Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

C.Wilk 20-01-2021

zeer gebruiksvriendelijke site, vlotte levering volgens afspraak en afvoer oude machine.

Beste C.Wilk,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en onze services.

I.van den Bergh 20-01-2021

BCC,Bergen op Zoom behandeld de klant altijd met respect.
En leverde bovendien een zeer goede service ...
Heb een keer binnen de garantie van een toestel geen goede fabrieksservice gehad .....maar BCC heeft dat keurig opgelost !!!
Dit waren ze niet verplicht ,dus koop ik altijd bij BCC....om diverse redenen.

Beste I.van den Bergh,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Hans en Aafke 20-01-2021

Het bestellen en thuis bezorgd krijgen bij BCC is iedere keer weer een hele fijne ervaring! Na een wasmachine en TV bestelden we nu een gaskomfoort. Hele duidelijke keuzen zijn er te maken op de site, en nadat de bestelling is geplaatst volgen diverse stappen die allemaal keurig én op tijd worden nagekomen. Ook in deze toch ook voor BCC drukke tijd. Chapeau!

Beste Hans en Aafke,

Bedankt voor jullie review. Veel plezier met de aankopen!

Stefan 20-01-2021

Super tevreden met de bestelling. Een snelle levering. De volgende dag bezorgd en geïnstalleerd. De prijs was scherp met een leuke actie erbij gratis installatie van het product. Op de site staat een goede product omschrijving.

Beste Stefan,

ChanTy 20-01-2021

Er zijn zoveel nep advertenties waar je snel intrapt.!
Dan weet je dat BCC wel echt en goed is en ook nog eens garantie, goede service en snelle levering!
Ook super fijn dat je bij BCC je Freebees kunt inwisselen.

Beste ChanTy,

Bedankt voor jouw review over onze services en de snelle levering.

guus hensen 20-01-2021

Snel en een goede service ...ga zo door..ik beveel dit aan .ook bij vrienden en kennissen

Pieter Van De Sande 20-01-2021

Vaatwasser besteld, direct bij bestelling afspraak gemaakt. Dit verliep vlekkeloos. Inmiddels geleverd exact zoals vooraf doorgegeven.
Topservice! Daar kunnen veel bedrijven nog van leren.

Beste Pieter Van De Sande,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met en van de vaatwasser!

Melissa 20-01-2021

Snelle bezorging, keurig op de afgesproken tijd.
Vriendelijke bezorgers en kundig!

Beste Melissa,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze vriendelijke en deskundige bezorgers.

iWoo 20-01-2021

Supersnelle levering (zondag besteld, maandag middag al in huis!), scherpe prijs. Echt tevreden met mijn nieuwe gadget, bedankt!

Beste iWoo,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Jeroen 20-01-2021

Goede prijs en ruim assortiment. De chromebook die we zochten was bij BCC het goedkoopst en werd de volgende dag al bezorgd! Daarnaast zit er een BCC bij ons om de hoek dus als we problemen hebben weet ik dat ik altijd even langs kan lopen.

Beste Jeroen,

Eva 20-01-2021

Hele fijne winkel. Vriendelijk personeel wat altijd bereid is om te adviseren voor de juiste keuze van producten. Mijn product was niet in de winkel op voorraad, maar kon het na 3 dagen al komen afhalen in de winkel! Topservice.

Beste Eva,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Y. Zaandam 20-01-2021

Met weinig woorden, telefonisch, de site, zowel de levering en tijd was met een woord buiten gewoon.
Bedankt hiervoor

Beste Y Zaandam,

Bedankt voor jouw review over onze services.

BCC 20-01-2021

Duidelijke site waarop ik eenvoudig en voor aantrekkelijke prijs vond wat ik zocht.
De levering was snel van BCC ondanks de drukte die corona met zich mee brengt .
D.m.v. mail werd ik goed op de hoogte gehouden wanneer de levering was. Zeker aanrader dus en als ik weer wat nodig heb ga ik zeker daar eerst kijken .

Beste,

Karin 20-01-2021

Fijne , overzichtelijke webshop. Keuze is uitstekend met diverse prijscategorieen. Goede uitleg/ productspecificaties. Kortom , zeer tevreden !

