PIeter Troost 04-04-2020

Goed bereikbare winkel, mooi assortiment en vooral goede service! Meteen al bij de ingang kon ik snel een paar vragen kwijt rond aflevering en inname oude koelkast. Snel en efficient en koelkast werd perfect afgeleverd, precies op tijd en met een vooraankondiging. Dat maak je ook wel anders mee. Koelkast deed het perfect, en geruisloos zoals ook uit de specificatie viel op te maken.

Beste PIeter Troost,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Lex 04-04-2020

Vandaag in Barendrecht in de winkel geweest voor aanschaf nieuwe printer. Eerst advies gevraagd aan verkoper, die goed luisterde en de juiste vragen stelde,prima geholpen dus en zijn advies opgevolgd.

Beste Lex,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Tessa 04-04-2020

Keurig op tijd met de levering ook het belletje kort voordat er geleverd wordt top! En dat in deze crisistijd waar de bezorgers het al topdruk hebben evengoed aan dit en zeer klantvriendelijk Kon het niet laten om hun wat extra's te geven.

Beste Tessa,

Nelly 04-04-2020

Had het gisteren besteld en vandaag in huis. Ben al volop bezig met verschillende sapjes ben echt super tevreden. Schoonmaken is een makkie. Ik raad iedereen deze sapcentrifuge aan. Een zeer tevreden en blije klant 🤗

Beste Nelly,

Geniet van de sapjes!

MarkR 04-04-2020

BCC WCWoensel was open en had de TV op voorraad. Goede hulp en prijs aangepast richting prijs die meer gangbaar was. Tevreden klant!

Beste MarkR,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Woensel.

Sharon Boshuisen 04-04-2020

Ik word altijd heel goed en vriendelijk geholpen. Personeel heeft goede kennis van de producten. Ze zijn ook heel servicegericht. Ik kom regelmatig! Zeer tevreden klant!

Beste Sharon Boshuisen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en het personeel.

Kees Duin 04-04-2020

Uitstekende winkel, je wordt snel en deskundig geholpen. Ook is alles wat je nodig hebt, aanwezig.

Beste Kees Duin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Daantje 04-04-2020

Vandaag besteld, morgen in huis! Superservice, ondanks deze moeilijke tijd door corona.

Beste Daantje,

Raymond 04-04-2020

Prima service via de inbellijn. Ik had een bijzonder verzoek en werd prima geholpen.
Aflevering prima!!!

Beste Raymond,

Vera 04-04-2020

Wij kopen altijd onze spullen bij BCC Arnhem.
Omdat we daar goed geholpen worden.
Laptop gekocht. Vriendelijk personeel.

Beste Vera,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

M. Geelen 04-04-2020

Altijd producten tegen een scherpe prijs, regelmatig goede aanbiedingen en altijd snelle levering.

Beste M. Geelen,

Peter 04-04-2020

Prima kerel de verkoper, heel ontspannen en met kennis, winkel lekker overzichtelijk en niet zo massaal. De aankoop en service was zo gepiept en dat in de corona tijd!

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerker.

B. Conen 04-04-2020

Duidelijk en overzichtelijk site. Snelle levering. Gisteren besteld vandaag al in huis. Top voor elkaar..

Beste B. Conen,

Corrie Veenstra 04-04-2020

zeer goed,personeel vriendelijk en beleeft,zoals ook de bezorgers,vriendelijk.beleeft en op een zeer nette manier de Vaatwasser geplaatst,ik ben zeer,zeer,tevreden een tien met een griffel

Beste Corrie Veenstra,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Pauline van der Vlist 04-04-2020

De wasmachine werkt perfect. Heel stil een wast goed schoon.
Ik zou deze zeker aanbevelen.

Beste Pauline van der Vlist,

Eric Hoogland 04-04-2020

Dank voor de uitstekende service BCC na opgelicht te zijn.
Als vaste klant draadloze samsung oortjes aangeschaft.
Waarom nu deze review, welnu had via een later bleek malafide site (nagenoeg gelijkend) oortjes besteld en afgerekend.
Bij het ophalen in de winkel bleek dat de bestelling was niet terecht gekomen bij BCC maar bij een malafide club die niet de intentie had bestelde uit leveren. TIP : Bestel alleen via www.bbc.nl
Ben volledig schadeloos gesteld door BCC ! Hulde!

Beste Eric Hoogland,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Hans 04-04-2020

Service en aftersales is altijd top! Ruim assortiment waardoor je bezoek altijd succesvol is.

Beste Hans,

Ger 04-04-2020

In winkel geweest en op website gekeken,
Duidelijke site in goede volgorde opgebouwd, in winkel (Oss) persoonlijke benadering en oplossingsgericht gericht handelen bij probleem van mixer.

