mooie review over onze services!

Kim 18-03-2020

We hadden vragen over meerdere apparaten.
Hier hebben we netjes duidelijke antwoorden op gekregen waardoor we de voor ons juiste keuze konden maken.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we jullie konden helpen met het maken van de juiste keuze!

Veas 18-03-2020

Ben in winkel geweest in beek omdat de service daar top is erg klant vriendelijk

Beste Veas,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek!

Píepenbrink 17-03-2020

De meest teleurstellende ervaring bij BCC Zoeteroude vandaag.
Vooraf chat sessie gedaan met BCC ( Team Hoogeveen) om niet voor niets naar Zoeterwoude te rijden.
De TV is voor mijn dochter op haar slaapkamer waar ze zelf voor gespaard heeft.
Gelezen in reviews van deze tv “ PHILIPS 32PFS5803/12” dat het mogelijk niet alle apps kan downloaden, gevraagd naar welke wel en welke niet.
Antwoord Netflix , Videoland, Dinney+ geen probleem.
Gerustgesteld dat de TV aan alle wensen voldoet, samen op naar Zoeterwoude, om deze tv te kopen voor € 249-
Na zelf de tv gevonden te hebben in de winkel ( niet op de plank, maar in een Bose opstelling), “de continue ons op aftand in de gaten houdende verkoper” benaderd, en verteld dat dat wij in deze tv geïnteresseerd zijn.
De verkoper antwoord, “let op dit is geen smart tv” Alleen YouTube en Netflix op deze TV.
Nogal verbaasd hierover de verkoper geconfronteerd met de chatsessie, echter is deze niet echt in geïnteresseerd en vraagt een collega om zijn gelijk, deze bevestigd zijn bewering.
Mijn dochter en ik laten dit even bezinken en vragen ons af wat nu ?
Wij hebben ons toch goed laten informeren vooraf.
Deze vraag stel ik ook de verkoper, deze antwoord ja, niks. En gaat weer op 5 meter afstand naar ons staan kijken.
Ik vraag zijn er alternatieven? Kan je wat aanbieden, we eigenlijk toch hier naar toe komen rijden op verkeerde informatie ?
Hij wijst naar een Samsung, maar ook die kan alleen Netflx en Yo Tube volgen hem.
(Dit blijkt achteraf niet waar te zijn)
Mijn dochter en ik in overleg. Wat nu te doen.
Mijn dochter steeds stiller wordend en ik steeds geïrriteerder, door het gebrek aan hulp en desinteresse van de verkoper, maar opnieuw samen een rondje langs de wand met tv’s.
Ik wijs naar een ander model van Philips de 32PFS6402. Ja deze is volgens de verkoper wel een “smart” tv. Maar kost € 339,- volgens de prijskaart op de tv.
Ik zeg, “ok, nogal een verschil” kan je wellicht iets voor ons doen, we zijn hier tot slot wel gekomen met door BCC verkeerd verstrekte informatie.
IK stel voor deel het verschil of doe € 299,- of.
De verkoper moet dit overleggen en loopt naar het magazijn.
Kont paar minuten later terug, en ik vraag en?
Hij antwoord, “nee dat kan niet”, ik vraag , wat kan dan wel ? Verkoper antwoord “helemaal niets”.
Ik ondertussen van lichtelijk geïrriteerd naar zeg maar “geïrriteerd, verbaasd en eigenlijk vol ongeloof dat dit kan gebeuren.
Mijn irritatie verborgen houdend voor mij dochter (lukt nooit) samen overleggen in de winkel, en wat een leuk dingetje zou worden draait uit op een teleurstelling.
Ter plaatse gegoogeld en zien de tv die aan alle wensen voldoet de Philips 32PFS6402. Voor € 310- bij Media Markt.
Nogmaals de verkoper gevraagd, kan je wat doen ? Wederom is het antwoord “Nee “. Ik mag helemaal niks doen.
De verkoper de prijs bij Media Markt laten zien. Waarop hij antwoord, ohh dat kan wel.
Waarop ik heb geantwoord, als je in eerste instantie een beetje had begrip had getoond en gezegd had , wat vervelend dat u komt met verkeerde informatie, maar laten we even kijken nar een oplossing of een alternatief hadden we een positief gesprek gehad en had ik voor € 20 minder zo de duurdere tv meegenomen. Maar nu hoeft het niet meer.
Met dochter naar Media Markt in Alphen a/d Rijn gereden, bij binnen komst een hallo en goedemiddag.
Prima verkoper, enthousiast, pakt zelfs een afstandsbediening laat zien dat de in eerste instantie uitgezochte TV wel degelijk ook Videoland en heleboel andere apps erop heeft staan.
Maar we waren al om voor de duurdere, nog een ophangbeugeltje er bij en dochter weer helemaal happy.
Jammer toch, zo jammer.

