Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dino 29-03-2020

Always a pleasure to make a purchase from these guys! Helpful, smiling and always willing to answer any question.
Highly recommended

Dear Dino,

Thank you for your review.
We look forward to welcome you back in our shop!

Kind regards,

H 29-03-2020

Via een reclamefolder op een product gekomen. Voor de aankoop contact gelegd met de Helpdesk van BCC en dit verdiend een compliment, ze zijn bereikbaar en leveren een professionele bijdrage bij je aankoop. De aankoop werd snel geleverd en ze houden je goed op de hoogte. Ondanks de vaak hogere prijzen, een positieve ervaring met BCC!

Beste H,

Bedankt voor jouw review over de helpdesk.

Michel Bakkenes 29-03-2020

Ik kon de die ik wou kopen heel makkelijk vinden op de site van BCC. Daarna heb ik hem besteld en gelijk de volgende morgen kreeg ik een track and tracé code waarmee ik precies een tijdklok zag waarin die bezorgd werd. Echt superhandig ! En de levering ging ook helemaal goed

Beste Michel Bakkenes,

Mike 29-03-2020

Goede service en advies van personeel dat zelf de producten ook gebruikt! Ze kunnen je zelf een hoop plus en minpunten over producten vertellen en helpen mee denken met je. Personeel is niet opdringerig, nemen alle tijd voor je. Ik ga vaak voor elektrische apparaten hierheen zo weet ik zeker dat we iets goed kopen zonder spijt. Net een airfryer xxl gekocht met een hoop tips uit eigen ervaring! Uitbundig laten informeren over een stofzuiger (Dyson) dus wij komen binnenkort weer terug!

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en service.
Graag tot een volgende keer.

Ann 28-03-2020

Snelle levering, duidelijke website, goede aanbeveling, en een heel fijn product

Beste Ann,

PW 28-03-2020

Vanuit het verleden heb ik altijd een goede ervaring met BCC. Ook nu weer: heldere website, productinformatie die meer is dan het overtypen van de verpakking, vermelding van de hardware.info award én ook nog eens een scherpe prijs!

Mijn ervaring is dat BCC een betrouwbare keten is waar je ook met evt. klachten prima terecht kunt. Deze keer had ik geen enkele klacht. Product werd keurig op tijd bezorgd, waarbij BCC de extra bezorgtijd i.v.m. Coronavirus al netjes had meegerekend.

Kortom zeer tevreden!

Beste PW,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Jacqueline 28-03-2020

Heel behulpzame medewerker. Hij gaf bruikbare en duidelijke informatie. Omdat door Corona de Nintendo switch waar dan ook moeilijk online te verkrijgen was, konden we bij bcc Nijmegen Dukenburg toch een laatste exemplaar plus een spel ophalen voor onze tweelingmeiden. Top! Nu nog sparen voor een extra spel, die kunnen we dat makkelijk online bestellen bij bcc. Dat is wel fijn juist in deze moeilijke tijden.

Beste Jaqueline,

Bedankt voor jouw mooie review over filiaal Nijmegen Dukenburg.
Fijn dat jouw meiden plezier hebben van de Nintendo Switch!

La.Mayo 28-03-2020

Ik heb een bestelling gedaan bij BCC omdat ik hier gespaarde freebies kon inleveren, super!
Bestelling werd snel geleverd en mijn Google Chromecast 3 werkt perfect! Geen klachten!

Beste La.Mayo,

Larissa 28-03-2020

Ik heb BCC gekozen, omdat daar het spel Animal Crossing nog als enige beschikbaar was, wat het een goede en fijne shop maakt, bovendien zijn er veel betaalmogelijkheden en is het betalen erg simpel en werkt erg fijn. De gebruikersvriendelijkheid is ook goed, alles is duidelijk en makkelijk te vinden en de producten zijn altijd wel op voorraad. De levering was ook op tijd, precies zoals ze je ook vertellen, voor 23:59 bestelt, morgen in huis. Dit alles leidt bij mij uit tot een 9.

Beste Larissa,

Bedankt voor jouw mooie review.

Werner 28-03-2020

S avonds laat besteld en evengoed ondanks de drukte met bezorgen door de corona crisus keurig geleverd de dag erna!! Klasse hoor

Beste Werner,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Teun Plugge 28-03-2020

In de reguliere winkel was deze tv niet voorradig ,de verkoper adviseerde mij deze tv dan maar online te bestellen,zo gezegd zo gedaan ,gisteravond besteld en vanmiddag werd mijn tv netjes bezorgd door DHL,een grandioze en supersnelle levering!