Beste Ger,

Bedankt voor jouw review over onze website en het filiaal in Oss.

Anton van der Linden 04-04-2020

Ik woon in Veghel en wil het liefste daar ook alles kopen. BCC is toch al de winkel om eerlijk advies en duidelijk uitleg. Een laptop gekocht en wilde een dure 17inch maar na te vertellen waar het voor nodig was ging ik met een 15inch en goedkoper naar huis. Daar doet je toch goed!

Beste Anton van der Linden,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal en de adviezen.

Marly litjens 04-04-2020

We zijn fantastisch geholpen door Sjoerd van BCC Venray. Na uitgebreide begeleiding telefonisch toch ook nog vanochtend aan huis gekomen om ons te helpen. Écht super!! Dankjewel Sjoerd👌

Beste Marly litjens,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal en de medewerker in Venray.

Carlos-S 04-04-2020

Prima winkel, uitgebreid assortiment, overzichtelijke site o.m. door aangeboden filter- en vergelijkingsmogelijkheden, concurrerende prijzen, snelle levering met vooraf opgave van leveringstijdvak en enkele minuten voor aankomst telefonische check, vriendelijke goedgemutste bezorger, aankoopnota snel na levering in je mailbox.

Beste Carlos-S,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Sjors 04-04-2020

Goede afwerking & makkelijk in gebruik, wel wat groot/zwaar & luidruchtig. Al met al tevreden, Uitstekend alternatief voor een frituurpan

Beste Sjors,

Fam Janssen 04-04-2020

Duidelijk site, gunstige prijzen, goede info bij artikelen. Goede service en snel geleverd, ondanks de vertragingen ivm Coronavirus binnen 2 dagen keurig bezorgd. Netjes een mail én sms met tijd.

Beste Fam Janssen,

Bedankt voor jouw review over de website en services.

Camm 04-04-2020

Vrijdag een camera besteld. Binnen 5 minuten bevestiging van bestelling en niet veel later dat bestelling gereed is voor verzending en dat hij morgen(vandaag) wordt bezorgd.
Zaterdag bericht van DHL dat het pakket tussen 12.30 en 14.30 wordt bezorgd.
Om 13.45 is het pakket binnen. Kortom, uitstekende service door zowel BCC als DHL.

Beste Camm,

Bedankt voor jouw review over de services.

E. Spits 04-04-2020

Verkoper was heel vriendelijk. De hoofdtelefoon die ik zocht was met name bedoeld voor kind om televisie te kijken zonder geluid. Dus met bedrading naar de televisie. Bluetooth functie was een nice to have. Bij thuiskomst bleek de hoofdtelefoon toch alleen Bluetooth te ondersteunen en moest ik weer terug om alsnog om te ruilen voor een ander exemplaar met snoer. Helaas niet goed voorgelicht. Wel meerdere keren excuses gemaakt , wat dan wel weer netjes is.

Beste E. Spits,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Excuses voor het ongemak.

Sylvia 04-04-2020

Eigenlijk koop ik al jaren mijn apparatuur bij de BCC. Deze keer via de website. ,'s middags besteld de volgende dag voor zes uur in huis. Goede service en super snelle levering.

Beste Sylvia,

Bedankt voor jouw review.
Graag weer tot een volgende keer!

Jan Koomen 04-04-2020

Wij kiezen al vele jaren voor deze shop vanwege de klantvriendelijkheid en een juiste prijs/kwaliteit verhouding. De website is zéér prettig omdat je de artikelen naast elkaar kan zetten om te vergelijken. Een tevreden klant komt altijd weer terug!

Beste Jan Koomen,

Bedankt voor jouw review over de webshop.
We zijn blij met jou als een van onze vaste klanten.

Bart van Meegen 04-04-2020

De mogelijkheid om te vergelijken en daarmee laptops naast elkaar te houden was ideaal. Ik kon alles prima vinden en sorteren werkte prima.
Service en "aanprijzingen" waren goed afgestemd ( en niet storend).
Werd duidelijk geïnformeerd en pakket is netjes goed ingepakt aangekomen

Alleen meer tegelijk vergelijken zou ideaal zijn

Beste Bart van Meegen,

Nastasja 04-04-2020

BCC heeft echt mijn avond en dag gemaakt!!! Mijn Xbox liet gister het leven dus ik zag het al somber in maar bij BCC kon ik voor 23:59 een nieuwe bestellen en dan zou die de dag erna binnen zijn. Nou hij is er en ik ben druk aan het installeren!!! Dank BCC jullie hebben een hoop extra traantjes en gestress bespaard. Xx

Beste Natasja,

Bedankt voor jouw mooie review.
Veel plezier met de nieuwe Xbox!