Beste Piepenbrink,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je ons jouw telefoonnummer kunnen mailen naar reviews@bcc.nl zodat we contact met je kunnen opnemen?

Maryse 17-03-2020

Goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Oplossing gegeven voor het bestellen van een product wat op dat moment niet in de winkel te zien was.

Beste Maryse,

Dankjewel voor jouw review.
Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Goede Heldere Snelle service 17-03-2020

Heb bij BCC HP HP 304 INK COMBO besteld voor 23:00 en de volgende ruim binnen de gestelde levertijd foor DHL afgeleverd!
Heldere prijsstelling, prijs is incl. btw en zonder bezorgkosten. Terwijl bij andere zichtbare aanbieders de werkelijke kosten pas vlak voor de betaling duidelijk zijn.

Beste,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we jou met een goede, heldere en snelle service hebben kunnen helpen!

Alexander 17-03-2020

Ze hadden het product dat ik had op voorraad tegen een goede prijs. Maandag bestelt, dinsdag in huis, en dat in deze tijden. Jammer alleen dat er erg veel verpakkingsmateriaal werd gebruikt voor zo een klein doosje. Voor de rest top.

Beste Alexander,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Fijn dat we je zo snel konden helpen.
We doen ons best alles zo efficiënt mogelijk in te pakken, maar dat lukt helaas niet met alle formaten pakketjes.

Groet

M. Vergouwen 17-03-2020

Heel vriendelijk, de man waarbij ik van het weekend kwam vragen over camera's was zeer vriendelijk om mij te helpen de beste uit te kiezen. Hij had wat problemen met de voorraad die er niet was, en daarom moest ik bestellen om het later op te halen, maar dit was niet hun schuld, dat is het probleem van de crisis waar we nu inzitten, over het algemeen ben ik zeer goed geholpen.

Beste M. Vergouwen,

Bedankt voor de mooie review over onze collega.
Fijn dat hij je heeft kunnen helpen bij de keuze voor een nieuwe camera.

Dendoor64 17-03-2020

Had eerst online een Tv besteld en betaald en zou later een email krijgen om het af te halen uurtje later bedacht ik me om toch een andere model te nemen ,naar de winkel ,was geen probleem .Zit nu te kijken naar mijn nieuwe tv . Top

Beste Dendoor64,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de nieuwe TV!

Hennie Dresen 17-03-2020

Wij zijn in verschillende winkels geweest voor onze aankoop en werden meteen benaderd, met de vraag of de winkelbediende ons kon helpen met het een of ander. Hij heeft ons zeer goed uitleg gegeven en uiteindelijk hebben wij hier onze beslissing genomen.

Beste Hennie Dresen,

Bedankt voor de review.
Wat fijn dat we jou met uitleg hebben kunnen helpen met de uiteindelijke beslissing voor de aankoop!

Inge 17-03-2020

Wat een super service weer. Mijn nieuwe telefoon werkte niet naar behoren, maar werd vriendelijk te woord gestaan. Omdat ik geen andere middelen tot mijn beschikking had hebben ze een nieuwe besteld en omgeruild met die het niet goed deed. Netjes geholpen bij het overzetten en installeren van mijn nieuwe telefoon.