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

Lion 20-01-2021

Duidelijke omschrijvingen en de artikelen zijn makkelijk te vinden met de zoekopdracht. Na de bestelling snelle levering. Heel tervrede met mijn aankoop en netjes op de plek die ik aangaf neergezet door bezorgers. Avond voor levering een mail gehad met tijdslot van 2 uur. 6 minuten voor de levering belde ze dat ze eraan kwamen. Chapeau BCC

Beste Lion,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de service van onze bezorgers.

Ano 20-01-2021

Ben zeer tevreden over mijn aankoop bij BCC, heb Philips hue White and color besteld, zeer speels en makkelijk in gebruik te nemen. Verlicht goed en kan elke gewenste kleur instellen in elke situatie aanpasbaar op desgewenste kleur.

Beste Ano,

MC Jager 19-01-2021

Dit bedrijf is altijd betrouwbaar, correct en meedenkend en heeft een klantvriendelijke en goed bereikbare klantenservice.

Beste MC Jager,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Noud Arts 19-01-2021

Super helder alles. Heel snelle correcte afhandeling van de aankoop. Helemaal 100 % oké!

Beste Noud Arts,

M. Vosselman 19-01-2021

Duidelijke omschrijving en overzicht vd specificatie. Erg gebruiksvriendelijk bestelproces. Communicatie via mail over verloop van bezorging en nazorg erg fijn. Zondagavond besteld dinsdagochtend al binnen.

Beste M. Vosselman,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Madelief 19-01-2021

Hebben voor BCC gekozen omdat de juiste hoes had voor de tablet had, ook op voorraad en een snelle levering. Het is inderdaad heel snel geleverd netjes een mail gehad wanneer het zo worden gebracht. Heel netjes verpakt. Het is een hele mooie hoes voor de tablet. Ben er heel blij mee

Beste Madelief,

Nic 19-01-2021

Heb hier een nieuwe laptop uitgezocht (Asus Zenbook). Webshop is overzichtelijk, goede informatie. BCC is zonder meer concurrerend qua prijs. Zeer snelle levering! Koop hier vaker, heb goede ervaringen met BCC.

Beste Nic,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en de snelle levering.

Carolina 19-01-2021

Waardeloze krulset niet retour
Ik heb een krulset besteld die amper warm wordt en waar je je haar niet meer uit los krijgt van de krulspelden. Een hel! Na terugsturen krijg ik te horen dat het een hygiëne artikel is dat niet terug mag. Het wordt weer terug gestuurd. Wat een onzin! Hoe kun je dat van tevoren weten als het nergens vermeld staat? Hele slechte service!

Beste Carolina,

Bedankt voor jouw review. Dit is wel een heel vervelende situatie. Kun je ons het ordernummer geven in een reactie op deze review?

Choogstad 31-01-2021

Ordernummer: 202012-00451224845

Youri 19-01-2021

Betalingen met Apple Pay of credit card geven bij BCC meer problemen dan bij concurrent.
Tevens is levering de dag later niet mogelijk ivm extra veiligheidscontroles. Dit staat niet vermeld op de site als je iets koopt

Joop Plukkel 19-01-2021

Om vijf uur besteld en binnen een kwartier lag mijn aankoop al klaar in de winkel: kon ik er mooi nog voor zes uur om. Ben er heel blij mee, kan gelijk aan de slag en hoef niet drie, vier dagen te wachten tot de post tijd heeft om te bezorgen. Super !

Beste Joop Plukkel,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Kees 19-01-2021

Prima geregeld via een online bestelling.
Na een paar uur een mailtje gekregen dat mijn bestelling afgehaald kon worden.
Aangebeld en kon ik mijn bestelling afhalen.
Ook nog werd advies gegeven over mijn bestelling.

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Henny Groenhout 19-01-2021

Ik was op zoek naar een betrouwbare en betaalbare laptop en vond die bij BCC. Tot mijn grote verrassing werd mijn bestelling de volgende dag reeds bezorgd en dat in deze coronatijd. Grote klasse deze service!

Beste Henny Groenhout,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de laptop!

peter 19-01-2021

keuze was makkelijk gemaakt, prijs scherp en supersnelle bezorging op afgesproken tijd.
alles zoals afgesproken, keurig..

Beste peter,

Harry Lamberink 19-01-2021

BCC zorgde voor goede en heldere communicatie en voor snelle levering. Ondanks de verstopte leveringskanalen was het product volgens belofte op tijd.

