Eugene 22-03-2020

Altijd keurig en snel geholpen. Uitgebreid advies gekregen ook over minder dure apparaten. Ook tips over gebruik. Was ook een stuk goedkoper dan bij oa mediamarkt, terwijl het daar in de actie was. Fijne winkel!

Beste Eugene,

Bedankt voor de review over de winkel.

k vd maagdenberg 22-03-2020

duidelijke webshop snelle levering goede service prima product werkt helemaal naar wens

Beste k vd maagdenberg,

Bedankt voor de review.

linders 22-03-2020

mooi overzichtelijk winkel met zeer vriendelijk en vakkundig personeel.
voor de winkel is er volop parkeergelegenheid. heb je problemen met een apparaat lossen ze het altijd prima op

Beste linders,

Manon 22-03-2020

Altijd vriendelijk en betrokken medewerkers. Niet opdringerig, wel behulpzaam. Heel fijn dat je bon ook automatisch aan je wordt gemaild.

Beste Manon,

De Haan 22-03-2020

Sliedrecht heeft een prettige en ruime BCC winkel en ook aardige medewerkers, die onderhoudend en deskundig kunnen praten over de apparatuur.

Beste De Haan,

Bedankt voor de review over ons filiaal in Sliedrecht.

Bas van der Heijden 22-03-2020

Door de mailing van BCC een aantrekkelijke aanbieding gezien en zodoende naar BCC Zoeterwoude. Mooie winkel met ruim voldoende personeel die ons uitstekend heeft geholpen met een stofzuiger, laptop en chroombook.

Ondanks de uitbraak van Corona konden we goed op gepaste afstand van elkaar en het personeel kopen wat we nodig hadden. Er zijn lijnen getrokken zodat de adviseurs op ruim afstand van de klanten zitten en doormiddel van duidelijke kaartjes is aangegeven dat de consument beter niet de artikelen kan aanraken.... heel verstandig!

We komen graag weer terug.

Beste Bas van der Heijden,

Bedankt voor jouw mooie review!
We verwelkomen je graag weer terug.

Anneke Fransen 22-03-2020

ik had inderdaad de andere dag de telefoon binnen , hij is duidelijk en lekkere grote toetsen dat is vooral voor mannen heerlijk . ook lekker eenvoudig echt een senioren apparaat ,daar kocht ik hem voor maar voor minder oudere mensen natuurlijk ook ideaal

Beste Anneke Fransen,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat de telefoon helemaal naar wens is!

Marc van Schaik 22-03-2020

Ik wil bij deze, een dikke pluim geven aan verkoper Ron Verdonk bij BCC Den Helder.
Hij heeft heel erg veel moeite gedaan om voor ons een passende inductiekookplaat
te zoeken, wat als resultaat was, dat er een was van AEG.
Dus bij deze Ron, heel veel dank voor je goede service.
Ook de bezorging was perfect.
Dikke pluim voor BCC.

Beste Marc van Schaik,

Bedankt voor jouw mooie review over onze collega Ron.

Mieke 22-03-2020

Het prima winkel en vriendelijk personeel. Doen er alles aan om je goed en deskundig advies te geven.

Beste Miek,

Jacqueline 22-03-2020

Heel behulpzame en vlotte medewerker. Hij gaf bruikbare en duidelijke informatie. Omdat door Corona de Nintendo switch waar dan ook moeilijk online te verkrijgen was, konden we bij bcc Nijmegen Dukenburg toch een laatste exemplaar plus een spel ophalen voor onze tweelingmeiden. Top! Nu nog sparen voor een extra spel, die kunnen we dat makkelijk online bestellen bij bcc. Dat is wel fijn juist in deze moeilijke tijden.

Beste Jacqueline,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we je met de Nintendo switch hebben kunnen helpen.
je meiden hebben er vast veel plezier mee!

Eltjo 22-03-2020

Direct in de winkel goed geholpen. Heb het advies opgevolgd en het geadviseerde product (koptelefoon) gekocht. Tot nu toe een geweldige keus. Ben dus zeer tevreden.

Beste Eltjo,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat het advies en de aankoop naar tevredenheid zijn.

Theo lusing 22-03-2020

Bij het kopen van een wasdroger .Hebben wij een perfecte uitleg gekregen.
Niets was de verkoopster te veel.
En bij het kopen van de Hartman karden het zelfde.
Wij kopen altijd bij BCC. Goede service

Beste Theo lusing,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Jeannette de Kok-Rheaume 22-03-2020

Ik vind altijd BCC betrouwbaar en correct. Snel service en duidelijk afspraken.

