Cupido 03-04-2020

ik vind de webshop van Bcc goed en overzichtelijk een ruime keuze aan producten zo had ik een inventum elektrische onderdeken besteld en heb eerst gekeken wat de beste was en het is een goed merk en geeft heel veel warmte vanwege mijn artrose is dit echt een uitkomst. Ik zou deze zeker aanbevelen.

Beste Cupido,

Bedankt voor jouw review over onze website.

wouter 03-04-2020

Speciaal naar de BCC gegaan omdat ze daar ook de wasmachine installeren. Het was in 5 minuutjes gebeurd en supernetjes werk geleverd. Ik ben erg, erg blij!

Beste Wouter,

Kamil 03-04-2020

Ik was aan het kijken voor een iPad. Nagekeken wanneer ze dit het snelst konden leveren( i.v.m Corona ).
Bij mediamarkt moest ik 3 dagen wachten voor de levering terwijl bcc direct de volgende dag kon leveren aan huis. Voor mij een 10 voor bcc voor de snelle afhandeling van mijn bestelling. Ook is communicatie via mail goed verlopen. Wat ik ook belangrijk vind is, dat wanneer er een probleem is met het product ( garantie ) kan men naar een bcc winkel lopen met de aankoop bon.
Grt kamil

Beste Kamil,

Gio 03-04-2020

Beste lezer,

Afgelopen maandag (31maart 2020) hebben mijn collega en ik(zzp'ers) een bestelling gedaan van twee laptops ter waarde van 1400 euro. Woensdag op dag van levering is er tot onze spijt maar 1 laptop geleverd. Na gebeld te hebben, meermaals contact via de mail en whatsapp zijn wij van het kastje naar de muur gestuurd door de 'klantenservice'. Tijdens 1 van de gesprekken is zelfs radicaal opgehangen(zo ga je niet met klanten om, al helemaal niet als de fout bij jou ligt).

De reactie komt neer op het feit dat er 5 dagen onderzoek gedaan zal worden en wij daarna meer te horen krijgen. Het vreemde ligt hem in het feit dat zij, BCC, claimde in een eerder stadium dat hun pakketten worden gewogen en de fout waarschijnlijk ligt bij DHL, echter hebben wij hier niks mee te maken. Wij kopen het product bij BCC en niet bij DHL. Voor ontstane problemen vinden wij dat ons niks te verwijten is en wij nu toch met de gebakken peren zitten. BCC heeft lekker het geld, DHL ook en wij maar 1 laptop.

Als eerder vermeld zijn wij zzpers en in deze tijd van onzekerheid is dit nog een extra klap in ons gezicht. Geen enkel moment hebben wij enige sympathie gevoeld vanuit de BCC klantenservice. Toen het moment daar was dat er een klacht ingediend wilde worden, werd het gesprek abrupt beïndigd, wat ik ronduit respectloos vind en hoop dat deze persoon wordt opgespoord en een waarschuwing krijgt. Als je niet met mensen en hun emoties om kan gaan, werk niet bij de 'klantenservice'.

Nu vrijdag, nog steeds geen resultaat noch laptop. We zitten in de hoek waar de klappen vallen, niet alleen door dit nare virus maar blijkbaar ook door miljoenenbedrijven als een BCC. De inkomsten blijven wij mislopen omdat er dus nog steeds geen oplossing is en de enkele laptop terugsturen en geld retour vragen kan ook niet.

In de afgelopen dagen ben ik van vaste klant naar BCC afschuwer veranderd. Ik snap dat dit voor geen van beide partijen een gunstige situatie is, maar wij worden gebruikt en omdat het dus een multinational is, kan je er ook niks tegen inbrengen.

Een schande.

Ordernummer: 004551338

Ik zal onze advocaat contact laten opnemen over de gelede schade.

