Neli 03-04-2020

De medewerker was vriendelijk, luisterde vriendelijk en aandachtig. Heeft goed geholpen

Beste Neli,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Jaap 03-04-2020

Goede informatie, makkelijk zoeken en een goede prijs. Afspraken nagekomen, wat wil je nog meer

Beste Jaap,

ronniew 03-04-2020

Het was de enige die dit product verkocht maar het was er de volgende dag en er zat een retoursticker bij. Beter kan je t niet hebben. Misschien nog een belletje of het goed is aangekomen...grapje

Beste ronniew,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is verlopen.

Gerard 03-04-2020

Fijne en overzichtelijke site. D.m.v. de zoekfunctie had ik in een paar klikken wat ik zocht, zonder al te veel afleiding van andere producten.
Ook de bezorgservice is perfect. De bestelling heb ik rond 22:00 uur geplaatst, en de volgende dag de bestelling in huis. Wat echt geweldig vind t.o.v. andere webshops is dat je hier ook VVV-bonnen kan inwisselen.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review over onze website en service.

Saar 03-04-2020

Doordat de maatregelen voor het COVID-19 Virus ook de scholen nog langer dicht blijven. En mijn dochter niet weet voor hoelang dit kan duren. Vroeg ze om een televisie op haar kamer.
Geen moment aan getwijfeld. En bij BCC een account aangemaakt afgelopen woensdag. Vanmiddag werd de televisie van LASORA bezorgd.
Wauw wat een snelle service. Goed op de hoogte gehouden via email. En precies de aangegeven tijd werd de televisie bezorgd.
Mijn dochter is nu meteen aan het NETFLIXEN.

Kind blij Mama ook blij.
Dankbaar dat we in deze bizarre tijd dit soort mogelijkheden kunnen hebben.

BCC krijgt een dikke 8 voor hun zeer vriendelijke en snelle service en de zuivere communicatie via de email!! TOP!!

Morgen ga ik weer aan ‘t werk om zieke mensen te helpen in het ziekenhuis. Met de wetenschap dat mijn dochter rustig thuis kan & mag zijn.

Een groet vanuit Rotterdam

Beste Saar,

Dank voor de mooie review over onze services.
Fijn dat jouw dochter lekker op haar kamer kan Netflixen en dus mama en dochter blij zijn!

En voor jou als zorgheld: respect en BEDANKT!
Blijf gezond!

Amriti 03-04-2020

Altijd goede producten en snel leverbaar. Inwisselen van freebees is ook handig.

Beste Amitri,

Arjan2405 03-04-2020

Ondanks dat de bestelling al aan een filiaal was gealloceerd heeft BCC deze alsnog naar mij thuis verzonden.

Beste Arjan2405,

Robert 03-04-2020

Ben eerst voor advies naar de winkel geweest. Daar ben ik goed voorgelicht over de diversen mogelijkheden en onmogelijkheden van soundbars.Dit heb ik op me laten inwerken en thuis een keuze gemaakt voor de Bose 700 soundbar. Vervolgens de bestelling online gedaan waarbij BCC ook nog eens de scherpste prijs bood. Volgende dag zijn de producten keuring aan huis geleverd.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, medewerkers en website.

Stiny 03-04-2020

Online bestelling diepvrieskast gedaan volgende dag
Bezorgd, keurig op de hoogte gehouden van verloop
bezorgtijd, heel aardige bezorgers. Valt in deze Coronatijd ook niet mee voor bezorgers. Zou zo weer
bij BCC bestellen👍

Beste Stiny,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat alles naar wens is verlopen. We verwelkomen je graag weer!

Ester 03-04-2020

Gisteren besteld en zelfs in deze dagen super de volgende dag geleverd! Top
Ook de website is duidelijk en makkelijk online te betalen

Beste Ester,

Massi 03-04-2020

Ik word bij BCC altijd heel deskundig geholpen en ga altijd met een glimlach de deur uit.

Beste Massi,

Dankjewel voor jouw review over onze winkel en de medewerkers.

Gansevoort 03-04-2020

BBC bood de laagste prijzen op producten die ik wilde bestellen, zodoende dat ik voor dit bedrijf koos.
De website was overzichtelijk en liet mij producten zien die leken op mijn zoekterm. Op deze manier kon ik nog maals vergelijken.

