René 01-04-2020

Uitstekende online shop, overzichtelijk... en doen wat ze zeggen, op zaterdag besteld en op maandag geleverd!
En dit in deze moeilijke tijd van corona ,helemaal top!

Beste René,

Lennard 01-04-2020

Groot assortiment. Klant vriendelijk. Snelle levering
Prijstechnisch goed.

Beste Lennard,

Philip 01-04-2020

Het was gewoon in een pasr clicks geregeld. Verder is de BCC site erg overzichtelijk en zijn de foto's én specificaties van de producten makkelijk te vinden en geven zij een goed beeld van het product. Na de bestelling werd je ook goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Zelfs tijdens de corona crisis was het pakketje op tijd. Hulde...

Beste Philip,

Gerard 01-04-2020

Goed en snel geholpen, persoonlijk deskundig advies.
Corona maatregelen prima in orde.
Kortom een fijne winkel, kom hier weer terug.

Beste Gerard,

koen 01-04-2020

het bestellen ging hier vlot en simpel en ik hoefde gelukkig ook geen account aan te maken. ook de levering was netjes op tijd ondanks de corona crisis. product voldoet ook aan de eisen die ik ervoor had.

Beste Koen,

Esther 01-04-2020

Heel tevreden over mijn aankoop, het ging om een pc muis. Erg vriendelijk geholpen, ga zeker terug voor mijn volgende aankopen naar BCC in Breda

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Peter 01-04-2020

Shoppen ging uitstekend en snel. Middels trefwoord snel mijn keuze gevonden. Prijs was concurrerend. DE levering was als beloofd, de volgende dag in huis tussen de aangegeven tijden. Kortom, alles goed.

Beste Peter,

janine 01-04-2020

Gister op de site gekeken en die was overzichtelijk met mooie aanbiedingen. Een laptop besteld en de volgende dag meteen al in huis. Dat vind ik top vooral in deze moeilijke tijd waarin we allemaal leven. Erg klantvriendelijk dus

Beste janine,

Dankjewel voor jouw review over onze website.

Ivan 01-04-2020

Goede service snelle levering bestelling vlug geregeld alles zonder problemen verlopen

Beste Ivan,

Lars 01-04-2020

Op de site kun je makkelijk navigeren en de bestelling is ook aardig snel binnen! Daarnaast is het product ook nog van goede kwaliteit.

Beste Lars,

Bedankt voor de review over de website.

NicoV 01-04-2020

zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Netjes en op tijd geleverd en geen haarlemmerdijkjes, ook niet in deze lastige corona tijden

Beste NicoV,

Dank voor de review.

Tom 01-04-2020

BCC verkoopt woox lampen e.d. Online besteld en keurig geleverd (Wel wat later dan aangegeven, maar komt denk ik door rare tijd waar we nu in leven). Lampen doen het super met woox app en google home.

Beste Tom,

Rogier 01-04-2020

Duidelijke omschrijving van produkten op de website. Eenvoudige routes voor betaling. Bezorging netjes volgens duidelijke afspraak.

Beste Rogier,

Corrine 01-04-2020

Na halve dag zoeken bleek BCC als enige (weer) contactloze thermometers te hebben en zelfs ondanks coronacrisis toch volgende dag geleverd. Top!

Beste Corrine,

Michel 01-04-2020

Koop al vele jaren al ons "witgoed" bij BCC. Zijn nog steeds zeer tevreden over de service, adviezen, etc. Levering op tijd en vakkundige installatie. Vriendelijk personeel zowel in de winkel als aan huis.
Nog steeds tevreden dus.

Beste Michel,

Bedankt voor de review.
We zijn blij met een vaste klant als jij. Graag tot een volgende keer!

M Font 01-04-2020

Behulpzaam en meedenkend zonder zelf bepalend te zijn.

Ik krijg nu de mededeling dat bovenstaande tekst te kort is.
Apart want een compliment kan helder en duidelijk zijn in het kort.
Veel tekst verwart juist.