Geeske ter Wal 03-04-2020

BCC is een eerlijke zeer vriendelijke en nog goedkope winkel ook. Klantvriendelijkheid staat hoog bij mij daarom dit review. Ik belde over duidelijk uitleg over een verpakking. Door de Corona niet veel tijd en toch duidelijk snel vriendelijk alles uitgelegd. Echt top zeker een grote aanrader

Beste Geeske ter Wal,

Bedankt voor jouw review.
Ook bij ons staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

Elisa 03-04-2020

Duidelijke website, goede klantenservice, snelle levering en bovenal.... goedkoopste prijs!!! Zeker een aanrader :-)

Beste Elisa

MW 03-04-2020

Vriendelijk in de winkel te woord gestaan, deskundig advies en er wordt goed meegedacht.
Ik had een TV en een koelkast besteld, echter doordat ik een zo goed als nieuwe koelkast cadeau kreeg, was deze niet nodig.

Hierover een mailtje gestuurd op vrijdagavond en zaterdag werd ik gebeld door BCC, dat het annuleren van de koelkast geen enkel probleem was en ze de tv evengoed gratis zouden bezorgen, terwijl dit eigenlijk ivm coronacrisis een afhaal product is.
Maandagmiddag stond het door mij betaalde bedrag voor de koelkast al weer op mijn bankrekening en woensdag is de tv keurig op tijd bezorgd.
Een dikke pluim voor de service en het personeel.

Beste MW,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Anna 03-04-2020

In de winkel werd ik vriendelijk ontvangen en vakkundig geholpen. Hij nam er de tijd voor en uiteindelijk ben ik als een tevreden klant de deur uitgegaan.

Beste Anna,

Bedankt voor jouw review over het winkelbezoek.

J.Driessen 03-04-2020

Ik bestel eigenlijk altijd bij BCC.
Overzichtelijke website, inclusief voorraden.
Snelle levering.

Misschien doordat het een weekend bestelling was maar ik had graag op een eerder moment het definitieve levermoment weten.

Beste J.Driessen,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Marjan 03-04-2020

shop was duidelijk, hetgeen ik heb besteld was ook heel snel binnen, ik geef een 8 omdat ik toch wel een bevestiging mail had verwacht. en of een mail dat mijn bestelde artikel onderweg is en wanneer ik deze kon verwachten

Beste Marjan,

Beste

Dankjewel voor jouw review.

M. P Nagel 03-04-2020

Zoals altijd is het personeel in de winkel zeer vriendelijk en behulpzaam. De aankoop wordt goed en duidelijk doorgesproken en de levertijd is kort en volgens afspraak. De prijzen van de aangeboden artikelen zijn keurig en de website is goed overzichtelijk en duidelijk.

Beste M. P Nagel,

Susan 03-04-2020

In een wereld op zijn kop. Staat BCC voor mij aan de top. Want als enige van grote winkel keten. Laten zij hun klanten weten. Dat levering, bezorging, plaatsen van hun producten, van alle veiligheidsvoorschriften voorzien, doorgang vind...en bovendien....geen extra kosten voor de klant. Dit is service van de bovenste plank.

Beste Susan,

Bedankt voor jouw prachtige review!

Ger 03-04-2020

De online shop is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Heb voor BCC gekozen omdat de prijs kwaliteit verhouding in orde is.
Contact via mail was erg goed, werd duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.
Ook op de dag van levering werd ik precies op de hoogte gehouden, eerst met een e-mail daarna met een SMS en ongeveer 10 minuten voor de levering een belletje van de bezorgers.
Zeer behulpzame en vriendelijk personeel.
Ook de info over het geleverde apparaat (koelkast)is zeker voldoende en deskundig.
Ga zeker in het vervolg nog bij BCC bestellen.

Beste Ger,

Bedankt voor jouw review.
Graag tot een volgende keer.

E.Arakelov 03-04-2020

Alles snel en zorgvuldig geregeld! Binnen 1 dag werd de bestelling bezorgd. Top!

Beste E.Arakelov,

Evelien 03-04-2020

Onlangs heb ik een laptop aangeschaft bij BCC in Veghel. Ik heb mijn bezoek aan deze winkel als zeer positief ervaren. Het personeel is erg vriendelijk en deskundig. De medewerker nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.