Beste Gansevoort,

Soraya 03-04-2020

Service was top. Je hoeft niet hele dag thuis te wachten dat je product binnen komt. In de nacht geven ze een email bericht met de tijd van levering. Daarna in de ochtend sturen ze een SMS met de exacte tijd van levering van tijd blok van 2uur. Super service nogmaals. Erg aardige mensen en stellen de wasmachine ook in. Ondanks Coronacrisis!

Beste Soraya,

Bedankt voor jouw review over onze service en medewerkers.

DRAGT 03-04-2020

Prima en snel geregeld, ook in deze wat lastige periode. Nog even telefonisch contact gehad en prettig te woord gestaan :)

Beste DRAGT,

Cupido 03-04-2020

ik vind de webshop van Bcc goed en overzichtelijk een ruime keuze aan producten zo had ik een inventum elektrische onderdeken besteld en heb eerst gekeken wat de beste was en het is een goed merk en geeft heel veel warmte vanwege mijn artrose is dit echt een uitkomst. Ik zou deze zeker aanbevelen.

Beste Cupido,

wouter 03-04-2020

Speciaal naar de BCC gegaan omdat ze daar ook de wasmachine installeren. Het was in 5 minuutjes gebeurd en supernetjes werk geleverd. Ik ben erg, erg blij!

Beste Wouter,

Kamil 03-04-2020

Ik was aan het kijken voor een iPad. Nagekeken wanneer ze dit het snelst konden leveren( i.v.m Corona ).
Bij mediamarkt moest ik 3 dagen wachten voor de levering terwijl bcc direct de volgende dag kon leveren aan huis. Voor mij een 10 voor bcc voor de snelle afhandeling van mijn bestelling. Ook is communicatie via mail goed verlopen. Wat ik ook belangrijk vind is, dat wanneer er een probleem is met het product ( garantie ) kan men naar een bcc winkel lopen met de aankoop bon.
Grt kamil

Beste Kamil,

Gio 03-04-2020

Beste lezer,

Afgelopen maandag (31maart 2020) hebben mijn collega en ik(zzp'ers) een bestelling gedaan van twee laptops ter waarde van 1400 euro. Woensdag op dag van levering is er tot onze spijt maar 1 laptop geleverd. Na gebeld te hebben, meermaals contact via de mail en whatsapp zijn wij van het kastje naar de muur gestuurd door de 'klantenservice'. Tijdens 1 van de gesprekken is zelfs radicaal opgehangen(zo ga je niet met klanten om, al helemaal niet als de fout bij jou ligt).

De reactie komt neer op het feit dat er 5 dagen onderzoek gedaan zal worden en wij daarna meer te horen krijgen. Het vreemde ligt hem in het feit dat zij, BCC, claimde in een eerder stadium dat hun pakketten worden gewogen en de fout waarschijnlijk ligt bij DHL, echter hebben wij hier niks mee te maken. Wij kopen het product bij BCC en niet bij DHL. Voor ontstane problemen vinden wij dat ons niks te verwijten is en wij nu toch met de gebakken peren zitten. BCC heeft lekker het geld, DHL ook en wij maar 1 laptop.

Als eerder vermeld zijn wij zzpers en in deze tijd van onzekerheid is dit nog een extra klap in ons gezicht. Geen enkel moment hebben wij enige sympathie gevoeld vanuit de BCC klantenservice. Toen het moment daar was dat er een klacht ingediend wilde worden, werd het gesprek abrupt beïndigd, wat ik ronduit respectloos vind en hoop dat deze persoon wordt opgespoord en een waarschuwing krijgt. Als je niet met mensen en hun emoties om kan gaan, werk niet bij de 'klantenservice'.

Nu vrijdag, nog steeds geen resultaat noch laptop. We zitten in de hoek waar de klappen vallen, niet alleen door dit nare virus maar blijkbaar ook door miljoenenbedrijven als een BCC. De inkomsten blijven wij mislopen omdat er dus nog steeds geen oplossing is en de enkele laptop terugsturen en geld retour vragen kan ook niet.