Daiva 04-04-2020

Besteld, een leveringsdatum gekozen en was gekomen stipt op tijd!
Dochter blij met haar aankoop.

Beste Daiva,

Fam.Becks 04-04-2020

een mooie winkel en een goede service,klant vriendelijk en je word er snel geholpen.Je hoeft niet lang te zoeken,er word gelijk aan jou gevraagd waar u op zoek bent in de winkel.En alles word duidelijk uitgelegd.Wij gaan al jaren naar bcc,een betrouwbare winkel en een genot om te winkelen.

Beste Fam.Becks,

Bedankt voor de review over de winkel en services.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.
Graag weer tot een volgende keer!

JT 04-04-2020

Prettig winkelen, goede prijzen en een razendsnelle verzending. BCC doet wat ze belooft en da's helemaal top!

Beste JT,

Dank voor de review.

Marcel 04-04-2020

Vriendelijk personeel en op onze vraag mbt een te kiezen airfryer kregen we deskundig, nuttig advies inclusief demonstratie om dit advies uit te leggen.
Kortom: top!
Waarom dan geen 10 gegeven? We kregen geen korting of cadeautje 😊

Beste Marcel,

Petr Glaser 04-04-2020

Very nice guys and friendly. I will always come there for shopping. I recommend this shop to everyone.

Dear Petr Glaser,

Thank you for your review and recommendation!
We look forward to welcoming you again!

Kind regards,

Rene 04-04-2020

Ik werd in deze Corona tijd zeer goed geholpen voor een nieuwe Nokia 6.2 telefoon.

Beste Rene,

Dhr. Adrie van Opdorp 04-04-2020

online bestellen, snelle levering, ook in de winkel worden al je vragen beantwoord.

Beste Dhr. Adrie van Opdorp,

Anoniem 04-04-2020

Ik vindt het een goeie winkel. Ze leveren alles goed op tijd. echt top!!
ben zeer tevreden, de spullen Hebben een goeie kwaliteit!

Beste Anoniem,

Dank voor de review.

Raymond Khedoe 04-04-2020

Zeer eenvoudig om de bestelling on line te kunnen doen incl. betaling. Bestelling volgens afspraak netjes geleverd. Dik tevreden in alle opzichten.

Beste Raymond Khedoe,

Bedankt voor de review.

Gerard Payralbe 04-04-2020

Grote sortering en vriendelijk personeel Het was erg rustig door de Corona maatregelen. Snel gevonden wat ik zocht en was zo weer buiten.

Beste Gerard Payralbe,

mart1jn 04-04-2020

Ten gevolge van de Corona epidemie, waarbij de kinderen thuis moeten blijven, hadden we een extra laptop nodig voor het schoolwerk. Na vergelijken van specs heb ik een keus gemaakt voor een bepaald model, BCC had hier de meest gunstige prijs, en de levering was super snel (de volgende dag al). De tussentijdse communicatie over het verloop van de levering was helder. Prettige bijkomstigheid is dat ik mijn VVV bon kon verzilveren. Kortom, een heel prettige aankoop ervaring.

Beste Mart1jn,

Bedankt voor jouw review over onze services.
Wat goed dat je een positieve ervaring hebt gehad!

M. Wiemer 04-04-2020

Geweldig! Eergisteren besteld en vandaag staat de nwe droger al te draaien. Helemaal fijn! Aardige monteurs en prima service! Dank!

Beste M.Wiemer,

Sophie D.R 04-04-2020

Wat zijn mijn dochter en ik lief en vriendelijk onthaald in BCC Den Bosch. Bijna haar verjaardag, grote problemen met leveringen door het Corona-virus. Wat wou ze graag een PS4-controller maar die waren overal uitverkocht in haar favoriete speciale kleur.
De verkoper heeft ons super goed geholpen en er alles aan gedaan om haar 11de verjaardagscadeau op tijd bij ons thuis geleverd te krijgen.
En ja hoor......de dag erop een speciale levering voor haar met de controller in haar favoriete kleur! Haar glimlach was en is onbetaalbaar! Bedankt BCC en de lieve verkoper die er toch een feestje van maakte voor haar in deze moeilijke tijden.
Nu wil ze heel hard sparen voor een nieuwe tv en dan komen we zeker terug naar jullie.

Beste Sophie,

Bedankt voor jouw leuke review over ons filiaal de medewerker in Den Bosch.
Wat fijn dat we in deze tijd hebben kunnen bijdragen aan een onvergetelijke verjaardag voor jouw dochter.
Nog gefeliciteerd!

Roel 04-04-2020

De what's app service was erg goed en vriendelijk! Ook flexibilteit bij ruilen.

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Paul 04-04-2020

Had in verband met thuis vergaderen met spoed een koptelefoon - microfoon nodig. Inderdaad - binnen 20 uur op de mat!! En het ding doet het ook nog eens prima. Dank!!