Wat ik ook goed vind, is dat ze extra maatregelen hebben genomen t.a.v. het Corona virus.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Beste Evelien,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

J.hahnbuck 03-04-2020

Heel vriendelijke bediening. Alles goed uitgelegd. Dwingen je niets op. Vragen netjes wat je kunt of wil besteden en dan ga je samen overleggen wat je voorkeuren zijn en dan een goed advies. Geweldig..Aflevering was prima geregeld en netjes aangesloten en ook een goede uitleg. En niet te vergeten .De bezorgers waren super vriendelijk.

Beste J.hahnbuck,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Songul 03-04-2020

ik heb een notebook standaard besteld en het was zooooo gemakkelijk geen account geen inlog gedoe. Ik ontving direct een bevestiging en alles wat er vermeld word klopt als een bus. Volgende dag netjes afgeleverd op de tijdstip die ze aangaven. Nou wat wil ik nog meer ?? Service gemak prijs alles een 10 waard !!

Beste Songul,

Wim 03-04-2020

Altijd het beste van het beste, service gericht ipv omzetgericht. Er wordt geluisterd naar je.

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Amy 03-04-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop. De producten staan duidelijk in categoriën. Ik kon mijn product snel vinden en bestellen. Het bestellen was tevens ook duidelijk met meerdere betalingsopties. De levering was op tijd en is netjes bij de deur afgeleverd. Ik zou deze webshop zeker aanraden en heb zelf er een positieve ervaring aan over gehouden!

Beste Amy,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Brian johnson 03-04-2020

The guy I delt with was great!! Smiling despite the crazy situation, great service!! Thank you for your time and help, it was fun dealing with you

Dear Brian johnson,

Thank you so much for your review.

Kind regards,

Pauli 03-04-2020

Ook deze, net als alle andere keren weer een snelle en nette service echt een aanrader. Ik zal de winkel zeker aanbevelen bij al mijn familie en kennissen.

Beste Pauli,

Bedankt voor jouw review en de aanbeveling.

Jan Hofland 03-04-2020

Fijne online winkel goed overzichtelijk, goedkoop, snelle levering ben zeer tevreden

Beste Jan Hofland,

Ron 03-04-2020

Wij hebben de SAMSUNG WW80M760NOM/EN gekocht in Zoeterwoude, de verkoper wist waar hij het over had en heeft ons goed advies gegeven waardoor wij besloten om een keer een duurdere machine te kopen, wij hebben hem nu een paar keer gebruikt al en wij zijn er blij mee, wel jammer dat degene die de machine hebben geplaatst geen uitleg gegeven hebben over hoe en wat, ze deden stekker erin en weg waren ze.

Beste Ron,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude en de feedback over de bezorging.

Tjerkje 03-04-2020

Naast het feit dat het bestellen zeer eenvoudig was, was er onverwacht, vanwege de Corona uitbraak, sprake van een zeer snelle levering!

Beste Tjerkje,

Fam. Janssen 03-04-2020

Duidelijke en overzichtelijke indeling. Gelet op eerdere ervaringen weer bij BCC teruggekomen.
Even ter info: in 1975 hebben we voor het eerst wat gekocht bij BCC vlakbij Badhoevedorp.
Het was een afzuigkap en er zijn vele artikelen gevolgd..

Beste Fam. Janssen,

Bedankt voor de review.
Wat fijn dat we jullie al zo lang als klant mogen verwelkomen.

Celine Hellings 03-04-2020

Product snel geleverd en zoals verwacht! Wel ging er eerst iets mis met het bestellen en werd ik niet veel wijzer van de klantenservice. Zelf goed op kunnen lossen!

Beste Celine Hellings,

G Bracke 03-04-2020

Ik heb nul verstand van wifi verbindingen, stream gebeuren etc. Met de algemene opmerkingen in de winkel dat de wifi traag en slecht is in ons huis werd met enkele vragen aan mij de oplossing geboden en die werkt perfect.
Heel vriendelijk, correct en professioneel geholpen.

Beste G Bracke,

Berry 03-04-2020

Na een verkeerde aankoop, de volgende dag goed geholpen. Mocht mijn product omruilen in Eindhoven waar ze speciaal voor mij hadden achter gehouden! Top jongens!

Beste Berry,

Bedankt voor jouw review over het filiaal in EIndhoven.