Beste Teun Plugge,

Rein 28-03-2020

Altijd een hartelijk welkom. deskundige medewerkers die (vooral) eerst luisteren en dan pas adviseren.

Beste Rein,

CMR 28-03-2020

Koptelefoon besteld en gelijk de volgende dag netjes bezorgd in huis. Was helaas niet op voorraad in de BCC bij mij om de hoek, anders had ik hem dezelfde dag nog opgehaald. Hoe dan ook, bestelproces verliep soepel, de prijs was gunstig en de site was erg overzichtelijk. Ik zou de volgende keer weer bij BCC bestellen.

Beste CMR,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Harold 28-03-2020

ik kom graag bij BCC, prima assortiment, vriendelijk personeel, goede prijs en het is allemaal niet zo schreeuwerig (daar wordt je toch gek van?)

Beste Harold,

W.J. Westerbeek 28-03-2020

Als vaste klant een luchtbevochtiger/reiniger aangeschaft. Zoals altijd proffesioneel en fijn geholpen. Dank BCC. Tot de volgende aankoop

Beste W.J. Westerbeek,

Bedankt voor de review.
We zijn blij met jou als een van onze vaste klanten!

Edwin 28-03-2020

Alles makkelijk en duidelijk en de bezorging was ook helemaal goed verlopen.
Wat erg prettig was dat ik mijn vvv-kado kaart ook via internet bestelling kon inwisselen.
Helemaal top .

Beste Edwin,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Hans van Dongen 28-03-2020

Super fijne winkel, nette service en supersnelle levering, mooie en duidelijke website.

Beste Hans van Dongen,

Bedankt voor de review over onze winkel.

mj.bouman 28-03-2020

Prima schop ,je wordt altijd correct geholpen. nemen alle tijd voor je aankoop en smeren je geen onnodige dingen aan. Contact met verkoop personeel is ook altijd correct en zakelijk ze smeren je geen onnodige dingen aan.

Beste mj.bouman,

Bedankt voor de review over onze winkel en personeel.

RobbertS 28-03-2020

Juiste apparaat op voorraad, goede prijs/kwaliteit verhouding en binnen een dag in huis.

Beste RobbertS,

pjdevries 28-03-2020

helemaal te gek ik zou iedereen aanbevelen naar bcc in spijkenisse te gaan.goede service en uitleg.

Beste pjdevries,

Bedankt voor de review en aanbeveling van ons filiaal in Spijkenisse.

M.A. van Kinderen 28-03-2020

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de hoogwaardige service. De winkel is open zodat de apparaten bezichtigd kunnen worden en er in de winkel betaald kan worden. De levering was zeer snel de volgende dag al waarbij mijn nieuwe wasmachine naar de 2e verdieping werd getild en aangesloten en het oude apparaat mee werd genomen.

Beste M.A. van Kinderen,

Bedankt voor jouw review over onze service.

T.G. Hobo 28-03-2020

Zowel de duidelijke presentatie op de website, de snelle en correcte levering van het juiste product, maken dat ik dit cijfer geef.

Beste T.G. Hobo,

Bedankt voor jouw review over de website.

henk smit 28-03-2020

bcc is gewoon de beste ze zijn netjes want dat is bcc is gewoon de beste en superrrrrrrrr de beste

Beste henk smit,

Bedankt voor jouw review.
Wat leuk dat je ons de beste vindt, dankjewel! :-)

Skando 28-03-2020

Lekker bezig ! Product is goed en opdoet aan verwachting. Mijn buren vinden het minder.

Beste Skando,

Peter 28-03-2020

Ik werd goed geholpen door een deskundige medewerker! Het product was ook nog eens in de aanbieding wat helemaal mooi was!

Beste Peter,

s e knol 28-03-2020

Ik ben super tevreden met goede uitleg geholpen in het filiaal Hoogeveen bij aankoop van een
Samsung tab S5.
Vriendelijke prettig personeel.
Je hoeft geen waarschuwing te geven om goede afstand te houden i.v.m. de corona crisis.
Daar had ik een prettig gevoel bij.