Beste M Font,

Bedankt voor de review.
Kort en krachtig kan heel duidelijk zijn ! ;-)

Hulusi Var 01-04-2020

Wegens een defect van mijn soundbar ben ik 3x naar bcc Amsterdam Noord geweest 1x voor het brengen van de soundbar. een defecte soundbar dat ineens super goed functioneerde in de winkel, maar wel goed geholpen en wat uitleg gekregen waar het aan zou kunnen liggen. Na enkele geven was het wel zover dit keer wat hij echt stuk. Omdat ze al bij de eerste bezoek al aantekeningen hadden gemaakt hoefde ik dit keer niks te doen. En na 3 weken kreeg ik van se reparateur een leuk bericht dat ik een nieuwe mocht kiezen wegens een verlengde garantie die ik had genomen door aandringen van het bcc personeel. Dus 3x naar de winkel. Rond gekeken allerlei soundbars lkkr luid getest geen enkel probleem ( ook niet overdrijven natuurlijk) dus uiteindelijk een nieuwe uitgekozen met je raad het al met verlengde garantie. Lkkr handig. Heel erf bedankf BCC Amsterdam-Noord

Beste Hulusi Var,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal in Amsterdam-Noord en onze service.
Veel plezier met de soundbar!

Sandra 01-04-2020

Shop is overzichtelijk. Electrische tandenborstel. Bestelling volgende dag bezorgd. Netjes volgens regels afgeleverd.
En artikel ziet er goed uit. Nog niet gebruikt .

Beste Sandra,

Dank voor jouw review.

Rik C 01-04-2020

Het product kon snel en makkelijk besteld worden en was volgende dag om 12.00 af te halen bij een ophaalpunt. Ik zou dit product bij de plaatselijk BCC hebben gekocht als deze daar op voorraad was en het niet 3 dagen kostte om hem daar op te halen.
Zoals altijd goed prijzen!

Beste Rik C,

Bert 01-04-2020

De Shop ziet er keurig uit. Helder en duidelijk. Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Ben goed geholpen met het kiezen van een nieuwe smartphone.

Beste Bert,

Corrie Veenstra 01-04-2020

ik ben steeds heel goed en vriendelijk geholpen
ook de bezorgers waren beleefd en vriendelijk en hebben op een zeer nette wijze mijn vaatwasser aangesloten en dus zeer,zeer tevreden een 10 met een griffel !!!!!!!!

Beste Corrie Veenstra,

Bedankt voor jouw mooie review.

Melissa 01-04-2020

Een was-droog combinatie op zaterdag besteld en op woensdag is het bezorgd en aangesloten. De bezorgers waren erg beleefd en vriendelijk. De wasmachine was snel geïnstalleerd. De medewerkers waren goed op de hoogte van de situatie rondom corona en hielden hun afstand. Zeker een aanrader met deze goede service.

Beste Melissa,

Bedankt voor jouw review over onze bezorging en service.

Jesse Rijsdijk 01-04-2020

Ik heb voor deze website gekozen omdat ik weet dat deze site betrouwbaar is en hij was de goedkoopste

Beste Jesse Rijsdijk,

Bedankt voor jouw review over onze site.

H 01-04-2020

Doet wat ie belooft. Snel, zelfs in coronatijd binnen 24 uur keurig bezorgd aan huis

Beste H.

aanrader 01-04-2020

prima service en prettige behandeling van klanten .kan iedereen aanraden te kopen bij BCC

Beste aanrader,

Annigjen Boerstra 01-04-2020

Snelle levering. Zelfs in deze crisis tijd waren de bezorgers erg behulpzaam en namen de tijd voor een goede en perfecte service

Beste Annigjen Boerstra,

Dankjewel voor jouw review.

Klaas 01-04-2020

Geweldige service!
Had dringend wasmachine nodig, gechat met Jeroen van BCC sHertogenbosch, hij maakte de bestelling meteen in orde, en de volgende dag om 8.00uur was de machine al geplaatst binnenshuis op de eerste verdieping, en aangesloten, helemaal gratis.
En de wasmachine was al nergens goedkoper, dus nog voordelig ook.
Dus superfijne, supersnelle service, en dat in deze Corona tijd!
Bedankt Jeroen en BCC

Beste Klaas,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch en onze medewerker.

Sjir 01-04-2020

Zeer gebruiksvriendelijke site. Eenvoudig bestellingen plaatsen en snelle levering.