Beste Harry Lamberink,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Mich 19-01-2021

Makkelijke website, snelle levering na bestelling.
Altijd tevreden over BCC

Beste Mich,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Petra 19-01-2021

Vandaag bij BCC Hellevoetsluis 2 stofzuigers afgehaald. Het is bij BCC Hellevoetsluis mogelijk om online je bestelling op te geven en het wordt dezelfde dag nog bezorgd! Na de bestelling heb ik meteen een bevestiging mail gekregen en kon het ook zelf afhalen. Alles stond al klaar.
Gewoon een goede service!

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over filiaal Hellevoetsluis.

Marit 19-01-2021

Er werd ruim de tijd genomen om de e-readers met elkaar te vergelijken. Prima uitleg en daardoor heb ik de juiste keuze kunnen maken voor de e-reader Kobo Clara. Ben er heel blij mee. Toen bleek dat hij 14 dagen later in de aanbieding was, kreeg ik ook nog eens het verschil terug. Top service.

Beste Marit,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel leesplezier!

Jaydee 19-01-2021

Ik twijfelde mijn printer via BCC aan te schaffen of te gaan voor een goedkopere bij een concurrerend bedrijf. Door de noodzaak en de belofte van BCC dat ik de printer de volgende dag in huis zou hebben, heb ik er toch voor gekozen de ruim €25 duurdere versie aan te schaffen bij BCC. Zakelijk, wel zo makkelijk en direct een account aangemaakt.
Zelf ophalen, weet ik zeker dat er geen vertraging op vervoer zit.

De bevestigingsmail was vaag en gaf aan dat ik een dag van te voren een email zou krijgen (?) wanneer mijn bestelling klaargezet werd.
Proberen inloggen dan maar “emailadres onbekend”
De volgende dag (maandag), in de middag, nog steeds niets ontvangen dus opgebeld. De printer was helemaal niet op voorraad bij het filiaal en moest door het hoofdkantoor worden afgestuurd. Als ik geluk had zou deze er de volgende dag zijn, ‘s morgens werd alles direct verwerkt dus ik zou het voor de middag weten.

Inmiddels moet ik dus een andere oplossing vinden voor het printen van mijn labels en is de duurdere oplossing vanwege de beloofde snelheid van BCC, duurkoop aan het worden.

Goed, niets aan te doen, vandaag weer niets. Uiteindelijk ‘s middags gebeld “De leveringen moesten nog verwerkt worden”.
In alle eerlijkheid, de dame die ik aan de telefoon had is meteen in actie gekomen. Ik zou binnen een half uur een email krijgen met melding om af te halen.

Email!
Emailonderwerp: Uw bestelling is klaar om afgehaald te worden!
Inhoud van de email: uw bestelling is onderweg naar de winkel. Zodra deze er is wordt u geïnformeerd.

Dus maar weer bellen. Uiteindelijk heb ik m’n printer. Een dag later en best wat hoofdpijn van al het geregel. De winkelmedewerkers waren dit keer wel aardig, maar de (online) service erg warrig en chaotisch. Jammer, dit is al mijn tweede slechte ervaring met BCC terwijl ik jaren een blije klant was. BCC was altijd wel mijn eerste keus voor electronica.

Beste Jaydee,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met betrekking tot de bestelling van de printer. We komen graag met je in contact. Kun je het ordernummer dat begint met 202101-00...... doorgeven in een reactie op deze review?

Jaydee 16-02-2021

Maar natuurlijk, excuus voor de vertraging; de emails waren in de spambox terecht gekomen. Ordernummer: 202101-00451343298

Foktje Tel 19-01-2021

Correcte dienstverlening; zeer voordelig en ruime keus. Tevens snelle levering. Alleen mijn kleur was er niet meer, maar dat was voor mij niet doorslaggevend. De andere kleur gedaan.

Beste Foktje Tel,

Perfecte Service 19-01-2021

Website van BCC is duidelijk en klantvriendelijk in gebruik.
Snelle levering, binnen 24 uur werd het artiekel afgeleverd door DHL,
beleefde en klantvriendelijke Courier.

Kortom zowel van BCC als van DHL een perfecte service.

Beste,

klaartje 19-01-2021

de bcc is klantvriendelijk. ze nemen de tijd om het product uit te leggen en zijn niet opdringerig bij verkoop. klachten worden altijd heel netjes en naar tevredenheid opgelost, ze begrijpen je probleem en komen zelfs thuis het probleem oplossen als het niet ander kan.

Beste klaartje,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke en oplossingsgerichte service.