Beste Inge,

Dankjewel voor jouw review.
Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Bert T 17-03-2020

Bij BBC in Hengelo kregen wij een prima ontvangst en goed advies bij de aankoop van een nieuwe TV.

Beste Bert T.,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal in Hengelo!

Anonymous 17-03-2020

De medewerkers van de klantenservice van BCC zijn ondeskundig en niet klantvriendelijk.

Helaas kun je geen nul sterren geven. Een ster is nog te veel.

Toentertijd heb ik een televisie van Samsung gekocht in de webshop van BCC.BCC bood deze televisie aan voor €549,00. Bij een andere aanbieder zag ik dezelfde televisie voor €539,00. Indertijd hield de BBC prijsgarantie in dat wanneer men een product bij een andere aanbieder ziet voor een lagere prijs BBC meteen de prijs aanpaste. Ik heb contact opgenomen met BBC en ter sprake gebracht dat deze televisie bij een andere aanbieder €539,00 kostte.Ik vroeg of ik deze televisie bij BCC voor €539,00 kon krijgen.De medewerker van de klantenservice van BCC antwoordde dat ze normaal de prijs niet aanpasten omdat het al een lage prijs was. Ik heb deze televisie toch voor €539,00 gekregen bij BCC.

Ik vroeg aan de medewerker van de klantenservice van BCC hoe ik de televisie kon schoonmaken.De medewerker van de klantenservice van BCC antwoordde dat ik daarvoor een speciale tv-reiniger kon gebruiken en dat hij daarmee zelf ook zijn televisie schoonmaakte.Die ''speciale tv-reiniger'' heette Monster Cleaning Kit.De Monster Cleaning Kit bleek een heel klein flesje te zijn en kostte €20,49.Op de verpakking stond dat de Monster Cleaning Kit was bedoeld voor laptop of monitor.De medewerker van de klantenservice van BBC heeft dit allemaal niet ter sprake gebracht. Later was er echte tv-reiniger te koop bij de Blokker voor €5,99. Als ik dit allemaal had geweten had ik nooit de Monster Cleaning Kit voor €20,49 gekocht.

Toen ik een vraag had over mijn televisie antwoordde de medewerker van de klantenservice van BCC dat mijn televisie een levensduur van 72 maanden (zes jaar) zou hebben. Ik weet niet waar desbetreffende medewerkster dat op baseert. Op de website van BBC, noch op de doos van de televisie, noch in de handleiding van de televisie staat vermeld dat de televisie een levensduur van 72 maanden (zes jaar) zou hebben.

Anonymous 02-04-2020

Het ordernummer is 4735981.

Officiële reactie van BCC 06-04-2020

Beste Anonymous,

Bedankt voor het gesprek vandaag.
Zoals beloofd hebben we de link naar de website over de levensduur van producten naar je gemaild.

Fijne avond.

Marja 17-03-2020

onze ervaring met BCC is prima. PC via de site gekocht was niet wat we verwachten. hebben deze naar de winkel teruggebracht. was geen probleem er werd een nieuwe besteld en weer keurig thuis gebracht. ECHT TOP.

Beste Marja,

Dankjewel voor jouw review.
Fijn dat je zo'n goed ervaring hebt!

w.lettink 17-03-2020

snelle service . prettig geholpen waarbij er tevens op de site van de concurrent werd gekeken naar de beschikbaarheid daar.

Beste w.lettink,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat je blij met onze hulp bent.

Eddie 17-03-2020

Wat een slecht bedrijf, als het op leveren aankomt kan ik er weinig negatiefs over kwijt, maar let op, op het moment dat je geld van BCC terugkrijgt dan geven ze geen thuis. U bent gewaarschuwd.

milan 17-03-2020

handig in gebruik en makkelijk te installeren, ook goede prijs en snel bezorgd.

Beste Milan,

Bedankt voor jouw review!