Beste Sjir,

Marijke 01-04-2020

Een duidelijke en overzichtelijke site. Fijn om in deze periode waar naar de winkel toegaan lastig is toch zeker te zijn van de koop van een goed product.
Er wordt voldoende informatie bij een artikel gegeven om te kunnen bepalen of het bij jouw situatie (type vloer, huisdieren, omgeving) past.
En een super snelle levering. Top

Beste Marijke,

J. ter Burg 01-04-2020

Een vertrouwde winkelketen waar ik met plezier kom vanwege de grote keuze van artikelen, super vriendelijke werknemers met goede kennis aanwezig. Zeer behulpzaam, zelfs in deze corona tijd wordt je goed bediend en eventueel tot je wagen begeleid met grote of zware goederen.

Beste J. ter Burg,

Bedankt voor de mooie review.

Roy 01-04-2020

BBC Veghel is een super winkel ,altijd de laagste prijs Heb er de afgelopen 6maanden voor enkele duizenden euro’s spullen gekocht en ben er zeer tevreden over. Garantie goed geregeld en de thuis bezorg serves is ook helemaal top ,mooi op tijd en alles netjes op zijn plaats gezet en geïnstalleerd ,en niet te vergeten de verkopers in de winkel in Veghel zijn ook super met een goede uitleg en advies ,helemaal top 👍👍

Beste Roy,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers in Veghel.

Harold 01-04-2020

Beste verkoopprijs, Juiste informatie ontvangen, perfect optijd levering, Vakundige installatie.

Dank jewel BCC

Beste Harold,

Sjerp 01-04-2020

Goed geholpen door de medewerkers in Beverwijk. Nadat ik de Sony KDL 40 had gekocht, bleek dat Sony TV geen Mpeg bestanden ondersteunt, ook kon ik het niet voor elkaar krijgen dat Wifi werd geinstalleerd . Ben terug gegaan en heb het uitgelegd aan de medewerker, hij heeft nog geprobeerd op een andere Sony, maar de bestanden werden niet ondersteunt. Hij vroeg toen wat ik wel zou willen, ik heb toen gevraagd of ik hem kon ruilen voor een Philips. Dat was geen probleem. Deze Philips 43 PUS 6704 was geschikt voor Mpeg bestanden en totaal geen moeite om met Wifi te verbinden.
Nogmaals perfecte Service.

Beste Sjerp,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk en onze services.

Ruud 01-04-2020

nette overzichtelijke winkel met goed assortiment en vriendelijke deskundige verkoopmedewerkers

Beste Ruud,

Peter 01-04-2020

Goed, vriendelijk en bekwaam personeel.
Zoals wij gewend zijn van bcc weer een goede afhandeling betreffende de gekochte producten.
Blijf dit doen en wij blijven terug komen.

Beste Peter,

Bedankt voor de review.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Jeroen 01-04-2020

Monitor besteld en binnen 24 uur keurig geleverd, daar waar andere aanbieders in deze tijd allemaal langere levertijden hanteren. Super!

Beste Jerone,

Dankjewel voor jouw review.

johan de caluwé 01-04-2020

klantvriendelijk, goede service, klant gericht. goed bereikbaar, gratis parkeren

Beste johan de caluwé,

Bouwmeester 01-04-2020

Ik doe mijn aankoop bij BCC Apeldoorn, om de volgende reden professionele uitleg bij de aankoop van mijn televisie en ook om de goede service perfect.

Beste Bouwmeester,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Margreet 01-04-2020

Zeer fijne winkel, zowel fysiek als online. Als je er zelf niet uitkomt, is er altijd een hulpvaardige medewerker. Ik heb al regelmatig producten bij BCC gekocht en ik raad deze winkel zeer aan.

Beste Margreet,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

Cor Hoek 01-04-2020

Op advies van een BCC medewerker in Zoeterwoude-Rijndijk, een 55 inch Samsung QLED tv gekocht met een eigen merk ophangsysteem. Dit systeem beviel mij niet en heb ik in Rotterdam
omgeruild. Ook daar ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan en heeft mij de juiste wandbeugel geadviseerd.
Ik ben nu zeer tevree,
want.........BCC denkt met je mee!!!!.