In de afgelopen dagen ben ik van vaste klant naar BCC afschuwer veranderd. Ik snap dat dit voor geen van beide partijen een gunstige situatie is, maar wij worden gebruikt en omdat het dus een multinational is, kan je er ook niks tegen inbrengen.

Een schande.

Ordernummer: 004551338

Ik zal onze advocaat contact laten opnemen over de gelede schade.

Geeske ter Wal 03-04-2020

BCC is een eerlijke zeer vriendelijke en nog goedkope winkel ook. Klantvriendelijkheid staat hoog bij mij daarom dit review. Ik belde over duidelijk uitleg over een verpakking. Door de Corona niet veel tijd en toch duidelijk snel vriendelijk alles uitgelegd. Echt top zeker een grote aanrader

Beste Geeske ter Wal,

Bedankt voor jouw review.
Ook bij ons staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

Elisa 03-04-2020

Duidelijke website, goede klantenservice, snelle levering en bovenal.... goedkoopste prijs!!! Zeker een aanrader :-)

Beste Elisa

MW 03-04-2020

Vriendelijk in de winkel te woord gestaan, deskundig advies en er wordt goed meegedacht.
Ik had een TV en een koelkast besteld, echter doordat ik een zo goed als nieuwe koelkast cadeau kreeg, was deze niet nodig.

Hierover een mailtje gestuurd op vrijdagavond en zaterdag werd ik gebeld door BCC, dat het annuleren van de koelkast geen enkel probleem was en ze de tv evengoed gratis zouden bezorgen, terwijl dit eigenlijk ivm coronacrisis een afhaal product is.
Maandagmiddag stond het door mij betaalde bedrag voor de koelkast al weer op mijn bankrekening en woensdag is de tv keurig op tijd bezorgd.
Een dikke pluim voor de service en het personeel.

Beste MW,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Anna 03-04-2020

In de winkel werd ik vriendelijk ontvangen en vakkundig geholpen. Hij nam er de tijd voor en uiteindelijk ben ik als een tevreden klant de deur uitgegaan.

Beste Anna,

Bedankt voor jouw review over het winkelbezoek.

J.Driessen 03-04-2020

Ik bestel eigenlijk altijd bij BCC.
Overzichtelijke website, inclusief voorraden.
Snelle levering.

Misschien doordat het een weekend bestelling was maar ik had graag op een eerder moment het definitieve levermoment weten.

Beste J.Driessen,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Marjan 03-04-2020

shop was duidelijk, hetgeen ik heb besteld was ook heel snel binnen, ik geef een 8 omdat ik toch wel een bevestiging mail had verwacht. en of een mail dat mijn bestelde artikel onderweg is en wanneer ik deze kon verwachten

Beste Marjan,

Beste

Dankjewel voor jouw review.

M. P Nagel 03-04-2020

Zoals altijd is het personeel in de winkel zeer vriendelijk en behulpzaam. De aankoop wordt goed en duidelijk doorgesproken en de levertijd is kort en volgens afspraak. De prijzen van de aangeboden artikelen zijn keurig en de website is goed overzichtelijk en duidelijk.

Beste M. P Nagel,

Susan 03-04-2020

In een wereld op zijn kop. Staat BCC voor mij aan de top. Want als enige van grote winkel keten. Laten zij hun klanten weten. Dat levering, bezorging, plaatsen van hun producten, van alle veiligheidsvoorschriften voorzien, doorgang vind...en bovendien....geen extra kosten voor de klant. Dit is service van de bovenste plank.

Beste Susan,

Bedankt voor jouw prachtige review!

Ger 03-04-2020

De online shop is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Heb voor BCC gekozen omdat de prijs kwaliteit verhouding in orde is.
Contact via mail was erg goed, werd duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.
Ook op de dag van levering werd ik precies op de hoogte gehouden, eerst met een e-mail daarna met een SMS en ongeveer 10 minuten voor de levering een belletje van de bezorgers.
Zeer behulpzame en vriendelijk personeel.
Ook de info over het geleverde apparaat (koelkast)is zeker voldoende en deskundig.
Ga zeker in het vervolg nog bij BCC bestellen.