Sander 17-03-2020

Snelle levering en een makkelijk en goed bereikbare helpdesk. Zeer vriendelijk personeel in de winkel

Beste Sander,

Bedankt voor jouw mooie review over de klantenservice en het winkelpersoneel.

richard lucas 17-03-2020

de corona-virus 17-03-2020, werd goed geholpen, hielden beide de hygiene regels in acht en ik hou van de sfeer die BCC uitstraalt, niks moet, alles kan. Top.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review.
Ook ten tijde van het Corona virus doen wij er alles aan om onze klanten naar volle tevredenheid te helpen.

Mady 17-03-2020

Happy with my experience:
- clear information on the website
-price similar/lower than competitors
-next day delivery
As a bonus, free insurance.

Thanks BCC for nice experience!

Dear Mady,

Thank you for your review.
We are happy you are happy!!

Kind regards,

Carla 17-03-2020

Ik vind dat je goed geholpen wordt, de webshop is duidelijk en gemakkelijk in gebruik. In de winkel zelf word je ook goed en vriendelijk geholpen.

Beste Carla,

Bedankt voor jouw mooie review over onze winkels en de website!

Elizabeth 17-03-2020

Wat eenvoudig om te bestellen bij BCC.
En het afrekenen via de tool net zo eenvoudig en overzichtelijk. Zelfs met freebees inleveren gaat super eenvoudig.
Dan wordt het product via DHL bezorgd ook weer eenvoudig en zeker traceerbaar waar je bestelling zich bevindt.
Wij gaan zeker vaker een bestelling doen en
Bevelen BCC bij een ieder aan!!! en dikke 10!!!

Beste Elizabeth,

Bedankt voor jouw mooie review en de mond-tot-mond reclame.
We zijn blij dat je onze website zo eenvoudig in het gebruik vindt.
Graag tot een volgende keer!

Marja 17-03-2020

Je wordt hier erg prettig geholpen! En hierdoor komen wij hier terug met steeds dezelfde ervaring!! Het heeft iets vertrouwds gegeven!!

Beste Marja,

Bedankt voor jouw mooie review.
Fijn dat je telkens een goed ervaring met ons hebt. Bedankt voor het vertrouwen!

Rosaaatje 17-03-2020

Deskundig en vriendelijk geholpen .Er werd meegedacht en advies gegeven.Fijne ervaring!

Beste Rosaaatje,

Aafke Schokker 17-03-2020

De site is heel duidelijk. Bezorging stipt op tijd, anders wordt er gebeld. Medewerkers
Kundig en zeer klantvriendelijk. Ik vind BCC een zeer fijne zaak.

Beste Aafke Schokker,

Bedankt voor jouw mooie review over de website en onze medewerkers.

Nigel 17-03-2020

Ik wilde snel een ps4 bestellen ivm met het coronavirus en de pure verveling die eraan zou komen.
Uiteraard door het virus is iedereen financieel hard ingekort, makkelijk de gespreidbetalen optie kunnen kiezen en volgende dag al in huis! Bezorger hield rek met corona liet pakketje netjes voor de deur staan en vroeg even naar mijn naam voordat hij wegliep!

Beste Nigel,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we jouw in deze rare tijden, die worden beheerst door het Corona virus, naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
Veel plezier met je PS4!

Teddy 17-03-2020

Online een pc besteld. BCC is de afgesproken levering nagekomen, de volgende dag dus, met keurig van te voren een email over het tijdslot waarin geleverd wordt.

Beste Teddy,

Bedankt voor jouw review over de levering!

Ben 17-03-2020

Mijn Sonos set bij BCC Deventer ( online) gekocht. Super geholpen door () die mij er van overtuigd had dat dit een goede keus was ... inmiddels 2 weken in bezit en nog altijd blij met mijn set :-).

Graag tot de volgende keer !!!

Beste Ben,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal in Deventer.
Fijn dat je blij bent met je keuze en je geniet van jouw Sonos set!
Tot een volgende keer!