Beste s e knol,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

Jan Groenewout 28-03-2020

Eerdere aankopen met mijn dochter in de winkel gedaan in Vlaardingen. Ik zelf woon in Rotterdam. Ik had een magnetron nodig en heb deze dus via de Web-shop aangeschaft. Vrijdagavond besteld en zaterdag in huis. Grote klasse. Zowel de service in de winkel en de afhandeling van mijn bestelling.

Beste Jan Groenewout,

Bedankt voor jouw mooie review.

joli 28-03-2020

Ben gisteren heel erg goed geholpen door een medewerker heb vandaag mijn bestelling al ontvangen zeer goed

Beste joli,

Bedankt voor jouw review over de service van de medewerker.

S.T. 28-03-2020

Prima shop, correcte levering. apparaat voldoet goed. zou volgende keer zeker weer deze shop bezoeken.

Beste S.T.,

Dank voor de review.

Jack 28-03-2020

Prima stofzuiger tegen de beste prijs. Snelle levering, zorgvuldige afhandeling!

Beste Jack,

Bartek 28-03-2020

Ik ben blij met aankopen bij de BBC elke keer alst ik aangenaam verrast ben door de service in winkel

Mvg, Bartek

Beste Bartek,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Lotte van Roosmalen 28-03-2020

Ik vond het heel fijn omdat alles duidelijk stond uitgelegd. Ook was het netjes optijd geleverd en hij werkt perfect. Ik zou hier zeker nog een keer iets bestellen.

Beste Lotte van Roosmalen,

Bedankt voor jouw review.
Graag tot een volgende keer!

Marco 28-03-2020

Door de hele corona gekte erg rustig in de winkel, ze laten je eerst even rondkijken en bij vragen wordt je vriendelijk geholpen. Ik ervaar het als zeer prettig dat ik niet meteen besprongen wordt als ik binnen kom.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat je een prettige winkelervaring hebt gehad.

P van der Burg 28-03-2020

Snel en netjes bezorgd, fijn verpakt en voldoet precies aan de omschrijving op de site.

Beste P van der Burg,

Tiziana Lacorte 28-03-2020

Top service. Ik moest een vriezer ruilen waren zo professioneel en ook snel.
Van harte bedankt!

Beste Tiziana Lacorte,

Bruno 28-03-2020

Zelfs tijdens de verbouwing van Winkelcentrum Leidschenhage is de ontvangst en service van BCC van hoog en prettig niveau.
Reeds meerdere malen ben ik door dezelfde persoon op prettige en professionele geholpen.
Ik kwam eigenlijk alleen langs om een product te ruilen (fabricage foutje), dit ging heel soepel.
Ik informeerde nog even naar de eigenschappen van een robotstofzuiger.
Ook nu weer werd me de overeenkomsten en verschillen tussen de aangeboden producten helder uitgelegd (de Robot stofzuiger heb ik meteen maar meegenomen).

Beste Bruno,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal in winkelcentrum Leidschenhage.

MaAn 28-03-2020

De 1e keer een bestelling online gedaan i.v.m Corona virus, als oudere ga ik zo min mogelijk naar een winkel nu. Bestelling verliep vlekkeloos, blij mee

Beste MaAn,

Bedankt voor de review.
Fijn dat het bestellen via de website goed is verlopen.

Joyce 28-03-2020

Supersnelle levering en keurig afgegeven (met 2 meter afstand) in deze tijd van Corona.. chapeau!

Beste Joyce,

Bedankt voor jouw review.
Ook met alle Corona maatregelen doen wij ons best de klanten naar tevredenheid te helpen.

Max 28-03-2020

Het is even zeer klantvriendelijke shop met deskundig personeel. Bij aankoop van MacBook werd deze op verzoek gelijk geinstalleerd. Daarnaast kan ik altijd terecht om me met een voorkomend probleem te helpen.

Beste Max,

Bedankt voor jouw review over de winkel en de medewerkers.

RJ 28-03-2020

BCC biedt snelle leveringen, goede service en heeft de mogelijkheden om VVV-cadeaubonnen te verzilveren.

Beste RJ,

Michaela 28-03-2020

Heldere Corona voorschriften en goed advies van de verkoper. De tablet die we kochten om te kunnen video bellen met iemand in het verpleeghuis, voldoet.