Beste Jeannette de Kok-Rheaume,

Bedankt voor de review.

Hans 22-03-2020

Zeer snelle service koelkast kwam beschadigd aan . Met 1 telefoontje serd hij de volgende dag geruild voor een goede .

Beste Hans,

Dank voor de review en fijn dat we de koelkast zo snel konden omruilen.

R.R van Gennip-Peters 22-03-2020

Komen hier altijd als we iets nodig hebben,is het een tv of koel vrieskast,of een tablet. Vriendelijke geholpen altijd,nemen de tijd voor je. 🙂

Beste R.R van Gennip-Peters,

Dankjewel voor jouw review.

Graag tot een volgende keer!

Johan Keuter 22-03-2020

Altijd aardig en deskundig personeel, ik had een vraagje dus gebeld. Prettige dame aan de telefoon die zeer behulpzaam was en de tijd nam om iets voor me uit te zoeken. Top!

Beste Johan Keuter,

Theo Aarts 22-03-2020

Online vaatwasser besteld, via het prettige voor contact, weet je precies de levertijd.
Twee nette BCC monteurs hebben met kennis van zaken de machine in 10 min perfect compleet ingebouwd. Dus totaal generaal zeer tevreden over service en levering van BCC.

Beste Theo Aarts,

Dank voor de review over onze services en levering.

Christa 22-03-2020

Onanks de eerste foute voorlichting omtrent de compatibility van de apple pencil, bij het tweede bezoek voortreffelijk geholpen

Beste Christa,

Dankjewel voor jouw review.
Gelukkig hebben we jou uiteindelijk naar tevredenheid geholpen!

frank 21-03-2020

Koop alles bij BCC, laatst een fornuis besteld via de outlet op de geplande leverdatum werd ik gebeld dat het apparaat zoek was. Uiteindelijk toch nog iets kunnen regelen, ik blijf bij BCC !

Beste frank,

Dankjewel voor de review.
Fijn dat je een van onze vaste klanten bent!

Benno de Leeuw 21-03-2020

Werd snel geholpen en met veel rondneuzen heb ik uiteindelijk mijn laptop uitgekozen. Waren klantvriendelijk en hielpen je volledig tot je tevreden was

Beste Benno de Leeuw,

Jan 21-03-2020

Klantvriendelijke verkoper met deskundig advies. Over het product kan ik nog niets zeggen, eerst uitproberen.

Beste Jan,

Rens geisterfer 21-03-2020

Ondanks de corona toch open! Ik wilde voor mijn kids nog twee tv s scoren voor dat er een lock down is. Werd keurig geholpen en ze hadden ook netjes verzocht voordat je de winkel betreede bij een beetje niet lekker voelen zou u dan aub niet willen binnen komen. En toch heeft iedereen de angst. Desondanks twee mooie tv’s gekocht en voelde mijn super tevreden wel erin en eruit. Toch bij a de essent gedaan maar dat toch niet gedaan want wilde wel zsm weg. Zo zie je wel ze zitten nog in de flow! Top bcc

Beste Rens geisterfer,

Bedankt voor jouw review.
Ook met alle Corona maatregelen doen wij ons best om iedereen zo goed mogelijk te blijven helpen.

Yvonne 21-03-2020

Zeer professionele uitleg gehad, al mijn vragen werden beantwoord en tips ontvangen👌🏼

Beste Yvonne,

D.Hollema 21-03-2020

Leuke winkel de BCC. Goeie uitleg en een vriendelijke jongeman die ons geholpen heeft met een Smart TV

Ja wij komen hier zeker vaker !!

Beste D.Hollema,

Bedankt voor de review en tot een volgende keer!

Weijermans 21-03-2020

Vandaag naar de BCC geweest om een nieuwe printer te kopen.
Ondanks de corona liep er voldoende personeel.
Ze hielden zich ook erg goed aan de richt lijnen van het RIVM.
We werden professioneel te woord gestaan en kregen zeer goed advies/ uitleg.

Beste Weijermans,

Dank voor jouw review.
Ook ten tijde van Corona met alle bijkomende regels, blijft klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel staan!

J van logchem 21-03-2020

Lage prijzen. behulpzaam personeel.goede service. Bijna altijd op voorraad.