Clazien 03-04-2020

Via de webshop besteld en de koelkast is de andere dag binnen de afgesproken tijd bezorgd.
De bezorgers waren zeer correct en vriendelijk.
Ondanks de huidige crisis is alles goed en volgens de regels verlopen. Top.

Beste Clazien,

Bedankt voor jouw review over de webshop.

Michael 03-04-2020

In deze moeilijke tijden waren de bezorgers netjes, snel en vriendelijk.
Zonder enig probleem de oude vaatwasser opgehaald en de nieuwe in de keuken geplaatst.

Erg goede service!

Beste Michael,

Corina 03-04-2020

Woensdagavond sloegen de stoppen eruit door mijn wasdroger. Donderdag tel overleg met de klantenservice die precies kon nakijken hoe lang ik hem had. Duidelijk werd dat de levensduur al ruim was overschreden. Meteen online een nieuwe besteld. Geweldig systeem bezorging vrijdag was het eerste signaal. Heel vroeg in d le ochtend een mail dat tijdblok aflevering tussen 8 en 10 lag. Om half negen telefoon: we zijn er over 10 minuten. Fijn hoor afspraken zo goed nakomen! Compliment

Beste Corina,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen met een nieuwe droger.

Mark 03-04-2020

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling hij is ook zeer snel en goed verpakt geleverd dus geen problemen gehad.

Beste Mark,

blije klant 03-04-2020

Eenvoudige site, snelle levering en perfect verpakt product. En voor een prijs die ik niet lager heb kunnen vinden.

Beste blije klant,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat we je blij hebben gemaakt.

GabyGabrielle 03-04-2020

Ik werd netjes gebeld dat de chauffeurs eraan kwamen. Bij aflevering waren ze heel beleefd, correct en vriendelijk. De deur moest eruit om de koelkast naar binnen te tillen, en die hebben ze ook weer netjes teruggehangen. Topservice!!!

Beste GabyGabrielle,

Jaap 03-04-2020

keurig de wasmachine naar de zolder gebracht.
Veel winkeliers doen dit niet meer, dit ivm Corona.
BCC pakt dit goed aan. De bezorgers en ik zelf blijven op een goede gepaste afstand van elkaar.
Alles goed aangesloten en getest.
Oude wasmachine werd meegenomen.
In ongeveer 10 minuten was alles geregeld.
Vrij snel ook daarop een mail met de bevestiging dat de machine was geleverd en geïnstalleerd.
Wasmachine zelf? Ziet er goed uit en doet zijn werk prima en vrij geruisloos. Aanrader!

Beste Jaap,

Thom Rensing 03-04-2020

Goede website en snelle levering van het bestelde product. Alleen jammer dat de op de opdrachtbevestiging genoemde en door mij aangeklikte gratis inname van de oude stofzuiger voor recycling niet is doorgegeven aan de bezorger (DHL). Deze weigerde pertinent het oude apparaat mee te nemen, omdat het niet op zijn opdracht stond? Een minpuntje volgens mij.

Beste Thom Rensing,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Excuses dat de oude stofzuiger niet is meegenomen.
Als je wilt kunnen we een ophaalopdracht inplannen zodat deze alsnog wordt opgehaald. Je kunt hiervoor bellen met onze klantenservice op 020-334 88 88.
Mocht er een filiaal bij jou in de buurt zijn, kan je ook daar de oude stofzuiger afgeven.

Dew 03-04-2020

BCC Hilversum is altijd goed te bereiken met de parkeergarage onder de winkel. Het personeel is vriendelijk en deskundig, de prijzen zijn correct en helder. Om bij problemen is de service goed. Ik kon graag in deze eikel. Voel me er welkom.

Beste Dew,

Bedankt voor jouw review over onze winkel in Hilversum.

N. Peijpers 03-04-2020

Vriendelijke mensen. Kundig advies. En in deze moeilijke tijd ook keurig afstand en begrip voor de Corona situatie. 👍

Beste N. Peijpers,

auke daniel 03-04-2020

BCC staat voor Beste Service Service! Ondanks de corina crisis stonden ze klaar met raad en daad! Ze namen gewoon de tijd om de grootste digibeet goed te informeren om oplossingen voor pc aansluit problemen aan te dragen (ook al zouden ze op dat punt niets aan mij verkopen). Ook al kom je vijf maal in een weekeind met vragen binnenlopen, je word vriendelijk begroet en vriendelijk geholpen.