MR 17-03-2020

Altijd super goed geholpen hier in BCC Muiden. Ik kom hier regelmatig. Goede adviezen en ik voel geen verkoopdruk;-)

Beste MR,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

Familie Karademirli 16-03-2020

Het loont om de nieuwsbrieven te lezen en gebruik te maken van acties. Zo heb ik voor mijn kinderen een extra tablet aangeschaft in de drie weken dat ze thuis zijn naar aanleiding van een nieuwsbrief. De BCC medewerker was erg behulpzaam en vriendelijk. Ook kreeg ik nog bruikbare tips.
Ik ga zeker nog terug wanneer ik een ander product nodig heb.

Beste familie Karademirli,

Bedankt voor jullie mooie review over de nieuwsbrief en onze collega!

Katherine 16-03-2020

I am very happy with my purchase. Fast shipping and even faster processing despite the fact that the order was placed on Sunday. I will definitely come back to you again! Now you are my store number 1. I heartily recommend.

Dear Katherine,

Thank you so much for your review!
We look forward to helping you again!

Kind regards,

Henny 16-03-2020

Snelle en goede service. Toen de blender defect bleek bij aflevering even naar de dichtstbijzijnde BCC winkel en direct een andere meegekregen. De blender werkt prima.

Beste Henny,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Mozes 16-03-2020

Top gewoon heel makkelijk.
Kopen en volgende dag bezorgen
Netjes geholpen in de winkel en thuis.
Gewoon easy

Beste Mozes,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat je alles zo makkelijk hebt ervaren!

Harm 16-03-2020

Na eerst een te grote TV gekocht te hebben (paste niet) werd er door de medewerker zeer veel energie en moeite gestoken in het vinden van een kleinere maat van deze TV. Echt enorm goede service.

Beste Harm,

Bedankt voor jouw review over onze collega.
We doen ons best de klant te helpen waar we kunnen en dat is zo te lezen wel gelukt!

Rene 16-03-2020

Prettige en deskundig advies in de winkel. Overzichtelijke webshop. Betaling met vvv cadeaukaart mogelijk. Levering via dhl perfect.

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review over de winkel en de webshop.

Johanna 16-03-2020

Onze TV was kapot gegaan en hadden een verzekeringspolis afgesloten, service was helemaal top en omruilregeling was goed geregeld (na 7 jaar), enige wat jammer was dat personeel op zaterdag niet zichtbaar was. Op zondag terug gegaaan en toen kon de omruil niet gemaakt worden omdat de collega die dit kon er niet was, maar maandag kon dit gelukkig wel.

Beste Johanna,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Vreemd dat het personeel niet zichtbaar was toen jij in de winkel was. Het is lastig te achterhalen wat hiervan de reden is geweest. Excuses dat we je hierdoor niet gelijk hebben kunnen helpen.
Gelukkig is het wel allemaal goed gekomen.
Veel plezier van de TV.

Mark 16-03-2020

Vandaag een Macbook Pro gekocht in het filiaal in Oss en ben erg goed geholpen. Een erg vriendelijke goedemiddag bij binnenkomst, een lekker kopje koffie tijdens de aankoop en met de juiste informatie (en natuurlijk de macbook!) weer naar huis gegaan. Volgende keer weer BCC!

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.
Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

hendrik van loenen 16-03-2020

ik het op elke vraag die ik gesteld heb een direct en juist antwoord gekregen na mijn idee. ik wou een complete televisie installatie met een juiste geluidinstallatie daarbij het duurde de wel even maar na uitleg en alles bij elkaar zoeken zijn we na mijn idee en verwachting tot een goed resultaat gekomen bedankt

Beste Hendrik van Loenen,

Bedankt voor jouw mooie review.
Geniet van jouw TV en geluidsinstallatie!

Alette 16-03-2020

Service is fsntastisch! En tot nu toe is elk contact met een medewerler en de chatservice perfect geweest. Ik kom graag bij BCC en heb de laatste tijd alles via hen aangeschaft.