Beste J van logchem,

Betsy23 21-03-2020

BCC heeft wel voorraad als de MM dat niet heeft, en de verkopers weten er gewoon meer. Je wordt gewoon goed geholpen en als je al weet wat je wil, kun je dat ook gewoon zeggen. Dan krijg je geen lastige vragen meer. dat vind ik erg prettig.
Het is ook super dat je meteen na de aankoop een digitale kopie van de aankoopbon in je mail krijgt: handig om alles op een plek te kunnen bewaren of later op te zoeken. Ik kom er graag.

Beste Betsy23,

Dank voor jouw mooie review over onze winkel en services.
Graag tot een volgende keer!

Ria 21-03-2020

Grote keus bij BCC; scherp geprijsd!
Snelle levering.
Alles perfect volgens afspraak,

Beste Ria,

Dankjewel voor de review.

G. Naber 21-03-2020

Komen regelmatig voor onze huishoudelijke aankopen bij BCC. We worden altijd netjes, goed en rustig geholpen. Het personeel is kundig en van alle markten thuis.

Beste G. Naber,

Dankjewel voor de review en het vertrouwen.
Graag tot een volgende keer.

Karin 21-03-2020

Snelle levering. Zelfs op zaterdag. Factuur ook gelijk binnen via de mail.
Heel tevreden.

Beste Karin,

Edward, Roosendaal 21-03-2020

BCC heeft een webwinkel en een fysieke winkel.
Je item gevonden op het web dan gelijk even ophalen in de fysieke winkel, ideaal!
Je kunt het daar vast even uit laten leggen en bekijken en indien niet goed daar ook weer
retour afgeven, ideaal.
Daarnaast deze keer de laagste prijs en ons item werd keurig naar de auto gebracht.🤙🏼
Top service👌🏼

Beste Edward, Roosendaal,

Bedankt voor jouw mooie review over onze website, winkel en services.

Maarten 21-03-2020

Al vaker gebruik gemaakt van BCC voor electronica. Goeie ervaring met garantie en service. Kan de zaak aan iedereen aanbevelen!

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling!

Verstraten 21-03-2020

Ondanks de Corona toch snel en deskundig en met het nodige geduld want wij zijn al wat ouder naar onze tevredenheid geholpenbij de aankoop van een tablet

Beste Verstraten,

Bedankt voor jouw review.
Ook in deze rare tijd met Corona doen wij ons best om de klanten naar tevredenheid te blijven helpen.

Hendriks 21-03-2020

Filiaal Amersfoort.
Prettige winkel en goed overzichtelijk en ruim assortiment.

Zeer klantvriendelijke medewerkers en kundig! Ik kan dit filiaal zeker aanbevelen 👍

Ook de levering en het contact via e-mail met dit filiaal werd razendsnel beantwoord. Kortom; top!

Beste Hendriks,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort en de medewerkers.

Felix 21-03-2020

Goede service! TV was op site Mediamarkt en coolblue goedkoper en verkoper kon meteen dezelfde prijs bieden. Netjes afgesproken om alles te laten bezorgen. Duidelijke communicatie. Ik kon de eerste keer niet aanwezig zijn, via whatsapp nummer snel en soepel tweede bezorgmoment gekozen. Muurbeugel tv was niet leverbaar uit landelijke magazijn dus kwam een medewerker van de winkel deze thuis afleveren. De rest werd een dag later bezorgd door 2 aardige en kundige mensen!

Beste Felix,

Dankjewel voor jouw review,
Fijn dat we jou naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Cham de Leeuw 21-03-2020

Iedere keer dat ik gebruik maak vd diensten van BCC, ben ik weer blij verrast met de snelheid van leveren, met de kwaliteit vh product en als het een keer niet helemaal naar mijn wens is, de servicegerichtheid waarmee en wijziging van bestelling wordt opgepakt. Oprecht maak ik erg graag gebruik van BCC, of herbouwd in de winkel is of digitaal.

Beste Cham de Leeuw,

Bedankt voor jouw review en dat we jou telkens weer als klant mogen verwelkomen.

B.Witte 21-03-2020

Prima personeel,zeer behulpzaam en goede informatie.Snelle levering van het gekochte product.
Uitgebreide info wanneer het product afgeleverd zou worden met mail,sms en telefoontje. Super

Beste B.Witte,

Carlo 21-03-2020

Een dikke 9, omdat de service echt top is. Zeer vriendelijk personeel, willen je echt helpen. Bij een langdurend issue met onze soundbar doen ze er alles aan om het op te lossen. Hierom hebben we een nieuwe TV bij BCC gekocht, terwijl die online goedkoper was.