Beste Ger,

Bedankt voor jouw review.
Graag tot een volgende keer.

E.Arakelov 03-04-2020

Alles snel en zorgvuldig geregeld! Binnen 1 dag werd de bestelling bezorgd. Top!

Beste E.Arakelov,

Evelien 03-04-2020

Onlangs heb ik een laptop aangeschaft bij BCC in Veghel. Ik heb mijn bezoek aan deze winkel als zeer positief ervaren. Het personeel is erg vriendelijk en deskundig. De medewerker nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.

Wat ik ook goed vind, is dat ze extra maatregelen hebben genomen t.a.v. het Corona virus.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Beste Evelien,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

J.hahnbuck 03-04-2020

Heel vriendelijke bediening. Alles goed uitgelegd. Dwingen je niets op. Vragen netjes wat je kunt of wil besteden en dan ga je samen overleggen wat je voorkeuren zijn en dan een goed advies. Geweldig..Aflevering was prima geregeld en netjes aangesloten en ook een goede uitleg. En niet te vergeten .De bezorgers waren super vriendelijk.

Beste J.hahnbuck,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Songul 03-04-2020

ik heb een notebook standaard besteld en het was zooooo gemakkelijk geen account geen inlog gedoe. Ik ontving direct een bevestiging en alles wat er vermeld word klopt als een bus. Volgende dag netjes afgeleverd op de tijdstip die ze aangaven. Nou wat wil ik nog meer ?? Service gemak prijs alles een 10 waard !!

Beste Songul,

Wim 03-04-2020

Altijd het beste van het beste, service gericht ipv omzetgericht. Er wordt geluisterd naar je.

Beste Wim,

Amy 03-04-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop. De producten staan duidelijk in categoriën. Ik kon mijn product snel vinden en bestellen. Het bestellen was tevens ook duidelijk met meerdere betalingsopties. De levering was op tijd en is netjes bij de deur afgeleverd. Ik zou deze webshop zeker aanraden en heb zelf er een positieve ervaring aan over gehouden!

Beste Amy,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Brian johnson 03-04-2020

The guy I delt with was great!! Smiling despite the crazy situation, great service!! Thank you for your time and help, it was fun dealing with you

Dear Brian johnson,

Thank you so much for your review.

Kind regards,

Pauli 03-04-2020

Ook deze, net als alle andere keren weer een snelle en nette service echt een aanrader. Ik zal de winkel zeker aanbevelen bij al mijn familie en kennissen.

Beste Pauli,

Bedankt voor jouw review en de aanbeveling.

Jan Hofland 03-04-2020

Fijne online winkel goed overzichtelijk, goedkoop, snelle levering ben zeer tevreden

Beste Jan Hofland,

Ron 03-04-2020

Wij hebben de SAMSUNG WW80M760NOM/EN gekocht in Zoeterwoude, de verkoper wist waar hij het over had en heeft ons goed advies gegeven waardoor wij besloten om een keer een duurdere machine te kopen, wij hebben hem nu een paar keer gebruikt al en wij zijn er blij mee, wel jammer dat degene die de machine hebben geplaatst geen uitleg gegeven hebben over hoe en wat, ze deden stekker erin en weg waren ze.

Beste Ron,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude en de feedback over de bezorging.

Tjerkje 03-04-2020

Naast het feit dat het bestellen zeer eenvoudig was, was er onverwacht, vanwege de Corona uitbraak, sprake van een zeer snelle levering!

Beste Tjerkje,

Fam. Janssen 03-04-2020

Duidelijke en overzichtelijke indeling. Gelet op eerdere ervaringen weer bij BCC teruggekomen.
Even ter info: in 1975 hebben we voor het eerst wat gekocht bij BCC vlakbij Badhoevedorp.
Het was een afzuigkap en er zijn vele artikelen gevolgd..

Beste Fam. Janssen,

Bedankt voor de review.
Wat fijn dat we jullie al zo lang als klant mogen verwelkomen.

Celine Hellings 03-04-2020

Product snel geleverd en zoals verwacht! Wel ging er eerst iets mis met het bestellen en werd ik niet veel wijzer van de klantenservice. Zelf goed op kunnen lossen!