Beste Paul,

Elke Schepers 04-04-2020

Voldoende assortiment, overzichtelijke website, je weet meteen wanneer het wordt geleverd. Op de leverdatum wordt het tijdstip bekend, je wordt een half uur van te voren gebeld dat ze er over een half uur zijn, nette levering, nette bezorgers. Alles helemaal netjes!
En de oude droger hebben ze netjes meegenomen

Beste Elke Schepers,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Yvonne Jansen-Former 04-04-2020

Het bestellen ging heel makkelijk
En gelijk de volgende dag bezorgd
En nu met de maatregel van het carona virus hielden ze zich goed aan de gepaste afstand
Dat vond ik zeer prettig omdat ik long patient ben
Daarvoor nog een pluim voor de bezorgers
Dus zeer tevreden

Beste Yvonne Jansen-Former,

Bedankt voor jouw review.
Ook met de maatregelen door het Corona virus doen wij ons best om alle services zo goed mogelijk te verlenen.
Klanttevredenheid blijft bij ons hoog in het vaandel staan, ook in deze gekke tijd.
Blijf gezond!

Yvonne 08-04-2020

Even een aanvulling op mijn schrijven
De tv was stuk gelijk gebeld hij zou met 5 dagen omgeruild worden s,morgens nog app gehad dat ze tussen 11 en 13.00 uur zouden komen om de tv te ruilen nou om 14.00 uur maar gebeld bleek dat de tv niet in de auto was meegegeven en dat er een nieuwe afspraak moest worden gemaakt en dat kon over 4 dagen nou daar was ik het niet mee eens en geen service dus aangegeven dat we zelf de tv gingen ruilen in de winkel in Deventer daar eerst contact meegehad of de tv in voorraad was en dat was zo dus dat gedaan
Maar het ergste vind ik nog wel dat je er gewoon geen bericht van krijg dat het niet geleverd word je moet gewoon zelf bellen waar je bestelling blijft
En nu met die corona moest ik dus naar de winkel rijden en er in terwijl ik er alles aan doe om dat juist te vermijden omdat in long patient ben vond het dus ook best eng
In deventer best goed behandeld maar in niets tegemoed gekomen het was toch even 70 kilometer rijden
Niet echt klant vriendelijk vind ik

Officiële reactie van BCC 09-04-2020

Beste Yvonne Jansen-Former

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Yvonne 09-04-2020

Beste BCC het gaat om ordernummer
202003-004555312
Hoop snel iets van jullie te horen
M.v.g Yvonne Jansen

Officiële reactie van BCC 10-04-2020

Beste Yvonne,

Fijn dat we elkaar hebben gesproken.
De feedback zal ik doorzetten naar de goede afdelingen, zodat ze er mee aan de slag kunnen.
Veel plezier met de TV en blijf gezond!

Fijne Paasdagen!

Yvonne 10-04-2020

Het was een zeer fijn gesprek aan de telefoon met een medewerkster van BCC
En het probleem is opgelost
En nu hopen dat het niet meer voorkomt bij niemand
En iedereen van Bcc wens ik hele fijne paasdagen en blijf gezond

Hans Meester 04-04-2020

Ik werd fijn geholpen door BCC in de zoektocht naar het product dat is wilde kopen.

Door middel van reviews en beschrijvingen van het product kwam ik tot een koop waarbij het mogelijk was om meerdere soorten waardebonnen in te leveren. Helemaal fantastisch dus!

Ik ben tot dusver erg tevreden over de snelle bezorging en de werking van mijn product

Ik kom zeker nog eens terug!

Beste Hans Meester,

Bedankt voor jouw review.
Veel plezier met de aankoop en graag tot een volgende keer!

Usman 03-04-2020

iPad was op voorraad. Keurig behulpzame jonge man. Wees ons subtiel op energievoorstel. Wat overigens voor ons niet interessant bleek, maar allemaal keurig. Deed ook nog een heel charmante geste, kortom een heel prettig bezoek waarbij de fysieke winkel duidelijk zijn meerwaarde toonde. BCC Hilversum bijzonder prettige winkel met keurig personeel.

Beste Usman,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

Karin 03-04-2020

Altijd een van de laagste prijzen. Assortiment is niet zo heel uitgebreid. Vaak wel wat verouderde modellen maar je kunt altijd wel iets vinden wat goed bij je past.

Beste Karin,

Enrique rombout 03-04-2020

Perfect service,

Werd goed geadviseerd betreft het aanschaffen van een Xbox one en alle benodigdheden erbij en er werd goed meegedacht .

Levering was zoals beloofd volgende dag thuis

Beste Enrique rombout,