Beste Cor Hoek,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Zoeterwoude-Rijndijk en Rotterdam.

Walter 01-04-2020

Zeer gebruiksvriendelijke shop. Overzichtelijk en veel productdetails. Net zo goed als de winkels

Beste Walter,

Ellen Vierveijzer 01-04-2020

Ik kreeg een hele goede service ondanks het feit dat deze vestiging in Emmen gaat sluiten. Heel erg jammer dat dit gaat gebeuren. De jongeman die mij geholpen heeft, vertelde me dat hij sinds 5 weken daar aan het werk is en helaas genoodzaakt is om een nieuwe baan te zoeken . ondanks dit vooruitzicht geeft hij mij heel goed geholpen.

Beste Ellen Vierveijzer,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Emmen.
Helaas gaat dit filiaal sluiten, maar we hopen je ook via de website van dienst te kunnen zijn.

Willem D 01-04-2020

Wij hebben eerst gebruik gemaakt van de website en aan de hand van vergelijkingen in de fysieke winkel de aankoop gedaan. In de winkel nog de nodige vragen gesteld welke goed zijn beantwoord.

Beste Willem D,

Bedankt voor jouw review over onze website en winkel.

M.Prins 01-04-2020

In dit filiaal in Haarlem wordt je altijd vriendelijk geholpen. De medewerkers hebben vakkennis.

Beste M.Prins,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Haarlem.

Paulien 01-04-2020

Altijd vriendelijke, behulpzame mensen die meedenken.
Scherpe prijzen, ook fijn.

Beste Paulien,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Christel 01-04-2020

De shop is gewoon goed, makkelijk kunnen bestellen wat ik nodig had en alles goed gegaan met afleveren, raad deze site zeker aan !! :)

Beste Christel,

Bedankt voor de review over onze webshop.

Jan 31-03-2020

BCC komt de afspraken goed na. Er is een snelle levering en goede communicatie over de bezorging.

Beste Jan,

Vrolijk 31-03-2020

1,5 jaar geleden wasmachine gekocht, helaas kapot gegaan. Bcc gebeld je wordt gelijk geholpen, sturen gelijk monteur langs. Monteur constateerde dat het niet maakbaar was. Bcc bezorgd gelijk een nieuwe. Dit noem ik pas service!!

Zulke bedrijven met zulke service zijn zeldzaam!! Gewoon top!!

Beste Vrolijk,

Bedankt voor jouw mooie review over onze service.
Daar worden wij vrolijk van! :-)

Ron van der Putten 31-03-2020

Ik ben nou echt die leek die je van alles wijs kan maken mbt het aanschaffen van elektronica en daarom ga ik altijd met gemengde gevoelens naar binnen altijd op je hoede zijn laat ik maar zeggen. Nu stapte ik een BCC filiaal binnen en door de ongedwongen sfeer en klant vriendelijkheid merkte ik dat ik heel makkelijk vragen durfde te stellen en dat deze in klare heldere taal werden beantwoord. Sterker nog ik snapte wat ze zeiden en begreep waarom ze bepaalde adviezen gaven. Hoe leuk is dat..... 1 bezoekje aan een BCC filiaal en geen wantrouwen meer maar het voelt als normaal

Beste Ron van der Putten,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal.
Fijn dat we het wantrouwen hebben kunnen wegnemen.
We helpen je de volgende keer graag weer!

Jesper 31-03-2020

Wij hebben eerder al aankopen gedaan bij BCC en zijn erg tevreden met de goede service een aanbiedingen. Dit wekt vertrouwen en we zijn hierdoor er van overtuigt dat er in de toekomst zeker weer overwegen om aankopen te doen bij BCC. Vorige keer hebben we in de winkel een wasdroger aangeschaft en afgehaald, we hadden ons toen ook al verdiept in een wasmachine van hetzelfde merk en uit dezelfde serie. Uiteindelijk hebben we de wasmachine nu ook via de website besteld en deze laten bezorgen. Het bezorgteam gaat nauwkeurig te werk en sluit alles netjes aan. Zelfs tijdens de Coronacrisis. Onze ervaring met BCC is prima en we raden BCC zeer zeker aan!

Beste Jesper,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, website en services.