Beste Celine Hellings,

G Bracke 03-04-2020

Ik heb nul verstand van wifi verbindingen, stream gebeuren etc. Met de algemene opmerkingen in de winkel dat de wifi traag en slecht is in ons huis werd met enkele vragen aan mij de oplossing geboden en die werkt perfect.
Heel vriendelijk, correct en professioneel geholpen.

Beste G Bracke,

Berry 03-04-2020

Na een verkeerde aankoop, de volgende dag goed geholpen. Mocht mijn product omruilen in Eindhoven waar ze speciaal voor mij hadden achter gehouden! Top jongens!

Beste Berry,

Bedankt voor jouw review over het filiaal in EIndhoven.

Clazien 03-04-2020

Via de webshop besteld en de koelkast is de andere dag binnen de afgesproken tijd bezorgd.
De bezorgers waren zeer correct en vriendelijk.
Ondanks de huidige crisis is alles goed en volgens de regels verlopen. Top.

Beste Clazien,

Bedankt voor jouw review over de webshop.

Michael 03-04-2020

In deze moeilijke tijden waren de bezorgers netjes, snel en vriendelijk.
Zonder enig probleem de oude vaatwasser opgehaald en de nieuwe in de keuken geplaatst.

Erg goede service!

Beste Michael,

Corina 03-04-2020

Woensdagavond sloegen de stoppen eruit door mijn wasdroger. Donderdag tel overleg met de klantenservice die precies kon nakijken hoe lang ik hem had. Duidelijk werd dat de levensduur al ruim was overschreden. Meteen online een nieuwe besteld. Geweldig systeem bezorging vrijdag was het eerste signaal. Heel vroeg in d le ochtend een mail dat tijdblok aflevering tussen 8 en 10 lag. Om half negen telefoon: we zijn er over 10 minuten. Fijn hoor afspraken zo goed nakomen! Compliment

Beste Corina,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen met een nieuwe droger.

Mark 03-04-2020

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling hij is ook zeer snel en goed verpakt geleverd dus geen problemen gehad.

Beste Mark,

blije klant 03-04-2020

Eenvoudige site, snelle levering en perfect verpakt product. En voor een prijs die ik niet lager heb kunnen vinden.

Beste blije klant,

Bedankt voor jouw review.
Wat fijn dat we je blij hebben gemaakt.

GabyGabrielle 03-04-2020

Ik werd netjes gebeld dat de chauffeurs eraan kwamen. Bij aflevering waren ze heel beleefd, correct en vriendelijk. De deur moest eruit om de koelkast naar binnen te tillen, en die hebben ze ook weer netjes teruggehangen. Topservice!!!

Beste GabyGabrielle,

Jaap 03-04-2020

keurig de wasmachine naar de zolder gebracht.
Veel winkeliers doen dit niet meer, dit ivm Corona.
BCC pakt dit goed aan. De bezorgers en ik zelf blijven op een goede gepaste afstand van elkaar.
Alles goed aangesloten en getest.
Oude wasmachine werd meegenomen.
In ongeveer 10 minuten was alles geregeld.
Vrij snel ook daarop een mail met de bevestiging dat de machine was geleverd en geïnstalleerd.
Wasmachine zelf? Ziet er goed uit en doet zijn werk prima en vrij geruisloos. Aanrader!

Beste Jaap,

Thom Rensing 03-04-2020

Goede website en snelle levering van het bestelde product. Alleen jammer dat de op de opdrachtbevestiging genoemde en door mij aangeklikte gratis inname van de oude stofzuiger voor recycling niet is doorgegeven aan de bezorger (DHL). Deze weigerde pertinent het oude apparaat mee te nemen, omdat het niet op zijn opdracht stond? Een minpuntje volgens mij.

Beste Thom Rensing,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Excuses dat de oude stofzuiger niet is meegenomen.
Als je wilt kunnen we een ophaalopdracht inplannen zodat deze alsnog wordt opgehaald. Je kunt hiervoor bellen met onze klantenservice op 020-334 88 88.
Mocht er een filiaal bij jou in de buurt zijn, kan je ook daar de oude stofzuiger afgeven.