Beste Alette,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat je zo'n goede ervaring met BCC hebt en bedankt dat je een van onze vast klanten bent!

Rob 16-03-2020

Zeer vriendelijk personeel en deskundig. Niets is te veel. Bezorging ving niet goed maar werd snel en zeer goed opgelost, zonder enige vertraging, ouderwetse service. Een dikke pluim

Beste Rob,

Dankjewel voor jouw review.
Excuus dat de levering niet in 1x is gelukt, maar gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen.

Vosje 16-03-2020

De service is echt helemaal top.. vriendelijk personeel en bij het afleveren een lach op het gezicht. Zelfs haha toen de wasmachine naar 2 hoog moest.. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Vosje,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat je zo'n goede ervaring met BCC hebt gehad. Graag tot en volgende keer.

Nic 16-03-2020

Bestelling ging soepel, duidelijk bericht over wanneer pakketje te verwachten, bezorger was goed op tijd. Kortom: vlot bestelproces, zonder problemen.

Beste Nic,

Yvonne van Dijk 16-03-2020

Door bepaalde omstandigheden kon ik mijn televisie die ik een paar jaar geleden bij BCC omruilen voor een nieuwe televisie. Wel van dezelfde waarde als die televisie die ik toen had gekocht. Ik ben overal netjes mee geholpen door de medewerker. Kom al heel wat jaartjes bij deze BCC in Lelystad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. En weten ze iets niet zeker op dat moment , dan onderzoeken ze de dingen net zolang totdat ze het wel zeker weten. Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben dan ga ik zeker weer naar BCC in Lelystad. En nu kijk ik met veel plezier op mijn nieuwe televisie. Bedankt mensen van BCC Lelystad.

Beste Yvonne van Dijk,

Bedankt voor jouw mooie review over BCC Lelystad!
En natuurlijk ook bedankt dat we je al jaren als vaste klant mogen verwelkomen!
Veel plezier met de nieuwe TV.

Luuk 16-03-2020

Fijne winkel en snel personeel. Helpt direct waar nodig, maar kan je ook gerust door de winkel laten lopen.

Beste Luuk,

Bedankt voor jouw review over onze winkel!

J. Kok 16-03-2020

Ik was in de winkel in Almere- Buiten afgelopen zaterdag omdat ze nog op voorraad waren op afstand bediening verwarming setjes daar aangekomen bleek dit niet het geval te zijn, helaas. Kan gebeuren. De verkoper heeft excuus gemaakt en heeft het via de Webshop voor ons besteld en vandaag maandag 17 maart 2020 was het bestelde al binnen, geweldig zeer goede service. top

Beste J. Kok,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere-Buiten.
Excuses dat de voorraad van het door jou gewenste artikel op bleek te zijn toen je in de winkel kwam.
Gelukkig heeft de verkoper een snelle oplossing gevonden!

Gert van 't Wout 16-03-2020

Een heldere, duidelijke en eenvoudige website, waardoor je door opties in te vullen keuze gemakkelijk is.

Beste Gert van 't Wout,

Bedankt voor jouw review over onze website!

Ramon 16-03-2020

Op zoek naar nieuwe PS4 controller. Bij BCC snel gevonden, vlot besteld en betaald en volgende dag in huis, top !!

Beste Ramon,

Bedankt voor jouw review!

P 16-03-2020

Rustige werknemers die je goed helpen. Niet opdringerig en luisteren goed naar je eisen/wensen. Ik loop daarom niet altijd met duurste de deur uit maar wel met hetgeen het beste bij mij past

Beste P.,

Dankjewel voor jouw mooie review.
Het belangrijkste is dat wanneer je iets aanschaft, dit ook het product is dat aan jouw wensen voldoet!

Fevzı E 16-03-2020

Professionele personeel
Personeel heeft mij geholpen met het uitzoeken van de product
Vriendelijke personeel
Artikel was niet meer in de winkel ze hebben het besteld en volgende dag hebben ze thuis laten bezorgen.