Beste Carlo,

Bedankt voor jouw review.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

C Paumen 21-03-2020

Heb bcc altijd een fijne winkel gevonden om mijn tv en laptop te kopen, het overzicht kwa producten is fijn verdeelt in de winkel en je hebt veel keuze, ook is het personeel erg vriendelijk en hulpzaam kwa kiezen welk product het beste past bij mij omdat ik zelf wel weet wat ik wil maar niet zo goed kwa technologie kwa oplag ect.

Beste C Paumen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en het personeel.

Bas G 21-03-2020

De BCC winkel in Buitenveldert handelde onze aankoop zeer goed af, vooral in tijdens van Corona. Er was 1 mijnheer die, omdat wij de afvalbon nog niet hadden gehad en de twee tablets nog niet konden krijgen, zeer rustig de aankoop omzette in een gratis levering. Zeer correct en professioneel.

Beste Bas G,

Bedankt voor de review over ons filiaal in Buitenveldert.

Monique 21-03-2020

Ik ben 52 jaar oud, en heb al heel wat in me leven besteld, en nu voor het eerst bij BCC ,ik heb het nog nooit zo meegemaakt.
Ik vind de service en de klantvriendelijkheid echt meer dan top.
Echt mijn complimenten.

Beste Monique,

Dankjewel voor de mooie review en de complimenten.
Fijn dat we jou hebben kunnen verrassen met onze service.

Maik 21-03-2020

Super service! Ongebruikt aparaat, maanden geleden gekocht, helaas licht beschadigd. Bij BCC doen ze niet moeilijk, volgende dag een nieuwe thuis gekregen. Super!

Beste Maik,

Yvonne 21-03-2020

Als docent heb ik een headset nodig voor online lessen. Ik werd goed geholpen. De headset die geschikt leek, had een dubbele aansluiting: microfoon en geluid apart. We dachten dat die niet in mijn laptop zouden passen. Ik kreeg een duurdere gaming headset met korting.
Die bleek echt te groot voor me om te dragen en mijn laptop heeft een aparte microfooningang. Ik mocht de headset ruilen. Heel fijn!!

Beste Yvonne,

Dankjewel voor jouw review.
Fijn dat we je hebben kunnen helpen.
Succes met lesgeven!

Dennis 21-03-2020

Makkelijke site, snel kunnen vinden wat ik zocht. Daarnaast verstuurd BCC via DHL en die houden je ook nog eens goed op de hoogte, kortom een winnende combinatie!

Beste Dennis,

Dankjewel voor jouw review over onze website.

Eliza 21-03-2020

Prima en duidelijke site. Direct leverdatum.
Aflevering wordt uitmuntend begeleid door mails, sms en telefoon.
Bezorger uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Beste Eliza,

Dank voor jouw review over onze site, services en bezorgers!

Roland 21-03-2020

In deze winkel in Bergen op Zoom wordt goede service verleend. Op vriendelijke en deskundige wijze wordt de informatie over de verschillende producten gegeven zodat je een goede keuze kunt maken. Er is zelfs een keer nadat de aankoop was gedaan gebeld dat het gekochte product de week erna afgeprijsd was en kreeg ik alsnog het verschil terugbetaald. Dat noem ik oog hebben voor je klant.

Beste Roland,

Bedankt voor jouw review over onze winkel in Bergen op Zoom.

Anna 21-03-2020

In de winkel zijn zij altijd vriendelijk en servicegericht. Het is een van de weinige elektronicawinkels waar je je niet gelijk opgelicht voelt als je door een van de medewerkers wordt aangesproken
Kortom, fijne zaak! Snelle service

Beste Anna,

Dankjewel voor jouw mooie review over onze winkel en medewerkers.

Ron 21-03-2020

Levering ging zoals ik gewend ben van BCC, netjes gebeld dat ze over 5 minuten aanwezig zouden zijn met de levering. TOP

Beste Ron,

Bedankt voor de review en bedankt dat je een van onze vast klanten bent!

Hemau 21-03-2020

Behulpzaam, vriendelijk, kundig personeel! Je voelt je altijd welkom bij BCC Middelburg

Beste Hemau,

Bedankt voor de review over onze winkel in Middelburg.

b volkers 21-03-2020

Fijne overzichtelijk winkel goede service
gelijk geholpen goede uitleg van het product

Beste b volkers,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.