Beste Michaela,

Sebas 28-03-2020

Ik heb een draadloze toetsenbord gekocht plus een pc scherm. Service was goed totdat ik ontdekte dat het toetsenbord 10,- duurder was dan hetzelfde toetsenbord inclusief muis. Normaal gesproken is BCC niet zo moeilijk en betaalt het verschil terug. Nu werd gewoon gezegd dat het aan Logitech ligt en dat ze het niet gingen uitzoeken. Dit vind ik niet zo netjes qua service.

Beste Sebas,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Renate 28-03-2020

Low Service, high prices!
En dan vooral die low service. Zoon van 16 koopt een drone van 400 euro. Daar heel hard voor gespaard. Deze is na 2 maanden stuk. Ter reparatie aangeboden. Wordt er vermeld dat er zand in de gimbal zit en dat dit niet alt onder de garantie. Reparatiekosten bedragen meer dan 150 euro. Voor hem enorm veel geld. BCC gevraagd aan te tonen waar dat zand dan zit en dat dit zou komen door verkeerd gebruik. Krijg je een foto waarop je niets kunt herkennen en op dat laatste reageren ze niet. Drone is normaal gebruikt, niet op een strand ofzo. Maar ook daar zou deze toch moeten kunnen vliegen. Geen coulance, zelfs nog even 15 euro betalen voor onderzoekskosten.
Dat is de service va BCC die wij hebben ervaren. Absolute afrader!

Lucca Overkamp 27-03-2020

Ik heb een goede ervaring gehad. De bestelling verliep soepel en daarom dus mijn 8. Een minpunt vond ik dat er in 1e instantie stond dat het bezorgen gratis was maar na mijn adres in te hebben gevuld toch €2,40 extra moeten betalen.

Beste Lucca Overkamp,

Bedankt voor jouw review en feedback.

FJPH 27-03-2020

Ik kwam hier een mooie aanbieding tegen voor het product dat ik zocht. Bestellen ging zeer eenvoudig. Vraag over geplande levering via WhatsApp was snel naar wens beantwoord. Feit dat ik het product binnen 30 dagen kosteloos kan retourneren vind ik ook erg prettig. Al is die kans klein want het product werkt top. Het bleek zelfs een nieuwere versie te zijn dan ik had verwacht.

Beste FJPH,

Gina Schipper 27-03-2020

Wij zijn erg tevreden over BCC! Vier jaar geleden Samsung TV gekocht en nu na problemen is deze Samsung TV in zijn geheel supersnel en zonder problemen totaal vergoed, prima afhandeling.

Beste Gina Schipper,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar tevredenheid is afgehandeld.

Ruud 27-03-2020

Op een vakkundige wijze goed geholpen door een zeer vriendelijke verkoper, die duidelijk de tijd voor ons nam. De verkoper wist duidelijk van wanten en wist zeer goed de verschillen tussen de diverse koelkasten. Hij kon ook duidelijk vertellen waarom we een bepaalde koelkast niet moesten nemen wanneer deze buitenshuis geplaatst zou worden.
De winkel is ook zeer goed bereikbaar en heeft voldoende parkeergelegenheid.

Beste Ruud,

Latif 27-03-2020

Mooie nieuwe winkel met veel personeel die voor je klaar staan. Het personeel heeft ook veel kennis van zaken en weet waar het over heeft.
Eerst naar mediamarkt geweest en toen naar de bcc. De verkoper van bcc kwam professioneler over en dat zorgde ervoor dat ik de aankoop bij bcc deed en niet media markt.

Beste Latif,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Job 27-03-2020

Nette opgezette winkel en de medewerker die ons geholpen heeft was vriendelijk en erg correct.

We hebben een printer gekocht die uiteindelijk niet op voorraad was dus werd hij kosteloos bezorgd. We hadden ook alvast extra inkt gekocht maar dat bleek na binnenkomst van de printer niet het juiste nummer te hebben (303 ipv 304). Terug in de winkel zonder moeite omgeruild met zelfs excuses erbij, wat van ons echt niet hoeft.

Ik vind het veel plezieriger winkelen dan bij die andere gigant met het rode uithangbord.

Beste Job,

Bedankt voor de review over onze winkel en de medewerkers.

Tiny 27-03-2020

We vonden het juiste artikel bij jullie op de site, hebben het besteld, en nog geen 16 uur later hadden wij het al in huis, super geregeld 👍

Beste Tiny,