Beste auke daniel,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Ebrg 03-04-2020

overzichtelijke webshop met goede zoekfunctie.
Heldere omschrijving van het product
Bestelproces duidelijk en overzichtelijk
Betaalproces idem
Follow up en levering worden netjes uitgevoerd.
Vriendelijke medewerkers
Dit alles maakt het voor mij betrouwbaar en voelt het Goed om bij Bcc te bestellen.

Beste Ebrg,

Bedankt voor jouw mooie review over onze webshop.

Suzanne 02-04-2020

Ik ben snel en heel klantvriendelijk geholpen door XXX. Absoluut een goede winkel met kundig personeel.

Beste Suzanne,

Dankjewel voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Paulien 02-04-2020

Een goed overzichtelijke website. De producten zijn scherp geprijsd en goed beschreven. Na betaling van het product wordt je via de mail op de hoogte gehouden wanneer de levering zal plaatsvinden. En een dikke pluim je wordt netjes van te voren gebeld. En snelle levering en vriendelijk personeel. Zeer tevreden.

Beste Paulien,

Bedankt voor jouw mooie review.

Sandra 02-04-2020

Snelle en fijne service ook in deze onzekere tijden. Online en in de winkel.
Super dank jullie wel

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over de services is de winkel en via de website.

Frank 02-04-2020

Snelle service, betrouwbaar zelf in deze moeilijke tijden. Netjes afgeleverd op de afgesproken tijd al binnen 1 dag.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over onze service.

marianne boom 02-04-2020

Tuurlijk weer even naar BCC,en net zoals de vorige keer toen we een wasmachine kochten zijn wij weer super tevreden.Mooie ruime winkel met veel aanbod,ontzettend goed en vriendelijk personeel die ons goede tips heeft gegeven bij het uitzoeken van een nieuwe koelkast.en waterkoker.

Beste marianne boom,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

bram van tol 02-04-2020

Prima site, prima prijs en keurig afgeleverd zoals vooraf aangegeven. Als consument vraag ik niet meer dan dat.

Beste bram van tol,

Bedankt voor jouw review over onze site.

yolanda 02-04-2020

goede bediening gezellige sfeer zeker in deze moeilijke periode gezellig personeel

Beste yolanda,

Ben de Vugt 02-04-2020

snelle levering en product voldoet geheel aan de verwachting. Als we iets nodig hebben, gaan wij eerst altijd naar BCC in onze woonplaats Roosendaal

Beste Ben de Vugt,

Ulco Wietsma 02-04-2020

Ik wilde een nieuwe laptop aanschaffen en had me vooraf breed georiënteerd om zeker te zijn van wat ik wilde. Ik kwam uiteindelijk uit op een machine van HP, die zowel bij BCC als Wehkamp voor 1.219 euro te koop was en op voorraad. De overzichtelijkheid van de website van BCC, de eenvoudige bestelprocedure en de mogelijkheid om de aanschaf zakelijk te doen gaven de doorslag bij mijn keuze voor BCC.
Op zaterdag rond het middaguur besteld, direct al bevestiging en indicatie levertijd (maandag 11:00 - 15:00 uur) ontvangen. Zondagmiddag bericht van BCC dat de verzending gestart was, en maandagochtend van DHL nog een verfijning van het aflevermoment. Precies halverwege dit tijdsblok werd het pakket bezorgd. En goed verpakt, dus beter kon het allemaal toch echt niet. Top!

Beste Ulco Wietsma,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.

Ronald Boudewijns 02-04-2020

Ik koop alles bij BCC van a tot z! Ten eerste personeel is super aardig en zeer behulpzaam. Ten tweede als er wat is met het product lossen ze het altijd netjes op.
Vandaag weer Nest protect V2 brandmelders gekocht. En ook vandaag super geholpen in Breda! Ik zeg blijf zo doorgaan.

Beste Ronald Boudewijns,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda en de medewerkers.
We zijn blij met een vast klant als jij!