Nadine 19-01-2021

Een geweldige service! Kan niks anders zeggen!
Ik heb nu 3 keer online producten besteld. De levering is (zelfs in de Corona tijd) super snel. Gister besteld en vandaag in huis gekregen.
Geen verzendkosten! wat ik bij een andere aanbieder van het zelfde product wel moest betalen.
Snel en kwaliteit!

Beste Nadine,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankopen!

Pieters 19-01-2021

Topwinkel,snel een duidelijke bevestiging per mail,keurig een tijdsvak waarin bezorgd gaat worden en 10 minuten vantevoren een telefoontje van de bezorger dat hij onderweg is,top geregeld!

Beste Pieters,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Ralph ten Broek 19-01-2021

BCC had de goedkoopste optie van het product dat ik wilde kopen en daarnaast meer specificaties over het product dan andere sites. Daarnaast snelle bezorging en duidelijke webshop.

Beste Ralph ten Broek,

willy 19-01-2021

prima service en supersnel geleverd,vriendelijke bezorger en poepsimpel bestellen op de site met goede raadgevingen
heeeeel tevreden ,zoals steeds, grt willy zeeland-axel

Beste willy,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Inge 19-01-2021

Ik winkel al jaren bij BCC voor elektronische apparaten, liefst gewoon in de winkel zelf. Ik word altijd prettig geholpen en heb de indruk dat er ook mensen met verstand van zaken rondlopen en ze nemen uitgebreid de tijd voor je indien nodig. Deze keer moest het ivm Corona online maar ging ook prima, ik had ivm productvraag ook even gebeld en werd prettig en ter zake te woord gestaan. De bestelling werd de volgende dag geleverd. Tot nu toe dus geen klachten!

Beste Inge,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte en deskundige service.

Leroy 19-01-2021

BCC is duidelijk, super snelle levering, en de mogelijkheid voor gespreid betalen is een uitkomst!
Top zaak!

Beste Leroy,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en betaalmogelijkheden.

Ruud Beckers 19-01-2021

Snelle levering, goede en vriendelijke mensen. Alles was snel aangesloten.
Keurig.

Beste Ruud Beckers,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en onze vriendelijke bezorgers.

Will 19-01-2021

Helaas waren veel van de aangeboden koelkasten niet leverbaar. Wel goede klantenservice en fijne levering. De jongens wilde voor ons zelfs de koelkast naar beneden tillen :)

Beste Will,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Ellen 19-01-2021

Ik heb voor BCC gekozen omdat ik de zaak ken en er goede ervaringen mee had. De website is gebruiksvriendelijk, de prijsstelling (na vergelijking met nog 5 aanbieders) concurrerend. Bestelprocedure a piece of cake, aflevering via DHL snel en correct. Kortom, zeer tevreden!

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Francesca 19-01-2021

Eert contact gehad op de site via de chat. Deze meneer heeft me goed geinformeerd over de kabel die ik nodig had. Vervolgens deze besteld in het filiaal Terneuzen en kon deze een half uur later al ophalen, prima service!

Beste Francesca,

Bedankt voor jouw review over onze chatservice en de snelle afhaalmogelijkheid.

Hans Uyldert 19-01-2021

Er wordt goed uitgelegd wat je nu precies gaat kopen (in dit geval een Chromecast v3). En als je tot koop overgaat wordt dit vlot en correct afgehandeld.

Beste Hans Uyldert,

Bedankt voor jouw review over onze services.

J.v.L 19-01-2021

Voor de eerste keer iets besteld bij deze webshop......Meteen een goede ervaring!
Ik werd prima op de hoogte gehouden over de bestelling en de levering hiervan. Keurig optijd geleverd en goed verpakt.
Ik ben helemaal tevreden, dus ga zo door!

Beste J.v.L,

Bedankt voor jouw review over de levering. Veel plezier met de aankoop!

Arend 19-01-2021

Goed en duidelijke nieuws brief.Super goede service wij hebben een wasmachine besteld om half en de volgende ochtend om half 11keurig netjes op tijd.Super

Beste Arend,

Robin 19-01-2021

Gemakkelijk de bestelling kunnen plaatsen. Daarna is het product is snel geleverd. Prima service.

Beste Robin,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Gert en Janneke Bos 19-01-2021

*geen gezeur
*en heel snel
*chapeau!!!

Beste Gert en Janneke Bos,

Bedankt voor jullie review over onze services.